blauwe maan dip
zaterdag 2 januari 2010 om 00:46
Hallo,
Sinds we een blauwe maan hebben gehad zit ik in een dip, herkent iemand dit?
Zijn er mogelijk nieuwe-tijdskinderen die dit gegeven kennen?
Ik zie al op tegen het jaar 2028 want dan krijgen we weer met de blauwe maan te maken.
Sorry voor de type-fouten, maar dat hoort er ook allemaal bij...
Sinds we een blauwe maan hebben gehad zit ik in een dip, herkent iemand dit?
Zijn er mogelijk nieuwe-tijdskinderen die dit gegeven kennen?
Ik zie al op tegen het jaar 2028 want dan krijgen we weer met de blauwe maan te maken.
Sorry voor de type-fouten, maar dat hoort er ook allemaal bij...
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
zaterdag 2 januari 2010 om 01:41
zaterdag 2 januari 2010 om 01:43
Een relatie nemen (ik bedoel dat kan zelfs zonder elkaar daar van op de hoogte te stellen heb ik hier vanavond begrepen)
Die de schuld geven van je blauwe maan dip zodat het een relatie crisis wordt. Dan gaan zoeken op een datingsite naar een soulmate (wel een kosmetische) , hier komen vragen of je relatie niet klopt. Dan zeggen we echt wel ja. Verder gaan met je kosmetische blauwe maan gekleurde soulmate. En opgelost is je blauwe maan. Maar verdie dan krijg je misschien nieuwetijdskinderen.... dus altijd anti-conceptie gebruiken hoor.
Die de schuld geven van je blauwe maan dip zodat het een relatie crisis wordt. Dan gaan zoeken op een datingsite naar een soulmate (wel een kosmetische) , hier komen vragen of je relatie niet klopt. Dan zeggen we echt wel ja. Verder gaan met je kosmetische blauwe maan gekleurde soulmate. En opgelost is je blauwe maan. Maar verdie dan krijg je misschien nieuwetijdskinderen.... dus altijd anti-conceptie gebruiken hoor.
zaterdag 2 januari 2010 om 01:43
quote:zjena35 schreef op 02 januari 2010 @ 01:37:
Waarom lachte je dan zo Hannaviva?
En als je alles al weet, kssst niks meer te zoeken hier. (en wat sneu dat je toch nog meeleest (ik noem geeb namen)
Misschien moet je op de leesportefeuille gaan?Omdat ik de opmerking van Peronne grappig vond? Had niets met de vraag van TO te maken. Er zijn zat mensen die last hebben van de stand van de maan.
Waarom lachte je dan zo Hannaviva?
En als je alles al weet, kssst niks meer te zoeken hier. (en wat sneu dat je toch nog meeleest (ik noem geeb namen)
Misschien moet je op de leesportefeuille gaan?Omdat ik de opmerking van Peronne grappig vond? Had niets met de vraag van TO te maken. Er zijn zat mensen die last hebben van de stand van de maan.
zaterdag 2 januari 2010 om 01:45
zaterdag 2 januari 2010 om 01:45
Straatje......ik moet bekennen dat ik er ook last van heb, hoor. Maar dan ijn ogen dicht en dan zie ik niuks. en dan zijn de prioblemen foetsie,
Alleen....dan kan ik me insuline pen niet vidneb en dat is nei txzo handig.
Ik kan maar beter stoppen voor mis gaar.
Doe maar lekkr je oogjes dihct nemorge weg blauwe maan, maar Wolken!
Trusr
Zjeen
Alleen....dan kan ik me insuline pen niet vidneb en dat is nei txzo handig.
Ik kan maar beter stoppen voor mis gaar.
Doe maar lekkr je oogjes dihct nemorge weg blauwe maan, maar Wolken!
Trusr
Zjeen
zaterdag 2 januari 2010 om 01:47
quote:Enneaaa schreef op 02 januari 2010 @ 01:43:
Een relatie nemen (ik bedoel dat kan zelfs zonder elkaar daar van op de hoogte te stellen heb ik hier vanavond begrepen)
Ik ben genezen!
Dank je wel, het had zo moeten zijn, ik heb dit topic moeten openen om te ervaren dat er nieuwe-tijds healers aanwezig zijn op dit topic!
Ik ben genezen!
Dank je wel, het had zo moeten zijn, ik heb dit topic moeten openen om te ervaren dat er nieuwe-tijds healers aanwezig zijn op dit topic!
zaterdag 2 januari 2010 om 01:51
zaterdag 2 januari 2010 om 02:00
Ik zie nu pas dat ik dit topic op de verkeerde pijler heb geplaatst, en de engeltjes hebben het ook niet verplaatst.
Naja, het had waarschijnlijk zo moeten zijn
Ik ga nu diertjes redden, een stem vertelt me dat ik een boot moet gaan bouwen.
Wat een klus...is er een architect hier op het forum die een bouwtekening kan verzorgen?
Naja, het had waarschijnlijk zo moeten zijn
Ik ga nu diertjes redden, een stem vertelt me dat ik een boot moet gaan bouwen.
Wat een klus...is er een architect hier op het forum die een bouwtekening kan verzorgen?