Wat moet ik toch met deze man

01-01-2010 17:20 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als eerste wil ik iedereen een geweldig 2010 wensen.

Ik heb even wat advies nodig. Na een relatie van anderhalf jaar heeft mijn vriend ,inmiddels ex vriend de relatie verbroken. Erg pijnlijk en moelijk allemaal op dit moment, maar we weten liefdesverdriet is gelukkig voor tijdelijke aard.

De reden dat hij de relatie heeft verbroken is dat hij geen toekomst samen ziet, maar hij wel vindt dat wij in alles op 1 lijn zitten. Er is wel in de tussen tijd contact geweest nadat hij de relatie heeft verbroken,voornamelijk via mail en sms. Hierin geeft hij continu aan mij erg te missen,van mij te houden etc etc. maar dat hij achter zijn besluit staat

Ik kijk terug naar een leuke en gezellige tijd, maar ook wat hobbels heeft gehad. Hij heeft het een en ander gedaan, waar ik het nu niet over ga hebben want ik heb het hem vergeven en zelf de keuze gemaakt verder te willen.

Mijn ex staat nog altijd achter zijn keuze, maar wat mij nogal verbaasd is, dat ik gisteren een grote bos rozen kreeg met daarbij een kaartje met de volgende tekst. Ondanks dat ik jou veel pijn heb gedaan beteken je nog erg veel voor me,het spijt me...

Wat moet ik toch met deze man
Ljikt mij duidelijk wat je met deze man moet.

Hij heeft het uitgemaakt en zegt achter zijn beslissing te staan.
Niets. Kennelijk voelt hij zich schuldig en stuurt hij daarom rozen. Je zegt zelf dat hij achter zijn besluit staat; neem dat heel serieus en laat het daar verder bij.
Pfff, wat verwarrend inderdaad!

Ik zou het hem denk ik maar eens recht op de man af vragen:'Wat wil je nu eigenlijk? Het is me inmiddels duidelijk dat je nog veel om me geeft, maar dat je geen verdere toekomst voor ons ziet. Maar wanneer je continu mailtjes/smsjes en zelfs een bos rozen gaat sturen, dan werkt dit erg verwarrend. Je maakt het jezelf en mij op deze manier onnodig moeilijk en ik zou graag zien dat je hiermee ophoudt.'

Zoiets?? Of.. zou je zelf alsnog met hem verder willen?
In zijn sop laten gaarkoken.
Hij maakt het je niet gemakkelijk zo, wat een rot-gedrag van hem! (ja vind ik echt) Bos bloemen terug sturen (in zijn brievenbus proppen of wat dan ook) om heel duidelijk aan te geven dat je zijn boodschap begrepen hebt (dat hij niet verder met je wil) en dat hij zich daar naar moet gedragen.

Bah!
quote:wuiles schreef op 01 januari 2010 @ 17:24:

Niets. Kennelijk voelt hij zich schuldig en stuurt hij daarom rozen. Je zegt zelf dat hij achter zijn besluit staat; neem dat heel serieus en laat het daar verder bij.Serieus nam ik het ook zeker, maar goed wanneer een man dit gedrag vertoont krijg je toch vraagtekens. Vreemde situatie.
Jij ook een gelukkig 2010

Mijn advies voor jou: Als een man ej echt wil gaat ie er voor en speelt hij niet met je gevoelens zoals deze vent doet.

Hij geeft je geen kans om het te verwerken en jij geeft je die kans ook niet door contact te zoeken.

Dat je verdriet hebt is logisch je maatje je vriend en je liefje moet je missen maar he het is uit tijd om door te gaan en nieuwe mensen te ontmoeten. Laat hem niet spelen met je gevoelens en je hoofd in de war brengen duurt de pijn alleen maar langer van
Ik zou hem vragen om geen contact meer met je te zoeken en je dus ook geen rozen meer te sturen. Jij zult je er bij neer moeten leggen dat het voorbij is en dat is makkelijker als je geen contact meer met hem hebt.
quote:TJIKIE schreef op 01 januari 2010 @ 17:29:

[...]

Serieus nam ik het ook zeker, maar goed wanneer een man dit gedrag vertoont krijg je toch vraagtekens. Vreemde situatie.Niet doen. Hij wil niet en daarmee houdt het op. Dan hij zich schuldig voelt omdat hij weet dat jij zo verdrietig bent, verandert daar verder niets aan.
quote:yayaatje schreef op 01 januari 2010 @ 17:25:

Pfff, wat verwarrend inderdaad!

Ik zou het hem denk ik maar eens recht op de man af vragen:'Wat wil je nu eigenlijk? Het is me inmiddels duidelijk dat je nog veel om me geeft, maar dat je geen verdere toekomst voor ons ziet. Maar wanneer je continu mailtjes/smsjes en zelfs een bos rozen gaat sturen, dan werkt dit erg verwarrend. Je maakt het jezelf en mij op deze manier onnodig moeilijk en ik zou graag zien dat je hiermee ophoudt.'

Zoiets?? Of.. zou je zelf alsnog met hem verder willen?

Nou hij heeft tussen neus en lippen door ook laten weten te twijfelen over de toekomst en daar serieus over aan het nadenken is, want ergens ziet hij ons nog wel samen, maar opdit moment echt achter zijn besluit staat. Hoe verwarrend kan een mens zijn soms :-)

Ik zou wel verder willen, maar is dat verstandig? :-) Ik wil ook niet het gevoel bij hem gaan creeren dat ik een pop ben waar je maar mee kunt gooien.
Hij is wel raar bezig. Ik kan me voorstellen dat je in de war bent.

Maar zijn besluit staat vast, dus er zit niks anders op dan kenbaar te maken dat hij je beter even met rust kunt laten, zodat jij alles kunt verwerken.
quote:toytje schreef op 01 januari 2010 @ 17:26:

Hij maakt het je niet gemakkelijk zo, wat een rot-gedrag van hem! (ja vind ik echt) Bos bloemen terug sturen (in zijn brievenbus proppen of wat dan ook) om heel duidelijk aan te geven dat je zijn boodschap begrepen hebt (dat hij niet verder met je wil) en dat hij zich daar naar moet gedragen.

Bah!Ik zat te overwegen om de bloemen retour te sturen, maar ik denk dat ik ze maar aan de buurvrouw geef want die vond ze ook erg prachtig (heeft ze in ontvangst moeten nemen omdat ik niet thuis was) :-)
quote:wuiles schreef op 01 januari 2010 @ 17:31:

[...]Niet doen. Hij wil niet en daarmee houdt het op. Dan hij zich schuldig voelt omdat hij weet dat jij zo verdrietig bent, verandert daar verder niets aan.Mee eens. Ga niet meer achter die bloemen zoeken dan dat er is. Wij vrouwen hebben de neiging om van alles te gaan analyseren, terwijl je je eigenlijk bij de feiten moet houden. Je hebt bloemen gehad, leuk, zeg dank je wel, zet ze in een mooie vaas en geniet ervan. Maar meer ook niet.
Duidelijk een man die je eigenlijk niet kwijt wilt maar ook andere vrouwen wil.
quote:Pluizebolletje schreef op 01 januari 2010 @ 17:30:

Jij ook een gelukkig 2010

Mijn advies voor jou: Als een man ej echt wil gaat ie er voor en speelt hij niet met je gevoelens zoals deze vent doet.

Hij geeft je geen kans om het te verwerken en jij geeft je die kans ook niet door contact te zoeken.

Dat je verdriet hebt is logisch je maatje je vriend en je liefje moet je missen maar he het is uit tijd om door te gaan en nieuwe mensen te ontmoeten. Laat hem niet spelen met je gevoelens en je hoofd in de war brengen duurt de pijn alleen maar langer van

Dank je wel!!

Absoluut gelijk in. Ik zal zelf ook geen contact met hem opnemen (hoe moeilijk) Maar als ik contact wil zoeken plaats ik hier wel een bericht:-) wel een idee lijkt mij....

Waarom zou hij toch zo met iemands gevoel willen spelen. Hij verbreekt het, maar wilt vervolgens wel contact houden. Lijkt wel of hij het allemaal warm wilt houden.
Verbreek al het contact; dan pas kom je echt los van hem. Het is duidelijk dat hij het heerlijk vindt dat jij hem leuk blijft vinden en op die manier altijd terug zou kunenn komen.

Laat hem los en gun jezelf daardoor ook je vrijheid.

Om antwoord te geven op je vraag: jij moet dus helemaal niets meer met deze man.

Het is klaar.
quote:isabon schreef op 01 januari 2010 @ 17:38:

Duidelijk een man die je eigenlijk niet kwijt wilt maar ook andere vrouwen wil.Nou kan niet erg merken aan hem dat hij daar mee bezig met andere vrouwen :-) Hij is iemand die eigenlijk alleen nog maar serieuse en vaste relaties heeft gehad (geen scharreltjes)
Niks, hij moet ook niks van jou blijkbaar.

Een player, hij vindt het lekker dat jij naar hem smacht maar ondertussen weigert hij zijn vrijheid op te geven.
quote:TJIKIE schreef op 01 januari 2010 @ 17:40:

[...]

Nou kan niet erg merken aan hem dat hij daar mee bezig met andere vrouwen :-) Hij is iemand die eigenlijk alleen nog maar serieuse en vaste relaties heeft gehad (geen scharreltjes)een man die vrijheid wil vindt jou gewoon niet leuk genoeg. Misschien heeft hij nu nog geen scharrel, maar dat zal gauw genoeg gebeuren. Wordt wakker
quote:TJIKIE schreef op 01 januari 2010 @ 17:38:

[...]

Dank je wel!!

Absoluut gelijk in. Ik zal zelf ook geen contact met hem opnemen (hoe moeilijk) Maar als ik contact wil zoeken plaats ik hier wel een bericht:-) wel een idee lijkt mij....

Waarom zou hij toch zo met iemands gevoel willen spelen. Hij verbreekt het, maar wilt vervolgens wel contact houden. Lijkt wel of hij het allemaal warm wilt houden.Ik interpreteer die bos rozen niet als teken van belangstelling of betrokkenheid en kan er hooguit een goedmakertje in zien voor wat hij jou zou hebben aangedaan. Dit gaat niet om jou; dit gaat om hem en om het kwijtraken van zijn schuldgevoel.
quote:amalia schreef op 01 januari 2010 @ 17:38:

Verbreek al het contact; dan pas kom je echt los van hem. Het is duidelijk dat hij het heerlijk vindt dat jij hem leuk blijft vinden en op die manier altijd terug zou kunenn komen.

Laat hem los en gun jezelf daardoor ook je vrijheid.

Om antwoord te geven op je vraag: jij moet dus helemaal niets meer met deze man.

Het is klaar.

Die indruk kreeg ik wel. Wel de lusten met mij, maar niet de lasten :-)

Ik ga proberen van de vrijheid te genieten,natuurlijk nog erg lastig ivm verdriet etc, maar dat zal ook wel goedkomen.
quote:wuiles schreef op 01 januari 2010 @ 17:42:

[...]

Ik interpreteer die bos rozen niet als teken van belangstelling of betrokkenheid en kan er hooguit een goedmakertje in zien voor wat hij jou zou hebben aangedaan. Dit gaat niet om jou; dit gaat om hem en om het kwijtraken van zijn schuldgevoel.Die indruk kreeg ik ook hoor. Ik heb hem kort bedankt voor de mooie bloemen, maar dat ik hem daarmee niet vergeef. Woorden als het spijt mij zijn maar losse letters en hebben geen inhoudt. Een bos bloemen is erg mooi, maar na een week zijn ze ook weer dood:-) en geeft niet aan dat het hem nou zo zeer spijt. Mocht het hem echt spijten moet hij wel met wat beters komen. Hij heeft dit al eens eerder gedaan, door goed te maken met een bos bloemen dus die truc ken ik wel:-) (toch gek,kreeg anders nooit bloemen) :-)
quote:meds schreef op 01 januari 2010 @ 17:42:

[...]

een man die vrijheid wil vindt jou gewoon niet leuk genoeg. Misschien heeft hij nu nog geen scharrel, maar dat zal gauw genoeg gebeuren. Wordt wakkerNatuurlijk daar ben ik mij ook wel van bewust(wil er alleen even niet aan denken) we blijven tenslotte niet allemaal alleen op de bank zitten en misschien krijg ik ook wel een "scharrel" :-) maar in zijn ogen ben ik nu non en zal ik de rest van mijn leven blijven waren zijn woorden
quote:TJIKIE schreef op 01 januari 2010 @ 17:45:

[...]

Die indruk kreeg ik ook hoor. Ik heb hem kort bedankt voor de mooie bloemen, maar dat ik hem daarmee niet vergeef. Woorden als het spijt mij zijn maar losse letters en hebben geen inhoudt. Een bos bloemen is erg mooi, maar na een week zijn ze ook weer dood:-) en geeft niet aan dat het hem nou zo zeer spijt. Mocht het hem echt spijten moet hij wel met wat beters komen. Hij heeft dit al eens eerder gedaan, door goed te maken met een bos bloemen dus die truc ken ik wel:-) (toch gek,kreeg anders nooit bloemen) :-)Vanwaar dan je vraag wat je met hem moet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven