Wat moet ik toch met deze man

01-01-2010 17:20 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als eerste wil ik iedereen een geweldig 2010 wensen.

Ik heb even wat advies nodig. Na een relatie van anderhalf jaar heeft mijn vriend ,inmiddels ex vriend de relatie verbroken. Erg pijnlijk en moelijk allemaal op dit moment, maar we weten liefdesverdriet is gelukkig voor tijdelijke aard.

De reden dat hij de relatie heeft verbroken is dat hij geen toekomst samen ziet, maar hij wel vindt dat wij in alles op 1 lijn zitten. Er is wel in de tussen tijd contact geweest nadat hij de relatie heeft verbroken,voornamelijk via mail en sms. Hierin geeft hij continu aan mij erg te missen,van mij te houden etc etc. maar dat hij achter zijn besluit staat

Ik kijk terug naar een leuke en gezellige tijd, maar ook wat hobbels heeft gehad. Hij heeft het een en ander gedaan, waar ik het nu niet over ga hebben want ik heb het hem vergeven en zelf de keuze gemaakt verder te willen.

Mijn ex staat nog altijd achter zijn keuze, maar wat mij nogal verbaasd is, dat ik gisteren een grote bos rozen kreeg met daarbij een kaartje met de volgende tekst. Ondanks dat ik jou veel pijn heb gedaan beteken je nog erg veel voor me,het spijt me...

Wat moet ik toch met deze man
Ik snap niet dat je iemand wil die jou niet wil?
quote:Brown_Eyes schreef op 01 januari 2010 @ 19:16:

Ik snap niet dat je iemand wil die jou niet wil?There's nothing a woman wants more than something she can't have.
quote:Brown_Eyes schreef op 01 januari 2010 @ 19:16:

Ik snap niet dat je iemand wil die jou niet wil?Is net over en hij heeft de beslissing gemaakt,niet ik en nu zit ik natuurlijk in de fase dat ik hem nog wil, maar dat is op zich logisch anders was ik natuurlijk wel de persoon geweest die de relatie stop had gezet. Probeer nu alleen mijn best te doen om hem te vergeten.
Dan klopt de titel niet, je vraagt wat je met hem moet.

De vraag moet zijn; hoe accepteer ik dat hij mij niet wil.

De vraag moet zijn; hoe accepteer ik dat hij mij niet wil.
quote:Brown_Eyes schreef op 01 januari 2010 @ 19:32:

De vraag moet zijn; hoe accepteer ik dat hij mij niet wil.mij excuus
O mijn god!!!! Denk je dan alles gehad te hebben, krijg ik zo juist een sms van de bewuste ex..ik weet dat ik het niet mag zeggen, maar ik heb gigantisch veel zin in je... Natuurlijk niet op gereageerd *geeft zichzelf een schouder klopje* Wat een walgelijke vent ook eigenlijk. Fijn joh die bos bloemen, denkt hij nou echt dat hij mij daarmee in bed krijgt? Ppppffff Overduidelijk en de eerste afknapper van 2010 :-) Wat een loser!!!

Zoooooooooo dat is er uit .
Ik zou blij zijn met een ex die iig nog aan je denkt en je ergens wil troosten met het verdriet. Beter toch dan dat hij je totaal negeert en ijskoud word.

Niets verwarrend aan lijkt me, hij heeft gewoon iig gevoel en laat dat zo blijken, staat verder los van zijn beslissing nu.
Ga je nu alle berichten met ons delen?

Fijn dat voor jou het licht ook schijnt.
Het is makkelijker als hij ijskoud is, hoor.
O nu begin ik ook te twijfelen als hij dat gaat smsen, neem vorige post meteen terug!!
quote:wolkje8 schreef op 01 januari 2010 @ 20:10:

Ik zou blij zijn met een ex die iig nog aan je denkt en je ergens wil troosten met het verdriet. Beter toch dan dat hij je totaal negeert en ijskoud word.

Niets verwarrend aan lijkt me, hij heeft gewoon iig gevoel en laat dat zo blijken, staat verder los van zijn beslissing nu.Nou, dat is dus het tegenstijdige (zie mijn laatste bericht) krijg steeds meer het flauwe vermoeden dat het hem niet om mijn verdriet gaat.
Den kdat je daar een heel groot punt hebt, wat een ukkel
quote:Brown_Eyes schreef op 01 januari 2010 @ 20:10:

Ga je nu alle berichten met ons delen?

Fijn dat voor jou het licht ook schijnt.Ik heb deze topic geopend en zet er in wat ik er in wil zetten, bevalt het je niet reageer dan niet, maar blijkbaar vindt je het allemaal wel intressant anders lees je het niet en ga je ook niet reageren.
quote:wolkje8 schreef op 01 januari 2010 @ 20:17:

Den kdat je daar een heel groot punt hebt, wat een ukkelBizar he :-) Het liefst zou ik willen reageren met bv steek je pik in een molshoop dan heb je de hele wereld aan je klote, maar ik wil mij nu ook weer niet laten kennen :-)
Haha, vind wel een hele goeie!!
quote:wolkje8 schreef op 01 januari 2010 @ 20:25:

Haha, vind wel een hele goeie!!

Hahahahaha, maar wil mezelf niet laten kennen. Nu zit hij op de chat en roept BOE!!! Niets zeggen,,waarna hij zegt nee, ik ga het niet over sex hebben :-S KROM!!!!:)

Maar ik ik hou me aan de tips van de forumers:-)
quote:TJIKIE schreef op 01 januari 2010 @ 20:18:

[...]

Ik heb deze topic geopend en zet er in wat ik er in wil zetten, bevalt het je niet reageer dan niet, maar blijkbaar vindt je het allemaal wel intressant anders lees je het niet en ga je ook niet reageren.

Het is Brown Eyes maar, de forumhork. Negeren werkt het beste bij deze soort .

Wat een janlul zeg! Niets laten horen en die bos bloemen geef inderdaad maar aan de buuf. Meid laat je niet gebruiken, hij heeft waarschijnlijk heel goed in de gaten dat je nog veel voor hem voelt en probeert er een slaatje uit te slaan.
quote:TJIKIE schreef op 01 januari 2010 @ 20:14:

[...]

Nou, dat is dus het tegenstijdige (zie mijn laatste bericht) krijg steeds meer het flauwe vermoeden dat het hem niet om mijn verdriet gaat.Goh?
quote:TJIKIE schreef op 01 januari 2010 @ 20:18:

[...]

Ik heb deze topic geopend en zet er in wat ik er in wil zetten, bevalt het je niet reageer dan niet, maar blijkbaar vindt je het allemaal wel intressant anders lees je het niet en ga je ook niet reageren.

Ga lekker voor jezelf een dagboek bijhouden of meld iets nuttigs, stel een vraag, whatever.

Je verpest het voor jezelf door je zo labiel op te stellen.
quote:Jaschenca schreef op 01 januari 2010 @ 20:56:

[...]

Het is Brown Eyes maar, de forumhork. Negeren werkt het beste bij deze soort .

Wat een janlul zeg! Niets laten horen en die bos bloemen geef inderdaad maar aan de buuf. Meid laat je niet gebruiken, hij heeft waarschijnlijk heel goed in de gaten dat je nog veel voor hem voelt en probeert er een slaatje uit te slaan.

Forumhork kan je wel stellen. Waarschijnlijk een typisch figuur die erg met zichzelf in de knoop zit en het zelf allemaal niet ziet zitten, en het wel fijn vindt om haar eigen frustraties op een ander te botvieren.

Maar hij is erg duidelijk hoor, hij wilt vriendschap. Ondanks dat hij van mij houdt *KOTS* mij aantrekkelijk vindt etc etc en vervolgens ook nog zegt "normaal" contact te willen hebben, maar dan wel smsen gigantisch veel zin in mij te hebben YEAH Right vriendschap? Hij bedoeld mij warm houden tot er een nieuwe zich aandiend. Nee, ik heb hem zojuist geblockt van hyves,gmail en mijn telefoon. Hij doet mij te veel verdriet en dat is hij niet waard.
quote:Brown_Eyes schreef op 01 januari 2010 @ 21:04:

[...]

Ga lekker voor jezelf een dagboek bijhouden of meld iets nuttigs, stel een vraag, whatever.

Je verpest het voor jezelf door je zo labiel op te stellen.Ctrl Alt Delete jij!!!! Ga je frustraties ergens anders botvieren
quote:TJIKIE schreef op 01 januari 2010 @ 21:10:

[...]

Ctrl Alt Delete jij!!!! Ga je frustraties ergens anders botvieren

Meer dan 18 ben je volgens mij niet...

Ergens kan ik me die ex wel voorstellen, dat hij zijn twijfels heeft.

Alleen voor de sex wordt je nog uitgenodigd, dat zegt ook weer wat.
quote:Brown_Eyes schreef op 01 januari 2010 @ 21:14:

[...]

Meer dan 18 ben je volgens mij niet...

Ergens kan ik me die ex wel voorstellen, dat hij zijn twijfels heeft.

Alleen voor de sex wordt je nog uitgenodigd, dat zegt ook weer wat.Je zou het denken he dat ik 18 ben, maar ik stel mij als een 18 jarige op want ik wil mij op jouw niveau begeven aangezien je het anders niet echt goed begrijpt. Lieve meis ga in je zelfingekeerde leven wat doen want hier schiet het niet op. Ergens heb ik het ook wel met je te doen. Nou lieverd het gaat je goed, jij bent het niet waard om nog maar enige reactie te geven. Dus wat ik zo juist zei Ctrl Alt Delete. Succes meisje gaat je goed hoor.
quote:TJIKIE schreef op 01 januari 2010 @ 21:19:

[...]

Je zou het denken he dat ik 18 ben, maar ik stel mij als een 18 jarige op want ik wil mij op jouw niveau begeven aangezien je het anders niet echt goed begrijpt. Lieve meis ga in je zelfingekeerde leven wat doen want hier schiet het niet op. Ergens heb ik het ook wel met je te doen. Nou lieverd het gaat je goed, jij bent het niet waard om nog maar enige reactie te geven. Dus wat ik zo juist zei Ctrl Alt Delete. Succes meisje gaat je goed hoor.Dit is volstrekt onnodig. Als de reacties van een forummer je niet bevallen mag je ze gewoon negeren. Kun je daar vast mee oefenen voor het geval je ex zich weer laat gelden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven