Liefdesverdriet!

01-11-2009 08:39 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Donderdagavond heeft mijn vriend onze realtie verbroken... Hij is moe, zijn energie is op en kan het dus niet meer opbrengen om voor ons te vechten. De afgelopen weken is het wat rommelig geweest is onze relatie. MIjn vriend was erg in de war, voelde zich vaak rot en kon mij niet de reden geven waarom... Leuke dingen deden we niet meer, we zaten alleen nog maar thuis te huilen en te praten.

Donderdag is dus de bom gebarsten, hij stopt er mee! En nu komt de aap uit de mouw: hij heeft het gevoel dat hij altijd op zijn tenen moet lopen, hij kan mij niet bieden wat ik wil, en sinds hij mij kent voelt hij zich vaak ongelukkig... Waarom heeft hij mij dit niet eerder verteld? Waarom kwam hij iedere avond bij mij slapen terwijl ik aangaf dat het ook goed is om ieder in ons eigen huisje te slapen? Waarom ging hij met mij 2 weken op vakantie? Waarom zei hij dat hij wilde samenwonen, trouwen en kinderen krijgen met mij? Ik ben zo in de war.... snap er helemaal niks van.

Ik heb bij hem juist zo veel afstand gehouden omdat ik net uit een relatie kwam. Maar hij bleef volhouden en zei al na een maand tegen mij: misschien is dit wel voor altijd. Uiteindelijk heb ik me dus helemaal gegeven aan hem...

En nu... Nu ben ik zo ontzettend verdrietig. Ik heb hem gesmeekt bij me te blijven, om het alsjeblieft niet op te geven, om ons nog een kans te geven. Ik heb geschreeuwd, gejankt, hem vast gepakt.. Ik was wanhopig, en zo ken ik mezelf helemaal niet, ben juist een heel rustig persoon. Maar het idee dat ik de liefde van mijn leven kwijt ben maakt me gek! Daar baal ik van! Ik ben juist iemand die de rust kan bewaren, en die een man nooit zou smeken om alsjeblieft bij me te blijven.....

Nu zijn we dan een paar dagen verder en voel ik me wat rustiger... Ik heb hem nog wel een paar keer gebeld en gezegd dat ik zielsveel van hem hou. Maar hij is er van overtuigd dat dit de juiste beslissing is.

En wat moet ik nu? Ik mis hem zo ontzettend, wij hadden het zo leuk. We konden goed praten, lachen, huilen.. We konden samen uren in bed liggen, elkaar vasthouden zonder iets te zeggen. We deden heel veel leuk dingen met vrienden. Ik was volgens hem zijn beste vriendin. En hij is zeker mijn beste vriend.

We hebben echt een heerlijke tijd gehad, ik dacht dat hij de ware was voor mij. Daarom kan ik het waarschijnlijk ook allemaal niet bevatten.

Hoe moet ik hier nu mee om gaan?
Levin, het is wat jij wilt dat het is. Tuurlijk was het opluchting: afsluiting van het vorige kutjaar! Je hebt het overleefd allemaal, nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Waarom down? Wat heeft het nou voor zin om down te zijn? Voel je je dat beter? nee...Staat hij dan ineens jankend met een bos bloemen op de stoep? neuh...Ben je mooier als je down bent? nee...Kom je verder in je leven als je down bent? nee! Je bent gewoon lekker single Levin, dat heeft ook mooie kanten!Probeer ff heel goed te beseffen dat je nu down bent om iets wat je niet anders kan maken, je doet er gewoon niks aan. Kan je toch beter gewoon positief denken? Je hebt het goed gedaan joh! Van je downheid afscheid nemen is gewoon een bewuste keuze: die JIJ kan maken. Dat hangt niet af van de omstandigheden, het is gewoon het besef dat je eigenlijk net zo goed gewoon heel erg blij kan zijn met jezelf en wat je hebt bereikt de afgelopen weken. Loslaten lev, head up en weer gaan genieten! Kijk vooruit, en geniet van nu, je leeft, bent gezond, bent vast mooi & slim, hebt vast een hoop bereikt in je leven en je hebt vast ook een warme omgeving. Count your blessings en laat alsjeblieft niet iets waar je niets aan kan doen je bui meer bepalen.

Echt lev, kwestie van gedachtes ombuigen: het heeft echt geen zin meer om je kut te voelen!
Bedankt voor jullie warme welkom, dames!

En een gelukkig nieuw jaar!

Ik was vannacht pas om half 6 thuis. Heerlijk gedanst, leuke man ontmoet en goed teut. Mijn vriendin ging al rond 3 uur naar huis, ben zelf alleen daar gebleven. Daar ben ik wel trots op.
Just a little strenght in our hearts. Enough to heal.
goed bezig lin! (even je topic gelezen: heftig!) Het klinkt alsof je de smaak weer een beetje te pakken hebt en lekker door aan het gaan bent. Top dat je lekker hebt genoten: daar is het potdomme dan ook 2010 voor: zodat WIJ nou eens een keer kunnen gaan genieten!

leuke man ontmoet???vertel.....!
Goed zo Lin! You go girl! ; ) En Jady thanx voor je mooie post,had ik ff nodig wat je zei,zo waar...Ow,en happy new year nog allemaal!! Liefs mirre
Hallo allemaal,

een hoop nieuw bloed hier, welkom!

Even een egopost voor degenen die mijn verhaal kennen:

Met fijn gevoel van laatste gesprek met ex, gisteren goedgemutst naar een oud en nieuw feestje waar ik iemand tegen het lijf loop die mijn ex op een kerstfeestje was tegengekomen. Het is een beetje ingewikkeld verhaal, dus zet het niet helemaal hier neer, maar ik kreeg meteen een heel raar gevoel in mijn buik, dacht gelijk: wat raar dat hij (ex) me dit niet heeft verteld. Er klopte iets niet aan. Ga er niet te diep op in verder, maar het komt erop neer dat ik me toch een beetje genaaid voel nu.

Dus daar zit ik dan. Met mijn goeie gedrag van afgelopen woensdag, de mooie liefdevolle wensen die ik hem meegaf, de dankbaarheid die ik getoond heb, mijn blijdschap over dat het net weer goed en 'schoon' voelde tussen ons... nu heb ik het idee dat hij verder van me afstaat dan ooit. Dat ik misschien wel veel meer niet heb geweten etc. Overigens is wat ex over ons gezegd heeft tegen deze kennis niet anders dan hoe het is hoor, daarover heeft ie niet gelogen. Bottomline daarin is dat hij niet zo van mij houdt als ik van hem, dat ik een toekomst met hem voor me zag en hij daarvoor niet genoeg van me houdt en die stappen niet kan zetten. Dat klopt ook helemaal. Ex ging er nog een mooi verhaal omheen zitten breien, over dat ik misschien ooit wel de vrouw van zijn dromen zou zijn maar dat het nu niet kon. En daarop werd die kennis van mij heel boos, en riep: dat is gelul! Als zij de vrouw van je dromen is, dan zou je nu bij haar zijn, en dan zouden jullie er samen voor gaan. Dan grijp je die kans. En daar ben ik die kennis dan weer heel dankbaar voor, dat vond ik fijn om te horen. Want zo is het ook. En hij gaf mij mee: vergeet ex, hij is je niet waard, hij is nog te jong, is een dromer, geen goed relatiemateriaal voor mij. En dat deed dan weer erg pijn, maar hij heeft natuurlijk wel gelijk. Als hij echt van me zou houden, dan was het niet al 2 maanden uit en waren we nu gewoon samen. Maar hij voelt het niet zoals ik, en ik moet me echt veel meer op mezelf gaan richten.

Ik voel me alleen zo ontzettend stom naief! Waarom heb ik niet veel eerder de stekker eruit getrokken met deze vent? Hij hield me al langer aan het lijntje, als ik zo terugkijk. Ik dacht dat ik heel sterk was geweest in de relatie en voor mijn wensen uitkwam, maar uiteindelijk heb ik toch heel lang zitten wachten tot exlief uit zijn mix van gevoelens zou zijn. Met de hoop dat hij erachter zou komen dat hij echt wel met mij verder zou willen. Hoe dom is dat? Als een vent je wil, dan hoeft hij daar niet zo achterlijk lang over na te denken. Dat moet ik maar eens goed gaan onthouden.

Pffff.... voel me heel raar nu, leeg en onthutst. Dus dat is mijn begin van het nieuwe jaar.
@Jady, mooie post, fijn dat je zo goed gaat. Voel het af en toe ook zo hoor, maar soms gewoon ook nog even niet. Komt wel.

@Levin, herken je gevoel van de tranen van vannacht, ik hang ook op zo'n randje. Af en toe de goeie kant uit en soms helemaal terug in het verdriet en moeite met loslaten. Komt goed met jou hoor, je bent een hartstikke leuk mens, voor jou komt echt nog een beter exemplaar langs!

@ allemaal: een heel gelukkig nieuwjaar gewenst. Ik denk maar zo: het kan alleen maar beter worden dan nu. Toch?

Hou vol!
Vanhetzelfde: dat is helemaal niet dom, dat siert je juist. Het is een harde les, maar wel 1 die je gewoon moest leren. Nu weet je dat je niet meer zal gaan voor een twijfelaar, want je verdient veel meer. JIJ moet op 1 staan en bij de volgende kerel die twijfelt ben je gewoon sterk genoeg om weg te gaan.

Je hoeft je niet zo te voelen, want je hebt een hele wijze les geleerd! Dat is toch ook wat waard? Jij bent een volhouder, je hebt de power om compleet voor iemand te gaan, te blijven proberen: doorzettingsvermogen. Dat zijn mooie eigenschappen, die je nu weer kan gaan gebruiken voor jezelf.

Wees niet zo sip, omarm het mooie nieuwe jaar, het is vandaag tot 00:00 de eerste dag voor het nieuwe jaar, dus je hebt nog tijd zat om even je gedachtes om te buigen. ga lekker aan de slag met je jezelf vandaag en maak gewoon die keuze. Kies voor je eigen geluk, laat het niet afhangen van of een vent wel of niet genoeg van je houdt. Als jij maar genoeg van jou houdt toch?
Dankjewel Jady, ik weet het ook wel. Heb dat ook hard geroepen naar mijn ex: 100% anders hoeft het niet. Half gaan telt niet, ik wil iemand die het helemaal met me durft aan te gaan.

Maar daarom doet het nog wel pijn... en ben nu gewoon vooral in de war door nieuwe, andere informatie over hem, had het niet verwacht. Dus ja, je hebt gelijk: tijd voor mij, een nieuw leven, nieuw jaar zonder oude shit. En ik houd wel genoeg van mij hoor, maar verdriet over iets dat ik verloren heb, is ook een onderdeel van mij en mag ook een plekje hebben. Anders zou ik ook iets ontkennen, als ik dat geen ruimte zou geven.

Maar ik zie wel dat de zon schijnt hoor
goedzo! Tuurlijk is verdriet een stuk van jezelf wat je niet moet ontkennen. Je klinkt hartstikke sterk! U go girl...
Vantzelfde, logisch dat je je nu zo voelt. Gelukkig kijk je er op een hele goede manier tegen aan! En tja.. achteraf denk je had ik maar dit of dat. En je ziet nu dingen die je toen niet zag.

Dat komt even hard aan maar daar leer je veel van.

Dus een nieuw jaar, nieuw geluk en nieuwe kansen! Kom op!

(nog een tjakkaaaaa er achter aan en ik ben net Emiel Ratelband) Ik kan er nog veel meer over zeggen maar ik denk dat Jady er al een hele mooie post over neer heeft gezet. Omarm de mooie momenten die je hebt meegemaakt en positief denken. (Makkelijker gezegd dan gedaan merk ik)

Lin, wat leuk dat je zo'n leuke avond hebt gehad! Doet je vast veel goed.. Fijn voor je!!

Jady, ik kan niet anders zeggen dan, je hebt helemaal gelijk met alles wat je zegt. Het is gewoon zo vermoeiend dat het dagen goed kan gaan en dan voel ik mezelf de beste, leukste, mooiste, slimste etc. En dan opeens val ik weer in zo'n gat. Erg irritant.....

Nu zit ik weer met die spullen van ex in m'n maag. Staan al een tijdje in een tas naast de bank en heb er toch ook een tijdje niet aan gedacht. Nu denk ik alleen maar ik moet ze kwijt! Maar hoe??!! Geen zin om contact erover op te nemen, kan het niet over mn hart verkrijgen om ze weg te gooien, en wil familie en vrienden er ook niet mee opzadelen. Tips?

Nu dan maar even langs mijn omaatje. Geniet lekker van jullie vrije dag!
heej lev, zet die tas lekker ergens waar je er niet de hele dag mee geconfronteerd word. Ergens achter in een kast ofzo waar je zelden komt. Ik heb ook nog spullen van ex, die heb ik ook verstopt. Dat je elke keer hele goede dagen hebt en af en toe in een gat valt wil alleen maar zeggen dat je al heel ver bent: en er bijna uit bent. Denk ff aan een paar weken terug, toen zat je alleen maar in een gat en kwam je er niet uit. Dus het is er alleen maar beter op geworden en het zal nog veel beter gaan worden. Tijd heelt alle wonden he...
bedankt alvast voor jullie lieve woorden. Leuke man, werkt als verpleegkundige. Ik kreeg net een lief smsje van hem. Het was ook zo apart, te midden van alle mensen, muziek enz, hebben we heel openhartig gesproken over onze jeugd, relaties, enz.

Ik ben even dit topic aan het doorlezen....pfff.....wat een geworstel meiden en wat herkenbaar allemaal. Ga nu weer even verder met doorlezen. Voel me toch te brak om iets anders doen. Eigen schuld, dikke bult, moet ik maar niet zoveel zuipen op mijn leeftijd
haaaaaaaaaaaaaaaaaah! ex belde! Ik heb niks meer laten horen verder, had ook niet meer gereageerd op zn mailtje...Hij klonk verrot. Hij heeft een kut oud en nieuw gehad omdat hij "niks te vieren" had en is vroeg naar zn nest gegaan. Toen ik vroeg hoe het ging zei hij dat hij ups en downs heeft, dat ie het moeilijk heeft met het feit dat we uit elkaar zijn. Ik heb heel eerlijk gezegd dat het met mij gewoon goed gaat eigenlijk. Toen we ophingen zei hij: "nou, het is niet zo dat we elkaar nooit meer spreken toch.."

En eerlijk he: het deed me gewoon niet zo veel...Dit was te voorspellen. Ik weet gewoon dat hij langzaam maar zeker vaker contact op gaat zoeken, dat ie altijd een slag om de arm heeft gehouden. Zijn zus belde me 2 dagen geleden ook op, hij had het pas een paar dagen geleden tegen haar verteld. Ook zij was er goed ziek van. Ze zei dat ex had gezegd dat hij alleen maar een toekomst met mij ziet nog steeds...

Die jongen stond 2 maanden geleden echt op een voetstuk, ik had alles voor hem gedaan, had alles voor hem gelaten. Nu zie ik eindelijk wie hij echt is: een onzeker mannetje die niets op orde heeft, die zn prioriteiten nooit straight heeft, die met zn mooie spullen en zn dure kleertjes probeert te verbloemen dat het eigenlijk allemaal niet zo gek veel voorstelt...Grote blaaskaak, maar toch eigenlijk een heel klein manneke...Gebakken lucht gewoon.

Ik misgun hem niets hoor, hoop dat ie ontzettend gelukkig wordt, ik besef me nu alleen dat ik 4 jaar lang heb opgekeken tegen iemand die eigenlijk gewoon tegen mij had moeten opkijken! hahaha

oow...belt ie weer! pffff...met een raar verhaal ook...nou ja: ik maak me niet meer druk.

Voel me vrij, sterk, en het voelt toch als een soort overwinning op de mooiste dag van het jaar.

Lin, heb jij eigenlijk nog contact met ex?

sterkte dames!
Ook van mij dan even een ego-post. Ik moet alle posts nog doorlezen maar wil even vertellen dat het steeds beter met me gaat!!! Mijn ex had vorig weekend gesmst of ik nog genoten had van de kerst. Heb uiteindelijk terug gesmst dat ik er maar geprobeerd heb er iets van te maken maar dat als het aan mij had gelegen de kerst van mij dit jaar overgeslagen mocht worden. Uiteindelijk daar geen reactie op gehad.

Zondag na kerst ben ik met een vriendin lekker wat wezen drinken en heb ik alle frustraties, woede en verdriet even heerlijk eruit kunnen gooien. Sindsdien voel ik me met de dag sterker worden. Zij gaat al 2 jaar met een jongen om en die draaien heel erg om elkaar heen maar hebben niks samen. Die jongen heeft een vriend die mij wel ziet zitten. Ik kende deze jongen verder niet. Maar toen hij vorige week hoorde dat ik weer vrijgezel ben is hij daar meteen op ingesprongen. Ze wilde eigenlijk met zn viertjes op dubble date maar vorige week zat ik nog zo in een dip dat ik dit nog niet zag zitten.

Gisteren zijn we naar een heel leuk new years eve party geweest waar zij ook waren. De rest van de avond hebben we dan ook met zn vieren doorgebracht en stuk voor stuk vonden we het allemaal een topavond. De bewuste jongen bleek best wel een lekker ding te zijn, sociaal, intelligent en een echte gentleman!! Begin van de avond stond ik er nog een beetje huiverig tegenover maar het klikte zo goed!!! Einde van de avond hebben we zelfs gezoend!! Op het nummer van Abba - Happy New Year! Hij heeft me nummer en zijn nu beetje rustig aan het smsen!!!!

Wie had dat gedacht??? Ik was bang dat ik het als vreemdgaan zou voelen maar totaal niet! Heb op het moment supreme helemaal niet aan mn ex gedacht, ik dacht alleen maar van wow wat een leuke vent!!

Ik heb mijn ex vannacht voor het eerst weer aan de telefoon gesproken en tuurlijk was het wel even raar om zijn stem weer te horen maar sta er best sterk tegenover. Hij smste nog wel vandaag of ik nog wel veilig thuis was gekomen en wie mij thuis had gebracht.. dat het uit was betekende niet dat het hem niks deed en hij had er best mee in z'n maag gezeten of ik veilig thuis was gekomen. Hij smste ook nog dat het allemaal niet uitmaakte als ik maar een goeie kus had gehad voor het slapen gaan. Hoe hij daar op kwam weet ik niet, maar daar ben ik ook maar niet op in gegaan. Máár jullie kunnen je zo voorstellen dat ik stiekem wel even om moest lachen en bij mijzelf dacht 'die kus heb ik zeker gehad'.

Heb voor mezelf ook de knop omgedraaid. We zijn alweer 3,5 week uit elkaar en het nieuwe jaar is aangebroken en heb met mezelf afgesproken dat ik niet vol zelfmedelijden het nieuwe jaar in wilde gaan. Ik denk nu maar van jammer, we hebben een mooie tijd gehad samen maar we hebben beide andere verwachtingen van de relatie en daaorm werkte het niet meer. Als we samen zouden blijven zouden we elkaar niet voor de volle 100% gelukkig kunnen maken en dat is wel iets wat we allebei verdienen. Ik, maar hij ook. En als het echt voorbestemd is kom je wel weer bij elkaar. Ik denk alleen wel dat het voor ons niet is voorbestemd en dat ik me erbij neer moet leggen dat het over is. Ik denk wel dat we straks vrienden kunnen blijven. Vandaag zo leuk gesms-t met mn ex zonder verwijten o.i.d. maar geheel vriendschappelijk. Heel fijn!

Voor nu zit ik dus even goed in me vel!!! 2010 is aangebroken!!!!

Nieuw jaar met boordevol nieuwe kansen en uitdagingen!

Ik zal later nog even alle posts lezen en reageren!

Jullie ook allemaal een liefdevol 2010 toegewenst!
woehoeeee silver!! That's the spirt!

Dacht ook dat het zou voelen als vreemdgaan...niks van dat!

Begint goed hoor dit jaar, weer een vrouw die heeft losgelaten en door is gegaan!

Wie volgt??!

sterkte allemaal...
Nee, Jady, ik heb geen contact meer met ex. Sinds 3 weken. (is 6 weken uit) Ik kreeg net wel een smsje met de tekst: "het beste voor 2010" pffff.....dat zeg ik tegen de kassa juffrouw. Dus ik ben gedegradeerd tot kassa juffrouw. Onpersoonlijker kan niet.

Mijn ex heeft een bipolaire stoornis en is nu onderweg naar manie nummer 5. Praten met hem is zinloos en onmogelijk. Er valt dus niets uit te praten, af te handelen, op een rij te krijgen enzovoorts. Bovendien had hij zichzelf al aangemeld op relatieplanet op zoek naar de ware, terwijl wij wel nog contact hadden. Ziek of niet, dat was voor mij de genadeslag. Bah.

O, en, we hebben 3 weken geleden een knallende ruzie gehad, waarin hij zei alleen nog maar contact met mij te houden om mij rustig te houden. Terwijl ik heb maandenlang rust en ruimte heb gegeven. Vond dat zo vernederend en arrogant. Sindsdien dus geen contact.

Ben nog steeds dit topic aan het doorlezen, zit nu op pagina 12, maar ga zo slapen.....pilletje genomen!

Veel sterkte alle dames hier.
ja ik las al e.e.a. op je topic...heavy! Maar ben niet je een soort van opgelucht nu? dat je ervan af bent, van iemand met zo'n stoornis?

ja vrij lomp ja wat ie smst...heb je wat teruggestuurd?

Nou hoop dat je snel weer kan genieten van de verpleegkundige...:-)
Nee, heb niets terug gesmst. Ben ik ook niet van plan. Op zo'n onpersoonlijk smsje is geen reactie mogelijk.

Nee, ik voel me nog niet opgelucht. Ik hield echt heel veel van hem en deze keer was het een dubbeltje op z'n kant. Meer dan ooit had hij nu anders kunnen kiezen en dat had getuigd van ziekte-inzicht. Maar goed, niet gebeurt, dus houdt het op.
hi Lin, het kan nog onpersoonlijker hoor... ik kreeg helemaal niks van ex vandaag voor oud en nieuw. Terwijl het non-contact twee dagen geleden juist weer is hersteld.
jouw situatie is trouwens ook behoorlijk naar, Lin. Afstand lijkt me het beste, sterkte.
Hallo dames,

Ik heb nog helemaal niet gevoel in een nieuw jaar te zitten! alles is nog zoals het was, alles voelt nog zoals het voelde...

Vantzelfde, ik heb ook niets gehad van ex, terwijl we toch weer redelijk normaal met elkaar praten etc. Aan de andere kant, ik heb ook niks van me laten horen, dus misschien denkt hij wel hetzelfde! (yeah right)

Wel zei hij gisteren, een fijne jaarwisseling he, ja dankje zei ik toen. Haha, ik was zo overdonderd dat ik vergat hetzelfde te wensen. Ach, hij heeft wel ergere dingen gedaan en gezegd

Hoe voel je je nu? Had je verwacht dat hij wat van zich zou laten horen?

Lin, leuk dat je je oke voelt, en een leuke vent hebt ontmoet. Goed dat je niet gereageerd hebt op dat smsje. Denk niet dat het nodig is en het is nou ook niet een alleraardigst smsje!
Hi Levin,

nou eigenlijk wel, want we hadden dus net de dag ervoor een goed gesprek gehad. En ik had hem wat gegeven wat hij om 0.00 uur moest gebruiken en we hadden afgesproken dat dan beiden te doen en aan elkaar te denken. En ik romantiseerde daar dan nog een berichtje of misschien zelfs belletje bij. Dat kwam niet, heb ik zelf inderdaad ook niet gedaan, en vandaag realiseerde ik me dat er dus niks ging komen.

Maar weet niet of je mijn post van vanmiddag gelezen hebt, ben sowieso totaal gedesillusioneerd over ex, want hoorde vannahct een verhaal dat hij ergens op een feestje was waar hij eigenlijk niet te verwachten was. Via iemand die hij heeft ontmoet waar ik bij was, echt maanden geleden. En ik wist wel dat er toen even contact is geweest, over werkdingen. En nu liep hij dus op een kerstfeestje bij haar rond... Ik weet niet of er wat speelt, en zo ja hoe lang, maar vind het wel verdacht. Beetje vaag verhaal misschien zo, maar in elk geval vond ik het erg kwetsend wat ik hoorde, ook hoe hij over mij heeft gesproken tegen iemand uit mijn vriendenkring en ook weer dat hij me niet verteld heeft afgelopen week dat hij diegene had gezien en gesproken. Dat was in onze oude situatie namelijk zo logisch geweest. Ik voel aan mijn water dat hij iets te verbergen heeft. Zie ineens kristalhelder wat voor een oen ik ben geweest dat ik het nog zolang met hem heb volgehouden. Ik maar hopen dat hij zijn twijfels te boven zou komen... nu weet ik dat hij alleen van mij heeft gehouden 'voor het moment' . Zijn eigen woorden, auw!
Ai, dat is niet leuk nee... Heeft hij dat echt gezegd? Dat is een harde en pijnlijke opmerking zeg!! Snap ook niet hoe iemand zoiets kan zeggen en dat je uberhaupt van iemand kan houden voor het 'moment'.

Snap dat je denkt dat hij wat voor je verbergt! Want je bent zo gewend dat je elkaar alles verteld. Maar nu zijn jullie uit elkaar dus dan gebeurt dat niet meer.... Als je er dan achter komt dat hij iets heeft gedaan/iemand heeft gesproken waar je niet van op de hoogte bent voelt dat als bedrog. Maar maak jezelf niet gek met je gedachten vantzelfde! Wellicht is er niks aan de hand..

Jeetje, ik vind het een moeilijke en lastige situatie voor je!! Aan de ene kant zie je nu in dat hij 'het' niet is voor je. Maar het is een nare manier om erachter te komen.

Ook vind ik het wel een beetje vreemd dat hij niets laat horen nadat jij hem een cadeautje bent komen brengen. Helemaal omdat je nog postte dat het zo'n fijn gesprek was.... Op z'n minst een klein berichtje over het cadeautje.. Maar zo zullen mannen misschien niet denken. Zulk soort dingen blijven altijd een raadsel voor mij

Ik denk toch dat dit het moeilijke is aan contact houden. Je gaat dan toch weer dingen verwachten en het valt tegen als dat niet gebeurt. Als je alle contacten verbreekt weet je gewoon dat er niks gaat komen en dat geeft toch ook wel een hoop rust hoor!
I know... daar gaan we dus ook weer naar terug, naar stilte. Dat lijkt me beter, zeker nu want ik zou hem nu alleen maar heel vervelend benaderen. Dan wordt het sowieso ellendig.

Ik zie nu inderdaad heel duidelijk dat ik hem resoluut moet loslaten en verder moet met mijn leven. Heb al veel te veel tijd verspild aan hem en zijn getwijfel. Het stomme is eigenlijk nog dat er geen 'nieuwe' dingen zijn gezegd, maar op de een of andere manier is het wel ineens veel duidelijker geworden. Dat houden van voor het moment is wel nieuw, maar ja mannen onder elkaar, drank erbij en dingen worden lomp uitgesproken. Maar dat hij er niet voor ging met mij was bekend want daarom ging het uit, maar toch als je dit dan zo via via hoort, doet het extra veel pijn.

Hoe is het met jou, weer wat beter na deze eerste dipdag van het jaar? Ik vond het een hele zware, maar ben van plan het vanaf nu weer een stuk leuker voor mezelf te gaan maken! Daarom ga ik nu ook lekker pitten en morgen een weekendje naar vrienden. Sterkte jij ook!
Hallo lieve allemaal!

Ik wens jullie allemaal een

FANTASTISCH, GOED EN GEZOND 2010!!!

Lin, leuk dat je nu ook hier meeschrijft!!

Ik ga nu eerst even bijlezen!!
Only dead fish go with the flow

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven