blauwe maan dip

02-01-2010 00:46 215 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Sinds we een blauwe maan hebben gehad zit ik in een dip, herkent iemand dit?

Zijn er mogelijk nieuwe-tijdskinderen die dit gegeven kennen?

Ik zie al op tegen het jaar 2028 want dan krijgen we weer met de blauwe maan te maken.

Sorry voor de type-fouten, maar dat hoort er ook allemaal bij...
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
quote:minny schreef op 02 januari 2010 @ 01:36:

Tuurlijk heb ik het nummer van David Bowie voor je: 555-Major-Tom. Maar ik zou hem morgen pas bellen hoor, hij zit nu in een bad vol gele verf.HAHAHAHAHAHA!
pluk de dag
Ik ben gewoon erg gevoelig voor kosmische veranderingen, de natuur heeft dat zo geregeld en er zal ook wel een bedoeling bij zitten.
Gewoon die voeten bij bowie in de gele verf stoppen
Ik denk dat de kosmos een higher plan met je voorheeft. Heb je al contact opgenomen met Mickey en Adam? Die weten daar alles van, zijn zelf slachtoffer van het lot.
Zal die major Tom nog wel leven? Zo ja, dan is hij vast al met pensioen.
quote:stratego schreef op 02 januari 2010 @ 01:39:

Ik ben gewoon erg gevoelig voor kosmische veranderingen, de natuur heeft dat zo geregeld en er zal ook wel een bedoeling bij zitten.Wat voor bedoeling had je zelf in gedachten?
pluk de dag
quote:Enneaaa schreef op 02 januari 2010 @ 01:39:

Gewoon die voeten bij bowie in de gele verf stoppenOei....dat zou ik niet doen...de laatste die dat probeerde was MJ....
quote:stratego schreef op 02 januari 2010 @ 01:41:

Zal die major Tom nog wel leven? Zo ja, dan is hij vast al met pensioen.Die is eraan onderdoor gegaan, z'n Blue Moon dip. Arme knul.
pluk de dag
Stratego, Hoe en wanneer heb jij dan 'ontdekt' dat je daar gevoelig voor bent? Heb je er eerst veel over gelezen bijvoorbeeld?
Een relatie nemen (ik bedoel dat kan zelfs zonder elkaar daar van op de hoogte te stellen heb ik hier vanavond begrepen)

Die de schuld geven van je blauwe maan dip zodat het een relatie crisis wordt. Dan gaan zoeken op een datingsite naar een soulmate (wel een kosmetische) , hier komen vragen of je relatie niet klopt. Dan zeggen we echt wel ja. Verder gaan met je kosmetische blauwe maan gekleurde soulmate. En opgelost is je blauwe maan. Maar verdie dan krijg je misschien nieuwetijdskinderen.... dus altijd anti-conceptie gebruiken hoor.
quote:zjena35 schreef op 02 januari 2010 @ 01:37:

Waarom lachte je dan zo Hannaviva?

En als je alles al weet, kssst niks meer te zoeken hier. (en wat sneu dat je toch nog meeleest (ik noem geeb namen)

Misschien moet je op de leesportefeuille gaan?Omdat ik de opmerking van Peronne grappig vond? Had niets met de vraag van TO te maken. Er zijn zat mensen die last hebben van de stand van de maan.
quote:hannaviva schreef op 02 januari 2010 @ 01:43:

[...]

Omdat ik de opmerking van Peronne grappig vond? Had niets met de vraag van TO te maken. Er zijn zat mensen die last hebben van de stand van de maan.Ja, zoals mensen in een milieuvriendelijke ijzeren long die op zonne energie werkt.
Straatje......ik moet bekennen dat ik er ook last van heb, hoor. Maar dan ijn ogen dicht en dan zie ik niuks. en dan zijn de prioblemen foetsie,

Alleen....dan kan ik me insuline pen niet vidneb en dat is nei txzo handig.

Ik kan maar beter stoppen voor mis gaar.

Doe maar lekkr je oogjes dihct nemorge weg blauwe maan, maar Wolken!

Trusr

Zjeen
quote:minny schreef op 02 januari 2010 @ 01:41:

[...]

Oei....dat zou ik niet doen...de laatste die dat probeerde was MJ....die had geen opgezwollen voeten voor zover ik begrepen heb
quote:Enneaaa schreef op 02 januari 2010 @ 01:45:

[...]

die had geen opgezwollen voeten voor zover ik begrepen hebNee, maar hij probeerde van zijn moonwalk af te komen.
quote:Enneaaa schreef op 02 januari 2010 @ 01:43:

Een relatie nemen (ik bedoel dat kan zelfs zonder elkaar daar van op de hoogte te stellen heb ik hier vanavond begrepen)

Die de schuld geven van je blauwe maan dip zodat het een relatie crisis wordt. Dan gaan zoeken op een datingsite naar een soulmate (wel een kosmetische) , hier komen vragen of je relatie niet klopt. Dan zeggen we echt wel ja. Verder gaan met je kosmetische blauwe maan gekleurde soulmate. En opgelost is je blauwe maan. Maar verdie dan krijg je misschien nieuwetijdskinderen.... dus altijd anti-conceptie gebruiken hoor.

Ik ben genezen!

Dank je wel, het had zo moeten zijn, ik heb dit topic moeten openen om te ervaren dat er nieuwe-tijds healers aanwezig zijn op dit topic!
quote:minny schreef op 02 januari 2010 @ 01:45:

[...]

Ja, zoals mensen in een milieuvriendelijke ijzeren long die op zonne energie werkt. Ja en bijvoorbeeld hoogsensitieve weerwolven (HSW'ers), die hebben dan ook echt een off-day.
pluk de dag
nou lijkt me duidelijk dat ik dat dus niet ben

Bedankt voor dit heerlijke topic!
quote:Peronne schreef op 02 januari 2010 @ 01:51:

[...]

Ja en bijvoorbeeld hoogsensitieve weerwolven (HSW'ers), die hebben dan ook echt een off-day.Ja joh, waar denk je dat dat gehuil naar de maan vandaan komt? De jankerds...
Maar waar blijven alle Nieuwetijdskinderen nou? Die straatje uit haar dip kunnen helpen? Of is het al Nieuwetijdskinderbedtijd (onthouden voor scrabble) geweest?
pluk de dag
Ik weet trouwens niet wat die kindertjes onder nieuwe tijd verstaan, maar ondertussen is het al zoooo vorige eeuw dat begrip.
HSP, Nieuwe Tijds Kinderen...

Pfff allemaal termen voor een cluster eigenschappen die de mens al vanaf het begin bezat....

Moest weer even een nieuw label bedacht worden?

What's next...
What's next? Dr Phil kindertjes denk ik.
Ik zie nu pas dat ik dit topic op de verkeerde pijler heb geplaatst, en de engeltjes hebben het ook niet verplaatst.

Naja, het had waarschijnlijk zo moeten zijn

Ik ga nu diertjes redden, een stem vertelt me dat ik een boot moet gaan bouwen.

Wat een klus...is er een architect hier op het forum die een bouwtekening kan verzorgen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven