minnaar deel 6
vrijdag 18 december 2009 om 14:03
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?
Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.
Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
--------------------------------------------------------------------------------
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?
-----------------------------------------------------------------------------
Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.
Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
--------------------------------------------------------------------------------
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?
-----------------------------------------------------------------------------
zaterdag 2 januari 2010 om 16:32
Hee engeltje lig je nu weer in de lappenmand? Sterkte er maar weer mee.
En de rest weer back to normal?
Hier wel; heb heerlijk hardgelopen (jaja olieollen er weer af net als jij Petie) en moest vanmiddag toevallig even wat bij sv afleveren. Het was een date, zo warm, heftig en geillllllll. Pff hij blijft tot het bejaardenhuis mn heerlijke sv.
Die wil ik nooit nooit nooit meer kwijt ......
Sc is stil en zakt hierdoor gelukkig weer wat dieper naar mn onderbewustzijn.
@Toy, geen dates meer? Jij hebt dates voor life meisje en heerlijk legaal nu . Om met bkstr te spreken, dag voor dag.
Mijn motto; live you're life while you're alive ...
En de rest weer back to normal?
Hier wel; heb heerlijk hardgelopen (jaja olieollen er weer af net als jij Petie) en moest vanmiddag toevallig even wat bij sv afleveren. Het was een date, zo warm, heftig en geillllllll. Pff hij blijft tot het bejaardenhuis mn heerlijke sv.
Die wil ik nooit nooit nooit meer kwijt ......
Sc is stil en zakt hierdoor gelukkig weer wat dieper naar mn onderbewustzijn.
@Toy, geen dates meer? Jij hebt dates voor life meisje en heerlijk legaal nu . Om met bkstr te spreken, dag voor dag.
Mijn motto; live you're life while you're alive ...
zaterdag 2 januari 2010 om 16:56
O ja hoor!!!! Jij weer wel Pfffff ben nu helemaal niet jaloers hoor
Heerlijk voor je hoor! Geniet er maar van dat sv zo lekker in de buurt woont.
Fijne bijkomstigheid ook dat sc nu weer wat naar de achtergrond verdwijnt. Goed medicijn dus die sv van je
Ik had kans om minnaar vanmiddag te zien maar door de reistijd zou er weinig tijd over blijven om elkaar te zien. Dus helaas maar thuis gebleven
Heerlijk voor je hoor! Geniet er maar van dat sv zo lekker in de buurt woont.
Fijne bijkomstigheid ook dat sc nu weer wat naar de achtergrond verdwijnt. Goed medicijn dus die sv van je
Ik had kans om minnaar vanmiddag te zien maar door de reistijd zou er weinig tijd over blijven om elkaar te zien. Dus helaas maar thuis gebleven
zaterdag 2 januari 2010 om 17:22
Ik heb vanmiddag, volledig in strijd met mijn planning hard gelopen.
vanavond weer een borrel dus het moest maar even.
Geen leuke loopsters gezien.
@miss T Priller dan pril is eigenlijk nog niets, maar ik heb een gevoel dat het eraan zit te komen. dus toch iets...sorry dat ik in raadselen spreek hihi.
@ninah, lopen en sex, kijk uit he, je wordt nog mager
@miss T Priller dan pril is eigenlijk nog niets, maar ik heb een gevoel dat het eraan zit te komen. dus toch iets...sorry dat ik in raadselen spreek hihi.
zaterdag 2 januari 2010 om 17:43
quote:jeroen62 schreef op 02 januari 2010 @ 17:22:
Jeroen, mooie bijkomstigheid toch? Maar noem me slank en dat wil ik graag zo houden
Peet, dichtbij heeft heel veel voordelen ....
Jeroen, mooie bijkomstigheid toch? Maar noem me slank en dat wil ik graag zo houden
Peet, dichtbij heeft heel veel voordelen ....

zaterdag 2 januari 2010 om 21:07
Hier sneeuwt het ook weer. En eigenlijk was ik daar al wel een beetje klaar mee.
@haddock: is die p al van de psv af? Klonk in ieder geval wel gezellig.
@bkstr: hoe staat het met de bomen vandaag? Maakt dat alles weer in het gewone ritme komt, het ook wat rustiger in je hoofd?
@angel: het zit jou gezondheidstechnisch niet helemaal mee he? Beterschap!
gezellig, al die hardlopers hier. Heb vandaag ook mijn rondje gemaakt, maar er waren maar weinig andere hardlopers en zeker geen hardlopers waar ik wel tegenaan zou willen lopen.
@stew: leuke middag/avond gehad? Date of gewoon gezelligheid?
@ninah: 'k word bijna jaloers op je.. En gezellig iets afleveren en sv dichtbij. Ik wil ook!
@haddock: is die p al van de psv af? Klonk in ieder geval wel gezellig.
@bkstr: hoe staat het met de bomen vandaag? Maakt dat alles weer in het gewone ritme komt, het ook wat rustiger in je hoofd?
@angel: het zit jou gezondheidstechnisch niet helemaal mee he? Beterschap!
gezellig, al die hardlopers hier. Heb vandaag ook mijn rondje gemaakt, maar er waren maar weinig andere hardlopers en zeker geen hardlopers waar ik wel tegenaan zou willen lopen.
@stew: leuke middag/avond gehad? Date of gewoon gezelligheid?
@ninah: 'k word bijna jaloers op je.. En gezellig iets afleveren en sv dichtbij. Ik wil ook!
zaterdag 2 januari 2010 om 21:34
@ Look, tja, wanneer kan die p eraf. Technisch gezien al wel, maar weet niet of het sv gaat worden. Het is geen ons, (kan ons als je elkaar al een paar keer gezien en gezoend hebt voordat...?) en voor mij ook (nog) geen sv.
Ik merk dat, omdat ik geen nr.1 meer heb, ik wel extra sensoren heb voor 'gelijkwaardige gevoelens. Vanwege geen nr.1 (en dat weet psv) ben ik op papier beschikbaar maar in m'n hoofd niet, ik ben niet toe aan een nieuwe relatie. Indien de gevoelens niet meer gelijk lopen (en dat hangt niet van mijn sensoren af, dat bespreek ik) dan kap ik ermee.
Dit speelde de 1e nacht van dit jaar overigens geen enkele rol hoor, toen was het s en nog eens s!
Ik merk dat, omdat ik geen nr.1 meer heb, ik wel extra sensoren heb voor 'gelijkwaardige gevoelens. Vanwege geen nr.1 (en dat weet psv) ben ik op papier beschikbaar maar in m'n hoofd niet, ik ben niet toe aan een nieuwe relatie. Indien de gevoelens niet meer gelijk lopen (en dat hangt niet van mijn sensoren af, dat bespreek ik) dan kap ik ermee.
Dit speelde de 1e nacht van dit jaar overigens geen enkele rol hoor, toen was het s en nog eens s!

zaterdag 2 januari 2010 om 21:54
@haddock: psv is ook single? Hmm, goede vraag of ons ook kan zijn als je al gezoend hebt. Is daar geen sex voor nodig? (alleen zoenen vind ik geen sex). Maar jij hangt dus nu tussen een ons en sv in? Ach, als die eerste nacht maar s, s, s was, dan kunnen die bezwaren een andere keer wel overdacht worden...
zaterdag 2 januari 2010 om 22:05
@ look, psv is single ja, en die 'bezwaren' worden een idd andere keer (tzt) wel overdacht, dat staat s niet in de weg.
Maar vandaar dat ik niet weet of het sv gaat worden.
Ga geen technisch verhaal over ons ophangen, maar voor mij was met psv geen ons omdat er eerst twee keer zoenen zonder seks was. Dus ik zit tussen niks en sv in.., psv dus
Maar vandaar dat ik niet weet of het sv gaat worden.
Ga geen technisch verhaal over ons ophangen, maar voor mij was met psv geen ons omdat er eerst twee keer zoenen zonder seks was. Dus ik zit tussen niks en sv in.., psv dus
zaterdag 2 januari 2010 om 22:19
quote:haddock schreef op 02 januari 2010 @ 21:57:
@ angel, ik heb een deja vu gevoel: lappenmand, ziek hoofd en niks van sv gehoord....
het spijt me voor je dat het op dat gebied voor jou nog 2009 is...
take care!
mijn ziek zijn heeft gelukkig niks met minnaar te maken haddock.
mijn ziek zijn is nu uit de hand gelopen omdat ik er al drie weken mee door heb gelopen en dacht dat engeltje niet in zou storten wat nu helaas wel is gebeurd met de nodige gevolgen.
komt wel goed hoor het woord 'geduld'staat in mijn woordenboek!(moet wel)
@ angel, ik heb een deja vu gevoel: lappenmand, ziek hoofd en niks van sv gehoord....
het spijt me voor je dat het op dat gebied voor jou nog 2009 is...
take care!
mijn ziek zijn heeft gelukkig niks met minnaar te maken haddock.
mijn ziek zijn is nu uit de hand gelopen omdat ik er al drie weken mee door heb gelopen en dacht dat engeltje niet in zou storten wat nu helaas wel is gebeurd met de nodige gevolgen.
komt wel goed hoor het woord 'geduld'staat in mijn woordenboek!(moet wel)
zaterdag 2 januari 2010 om 22:25
zaterdag 2 januari 2010 om 22:37
quote:haddock schreef op 02 januari 2010 @ 22:25:
@ angel,
die link tussen ziek zijn en minnaar bedoelde ik ook niet, ik zag het als en en..
je bent dus geen watje, iemand die meteen 'ziek is', ik hou wel van die mentaliteit. Maar naar wat ik van je lees moet je nu wel even pas op de plaats maken.
beterschap!
nee lieve haddock ben zeker geen watje.
iedereen op het werk zal onderhand zeggen 'he he'ze blijf eindelijk thuis.
moet idd nu even aan mijzelf denken,kost moeite aan de ene kant, maar aan de andere kant weer niet,voel me super k*t.
eerlijk gezegd berust ik nu in het feit dat minnaar ondergesneeuwd zit of zoiets,heb genoeg aan mezelf.
@ angel,
die link tussen ziek zijn en minnaar bedoelde ik ook niet, ik zag het als en en..
je bent dus geen watje, iemand die meteen 'ziek is', ik hou wel van die mentaliteit. Maar naar wat ik van je lees moet je nu wel even pas op de plaats maken.
beterschap!
nee lieve haddock ben zeker geen watje.
iedereen op het werk zal onderhand zeggen 'he he'ze blijf eindelijk thuis.
moet idd nu even aan mijzelf denken,kost moeite aan de ene kant, maar aan de andere kant weer niet,voel me super k*t.
eerlijk gezegd berust ik nu in het feit dat minnaar ondergesneeuwd zit of zoiets,heb genoeg aan mezelf.
zondag 3 januari 2010 om 11:42
goedemorgen, wat een rust hier.
@stew, ik had daar geloof ik ook last van, de drank dan, geloof niet dat ik gisteravond iets doms heb gedaan.
@angel, pas goed op jezelf...je moet nog langer mee he. Ik hoop voor je dat SV snel onder de sneeuw vandaan is..
@ninah je gaat zeker weer hardlopen vandaag? om slank te blijven
@haddock, voor de vorm maakt het toch eigenlijk niet uit?PSV, PS, SV, S, V. als het maar lekker was
@stew, ik had daar geloof ik ook last van, de drank dan, geloof niet dat ik gisteravond iets doms heb gedaan.
@angel, pas goed op jezelf...je moet nog langer mee he. Ik hoop voor je dat SV snel onder de sneeuw vandaan is..
@ninah je gaat zeker weer hardlopen vandaag? om slank te blijven

@haddock, voor de vorm maakt het toch eigenlijk niet uit?PSV, PS, SV, S, V. als het maar lekker was
zondag 3 januari 2010 om 12:11
Goedemorgen, wat een zondagochtendrust hier!
Jeroen, leuk hoor, die priller dan prille sv van jou. Is dus eigenlijk een ppsv (prille potentiele sv).
Haddock, hahaha, ik moest verschrikkelijk lachen om mijn rehab met batterijen. Dan is het eigenlijk geen rehab, toch? Dan doe je toch juist hetgene waar je van moet afkicken? (Of noemen ze dat warm houden tot minnnaar weer terug is?)
Hey Ninah, ik wilde ook weer beginnen met hardlopen dit jaar, maar inderdaad, om nou meteen in deze sneeuw te beginnen.... En het blijft nog liggen ook.
Stew, enlighten us! Wat heb je gedaan?
Jeroen, leuk hoor, die priller dan prille sv van jou. Is dus eigenlijk een ppsv (prille potentiele sv).
Haddock, hahaha, ik moest verschrikkelijk lachen om mijn rehab met batterijen. Dan is het eigenlijk geen rehab, toch? Dan doe je toch juist hetgene waar je van moet afkicken? (Of noemen ze dat warm houden tot minnnaar weer terug is?)
Hey Ninah, ik wilde ook weer beginnen met hardlopen dit jaar, maar inderdaad, om nou meteen in deze sneeuw te beginnen.... En het blijft nog liggen ook.
Stew, enlighten us! Wat heb je gedaan?
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
zondag 3 januari 2010 om 12:37