Bezemtopic deel 5 alweer
zaterdag 2 januari 2010 om 23:16
Ik ben niet ouder dan 52, dus als ik die 10 mijl kan lopen dan moet jij dat dus zeker kunnen. Helemaal als ik zie hoeveel jij per week aan sport doet. Ik moet juist rustig aan doen omdat ik anders weer blessures ga krijgen. Vandaar die 3 keer per week.
En je mag er 2 uur over doen, dus dat is niet meer dan een kilometer of 8 per uur.......en ik spreek uit ervaring als ik zeg dat je die snelheid al met Nordic Walking haalt
En je mag er 2 uur over doen, dus dat is niet meer dan een kilometer of 8 per uur.......en ik spreek uit ervaring als ik zeg dat je die snelheid al met Nordic Walking haalt
zondag 3 januari 2010 om 00:02
Ik bescheur me hier. Dacht altijd dat ik me aanstelde door die Nordic Walkers zo banaal te vinden. Ben blij dat hier medestanders zijn. Er loopt een bekende wandelroute langs ons huis en je wilt niet weten hoeveel mensen dat doen. Belachelijk als je ze ziet lopen. Ik zeg altijd tegen manlief: "Daar heb je weer zo'n meute verdwaalde langlaufers die hun ski's en de sneeuw vergeten zijn. Ik moet wel eerlijk bekennen dat het minder is geworden. De hype is alweer voorbij.
Maar Happy valt me tegen hoor, dat hij er door kan worden ingehaald.
Maar Happy valt me tegen hoor, dat hij er door kan worden ingehaald.
zondag 3 januari 2010 om 09:04
zondag 3 januari 2010 om 09:36
Mogu lieverds!
Wat een gezellige boel hier gister!
Jonna,kijk je uit dat je niet uitglijdt met de sneeuw?!
Pips,sterkte met je moeder,hopelijk blijft alles nu op zijn plek.
Het heeft hier weer goed gesneeuwd!Ligt weer een mooi pak!
Lijstje vandaag:
wassen strijken
vaatwasser in en uitruimen
paadje sneeuwvrij maken
uurtje buiten met ukkie
kerstboom afbreken(ligt een tapijt van naalden onder)
rest van de kerstzooi uit huis
boodschappenlijst maken voor morgen
gezonde maaltijd verzinnen
Fijne dag allemaal!!
Wat een gezellige boel hier gister!
Jonna,kijk je uit dat je niet uitglijdt met de sneeuw?!
Pips,sterkte met je moeder,hopelijk blijft alles nu op zijn plek.
Het heeft hier weer goed gesneeuwd!Ligt weer een mooi pak!
Lijstje vandaag:
wassen strijken
vaatwasser in en uitruimen
paadje sneeuwvrij maken
uurtje buiten met ukkie
kerstboom afbreken(ligt een tapijt van naalden onder)
rest van de kerstzooi uit huis
boodschappenlijst maken voor morgen
gezonde maaltijd verzinnen
Fijne dag allemaal!!
zondag 3 januari 2010 om 09:43
Goedemorgen
pips, wat fijn dat het met je mams weer wat beter gaat
En zoeb gewoon weer proberen te stoppen hoor je was al zo ver gekomen
Ik kom wel cheeren bij de dam-tot-dam-loop.
Ja en kinderen het is even wennen. Mijn moeder raakte mij altijd kwijt. ik was een dromer en een dwaler. Dus ik moest vaker gezocht worden als mijn moeder.
Praag was geweldig. Het is er gewoon onzettend mooi en het voelt voor ons altijd als een beetje thuiskomen. Het schijnt met oud en nieuw wel erg relgevoelig te zijn maar daar hebben wij niets van gemerkt. Er werd wel een vuurpijl richting publiek geschoten maar degene die dat gedaan had kwam niet heel ver voordat hij in de boeien geslagen werd. Ze zijn daar iets strenger als hier
pips, wat fijn dat het met je mams weer wat beter gaat
En zoeb gewoon weer proberen te stoppen hoor je was al zo ver gekomen
Ik kom wel cheeren bij de dam-tot-dam-loop.
Ja en kinderen het is even wennen. Mijn moeder raakte mij altijd kwijt. ik was een dromer en een dwaler. Dus ik moest vaker gezocht worden als mijn moeder.
Praag was geweldig. Het is er gewoon onzettend mooi en het voelt voor ons altijd als een beetje thuiskomen. Het schijnt met oud en nieuw wel erg relgevoelig te zijn maar daar hebben wij niets van gemerkt. Er werd wel een vuurpijl richting publiek geschoten maar degene die dat gedaan had kwam niet heel ver voordat hij in de boeien geslagen werd. Ze zijn daar iets strenger als hier
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
zondag 3 januari 2010 om 10:00
Met vuurwerk geintjes uithalen is niet leuk I'ts!
Ik ben vroeger(haha)weleens in Praag geweest,kan me er alleen niet zoveel meer van herinneren,terwijl ik toen al 10 was.
Ik ga de sneeuw die mijn allerliefste buren bij mij in mijn pad hebben geschoven opruimen.Gooi het maar gewoon terug ofzo..Slaat echt nergens op hoe ze dat gedaan hebben dus ik ga maar weer eens naar de wb deze week.Grr!
Ik ben vroeger(haha)weleens in Praag geweest,kan me er alleen niet zoveel meer van herinneren,terwijl ik toen al 10 was.
Ik ga de sneeuw die mijn allerliefste buren bij mij in mijn pad hebben geschoven opruimen.Gooi het maar gewoon terug ofzo..Slaat echt nergens op hoe ze dat gedaan hebben dus ik ga maar weer eens naar de wb deze week.Grr!
zondag 3 januari 2010 om 10:27