minnaar deel 6
vrijdag 18 december 2009 om 14:03
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?
Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.
Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
--------------------------------------------------------------------------------
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?
-----------------------------------------------------------------------------
Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.
Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
--------------------------------------------------------------------------------
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?
-----------------------------------------------------------------------------
vrijdag 1 januari 2010 om 18:14
vrijdag 1 januari 2010 om 19:18
@toy:ikga niet mee in nr5,niet mijn luchtje.
jij je avondje gisteren lekker met date doorgebracht?
@bloem: mmm jij ben lekker het nieuwejaar in gegaan zeg!
@stew:gezellig al die borrels!
@schaappie:leuk dat je toch post.
@cabrio:lekker avondje gehad,lekker via een omweg een frisse neus gehaald ?
@ninah:jeetje achtbaangevoelens,heavy!
@miss t:wat ben jij braaf geweest!
@petie;alles goed met jouw ?
@jeroen:sucses met je borrels en je mailbox.
bij engeltje is het stil,akelig stil .
en vannacht na 4 u mob weer uit de lucht(deed het eindelijk weer een half dagje)dus zit weer op de prepaid te klooien,honderd nmrs nog niet overgezet pfff.
jij je avondje gisteren lekker met date doorgebracht?
@bloem: mmm jij ben lekker het nieuwejaar in gegaan zeg!
@stew:gezellig al die borrels!
@schaappie:leuk dat je toch post.
@cabrio:lekker avondje gehad,lekker via een omweg een frisse neus gehaald ?
@ninah:jeetje achtbaangevoelens,heavy!
@miss t:wat ben jij braaf geweest!
@petie;alles goed met jouw ?
@jeroen:sucses met je borrels en je mailbox.
bij engeltje is het stil,akelig stil .
en vannacht na 4 u mob weer uit de lucht(deed het eindelijk weer een half dagje)dus zit weer op de prepaid te klooien,honderd nmrs nog niet overgezet pfff.
vrijdag 1 januari 2010 om 21:13
Bloem, een lekkerder begin van het nieuwe jaar is niet te verzinnen.
MT, jij lekker beetje gezoend met ex-scharrel, ik met tv. Jou verhalen lezend kan ik me voorstellen dat je het lekkerder vindt met Speedo en dat niet wil opgeven.
Sis, mail sc, vertel?
Toy, niets meer aan je lijstje toe te voegen. Same to U! Hoop dat je ook een fijne avond hebt gehad.
Petie, hoe was jou avond? Nog iets van minnaar gehoord?
Jeroen, vannacht stiekem nog meer gedaan dan werken?
Stew, gelukkig lees ik dat ik niet de enige ben die 2010 goed feestend het jaar begint.
Angel, balen dat het zo stil is bij je. Helemaal niets?
Ik heb wel mijn rondjes gelopen maar ben hv niet tegen gekomen.
MT, jij lekker beetje gezoend met ex-scharrel, ik met tv. Jou verhalen lezend kan ik me voorstellen dat je het lekkerder vindt met Speedo en dat niet wil opgeven.
Sis, mail sc, vertel?
Toy, niets meer aan je lijstje toe te voegen. Same to U! Hoop dat je ook een fijne avond hebt gehad.
Petie, hoe was jou avond? Nog iets van minnaar gehoord?
Jeroen, vannacht stiekem nog meer gedaan dan werken?
Stew, gelukkig lees ik dat ik niet de enige ben die 2010 goed feestend het jaar begint.
Angel, balen dat het zo stil is bij je. Helemaal niets?
Ik heb wel mijn rondjes gelopen maar ben hv niet tegen gekomen.
vrijdag 1 januari 2010 om 21:24
@ allen: de eerste dag van dit nieuwe jaar goed doorgekomen? Hier wel oke; paar familiebezoekjes aan de kant van nr1, en mijn familie is bij mij gekomen. Fijn, maar ook moeilijk. We zijn toch allemaal bang wat het komende jaar voor ons in petto zal hebben. Nr1 voelt het volgens mij ook aan, maar kan er weinig mee merk ik. Van sc gisteravond een sms, kort, zakelijk. Vind het jammer, maar merk ook dat ik me er niet echt druk om kan maken. Op sommige momenten zit hij totaal niet in mijn hoofd, andere tijden lijk ik m te idealiseren en dat is natuurlijk ook niet realistisch (vandaar ook dat woord natuurlijk! helder moment zo in het nieuwe jaar )
Ik maak nog van deze gelegenheid gebruik om jullie allen alle goeds te wensen voor dit jaar (en alle jaren daarna), met veel lekkere dates, mooie mannen en vrouwen, veel spanning maar ook op zijn tijd wat ontspanning, maar bovenal veel gezondheid in je lijf, je hoofd en je hart!
(en my god, wat ben ik blij dat morgen weer een gewone zaterdag aanbreekt, gevolgd door een gewone zondag en daarna weer een gewone werkweek!)
Ik maak nog van deze gelegenheid gebruik om jullie allen alle goeds te wensen voor dit jaar (en alle jaren daarna), met veel lekkere dates, mooie mannen en vrouwen, veel spanning maar ook op zijn tijd wat ontspanning, maar bovenal veel gezondheid in je lijf, je hoofd en je hart!
(en my god, wat ben ik blij dat morgen weer een gewone zaterdag aanbreekt, gevolgd door een gewone zondag en daarna weer een gewone werkweek!)
vrijdag 1 januari 2010 om 21:29
vrijdag 1 januari 2010 om 21:54
Bkstr, duidelijk last van gemengde gevoelens. Is dit niet een fase van eigenlijk wel weten wat je zou moeten doen maar de knoop niet door durven te hakken? Naar mijn idee laat je die beslissing iig niet afhangen over hoe je relatie met sc verloopt. Of heb ik het mis en heb je nog wel geloof in je relatie met nr. 1? Big
Misschien was er bij sc iemand in de buurt, wilde hij je wel graag laten weten dat hij aan je dacht maar geen risico lopen?
Komt wel goed skatje.
Angel, balen. Maar geloof niet dat je je zorgen hoeft te maken. Alleen verschrikkelijk jammer. Had even zo fijn kunnen zijn. Zeker omdat je vannacht aan het werk was.
Misschien was er bij sc iemand in de buurt, wilde hij je wel graag laten weten dat hij aan je dacht maar geen risico lopen?
Komt wel goed skatje.
Angel, balen. Maar geloof niet dat je je zorgen hoeft te maken. Alleen verschrikkelijk jammer. Had even zo fijn kunnen zijn. Zeker omdat je vannacht aan het werk was.
vrijdag 1 januari 2010 om 22:01
CL: inderdaad mixed feelings. Maar die feelings gingen de afgelopen dagen meestal niet over sc. Vooral over familie, wie er allemaal niet meer zijn dit jaar, en wie er hopelijk allemaal nog wel zullen blijven, en voor wie we extra moeten duimen en bidden (mocht je gelovig zijn dan...). Daarnaast heb ik een paar keer met nr1 gepraat over onze relatie, en mijn gevoelens daarbij; daar doelde ik op met dat hij ook wel wat aanvoelde. Was misschien wat kort door de bocht hoe ik het beschreef, sorry! Tijdens de zoen om 12u was het erg onwennig,fijn maar ook weer niet tussen ons. Vechten tegen de tranen zeg maar, of ze nu van geluk of verdriet zijn. We weten gewoonweg niet waar we volgend jaar zullen staan.
Dat hangt zeker niet van sc af, dat ben ik helemaal met je eens. Ik heb vannacht gedroomd over nr1, waarbij ik me weer voelde zoals voorheen bij hem. Dat was zo lekker wakker worden; zou graag willen dat we dat weer terug kunnen krijgen. HOop ook echt dat het gaat lukken, maar ik weet het oprecht niet. Het is dus geen kwestie van de knoop doorhakken wat betreft nr1 en mij; er speelt zoveel meer mee wat mijn gevoel zo overhoop haalt. Nr1 is ervan overtuigd dat mijn gevoel in de war is door de vele gebeurtenissen in de familie van het afgelopen half jaar. Ik weet dat niet; kan zo zijn, kan ook niet zo zijn.
Je hebt wel gelijk hoor; soms voelt het ook echt alsof ik aan het rekken ben qua tijd. Dat zegt mijn ratio dan: beslis nou eens! Maar ik weet echt niet wat mijn gevoel me zegt. Kom er niet uit. Dus blijf ik bij mijn dagelijkse portie boom, en zie daarna wel weer verder wat de kok me die dag weer voorschoteld
*bkstr zegt in kinderlijke stem: komt wel goed skatje*
Dat hangt zeker niet van sc af, dat ben ik helemaal met je eens. Ik heb vannacht gedroomd over nr1, waarbij ik me weer voelde zoals voorheen bij hem. Dat was zo lekker wakker worden; zou graag willen dat we dat weer terug kunnen krijgen. HOop ook echt dat het gaat lukken, maar ik weet het oprecht niet. Het is dus geen kwestie van de knoop doorhakken wat betreft nr1 en mij; er speelt zoveel meer mee wat mijn gevoel zo overhoop haalt. Nr1 is ervan overtuigd dat mijn gevoel in de war is door de vele gebeurtenissen in de familie van het afgelopen half jaar. Ik weet dat niet; kan zo zijn, kan ook niet zo zijn.
Je hebt wel gelijk hoor; soms voelt het ook echt alsof ik aan het rekken ben qua tijd. Dat zegt mijn ratio dan: beslis nou eens! Maar ik weet echt niet wat mijn gevoel me zegt. Kom er niet uit. Dus blijf ik bij mijn dagelijkse portie boom, en zie daarna wel weer verder wat de kok me die dag weer voorschoteld
*bkstr zegt in kinderlijke stem: komt wel goed skatje*
vrijdag 1 januari 2010 om 22:06
vrijdag 1 januari 2010 om 22:09
vrijdag 1 januari 2010 om 22:24
quote:stewardess schreef op 01 januari 2010 @ 22:06:
[...]
@ BM, ik ben er wel achter dat ik een exclusieve sv wil zijn. Wil wel graag zijn onverdeelde sv-aandacht.
Dat had ik nou ook. Buiten dat zou ik niet winnen van iemand die zo dicht bij hem was. What's in a name. Pffff, laatste dagen mis ik hem behoorlijk.
quote:stewardess schreef op 01 januari 2010 @ 22:04:
@ CL, heb jij morgen soms ook een leuke afterparty na een oud-internationals wedstrijd? JA!
Bkstr: Geloof me, ik herken het volledig. Het heeft me heel veel jaren gekost om te komen tot dit moment. Aan de ene kant had ik die knoop veel eerder moeten doorhakken maar denk ook wel weer dat het goed is nu. Heb nu veel helderder voor ogen en weet ook dat we er echt alles aan hebben gedaan. Kan je twijfels en mixed feelings dus ook heel goed begrijpen. Been there, done that.
[...]
@ BM, ik ben er wel achter dat ik een exclusieve sv wil zijn. Wil wel graag zijn onverdeelde sv-aandacht.
Dat had ik nou ook. Buiten dat zou ik niet winnen van iemand die zo dicht bij hem was. What's in a name. Pffff, laatste dagen mis ik hem behoorlijk.
quote:stewardess schreef op 01 januari 2010 @ 22:04:
@ CL, heb jij morgen soms ook een leuke afterparty na een oud-internationals wedstrijd? JA!
Bkstr: Geloof me, ik herken het volledig. Het heeft me heel veel jaren gekost om te komen tot dit moment. Aan de ene kant had ik die knoop veel eerder moeten doorhakken maar denk ook wel weer dat het goed is nu. Heb nu veel helderder voor ogen en weet ook dat we er echt alles aan hebben gedaan. Kan je twijfels en mixed feelings dus ook heel goed begrijpen. Been there, done that.