Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
@ringel: ik ben een weekje weggeweest niet zo heel lang dus. Maar we kunnen dus nog wel even op het viva-forum blijven wat jou betreft? Je hebt vast al zin in dinsdag nu je lekker vrij hebt?

@ris: waar loop je tegenaan eigenlijk op school waardoor het niet goed gaat? Het lijkt mij bevoorbeeld heel moeilijk om gezag te houden, vooral bij oudere kinderen.

Gelukkig heb je je vrolijke meisje thuis zitten.

Hier ook nog weinig beveiliging aangebracht. Daar wilde ik binnenkort wel naar gaan kijken maar het is er nog niet van gekomen en het is ook nog niet echt nodig.

@mmmoi: het winkelen was leuk, ik heb ook bij Prenatal een jasje gekocht. Donkerbruin rib met houtje-touwtje, heb je vast wel gezien daar. Die grijze heb ik niet gezien trouwens.

Ik ben niet bruin geworden trouwens maar ik ben ook niet zo'n zon-type. Voel me al na een half uur een gebraden kippetje. Alleen als ik veel loop of fiets in de zon wordt ik wel bruin. Het was wel lekker weer hoor, graadje of 25.

Je mag me dat antwoord wel verklappen trouwens want ik weet het echt niet. Ondertussen moet ik die andere vragen ook weer doen maar dat moet me toch nog wel een keer lukken.

Vandaag weer een drukke dag nadat we gisternacht pas terugkwamen van vakantie.

We wilden even naar de ikea en toevallig zit daar ook de prenatal dus daar zijn we eerst heen gegaan. Halverwege de ikea werden we gebeld dat er die avond mogelijkheid was tot afscheid van zijn opa maar dat was al binnen een uur en we zaten zeker een uur rijden er vandaan. Snel in de auto gestapt dus en we waren nog op tijd. De oma van manlief is ondertussen ook al zo slecht dat het nog maar afwachten is of ze de begrafenis dinsdag gaat halen.

Floor ondertussen alweer helemaal overstuur want het was haar etenstijd en bedtijd toen we daar waren. Vanaf morgen gaan we het dus mooi een paar dagen heel rustig aan doen.

Nu even tijd voor mij, lekker forummen met mijn ene hand en beetje zappen met mijn andere. Nog goeie tips voor het nieuwe tv-seizoen? Ik heb nog niks gezien.
WAAAAAAHHHH Kyran heeft op mijn helft van het bed gepoept!!!!! En nee hij had geen luier aan en ik had ook geen doek oid onder zijn billen liggen. Getver!!!!

Ik was hem een pyama en schone luier aan het aandoen. Maar was ondertussen (in tranen) in discussie met N-man over nieuwe huis. Schoonouders (die overigens veel voor ons doen in nieuwe huis, dus mag eigenlijk niet klagen) zien werkelijk waar bij alles beren op de weg. Hele grote beren. Ik kan niets bedenken of voorstellen mbt tot huis of het is weer niet goed of te weinig tijd of jaaaaa, maaar dat krijg je toch nooit af. Was gister bij vriendin op bezoek geweest die ik ook al eeuwen niet had gezien en voelde me gewoon schuldig dat ik in mijn vakantie een dagje met Kyran op stap was geweest. N-man vind ook wel dat zijn ouders een beetje zeuren over veel dingen maar heeft geen zin om steeds maar weer de discussie aan te gaan. Dat snap ik wel, dat heb ik ook wel met mijn ouders. Maar gister was het echt even te veel.

Ik hoorde Kyran wel van die persgeluidjes maken en dacht nog dat ik hem beter nog even niet naar bed kon doen omdat hij anders de hele nacht in zijn eigen poep zou liggen maar had niet door dat hij dus al bijna klaar was. Kon ik lekker de hele nacht in zijn poep liggen. Hahahaha. Rotbui was wel direct over. We hebben erg gelachen om deze actie.

Gister bij verloskundige geweest. Met bb alles goed. Ik heb wel hele lage bloeddruk. Heb ik echt nog nooit gehad eerder wat aan de hoge kant. Maar daardoor ben ik dus elke keer duizelig en misselijk en flauwvallerig. Suiker was ook aan de hoge kant maar met de nieuwe norm nog net goed. Echt suf die normen want vorig jaar was mijn suiker lager dan nu en moest ik hals over kop naar de gyn en internist en nu is er dus niets aan de hand. Raar he? Kreeg wel het advies om vooral rustig aan te doen en goed aan dieet te houden en veel zoute drop eten. De VK dacht dat ik daar (drop) wel blij mee zou zijn maar ik lust geen drop dus nu moet ik veel bouillon drinken oid tegen lage bloeddruk. En ze vond het ook beter als ik na de vakantie wat minder bleef werken omdat ik nog steeds zo heel erg moe ben.

@Ringel en Pepiet Ik ben ook jarig op 31 december!!! Ook niet veel anders dan gewoon. Het is toch een rare dag om jarig te zijn. Iedereen viert wel feest maar niemand is bezig met jou verjaardag. Als kind heb je dat niet zo door maar vanaf de middelbare school heb ik eigenlijk mijn verjaardag niet echt meer gevierd. Je kan volgens mij nog beter jarig zijn op 31 december dan op 1 januari want dan ligt iedereen met een kater op bed en is er nergens meer iets feestigs te bekennen. Maar goed Ringel aan mij heb je dus niet veel wat betreft tips voor je verjaardag.

En succes met werken. En wel iets doen aan de dinsdag hoor!

@Annie snap toch niet zo goed wat je bedoeld met borrelende eierstokken. Bedoel je dat je je eisprong aan voelt komen? (daar het ik geen ervaring mee, daar merk ik echt niets van) Of heb je last van rammelende eierstokken (maw nesteldrang)? Dat had ik vrij snel na de geboorte van Kyran al weer.

@Flower & Bloem & Babba Hoe is het? Alles nog goed?

@Ris wij hebben eigenlijk nog niet echt veel aan veiligheid gedaan. Kyran is nog niet heel mobiel. Hoewel hij met rollen ook de hele kamer door komt. En ik ga nu al zoveel inpakken dat alleen het hoognodige nog even achter blijft. Alle breekbare dingen zitten dan als het goed is in dozen. En veiligheid zullen we in het nieuwe huis wel direct doen. En anders vraag ik mijn schoonouders wel, die kunnen de gevaarlijke beren wel opsporen, denk ik....

We hebben wel een trapkast die op slot kan in nieuwe huis. Daar wilde ik dus alle schoonmaak spullenbewaren en niet in een keukenkastje.

@pebbles ook weer terug. Wat naar van de opa en oma van je man. Das niet zo leuk thuiskomen zo denk ik.

@Mmmoi, lekker aan het shoppen? IK moet ook nog steeds een winterjas kopen voor Kyran. Maar wat voor maat zal ik kopen? Hij heeft nu 74-80, ligt een beetje aan het merk.

@ Krokus Heb je al een nieuwe laptop? We hebben gister nog niets van je vernomen of doet de nieuwe het ook nog niet optimaal?
jaaaaaa! De laptop is in werking!!! Heerlijk zeg. De oude heeft het gisteren definitief begeven. Er stond alleen wel een belangrijke sollicitatiebrief op. Hm, die moet ik nu dus opnieuw schrijven.

Gisteren met Roan nog een keer naar de osteopaat geweest. Hij draait alleen maar over links en volgens haar komt dat omdat hij een enorme voorkeurshouding heeft die je niet zo snel ziet. Ze vond het dus goed dat we gekomen waren. We hebben oefeningen gekregen en over 3 weken moet ik er weer heen.

@niniane, hahahaha. Poepen op bed. Zulke ongelukjes heb ik nog nooit gehad gelukkig. En meis, ik wil je niet overstuur praten ofzo, maar uit al je stukjes spreken hormonen die door je lijf razen. Zorg gewoon dat je je rust neemt. Ik kan wel zeggen dat je je kleine man een dagje bij mij kunt brengen, maar daar heb je ook weinig aan.

@mmoi, whehe. Geen nieuwe kleding dus. Ik zit nu in een ruime maat 46 en heb ook geen zin om nieuwe kleding te kopen. Eerst wat kilootjes eraf.

@pebbs, gecondoleerd. Tips voor tv-seizoen heb ik ook niet. Er zijn wel allemaal nieuwe series op geloof ik.

@ris, wij hebben ook nog niets gedaan aan veiligheid in huis. Deze week gaat de box omlaag. We hebben niet heel veel scherpe punten aan tafels of kasten oid, dus daar hoeven we weinig aan te doen. Schoonmaakmiddelen moeten naar een andere kast en de stopcontacten moeten afgedekt worden. Verder traphekjes. Meer weet ik eigenlijk niet.

Even teruglezen, want ik heb Babba en Flower al een tijd niet gezien, of vergis ik me daarin? En annie?
krokus; fijn dat je laptop in werking is dus nu kun je weer lekker forummen.

niniane; hee leuk dat ook jij op 31 december jarig bent. Bij ons was het ook zo. in kinderjaren merk je er niet zoveel van, behalve dat mijn ouders altijd met een huis vol zaten en de opa en oma dan ook nog eens bleven slapen. later als je wat ouder bent vergeten mensen je verjaardag of gaan ze feesten. voelde soms wel eens aan als ondergeschoven datum hoor. maar 1 januari lijkt me nog vervelender. mijn ouders hebben het wel altijd gevoerd hoor als kinderverjaardag.

En nu doe ik er eigenlijk niets meer aan, de meeste vrienden vieren oud en nieuw in een groepje en heb ik geen zin om met een huis vol dronken mensen te zitten.

bleeeeh poepen op bed!!!bah bah bah wat heb je ervan geleerd??

enne fijn dat alles met de bb goed is.

pebbs; gecondoleerd. was het plotseling? ik heb het ff gemist denk ik.

tips voor tv seizoen; op veronica komt een serie; traveler das wel een leuke om te kijken. spannend. Het blok is er ook weer. en verder heb ik me nog niet verdiept erin.

mmmoi; ja mijn ouders deden wel altijd dat het een kinderverjaardag was hoor. inclusief taart etc. op school moest ik altijd voor de vakantie trakteren en voor of na de vakantie mijn feestje vieren.

ik had wel altijd als afsluiting van mijn verjaardag vuurwerk

en natuurlijk altijd oliebollen.

ris; hejakkies meid, rottig dat het zo gaat op je werk. en dan je suikers nog eens erbij. bleh. Hopelijk kun je je goed voorbereiden opje gesprek.

en verder ga ik nu weer verven. bleh!
Môge,

De kleine meid heeft geslapen van 18 tot 7 uur, heel netjes dusss...wel vervelend als ze er dan weer om 7 uur uit wil...Ik was gisteren lekker in bad geweest en vroeg naar bed, ik sliep om half elf al geloof ik. Dus het was nou ook weer niet heeeeel erg om 7 uur er uit te gaan. Heb Jasje lekker in bad gedaan en pap gegeven. Toen heeft ze nog een halfuurtje ofzo in de box gespeeld en toen kieperde ze alweer om van de slaap, dus heb ik haar maar weer in bed gelegd. En idd...ze sliep zonder morren. Sprongetje van Oei is hier denk ik voorbij, want dat uit zich altijd in slecht slapen bij Jasmijn!

@Pebbles: Haha ik ben de jasjes expert, ik ken die jij gekocht hebt idd! Hij is leuk! Ook met geborduurde bloemetjes erop toch? Jammer dat je die van mij niet hebt gezien anders hadden we misschien wel dezelfde gehad Ik heb met die van jou nl. ook in mijn handen gestaan, haha! Ik heb geen tips voor het tv seizoen; ik heb de hele week tevergeefs door de gids zitten bladeren, want men, wat zijn er weinig leuke programma's!!!

@Niniane: Strakke actie van je zoon, poepen op bed! Was echt alles vergeven of alleen je hoeslaken? Dan is het niet zo erg... Kijk je wel uit dat je niet overspannen raakt, het is nogal wat, zwanger en klussen en verhuizen (en ik kan het weten, haha!). Bij ons werd dat ook steeds gezegd: 'dat haaal je noooit' enzo en idd haalden we ook niet alles en moeten we nu nog steeds kleine klusjes doen, maar ja, so be it toch? Je mag trouwens Kyran best een dagje bij mij brengen dat is iets dichterbij dan Krokus

@Krokus: Jij kent het kledingprobleem dus ook. Ja ik vind die maten van tegenwoordig raar hoor; mijn schoonzus is écht niet dik en die moet al zulke grote maten aan. Iemand tips waar ik terecht kan? Ik moet ook gewoon wat kilootjes afvallen maar dat vind ik zooooo moeilijk... Lekker trouwens dat je een nieuwe laptop hebt. Wij willen er ook graag eentje. Maar onze pc doet het nog prima, dus ik vind eigenlijk dat we moeten wachten tot de pc overlijdt en dan pas een notebook kopen.

Ik heb net voor onze trouwdag op 19 sept. kaartjes gekocht voor Tarzan. Ik vond een aanbieding op internet met 2e kaartje voor de halve prijs. Dan is het nog duur, maar wel beter te doen. Ik zit op eerste rij ring, dus echt goede plekken. Manlief houdt gelukkig ook erg van musicals dus ik doe niet alleen mezelf er plezier mee. Heb mijn ouders al gevraagd om te komen oppassen en houd het verder dus lekker geheim voor mmman. Schrijf gewoon in de agenda dat ik iets van school heb en dat hij dus thuis moet blijven voor Jasmijn...haha...nu maar hopen dat hij het forum niet leest

Ga zo als Jas wakker is op visite bij een tante van manlief. Al een hele tijd niet gezien en ze belde of ik kwam. Wel gezellig. Ze is vrijgezel en vindt Jasmijn helemaal geweldig.

Ik ga nu nog even het net af surfen op zoek naar MP kleren voor Jasmijn (het wordt echt ineens kouder en al die korte mouwen shirtjes kunnen dus opgeborgen worden...jammer hoor...tot Turkije!!! en dan weer tevoorschijn halen!!!) en op wehkamp ofzo voor mezelf...zal wel ff zien...jullie horen het wel van deze shopaholic.

Mzzl...
Ik heb geloof geen zin om uitgebreid te reageren....sorry.

Eigenlijk ook wienig te melden (het is echt werken, eten slapen, werken eten slapen blegh......) meisje is weer beter en heeft alleen nog luieruitslag op d'r billen.......en op dit moment aan het krimmeneren (miepen zeuren, iig dat ze het niet naar d'r zin heeft en dat ze eigenlijk niet wil slapen)

Misschien tot later
Valt het op dat de enige smiley is die ik uit mijn hoofd weet? Nee toch?

O en Pebbs: Welke vraag van HP avontuur moet je het antwoord van hebben? Ik heb hem namelijk uit gespeeld. Ben nu begonnen met 2 maar liep daar vast. Je kunt trouwens ook gewoon weer verder spelen met een avontuur waar je mee bezig was; moet je het antwoord alleen intikken... dus zeg het maar!
wat een drukte op de donderdag ochtend!!!!!!
mijn moeder is ook op 31 december jarig, en roan nu dus ook. Ik heb het altijd heel leuk gevonden. We hadden altijd het huis vol. Mijn moeder vierde haar verjaardag altijd tot 19 uur en daarna was de avond van onszelf. Denk dat ik het ook zoiets ga doen.
Wat een boel verjaardagen op 31 december zeg!

Floor is op 30 december jarig, dat is denk ik nog net iets gunstiger. Ik zat laatst ook al een beetje te denken wat we dan gaan doen.

@mmmoi: haha, idd het jasje met die bloemetjes erop geborduurd. Die geruite van jou klinkt ook erg leuk.

Over HP-avontuur: moet ik dan niet alle vragen daarvoor ook weer beantwoorden? Ik liep vast bij die vraag met die bloemen op de voorgrond en een watertje op de achtergrond. Harry zei iets over "la mar gan" toen Ron weg liep. Ook met hulp-forum kwam ik er niet uit maar ik weet vaak de Nederlandse namen niet dus dat maakt het ook erg lastig.

Eigenlijk geen idee waar je een beetje normale kleren kunt krijgen. Ik weet dat bij Zara de maten erg klein vallen en bij H&M al weer een stuk ruimer, daar kan ik meestal wel gewoon een maatje 40 aan.

Bij mij moeten er ook nog wat kilootjes af maar ik mis eigenlijk nog een beetje motivatie.

Leuk hoor, naar Tarzan. Hij schijnt heel leuk te zijn heb ik gehoord.

@pepiet: het was niet echt plotseling van de opa van manlief. Hij leefde eigenlijk al een jaar op een heel laag pitje en lag al met longontsteking in het ziekenhuis toen wij op vakantie gingen.

@krokus: nu ben je dus niet meer van het forum af te slaan met je nieuwe laptop? haha. Je bent volgens mij de enige trouwens die nog geen Avatar heeft, zo val je wel op :D

@ringel: fijn dat Mayte weer beter is. Zit er nog wel verbetering aan te komen wat werken betreft? Dit houd je niet lang vol natuurlijk.

@niniane: haha, wat een timing van Kyran. Onze kat heeft dat toen zij klein was een keer gedaan. Ik zag haar ineens een beetje graven in de dekens en toen ik de deken opsloeg lag er een prachtige drol, blegh.

Wat een drukte zeg, met het huis er ook bij. Kan je niet vragen aan je schoonouders of ze de "beren" alleen met je man bespreken omdat jij het rustig aan moet doen?

Die bouillon is trouwens wel een rare tip van je VK. Vroeger werd altijd gezegd dat zout de bloeddruk verhoogd maar dat is al jaren geleden aangetoond dat dat helemaal niet waar is. Dat spul dat in drop zit trouwens wel.

Ik heb vandaag heerlijk uit kunnen slapen omdat manlief Floor voor zijn rekening heeft genomen maar nu hebben ik dus barstende hoofdpijn omdat ik zo lang geslapen heb. Ellek voordeel heb z'n nadeel dus.

@niniane: ik heb bij Floor gewoon gepast welke jas goed zat. Dat was bij haar de 68, die zat perfect. En dan 1 maat groter genomen, de 74 dus .Daar verzuipt ze nu nog wel een beetje in.
thx pebbles denk dat ik die winterjasstrategie ook maar ga volgen.

*ff off-topic*

Mmoi of pebble:s hpa1 vraag 22 Dat is die met die krantenfoto waar je iets op moet zien of zo zit al uren te googlen maar iedereen ziet het kennelijk direct want nergens een antwoord te vinden.

En pebbles bij de site van HPA kan je klikken op verder gaan met avontuur 1 en dan geef je antwoord op de vraag die je als laatste opgelost hebt. Duurde ook even voor ik daar achter was. Zat dus elke keer alles weer in te typen...
@niniane: je moet het scherm bij die vraag letterlijk van meer kanten bekijken. Het is zo'n soort plaatje die je vroeger ook had. Als je van links kijkt zie je dit, en als je van rechts kijkt zie je dat.

bedankt voor de tip van het verdergaan met het avontuur ik ga meteen even kijken waar ik was.
Aaahhh, je moest soort van onder je bureau kruipen om het te zien. Ja dat had ik nog niet gedaan! Gelukt dus, op naar de volgende.
Ola muchachas!

Pebbles, gecondoleerd meis!!! Wat verdrietig maar wat mooi dat zijn opa Floor nog heeft meegemaakt! Maar dit zullen geen leuke tijden zijn. Bij het verliezen van je eigen grootouders valt een deel uit je kindertijd weg! Ik kan me bij mijn oma nog steeds het kleine wichie voelen (en dat laats ze ook wel een beetje subtiel merken, hihi). Veel sterkte de komende tijd! (f)

Mats heeft 3 tanden!!!! Wouwie, met zijn helm gaat het goed, ik zal wel wat foto's op de groep zetten!!!

Misschien kom ik later vandaag nog even langs en anders tot later!!

Oja, Ringel, alles goed met je? Ik hoor het wel!

Doeiiii
Hai meiden,

Lang niet geweest (ben nu ingelogd onder vriendins nick). Ik kom dus niet meer actief op het Vivaforum (maar dat wisten jullie uiteraard al). Lees alleen af en toe bij. Ik mis jullie wel hoor meiden.

Even een snelle update. Max groeit als kool. Maatje 86 van kleren, 85 cm. kilootje of 12, zeven tandjes en de achtste onderweg, zegt al papa, brabbelt, zit kruipt en groeit en bloeit. Met de andere heren ook alles prima. Zwangerschap gaat prima. Vandaag alweer 21 weken en 1 dag zwanger en we krijgen een meisje!!!

Dikke knuffels voor iedereen, ik mis jullie en misschien vlieg ik eerdaags nog een keer langs.

Liefs Blindje/Barbara
Heyyy blindje super..Een meisje na 3 jongens...En ben je al aan het idee gewend..als jongensmamma zijnde? Leuk om wat van je te horen..Dus nu een 3 letter-meiden naam. Weten jouw zoons ook dat ze een zusje krijgen? En Plindje wat vindt hij ervan...Haha veel vragen..

Nou ik ben er ook weer. Net zoals Ringel werken, werken en werken. Leven de zorg! Nog 1 dienst en dan bijna 2 weken vakantie.

Pebbles: gecondoleerd met de opa van je man. Verder dus wel genoten op vakantie?

Niniane: ohh zag net foto's op de groep van Kyan. Wat een knapperd is dat zeg. Daarvan wil je wel 2 jongetjes.

Maar je hebt dus niet per ongeluk het geslacht gezien van je kindje? Hoe vaak doe je bij jezelf echo's? Fijn dat alles goed is.

Ringel: ook super foto's. Die met dat reggae t-shirt...cute...

Mmmoi: Dus Jasmijn weer de sleeping beauty? Was/is het weer sprongetjestijd?!

Annie: ook weer terug. Die helm staat Mats nog leuk ook. Wat vindt hij er zelf van en hoe lang nog om?

Ris: suikers weer beetje op orde? En desnoods meld je je even ziek. Gezondheid gaat voor en hectische klas is niet niks. Dus Ella-meissie doet het goed. Leuk he hoe ze steeds meer gaan spelen.

Krokus: ook terug en met laptop. Dus Roan naar de ostheopaat. Baat het niet dan schaadt het niet. En vast goede tips om rolle beide kanten te stimuleren.

Aimee rolde eerst ook alleen 1 kant op. Andere kant kon ze pas paar weken later. Soms wel makkelijk, want dan legde ik haar zo in bed dat ze niet kon draaien op buik.

Hier met meissie alles goed.

Pebbles: Ze trekt zich idd constant op en loopt sinds een paar dagen langs de tafel etc.. Gaat soms kruipen ipv alleen tijgeren. Tenzij ze snel ergens wil zijn dan heeft tijgeren de voorkeur (zatte zeehond).

En jippie ze kan nu zitten,..Alleen ze wil het niet, als ze speelt dan meteen op buik. Maar kan haar nu wel aankleden terwijl ze zit op aankleedkussen. Dus wil nu ook een stoere fiets met stoeltje net zoals jij en Mmmoi...

Opschepmodus uit...Voor mijn gevoel klinkt het soms zo fout als ik zeg wat Aimee doet. Terwijl ik dat niet van jullie denk als jullie kunstjes van kids beschrijven.

Ga nu weer meer meeschrijven.

x
@blindje, wat leuk om weer van je te horen. En wat een reusje is Max toch. Geweldig. 85 cm. Hemeltje zeg. De lengtes en gewichten van Max zullen straks wel weer over het forum of de prive-hyves gonzen. Hahaha.

Wat leuk zeg, een meisje. Gefeliciteerd hoor.

Ik snap trouwens niets van die avators en heb nog geen zin gehad me erin te verdiepen. Whehe. Computernerd die ik ben.

Heb vandaag een sollicitatiebrief de deur uit gedaan. (eh, het web op gestuurd). Ik denk dat het toch tijd wordt om wat anders te zoeken. Heel eng, Ook nog een andere brief geschreven maar die nog niet verstuurd.

@babba, ook zo druk. Ik heb gesolliciteerd naar een baan in het ziekenhuis. Wel de administratieve kant trouwens. Dus ik vermoed dat bij die functies niet zulke werktijden horen.
Een meisje voor Blindje!!!

Spannend hoor, Niniane, wat krijg jij eigenlijk?

Mijn eierstokken borrelen nog steeds overigens, ben ook mega-nep-ongesteld (slik nog steeds de minipil)

Voor ons nu nog even geen tweede, eerst maar eens kijken hoe het met werken allemaal gaat. Volgende week hoor ik meer.

Krokus, iedereen bij ons heeft een plaatje zodat jou grijze vakje ook weer uniek is!!! (maar niet bepaald bij je persoonlijkheid past dus ga nou maar eens klooien!!!!!! Hahaha)
Ik heb me ziek gemeld op therapeutische basis. Ik ga dus wel gewoon werken, maar er is ook iemand extra die in principe de klas draait. We gaan dit een maand volhouden en dan kijken we wel weer. Voor de arbo en de vervanging gooien we het op de suiker. Het is een beetje kip-ei verhaal. Heb ik wisselende suikers door de stress en hectiek? Of gaat het in de klas minder goed omdat ik wisselende suikers heb?

Eerst maar eens kijken of ik die waardes weer goed ga krijgen. Dat lukt nu nog even niet.

Ben nog steeds een beetje eg; sorry daarvoor!. Ben heel moe (doe weer elke middag een dutje van 2 uur....) en blijf het liefst lekker in en om het huis.

Ik las wel dat Blindje na 3 knullen nu een meid krijgt! Leuk joh! Ik ben heel benieuwd hoe je mannen dat vinden en hoe het straks gaat bij jullie; ineens een meisje (haha).

Krokus; spannend van je solliciaties; hopelijk levert het wat op.

Annie, nog even blijven duimen dus???

Babba; van mij mag je best opscheppen hoor! Dat doen wij toch ook wel eens!

Ben weer weg; xxxx!
@Pebbles: Ik zal niet direct het antwoord geven maar wel een flinke tip. In welk land zijn ze op dat moment in het avontuur? En wat zie je op de achtergrond? Bovendien moet je heeeeeeeeel duidelijk stilstaan bij wat Harry zegt. Dat is niet voor niets zoiets geks. Als je nog meer tips nodig hebt, hoor ik het wel... Ik heb trouwens jasje maat 80 genomen voor Jasmijn...vraag me af of dat nou niet veel te groot is? Ach ja; ze adviseren dat wel vanaf een jaar volgens het label dus moet wel goed zijn dan. Misschien in het begin wat groot.

@Niniane: Ook aan het avonturen dus...ik heb het hulpforum daar wel veel gebruikt en dat heeft me altijd geholpen er doorheen te komen, dus ik hoor het wel als je nog meer vragen hebt!

@Annie: Sjee, Mats al 3 tanden! Jasmijn blijft maar bij 2 steken! En dat helmpje staat hem hartstikke lief man! Moet hij dat ding 's nachts ook op, ja zeker? Dat lijkt me wel heel vervelend liggen voor hem. Maar ja, het is voor het goede doel...sterkte vannacht...

@Blindje: Leuk dat je weer iets van je laat horen! Wat is Max enorm groot zeg. En wat leuk dat jullie een meisje krijgen! Zoeken jullie weer een naam van 3 letters? Ik wil wel weer ff mee helpen denken hoor...

@Babba: Wat grappig dat Aimee al bijna loopt maar niet echt kruipt. Misschien slaat ze dat wel over, dat hoor je toch wel eens? Je moet trouwens gewoon lekker opscheppen hier hoor, doen wij allemaal!!! Ik weet trouwens niet of het sprongetje wel helemaal voorbij is, want vanavond had Jasmijn voor het eerst weer moeite met inslapen...heb uiteindelijk nog een flesje van 90 voor haar gemaakt en toen was ze moe genoeg om eindelijk haar oogjes dicht te doen. Hoop dat ze daardoor morgen ook wat later wakker wordt, is voor mij wel weer eens lekker!

@Krokus: Spannend, een sollicitatie! Ik zal voor je duimen. Je laat het ons toch wel weten als je nieuws hebt hè???

@Ris: Benieuwd hoe het met je gaat. Toch niet overspannen thuis nu hè? Ik denk aan je meissie...

@Ringel: Niet te hard werken hoor, anders ga jij ook strax nog helemaal gestressed worden en daar zitten we natuurlijk niet op te wachten!

@Pepiet, Flower en Bloem: Hoi hoi, tijdje niets gehoord!

Ik heb vandaag heerlijk gefietst met Jasmijn. Bij tante op bezoek en mijn paspoort opgehaald. Toch wel grappig gezicht, met dat kleine koppie van Jasmijn erop gedrukt! Na de middagslaap nog even naar mijn vriendin en met haar en haar kids nog even naar het dorp. Alleen een maillotje voor Jasmijn gekocht en verder eigenlijk niets... Vanavond is manlief de kroeg in met een vriend, heel gezellig voor hem maar voor mij minder leuk. Gisterenavond was hij ook al weg dus we hebben morgen voor onszelf quality time gereserveerd. Iemand nog een tip voor een goede huurfilm?

Wat is de televisie toch slecht de laatste tijd...het aanbod qua programma's dan. Ik ga dus maar weer lekker vroeg mijn bed in en proberen HP te lezen. Gisteren ook geprobeerd na gebadderd te hebben maar toen viel ik gelijk in slaap, dus pas drie bladzijden verder ofzo...schiet niet echt op hier.

Tot morgen en weltrusten alvast!
@annie ooi: wat een stoere helm! Hij ziet er niet uit alsof hij er veel last van heeft. Mag hij alleen af met baderen net zoals het spreidbroekje van Floor?

@babba: haha, schep maar lekker op hoor, het is ook zo knap hoe snel die ukkies zich ontwikkelen. Floor is sinds het spreidbroekje niet zo heel snel maar op elk dingetje dat ze erbij kan ben ik zo trots. Ze begint nu eindelijk door te krijgen hoe ze hele kleine stukjes vooruit kan tijgeren.

@blindje: leuk om weer van je te horen. En Max doet het goed hoor ik. Super dat je een meisje krijgt, dat had ik ook gegokt in de poll.

@mmmoi: ik ben er al uit met die vraag. Die persoon had gelukkig dezelfde naam als in het engels. Ik zit nu weer vast bij die ondersteboven peer.

Geen idee eigenlijk van leuke films.

@ris: fijn dat er nu voor een maand in ieder geval ietsje meer rust is.

nu even kijken of er nog iets leuks op tv is

@Pebbles: Ondersteboven peer herinner ik me helemaal niet??? Wat is de vraag die er bij staat dan, dan kan ik je weer een tip geven...

Wat een snertweer...Jasmijn zit lekker in bad en ik wilde zo een stukkie fietsen maar ik weet niet of dat wel door kan gaan nu!
goedemorgen deze morgen....IK BEN VANDAAG VRIJIJIJIJIJIJIJIJ!!!!!

@Blindje, goed om weer eens wat van je te horen en wat gaaf een meid!!!! gefeliciteerd!

@televisie....heb toch geen tijd om te kijken, maar het blok, en traveler lijken me wel erg leuk, verder begint Heroes weer op 27 september......maar ws dat lief alle afleveringen gaat downloaden, dus dan kijken we ze allemaal weer achterelkaar aan.

@Mmmoi, hier is het weer prima...zonnetje schijnt, de lucht is blauw....(o ja teletubbies begint om 9.30)

@Annie, heb Mats met zijn helm op gezien, het ziet er toch wel erg snoepig uit hoor.....

@Ris, beterschap en sterkte. Lijkt me erg lastig om op zo'n manier voor de klas te moeten stan. Het is ook erg lastig om orde te houden als je zelf niet helemaal lekker in je vel zit en op de 1 of andere manier ruiken kinderen dat.

@Baba, dus ook veel aan het werk. Wat voor werk doe je eigenlijk (zul je ongetwijfeld wel eens verteld hebben) is het net zoiets als wat ik doe?

Nou ja ik ben dus vandaag een hele dag vrij. Zou eigenlijk vanochtend om 7.00 weer moeten beginnen, maar heb gisteren tot 23.00 gewerkt, 23.45 thuis en dan om 5.30 weer op......euhhh nee dank u. Gelukkig vond collega dat ook not done en die heeft m'n dienst overgenomen(hoeraaaa)

Gisteren met een inval gewerkt die gisteren ook pas is begonnen. Is handig voor de afwas ed. maar verder heb je er niet zoveel aan. Niks, nul ervaring, dus moet je echt alles en alles uitleggen waarom je iets op een bepaalde manier doet (waarom je een ADHD'er maar 1 opdracht per keer moet geven en waarom de kids niet zomaar aan je kunnen gaan hangen, dat ze je niet lief hoeven te vinden enz enz enz)

vandaag naar de stad voor traphek en winterjas (voor Mayte dan, ik doe wel een vest onder m'n spijkerjack, ben zo blut als maar kan)

Op het cb vertelden ze dat we zo naar 2 flessen kunnen, per wanneer en hoe zijn jullie naar 2 flessen gegaan?

@Bloem, flower....hoooooooi!
He Ringel! Blij te horem dat je weer lekker opgewekt bent, geniet van je vrije dag man!! Heerlijk!

Ris, had helemaal niet zo begrepen dat je zo aan het klooien bent met je suikers, ik had alles wel teruggelezen na min vakantie maar dat is een beetje langs me heen gegaan blijkbaar!!! Zet hem op meid, fijn dat je in ieder geval even de rust aan jezelf gunt! Wat een stom gedoe zeg, diabetes!!!

Hahaha, Pebbles en Mmmoi, jullie Harry Potter-freaks! Ik snap geen hol waar jullie het telkens over hebben maar vindt het wel geinig!

Hier gaat alles goed, Mats slaapt goed met zijn helm, totaal geen problemen. Zijn die van jullie ook zo aan het kletsen??? Hij kletst zonder woorden maar de intonatie is al zo echt. (ligt ie in zijn box hele verhalen tegen zijn kikkerknuffel te vertellen, lieffffffff!)

Oja, een ander kusntje is dat als je zijn vinger langs zijn lippen haalt, hij dan gaat brabbelen, tis zo geinig!!!!

Mats wordt overigens de laatste tijd standaard 's nachts paar keer 'wakker'. Ik ga naar hem toe, hij heeft zijn ogen dicht, schudt wild met zijn hoofd. Met de speen is ie meteen stil, zonder ook maar wakker geweest te zijn. Als ik niks doe, gaat ie gewoon harder huilen. Doe ik er goed aan om iedere keer toch naar hem toe te gaan??? Moeilijk!!! Ik weet niet wat er gebeurd als ik echt niks doe, maar dat durf ik niet te proberen omdat lief dan ook meteen wakker wordt (en de buren, hihihi) Niet echt fijn zo rond 3 a 4 uur.

Nou, ik hoor het graag van jullie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven