Bezemtopic deel 5 alweer
vrijdag 1 januari 2010 om 14:27
Goeiemorgen
MissM, wat was jij actief! Ik heb zomaar 10 uurtjes van het nieuwe jaar verbrijzeld in mijn warme bed..
Stuiterende kinderen naar buiten gebonjourd, nu even een kopje koffie met een zalm/roomkaaswrap en achter me een puinhoop alsof de derde wereldoorlog is uitgebroken.
Was best gezellig zo,dat oudejaar
En de vingertjes zitten er nog steeds aan. Nog 15 rotjes te gaan.
MissM, wat was jij actief! Ik heb zomaar 10 uurtjes van het nieuwe jaar verbrijzeld in mijn warme bed..
Stuiterende kinderen naar buiten gebonjourd, nu even een kopje koffie met een zalm/roomkaaswrap en achter me een puinhoop alsof de derde wereldoorlog is uitgebroken.
Was best gezellig zo,dat oudejaar
En de vingertjes zitten er nog steeds aan. Nog 15 rotjes te gaan.
vrijdag 1 januari 2010 om 16:20
Goed gedaan Pips!
Dutten niet meer gelukt.
Ik ben naar de nieuwjaarsduik in G geweest,alleen gekeken hoor Kinderen vonden het erg leuk om te zien maar durfden zelf toch maar niet.
Rondje vrienden gebeld(lukt snachts toch niet normaal)wat me eters voor vanavond bezorgdt heeft.Gezellig!
Ik duik dus nog even de keuken in
Dutten niet meer gelukt.
Ik ben naar de nieuwjaarsduik in G geweest,alleen gekeken hoor Kinderen vonden het erg leuk om te zien maar durfden zelf toch maar niet.
Rondje vrienden gebeld(lukt snachts toch niet normaal)wat me eters voor vanavond bezorgdt heeft.Gezellig!
Ik duik dus nog even de keuken in
vrijdag 1 januari 2010 om 17:27
Waren er nog andere kinderen bij, Coebergh?
Ik wilde het wel voorstellen thuis, maar ben het glad vergeten. Mss volgend jaar (als de temperatuur dan iets schappelijker is, dat wel).
Was het aan 'onze' kant van het meer?
Veel plezier, vanavond!
Hier is het huis weer toonbaar, thanks to me. Tuin weer redelijk, thanks to de kinderen. En er kwam een sambabandje langs in de wijk.. met blote dame
Ik wilde het wel voorstellen thuis, maar ben het glad vergeten. Mss volgend jaar (als de temperatuur dan iets schappelijker is, dat wel).
Was het aan 'onze' kant van het meer?
Veel plezier, vanavond!
Hier is het huis weer toonbaar, thanks to me. Tuin weer redelijk, thanks to de kinderen. En er kwam een sambabandje langs in de wijk.. met blote dame
vrijdag 1 januari 2010 om 18:30
Heb er een stuk of 10 geteld Mamz en jawel aan onze kant!
Sambabandje is leuk,maar blote dame Brrrr!
Hier zijn de mannen een poging aan het wagen om de vuurkorf aan te krijgen,op een of andere manier lukt het vandaag niet.
Kinderen zitten nog aan de gourmet,allerhande nieuwe gerechten bedenken ze,niet allemaal het proeven waard.
Mijn ellebogen zijn ondertussen voorzien van 2 mooie dikke donkere bloeduitstortingen.Auw!
Sambabandje is leuk,maar blote dame Brrrr!
Hier zijn de mannen een poging aan het wagen om de vuurkorf aan te krijgen,op een of andere manier lukt het vandaag niet.
Kinderen zitten nog aan de gourmet,allerhande nieuwe gerechten bedenken ze,niet allemaal het proeven waard.
Mijn ellebogen zijn ondertussen voorzien van 2 mooie dikke donkere bloeduitstortingen.Auw!
vrijdag 1 januari 2010 om 19:38
Zo te horen heeft iedereen het naar de zin gehad.
Jonna hoe'st nu met je voet en met de pijn?
Ik heb gisteren zo'n verschrikkelijke gave bloese gepast. Ben er helemaal verliefd op. Jammer genoeg kost het ding ¤ 115.-
Dat vind ik toch te gek. Ik kwam ook pas achter die prijs na het passen. Balen want ik kan hem niet meer uit mijn hoofd zetten.
En nee hij is nog niet in de uitverkoop. ik droom nog even verder.
Jonna hoe'st nu met je voet en met de pijn?
Ik heb gisteren zo'n verschrikkelijke gave bloese gepast. Ben er helemaal verliefd op. Jammer genoeg kost het ding ¤ 115.-
Dat vind ik toch te gek. Ik kwam ook pas achter die prijs na het passen. Balen want ik kan hem niet meer uit mijn hoofd zetten.
En nee hij is nog niet in de uitverkoop. ik droom nog even verder.
vrijdag 1 januari 2010 om 19:41
Arme Coe. Ik heb (heel vaag) ook nog littekens van een val met Oudste die voor mij wat minder prettig afliep dan voor hem. Kan eigenlijk niet tellen hoe vaak ik met een kind van de trap af ben gesodemieterd
Zoebie, dat ziet er inderdaad heel leuk uit. Jammer he, dat er wel degelijk verschil in 'looks' zit tussen dure en betaalbare kleding.
Easyfastandcheap, noemen ze dat dan nog.
Zoebie, dat ziet er inderdaad heel leuk uit. Jammer he, dat er wel degelijk verschil in 'looks' zit tussen dure en betaalbare kleding.
Easyfastandcheap, noemen ze dat dan nog.
vrijdag 1 januari 2010 om 22:41
zaterdag 2 januari 2010 om 09:40
Mogu!
Zoeb,wat leuk een meet!Ik kan bijna niet wachten tot het voor ons zover is..Veel plezier !!
Fuss,veel plezier!
Mamz,het was de eerste keer dat ik met kind van trap viel(anders altijd zonder kinderen):)
Hier ligt een pak sneeuw!Ziet er weer gezellig uit!
Ik ga dus zometeen eerst paadje vrij maken van sneeuw.
Vanmiddag nieuwjaarsreceptie bij mijn ouders en vanavond moeten de oudste 2 naar verjaardag van exschoonmoeder.
Fijne dag!
Zoeb,wat leuk een meet!Ik kan bijna niet wachten tot het voor ons zover is..Veel plezier !!
Fuss,veel plezier!
Mamz,het was de eerste keer dat ik met kind van trap viel(anders altijd zonder kinderen):)
Hier ligt een pak sneeuw!Ziet er weer gezellig uit!
Ik ga dus zometeen eerst paadje vrij maken van sneeuw.
Vanmiddag nieuwjaarsreceptie bij mijn ouders en vanavond moeten de oudste 2 naar verjaardag van exschoonmoeder.
Fijne dag!
zaterdag 2 januari 2010 om 11:12
zaterdag 2 januari 2010 om 11:43
Goeiemorgen lieve meisjes!
Na een hele fijne relaxte oudjaarsavond/nacht een horror-nieuwjaarsdag achter de rug.
We kwamen bij mijn ouders om Nieuwjaar te wensen en daar is het volledig uit de hand gelopen. Loeder die zwak en ziek in bed lag en waar ik bijna medelijden mee kreeg ontpopte zich in 10 minuten tot de feeks die ze altijd al is geweest.
Veel gehuild, mijn vader een liefdesverklaring gegeven en weggegaan.
Te veel om hier neer te zetten, maar de meesten van jullie kennen mijn familiebla-voorgeschiedenis.
Misschien volgt er nog een uitgebreid 'verslag' op de BH.
Nu eerst deze dag doorkomen, en bij mijn broers en zus langs om Nieuwjaar te wensen. Kijken of het daar net zo gezellig is....
En toch wordt dit een pracht jaar.
Ik heb gisteren weer ervaren wat een geweldig gezin ik om me heen heb. Wij komen er wel, ook zonder opa en oma.
Na een hele fijne relaxte oudjaarsavond/nacht een horror-nieuwjaarsdag achter de rug.
We kwamen bij mijn ouders om Nieuwjaar te wensen en daar is het volledig uit de hand gelopen. Loeder die zwak en ziek in bed lag en waar ik bijna medelijden mee kreeg ontpopte zich in 10 minuten tot de feeks die ze altijd al is geweest.
Veel gehuild, mijn vader een liefdesverklaring gegeven en weggegaan.
Te veel om hier neer te zetten, maar de meesten van jullie kennen mijn familiebla-voorgeschiedenis.
Misschien volgt er nog een uitgebreid 'verslag' op de BH.
Nu eerst deze dag doorkomen, en bij mijn broers en zus langs om Nieuwjaar te wensen. Kijken of het daar net zo gezellig is....
En toch wordt dit een pracht jaar.
Ik heb gisteren weer ervaren wat een geweldig gezin ik om me heen heb. Wij komen er wel, ook zonder opa en oma.
zaterdag 2 januari 2010 om 14:48
zaterdag 2 januari 2010 om 19:16
Jeetje Pips hoe kan dat nu? Is ze gevallen. Lijkt me erg pijnlijk. Ook het terug zetten in de kom is geen pretje. Hoewel het dan meestal wel weer goed gaat.
Coe. Hoe is het met je ellebogen. Wat is dat schrikken zeg als je met je kind van de trap af kukelt.
Valt tegen het Jonna, dat stil zitten.
De meet was erg leuk, allemaal leuke knappe dappere meiden.
Leuke verhalen. Het was heel erg gezellig. Uiteindelijk kon ik toch Den Bosch niet verlaten zonder de beste Bossche Bol van Den Bosch gegeten te hebben. Ik heb dus flink gezondigd.
Nu heb ik natuurlijk heel veel zin in onze meet.
Coe. Hoe is het met je ellebogen. Wat is dat schrikken zeg als je met je kind van de trap af kukelt.
Valt tegen het Jonna, dat stil zitten.
De meet was erg leuk, allemaal leuke knappe dappere meiden.
Leuke verhalen. Het was heel erg gezellig. Uiteindelijk kon ik toch Den Bosch niet verlaten zonder de beste Bossche Bol van Den Bosch gegeten te hebben. Ik heb dus flink gezondigd.
Nu heb ik natuurlijk heel veel zin in onze meet.
zaterdag 2 januari 2010 om 19:25
Helleu,
Wat naar voor je moedertje HotPip. Hoe kon dat zo? Gaat het nu beter met d'r? Voor jou en vader en moeder.
Jeetje GL, wat een waardeloze dag voor je zeg.
Ik hoop dat het bij je broer en zus stukken gezelliger was.
Wekome back Its! Leuk geweest?
Jonna, rustig aan hè!
Anders komt mijn droom nooit uit.
Ik heb gedroomt dat jij, H_M, HotPip en ik de Dam tot Damloop gingen doen.
De rest stond ons aan te moedigen incl. kiner en kinderen in kinderwagens!
Was zo grappig.
Jééh, wat ben jij al druk zeg in het nieuwe jaar Coetje!
Ik ga niets doen vanavond, hele dag gewerkt en ik heb ook al de hele dag hoofdpijn, bah.
Wat naar voor je moedertje HotPip. Hoe kon dat zo? Gaat het nu beter met d'r? Voor jou en vader en moeder.
Jeetje GL, wat een waardeloze dag voor je zeg.
Ik hoop dat het bij je broer en zus stukken gezelliger was.
Wekome back Its! Leuk geweest?
Jonna, rustig aan hè!
Anders komt mijn droom nooit uit.
Ik heb gedroomt dat jij, H_M, HotPip en ik de Dam tot Damloop gingen doen.
De rest stond ons aan te moedigen incl. kiner en kinderen in kinderwagens!
Was zo grappig.
Jééh, wat ben jij al druk zeg in het nieuwe jaar Coetje!
Ik ga niets doen vanavond, hele dag gewerkt en ik heb ook al de hele dag hoofdpijn, bah.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
zaterdag 2 januari 2010 om 19:26
Ach Pips,wat sneu voor je moeder!Het ging zo goed toch?Sterkte ermee
Zoeb,als je jezelf niet kietelt...lekker hoor zo'n bossche bol
Gold,hoop dat het vanmiddag een beetje meegevallen is!
Jonna,fijn dat de pijn al minder is.Enne ik kan wel zeggen,doe rustig aan maar ga er vanuit dat Happy daar wel goed oplet
Vanmiddag nieuwjaarsreceptie bij mijn ouders met familie van vaders kant.Wat een schijnvertoning..sinds dood van opa zien we elkaar dus echt maar 1x per jaar met nieuwjaar,iedereen komt keurig opdraven maar heeft elkaar eigenlijk niks te vertellen.Heb me dus buiten vermaakt in de sneeuw met de kinderen
Zoeb,als je jezelf niet kietelt...lekker hoor zo'n bossche bol
Gold,hoop dat het vanmiddag een beetje meegevallen is!
Jonna,fijn dat de pijn al minder is.Enne ik kan wel zeggen,doe rustig aan maar ga er vanuit dat Happy daar wel goed oplet
Vanmiddag nieuwjaarsreceptie bij mijn ouders met familie van vaders kant.Wat een schijnvertoning..sinds dood van opa zien we elkaar dus echt maar 1x per jaar met nieuwjaar,iedereen komt keurig opdraven maar heeft elkaar eigenlijk niks te vertellen.Heb me dus buiten vermaakt in de sneeuw met de kinderen