Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben ik ook weer eens! Druk gehad afgelopen week. En dit weekend naar mysteryland geweest. Zonder kind, die was bij opa en oma..Eerste keer zo lang zonder haar, maar was dus erg leuk.

Ga niet op iedereen nu reageren...Is een boel..Lees straks wel goed bij...

Mmmoi en Pebbels gezellig gehad?

Niniane: wow mooie foto's van Kyran op de groep. Meende je dat...cb zegt dat Kyran evt op dieet moet??? Als hij straks kruipt etc dan traint hij het extra er toch wel af?

Hier alles ok...Elke dag wel paar valpartijen van meissie. Ze valt dan best hard, staan en dan in een salto achterhover, plat op haar hoofd..Ik doe maar schietgebedjes...Wordt zo wel gevalletje speciaal onderwijs ...Hehe...

Maar echt relaxed is het niet als ze wakker is, zelfs in de box moet je erbij blijven..

Heb nu loopwagentje van vriendin naar beneden gehaald. Eigenlijk heel erg op tegen...Maar daar is ze op dit moment nog het meest veilig in...

Ik ga even boodschappen doen etc,

Later meer!
Hallooootjeesssss!

Mmmoi & Pebbles, leuk dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad! Is inderdaad heel leuk, dan klikt het op zo'n forum maar dat kan in real life heel anders zijn! In jullie geval is het erg gezellig, super! Ik heb dat ook met iemand. Die ken ik ook via een forum maar dan van Flair en die is ook bij me geweest onlangs. Ik ga binnenkort naar haar toe. Kijk er nu al naar uit!

Babba, jemig dat je meisje als zo wild doet heel de dag! Je hebt er je handen vol aan, zoals je al schrijft maar ik denk wel bij mezelf IK WIL DAT OOK! Hah. Vico schuift nu wel een beetje over het laminaat en vindt staan op onze schoot ook errrug leuk, dan giert ie van het lachen maar serieus proberen te lopen is er nog niet bij maar zal spelenderwijs wel komen.

Handig toch even, zo'n loopwagentje voor Aimee!

Niniane, hier nog zo'n kleine fan van inpakpapier. Geef Vico een leesblad en hij is heel de middag zoet! Geldt voor Kyran vast hetzelfde!?

Mmmoi, grappig dat je collega jullie gastouder is! Ben benieuwd hoe het zal gaan. Heeft ze zelf ook kids?

Jammer dat je manlief weer aan 't werk is! De tijd in zo'n vakantie vliegt voorbij, vonden wij althans.

JIj hebt de Gazelle Bloom las ik. Ik wil ook graag een mamafiets maar vind ze best prijzig maar ik kan niet tussen zitje en zadel in en kan ook niet met voet aan de grond dus lijkt me zo gevaarlijk om nu te fietsen. Vooral als ik eens een noodstop moet maken, brrrrrr. Misschien mijn eigen inruilen, is nog als nieuw (hield nooit van fietsen).

Pebbles, vind het wel weer lekker om te werken! Wat Mmmoi zegt, een beetje regelmaat, en dit geldt vooral voor mezelf. Ik doe nu elke avond weer dezelfde dingen in huis zodat dat lekker op orde blijft (houd ik van!) en eet weer veel gezonder en dat is echt wel nodig! Hoe is het met de opa van je man?

Ik wil jullie trouwens een link sturen van mijn online fotoalbum! Want daar staan heel veel foto's in van Vico en mij. Kunnen jullie zien hoe prachtig hij kan zitten, hihi.

Gr. Marlies
Druk, druk, druk!!!

paar kleine "highlights"

ik heb met Ella gefietst (yeah!!! nu nog zélf een fiets kopen....)
ik heb weer 2 dagen gewerkt en dus nu weekend (haha; morgen wel nog terugkomdag vanwege een extra vergadering)
mijn moeder heeft Ella een aardbei gegeven (en dat mocht niet van mij... soms....)
Ella is weer goedgekeurd op het cb :

8050gram en 68 cm (ze blijft wel klein in lengte dus...)

Nou hier is nog steeds niet veel te beleven. Dankzij Pebbles met haar tip van harrypotteravontuur punt en el heb ik nu de hele dag en avond wat te doen...
Harrypotteravontuur.nl is hartstikke leuk! En moeilijk.... ik blijf maar steken bij één vraag... en je mag nergens anders tips vragen of uitwisselen....
Heej dames,

Gisteravond en vandaag de hele dag druk met inpakken en laatste spullen kopen dus ik had nog geen tijd gehad om te posten (en heb nu al afkickverschijnselen, wordt nog wat volgende week )

Gisteren een super leuke dag bij mmmoi gehad. Heerlijk in het zonnetje op een terassje met uitzicht over zee een broodje gegeten, wat een leven!

En Jasmijn weer eens in het echt gezien, wat een gezellige druktemaker! Daar kan Floor nog wat van leren, die is niet zo ondernemend.

Nog een beetje lichaamsbeweging gedaan toen we door het rulle zand de kinderwagens weer omhoog naar de boulevard moesten slepen. Conclusie: mmmoi en ik hebben een conditie als een visstick .

Ik heb 2 foto's van gisteren op de groep gezet.

Heeft iemand al doorgegeven aan de moderators dat Ringelding niet meer op het forum kan? (zie groep)

@mmmoi: leuk he? Harrypotteravontuur. Ik vind het wel moeilijk hoor, ik ben ergens bij vraag 20 ofzo blijven steken (die foto met die bloemen op de voorgrond, dat Harry "la mar gan" zegt. Dat hulpforum is nog wel handig.

Nog op school geweest vandaag?

@ris: dus ook al druk met HP avontuur. Waar ben je blijven steken (misschien weet ik hem wel).

Vond Ella het fietsen ook leuk?

Maten van Ella zijn goed toch? Floor is ook net zo lang ongeveer.

@flower: op MP kan je die moederfietsen nog vrij goedkoop vinden. En als je je oude fiets verkoopt zal het wel meevallen toch? Volgens mij is Vico net zo rustig als Floor, die doen alles op hun gemakje.

De opa van manlief is van de IC af dus het gaat wel wat beter.

@babba: heel knap dat Aimee al zo veel kan maar wel eng zo. Je doet er alleen zo weinig aan, je kan haar moeilijk inpakken met kussens.

@Niniane: haha, lijkt inderdaad wel een doemaar fanclub. De komende week in ieder geval niet want dan ben ik weg.

@annie (waar ben je???), ringel, pepiet, krokus, bloempje: hoi en tot volgende week.

Nou, dat was het wel weer. Ik ga nu lekker richting mijn bedje want we gaan vannacht (uurtje of 4) al rijden.

Tot volgende week! Ik ga jullie missen.

X

Gave pics van Floor en Jasmijn...Jasmijn is lang vergeleken met Floor...Of lijkt dat alleen maar?

Ris alweer weekend bijna...Mmm moeders en schoonmoeders weten het beter he...ahum...Vond Ella de aardbei wel lekker hehe...

Ow Pebbles...Aimee kan helemaal niet zoveel haha...alleen ipv zitten zoals jullie kids kan ze staan...Maar ja als je dan valt, val je hard...Kon ze zitten dan valt ze op haar billen..Lijkt mij zo? Onlogisch kind...

Krijgen jullie kinderen nu ook steeds meer karakter...zowel leuk als niet leuk...Aimee kan al verlegen doen naar mensen die ze niet goed kent..Wegkijken en zo...Thuis is ze een wildebras en ergens anders eerst los komen...Verder is ze zo ongeduldig..Ze herkent nu zaken als flesje, brood etc...En dan dus keihard gaan janken totdat ze het krijgt. Of tussen happen door...Nou irritatielevel stijgt dan wel...Maar boos worden denk ik geen zin...Ik negeer het maar...Misschien moet ze vertrouwen krijgen dat iets echt wel komt?!....Zien betekent op dit moment hebben en wel nu. Herkennen jullie dit, dat niet kunnen wachten???

Verders niks te vertellen, gebeurt hier niet zo veel...

Ben moe..Ondanks dat Aimee doorslaapt etc..Toch regelmatig korte nachten en weer vroeg op ivm werk en dat naast de zorg van Aimee. Zou best wel weekje willen slapen. mmmmm
Hé allemaal,

Jasmijn weer lekker vroeg wakker vanochtend...blergh...nee hoor, ze had netjes 12 uur lang geslapen dus logisch dat je er dan om zeven uur uit wilt! Even kijken wat ik ook alweer wilde zeggen:

@Pebbles: Ik ben op harrypotteravontuur al verder dan jij! Het is heel erg leuk maar ook wel erg verslavend...ik gebruik wel het hulpforum hoor, als ik er niet uit kom. Ik weet dus het antwoord van de vraag die jij nog niet hebt. Dus als je hem weten wilt??? Hij is eigenlijk best makkelijk... Ik ben nu bij vraag 34 ofzo en daarop loop ik vast, zelfs met hulpforum... Maar je bent nu op vakantie, dus fijne tijd en geniet ervan en kom snel veilig terug!!! Trouwens, de foto's op de groep zijn errug leuk!

@Babba: Jasmijn is idd een stukje langer dan Floor en het is op de foto's wel duidelijk te zien ja, dat valt me nu ook op nu jij het zegt. Ik ken dat ongeduldige trouwens wel, vooral tussen happen door, als dat niet snel genoeg gaat dan krijg ik een krijsconcert van Jasmijn. Of 'gemopper', ik kan het niet duidelijker zeggen maar het klinkt echt als gemopper, haha! Verder kan ze ook wel verlegen zijn als ze bijv. bij mij op de arm zit en er komt een vreemde voor haar binnen, dan draait ze haar hoofdje mijn nek in (deed ze ook toen Pebbles kwam, maar dat kan ik me goed voorstellen HAHAHAHAHA sorry Pebbs, inkoppertje). Dat moeie van jou herken ik wel, ook al wordt hier wel doorgeslapen ook...toch zou ik best een keer gewoon lekker eens tot tien uur in bed willen liggen en dat kan nu nooit!

@Ris: Welke vraag ben jij bij het avontuur? Misschien kunnen we elkaar wel helpen...(op de groep evt.?)

Nou, ik ga mijn dochter maar eens uit bad halen, die is uitgespeeld in haar badzitje...
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! iK BEN ER WEER De blindedarm laat van zich horen!

Tssssk wat is dat irritant zeg, wanneer je wel mag lezen, maar niet kan reageren! Maar ik ben er weer (fingers crossed, want ik weet niet of ik er weer op kom)

Anyhoe, hier alles ok. Geen bijzonderheden en meisje leeft nog en ik en Lief ook.

Later wel weer ff reageren, want ik moet nog van alles en nog wat, waaronder zo de deur uit om te werken. Heb net ff nagekeken en ben sinds ik weer ben begonnen met werken (nu 1 1/2 week) nog maar 3 dagen vrij geweest, de volgende vrije dag is volgende week dinsdag.......Life sucks! (wat werk betreft dan)
Pebbles, ben te laat maar EEN HELE GOEDE VAKANTIE EN LEKKER GENIETEN!!!
hallllllllooooooo echo echo echo echooooooo
Nou, het is dat er zoveel dames op vakantie zijn, anders zou je nog denken dat dit topic bij deze geëindigd is...ik moet zeggen, het ís hier wel eens drukker geweest...

Jasmijn ligt net weer in bed, ik ben vanochtend al druk bezig geweest met ruimen, Jas badderen, mezelf douchen...nu even tijd voor mezelf; ook al slaapt Jasmijn natuuuuuuuuuuurlijk nog niet! Vandaag overdag weinig bijzondere dingen in het vooruitzicht; beetje huishouden doen, boodschapjes...maar vanavond wel wat leuks, dan ga ik met een collega naar the Wizz! Zij zou eigenlijk met een vriendin gaan, maar die werd ziek, dus ga ik nu met haar mee. Rot voor die vriendin maar niet voor mij!

@Ringel: Jij bent maar druk met werken! Kun je nu trouwens wel gewoon het forum op? Bij mij doet 'ie ook steeds raar; het is nog steeds niet wat het geweest is!

Hé hallo! Ik ben er nog wel hoor! Heb het alleen druk en nog drukker. Mmmoi, niet meteen denken dat we allemaal verschwunden zijn hoor!

Ik heb niet veel te melden, wilde alleen even laten weten dat ik nog leef (haha).

nou was ik ook nog weer even. @Mmmoi, was mij ook al door het hoofd gegaan dat het forummen wel eens voorbij kon zijn, maar er zijn er volgens mij 4 met vakantie op dit moment (Krokus, Pepiet, Pebbles en Annie) en dat merk je dan meteen. Tel daar het stomme PIEP forum nog bij op en het is dood en dood stil hierzoot.

Ik kan idd wel weer op het forum (zij het met moeite) en het is zoooooo traaaaag, wordt er af en toe best wel een beetje moedeloos van en de lust tot forummen is wel drastisch afgenomen.

Beejte zin om weer te gaan werken of gezonde tegenzin? Wel spannend dat Jasmijn straks voor het eerst naar je collega gaat. Is ze al eens geweest om te wennen?

Wat werken hier betreft kan ik m'n lol op....tsssssk en dan moet ik ook nog "extra" gaan werken om een paar min uren weg te werken, ben al amper thuis. nu al weer bijna 2 weken volop aan de bak en nog maar 3 dagen in totaal vrij geweest, schiet niet op en ik merk aan m'n trillende ogen (zo'n zenuwtrekje in je ooglid) dat ik tegen randje uitputting zit. (nou ja is een beetje overdreven, maar ze moetn het niet nog verder opvoeren) Collega die in mei is bevallen komt voorlopig niet terug en moet opgevuld worden. In augustus is een collega weg gegaan en die plek wordt niet opgevuld (maar wel weer 24 uur die moet worden verdeeld) collega die eind juni is bevallen komt pas volgend jaar terug na verlof, maar is geen zwangerschaps vervanging voor (weer 24 uur die opgevuld moet worden) Nog een collega gaat 1/2 oktober ergens anders werken en die vacature wordt ws ook niet opgevuld (nog eens 30 uur die we moeten overbruggen) als ik zou willen dan zou ik wel 50 uur in de week kunnen werken. Maar helaas voor baas, ik ben geen gekke henkie.

@Ris fijn dat je nog leeft:-)
He 'de blinde darm' is weer terug!!!! Fijn dat je er weer bent Ringel. En zo te lezen heb je het super druk op het werk. Zo gaat dat bij ons ook altijd, iemand met verlof en dan moeten we het zelf maar uitzoeken. Ga ik nu lekker weer aan meedoen, HAhahaha. Er zijn nog twee collega's zwanger. Een een maand eerder en een een maand later uitgerekend plus opnemen van ouderschapsverlof na onze zw-verlof zijn er toch drie bijna een half jaar weg.

Hier eigenlijk ook niet zo veel te melden. Kyran is nog steeds een heel gezellig en blij mannetje. Hij begint nu wel wat minder slaap nodig te hebben. Dus minder rust voor mij... Ik ben nog steeds supermoe. Maar heb nu (klus)vakantie. Vanmiddag krijgen we de sleutel van het nieuwe huis. Spannend dus.
tsssk, een paar dagen wordt er wat minder geschreven en gelijk is het forum ten dode opgeschreven? Dames toch. Dat zal toch wel niet.

Ik ben weer terug!. Toch wel lekker hoor, ook al ben ik maar 5 dagen weg geweest. Roan heeft weer 2 tanden extra. De score staat nu dus op 3, en eentje staat op doorkomen. Pffff, leuk joh, tijdens onze vakantie. Hahaha. We hebben het heel leuk gehad. Roan heeft iedere ochtend tot 8 uur op bed gelegen. Ik hoop dat die trend zich voortzet. The Wiz was super. Heerlijk hotel met een super ontbijtbuffet.

Ik merk trouwens ook wel dat ik wat minder zin hem om te forummen omdat het zo lang duurt voordat ik op de site ben. Daarbij is mijn laptop zo goed als kapot. Heel vervelend want nu moet ik naar boven om te forummen. Maar goed. We zijn nog lang niet dood hoor!!! Nu eerst de boel hier even opruimen. Katten aandacht geven, die zijn nl extreem beledigd dat we een paar dagen zijn weggeweest.

Zo... was ik er weer! Gisteren nog spanning en sensatie hiero (nou ja..) Ik was zo ziek! Lage suikers (tussen de 2 en 3) en dat de hele dag. Wat ik ook deed, het hielp niet. Ik voelde me steeds beroerder. Heb flink gespuugd, maar dat luchtte niet op. En toen ik 2 uur later nog steeds niet fitter werd, heb ik het zkh maar eens gebeld (ik kan altijd het zkh bellen omdat ik diabeet ben en een insulinepomp heb). Daar zieden ze dat ik meteen moest komen en me moest melden op de SEH. Dan zou ik hoogstwaarschijnlijk moeten blijven. Ik er meteen bijgezegd dat ik bv geef, want ik zag het al voor me... knaltieten en wellicht terugloop van de bv. Dat niet!

Op de SEH veel onderzoeken, vragen beantwoorden, bloed prikken, infuus gekregen en toen naar de afdeling. Ze hebben nog flink getwijfeld op welke afdeling ik zou moeten komen. De interne (waaronder ik val) of de kraam zodat Ella ook in het zkh kon komen en waarbij ze gewend zijn om ukkies te hebben. Het werd de kraam (hetzelfde kamertje als waar ik lag toen Ella net geboren was!). Een verschrikkelijke nacht gehad. Er moest om de 2 uur gemeten worden, mijn infuuspomp gaf alarm tussen 2 meetmomenten in en Ella kon natuurlijk niet slapen in dat vreemde bedje, zonder slaapzak en zonder muziekje. Tegen 3 uur zijn we allebei in slaap gesukkeld. Om 7uur heb ik haar lekker gevoed en daarna heeft ze nog wat stukkies brood op . Ik had toen wel de man al gebeld om te zeggen dat hij haar maar op moest komen halen. Zou ik nog langer moeten blijven, dan zou hij maar op en neer moeten rijden met d'r voor de voedingen (dat is dan ook weer een voordeel van de kraam; de bezoektijden zijn vrij voor partners hahha). Gelukkig was dat niet nodig. Hij is wel eerst Ella naar huis gaan brengen want ik moest wachten op de visite van de internist en heeft mij later opgehaald.

Als ik dit weekend nog problemen heb, kan ik altijd weer bellen. Over 2 weken heb ik een afspraak bij mijn eigen arts. Nu eerst even bijkomen (want slaapgebrek en hypo's hebben een enorme aanslag op je lichaam poepoe).

zo, doei!

@Krokus, welkom terug en al drie tanden! Dat gaat snel! Heeft Roan dan ook van die vieze (nog viezer an normaal) poepluiers?

@Ris.....jeetje wat een zooi!!!! Baal je er dan niet enorm van dat je suikerziekte hebt? Hoe voel je, je nu?

Hier moe moe en nog eens moe. Vandaag voor de gein uitgerekend hoeveel uur ik nu gemiddled per week heb gewerkt en dan kom ik uit op 47,75 uur (per week he en ik werk normaal 32) Merk het ook aan Mayte dat ze me niet zoveel heeft gezien, want ze vind Lief veel leuker dan mij:,-(

Ga zo een badzitje halen (via marktplaats natuurlijk) voor 10 euro......ben benieuwd....

doeggie Ringel
Het is hier nog steeds rustig...die vakantie ook!

@Ris: Jeetje, heftig verhaal! Voel je je nu alweer een beetje beter?

@Ringel: Heb je het badzitje al uit geprobeerd?

@Krokus: Wanneer ben jij bij the Wiz geweest? Ik was er donderdag en ik vond het ook heel erg leuk! Laat je trouwens niet ontmoedigen door het trage forum hoor; het is hier al zo stil!

@Niniane: Gefeliciteerd met je nieuwe huis! Vertel er eens wat meer over; wat voor soort huis is het, moet je er nog veel aan doen?

Hier gisterenavond beetje té gezellig gehad met buren...tot half drie vannacht Buzz the Music Quiz gespeel op de PlayStation...hahaha! Was wel heel leuk en gelukkig was Jasmijn er al een uurtje later dan normaal in gegaan (omdat ze 's middags heel lang geslapen had) dus kwam ze vanochtend ook iets later wakker; kwart voor acht. Nu ligt ze weer in bed en ze wil volgens mij wel slapen want ze is niet echt vervelend ofzo; maar ze ligt nog wel geluidjes te maken.

Gisteren was ik hier ff niet omdat ik een drukke dag gehad heb. Ik moest 's ochtends naar mijn werk; koffiedrinken met de collega's en mijn klas op orde maken. Jas was naar mijn schoonmoeder geweest en die had daar niet willen slapen, ze had nog twee uur met haar gewandeld en al die tijd had ze vijf minuten (!!!) geslapen...dus tussen de middag heb ik haar opgehaald en thuis gelijk in bed gekieperd, toen sliep ze gewoon van kwart over een tot kwart voor vier! Lekker hoor; had ik even de tijd aan mezelf. Slapen is hier nog steeds het enige dat niet helemaal soepeltjes verloopt ('s nachts gelukkig wel), voor de rest is Jas nog steeds errug makkelijk. Kruipen gaat haar nu wel een beetje té makkelijk af; ze komt overal en zit dus ook overal met haar tengeltjes aan...dat is soms wel irritant.

Nou verder geen nieuws eigenlijk. Zo ff boodschapje doen en vanmiddag housewarming party. Jasmijn moppert nog steeds dus ga even naar haar toe.

Doei!
Halloooo...ben ik ook weer.

Nee we bloeden niet dood. Al moet ik zeggen dat forumzin er niet altijd is vanwege traagheid etc. Effe snel inloggen tussen dingetjes door lukt bijna niet. Is nog Beta-versie dus zal wel verbeteren.

Ris: Jeetje schrikken zeg. En hoe voel je je nu? Suikerziekte is niet niks....lijkt mij. Ga je wel werken?

Mmmoi: leuk he dat kruipen..haha...Maar zo irritant dat ze overal aanzitten en alles doen wat niet mag (snappen ze natuurlijk niet) en ook nog gevaarlijk. Aimee gaat nu steeds in bad staan.

Waarom kopen jullie eigenlijk een badzitje? Ik doe nu laag water in bad en dan leg ik haar op haar buik in. Zo leuk dan zwemt ze van de ene kant naar de andere kant. Super lol, alleen staan mag ze niet van mij.

Krokus: wow 3 tanden en verder dus genoten. Wizz lijkt me ook leuk.

Aimee heeft ineens 2 ondertanden...Zegt de oppas dat ze dat vorige week al zag, maar benieuwd wanneer wij het zouden zien...Tsja kijk nooit in haar mond. En elke x als ik tanden verwachtte zat er niets. Dus interesse beetje weg...2 kleine scheermesjes, dus ben benieuwd wanneer ik eerste beet te pakken heb.

Ow meissie is wakker. Kom straks nog effe.
Ris wat een gedoe zeg! Hoop dat je je snel beter en fitter voelt!!

Ringel, hoop dat jij je ook snel wat fitter voelt. En 48 uur werken vind ik wel erg veel hoor. Geen wonder dat je moe bent.

Hier nog geen tanden te bekennen. Kijk wel regelmatig, want ik zou het jammer vinden als een van de oppassers het eerder zou zien dan ikzelf of N-man.

Ik vroeg me net als babba af waarom jullie een badzitje kopen. Kyran kan helemaal zelf zitten en ik laat hem toch niet alleen tijdens het badderen. Had wel in een reclame folder een leuk badzitje gezien met allerlei badspeelgoed erop en bij. Maar zonde geld als hij toch al zelf kan zitten en genoeg badspeelgoed heeft.

Gister dus sleutel van nieuwe huis gekregen. Man, wat kan een huis er ellendig uitzien zonder meubels en totaal foute muurbekleding en rookaanslag op elke muur en plafonds. Het is dat mijn schoonouders ook zo'n huis hebben om de hoek (overigens is daar de inrichting ook niet mijn stijl) en dan kan je dus wel zien dat er nog wat van te maken is. Er moet echt heel veel gedaan worden. Nieuwe kozijnen, verplaatsen en plaatsen nieuwe keuken, steenstrips van de muren af bikken (door hele huis), plastic schroten(!!!! echt de limit van lelijkheid!!!!!) van de huiskamermuren afhalen, enzovoorts. Gelukkig heb ik een hele handige schoonvader. Die is nu samen met N-man aan de klus. Ik ga hier in onze flat tijdens de vakantie al zoveel mogelijk inpakken, dan is dat maar gebeurd. Verder hebben we natuurlijk Kyran die ook aandacht nodig heeft. We vinden het allebei prima dat hij op vaste dagen naar de oppassers gaat en soms een dagje extra, maar we wilden hem niet drie weken uitbesteden. Dus ik zal weinig klussen in nieuwe huis.

En mmmoi, het is een gewoon jaren 80 rijtjes huis met een tuintje. Dus niet een speciaal gebeuren of zo. Wel op een woonerf met speeltuin in de buurt en veel jonge kinderen en bb's. Dus ideaal voor een jong, burgelijk gezinnetje.

Verder is hier het forum ook super traag en dat ontmeent je echt het plezier om even snel wat te posten. Op werk gaat het tien keer zo snel maar daar heb ik dan weer geen tijd om iets te posten.
Hoi allemaal, even snel. Alles goed hier, kleine man vet aan de diarree maar niets ernstigs.

Babba, als Aimee bijt moet je goed boos worden, anders blijft ze het doen. Oh en ook niet op handen of vingers laten kauwen, er is tenslotte geen verschil tussen een vinger en een tepel en dan kan ze in de war raken. Ik ben maar een keer of vijf gebeten en toen was het afgelopen.

Leuk om te zien dat er al meerdere kruipen en staan! Ruben wandelt nu naast de meubels en ik houd m'n hart vast. Aangezien hij twee weken te vroeg was en dus eigenlijk pas 7 en een halve maand zou zijn ben ik supertrots op m'n manneke! Ook trots op zijn 6 tanden, borsten zijn er iets minder blij mee.. Binnenkort naar Nederland, waar kan ik leuke jongenskleertjes kopen voor niet al te veel geld??
Heee Bloempje....wat gaat Ruben ook snel zeg! Voor leuke jongenskleding zou ik toch ff bij de Hema gaan kijken, H&M heeft ook altijd wel leuke kleding en villa happ of zoiets, maar is vaak wel iets duurder. Verder weet ik het zo 123 niet.

Wij hebben nu een badzitje...waarom???? geen idee....vond het wel een lollig ding, komt helemaal uit Japan (!!!!!) en dit is meer voor in het grote bad. In haar eigen kleine badje, zit ze ook gewoon met een antislipmat onder d'r billen, maar ik zit af en toe met haar in het grote bad en wanneer ik dan d'r haar was is het wel handig dat ze in zo'n zitje kan zitten. Hij is met Winnie the pooh en heeft een verstelbare rugleuning en een dingetje voorop met een stuurtje een balletje en een draaischijf. Ze heeft er gisteravond al even in gezeten met d'r pyama aan (ik moet 'em nog ff schoonmaken) maar ze vind het nu al geweldig. Deze kun je ook gewoon in de woonkamer neerzetten als ze op een kleed aan het spelen is.

Mayte is op het moment wel een dondersteen, heeft de hele dag het vertikt om te slapen. Heeft nu al voor de 2edag van die hele vieze diarree achtige poepluiers en is een beetje uit d'r hum, met andere woorden, ik denk dat tandjes 3 en 4 er aan zitten te komen.

Vandaag aan het werk geweest (goh? echt waar????) en ben daar maar op de ramen aan het kliederen geslagen met een leuk herfst tafereeltje, zo voelde ik me vandaag ook.....herfstig......

ga nog ff verder surfen....dag dag laiverds.......
Ben ik ook weer... Hier is het forum gelukkig niet zo héél traag dus kan ik er wel regelmatig op kijken. Bij mij verspringt wel het scherm nu ik zit te posten en dat is vet irritant, hebben jullie dat ook? Als je aan het eind van een regel komt?

@Ringel: Ik herken dat; slapen is hier momenteel ook een drama, overdag dan... Er zit volgens 'Oei' weer een sprong aan te komen, dus het kan wel kloppen.

@Bloem: Bij de WE heb je zulke leuke jongenskleertjes maar ik denk dat die pas vanaf maat 92 gaan...en de H&M, Hema, Villa Happ natuurlijk...

@Niniane: Als ik je verhaal over je huis hoor ben ik eerlijk gezegd heeeel erg blij dat ik niet met je hoef te ruilen Wanneer plannen jullie over te gaan?

@Babba: Leuk hè, tandjes, zien ze er gelijk een stukkie wijzer uit vind ik...die twee ondertanden van Jasmijn zijn nu helemaal volgroeid maar verder zit er nog niks aan te komen volgens mij...

Vandaag zag ik zo'n leuk jasje bij Prenatal...nieuwe...ik vond die ik had gekocht toch al niet fantastisch en die was ook 50 euro terwijl die nieuwe maar 30 kostte...dus: ben hem terug gaan brengen en heb die van Prenatal gekocht. Hij is zo leuk!!!

Vanavond ben ik alleen thuis want manlief had een BBQ. Ik mocht wel mee maar ik had geen zin om weer oppas te regelen en we moesten de hele dag al weg dus dit is ook veel beter voor Jasmijn. Ik ga zo lekker met wat boeken en tijdschriften in bad want er is weer eens geen bal op de tv. HP is nog steeds niet uit want ik heb er steeds geen tijd voor en er liggen ook nog 3 viva's en een viva mama, dus ik heb wel wat te doen!

Tot morgen meiden, fijne avond...
Bonjour madames!!!

Ik ben weer terug, jammer maar helaas! Het zit er weer op, we hebben het geweldig gehad! Mats heeft zich voorbeelding gedragen (lees; hij werd iedere ochtend wakker rond 7.30 uur en sliep dan al vanaf een uur of 19.00 vorige dag.

Helaas wilde het kolven niet zo lukken 's avonds. Aangezien je in een tent iedere kuch en scheet van een ander kan horenn en mijn geweldige kolf wel geruisloos is, maar toch niet helemaal (waarom klinken die dingen alsof ze echt loeien???????), wilde het niet lukken. 2 avonden geprobeerd; opbrengst 25 CC. Dan maar niet, 1 ochtend flinke stuwing gehad...auwie... en toen was het goed. Gevolg is wel dat Lief en ik iedere avond aan de borrel zijn gegaan (inc. deze avond om het af te leren, hihihihihi)

Maar goed, al met al was het geweldig, Mats is en blijft het leukste kind van de wereld, al komt er wel een nieuw leuk kindje aan, mijn zussie is zwanger!!!!!!!!!!!!!!! Mijn zusje wordt mama, Mats wordt weer grote neef en lief en ik worden weer oom en tante!! Zo gaaf!!! In april is ze uitgerekend, zal toch wel al een topic voor zijn!

Nou, ik ga maandag wel even teruglezen, wou even laten weten dat ik momenteel dolgelukkig en een beetje in extase ben (door drank en chocola en alle geweldige dingen om ons heen) We hebben een topvakantie gehad, mooi weer, mooie omgeving en een zoet kindje die het geweldig naar zijn zin heeft gehad!

Slaap lekker, ik ga dadelijk mijn eigen lekkerste bedje in kruipen, maandag ben ik er weer!

***********************EINDE ENORM EGO BERICHT******************************

(f*ck, waar zijn die smilies als je ze nodig hebt)

Ciao!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven