Bezemtopic deel 5 alweer

11-11-2009 10:29 2990 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude is alweer vol. Wat zijn we ijverig aan het bezemen.

1e bezemtopic

2e bezemtopic

3e bezemtopic

4e bezemtopic

Linkje naar deel 6
Leuk Zoeb, en tja zo af en toe moet je zondigen hè!

Als je maar genoten hebt!

Ik ga maandag er weer tegenaan, nu lukt het echt nog niet, zwak eigenlijk..........................
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Waar hebben jullie gezeten, Zoeb?

Wij zijn vanmiddag even de stad ingelopen.

En toen ineens heel snel naar huis omdat ik me ineens herinnerde dat manneke op zeer korte termijn moest eten. Het is even wennen, zo'n baby
Hihi MissM..Ik ben bij de oudste weleens het huis uitgelopen,toen ik in de auto zat had ik pas door dat oudste nog in haar bedje lag
Jonna, wat een kutdag zeg!

Zoeb, wat fijn dat de meet zo leuk was!

Nik, leuk! De Dam tot Damloop 2011!

Coe, veel leuker sneeuwballen gooien dan met stomme familie binnen zitten.

Mams klonk weer goed, ze had veel pijn gehad, is nu weer over. Ze moet een brace dragen maar revalidatie is ze niet mee achterop geraakt, gelukkig.

Ze was niet gevallen, gebeurde met opstaan uit de stoel.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Restaurant Christoffel. Miss M. Het was er erg gezellig.

Had je kleine M niet bij je? En als ie lekker slaapt, lekker laten slapen. Is niet erg als ie een keer te laat eten krijgt. Toch? Of was ik dan zo'n ontaarde moeder?
Pips fijn dat het goed is afgelopen. Maar is ze nu niet bang dat het vaker kan gebeuren? Jeetje zeg, als ze alleen al opstaat uit een stoel en dan gebeurt het al. Lijkt me een enge gewaarwording.
Wat Zoeb zegt Pips!Of moet de brace voorkomen dat de heup weer uit de kom schiet?
Die brace moet de boel bij elkaar houden Ja tuurlijk is ze een beetje bang, wij allemaal
Hè, wat akelig, van jouw moedertje, Pips.

Daar wordt je wel heel voorzichtig van!

We proberen sinds een paar dagen naar een voeding minder per dag te gaan, ons hele ritme staat momenteel dus op zijn kop. En om te voorkomen dat ik veel 's nachts eruit moet probeer ik nu overdag wel een beetje op de klok te voeden
Ik moet eigenlijk nog boete doen en iets opbiechten. Ik vind mezelf zo'n slapjanus. Ik rook weer zo af en toe. Iets van één in de twee of drie dagen. Maar soms kan ik het niet laten.

Ben weer begonnen door die vlekken. De stress van niet weten wat het is. En manlief weet het niet, want dan is het hek helemaal van de dam. Zolang hij het niet weer rook ik thuis niet. Als hij het wel weet, ken ik mezelf goed genoeg om dan thuis ook weer te beginnen. En ik ga er niet mee door. Zeker weten van niet.
Tja Zoeb...wat kunnen wij zeggen,dat het stom is,ongezond,veel geld kost enz.Maar dat weet je zelf ook wel.....(en ik mag al helemaal niks zeggen want rook vrolijk verder)

Maar ik snap wel waarom je soms in je eigen slechte gewoontes terugvalt dus....
Stoppen is ook rete moeilijk Zoeb
Zoeb, wat jammer.Maar het eit dat je het hier 'opbiecht' maakt wel dat je er vast weer mee stopt.

Ik kan me heel goed voorstellen dat je er door de stress weer mee bent begonnen.

quote:nikkinuts schreef op 02 januari 2010 @ 19:25:

Jonna, rustig aan hè!

Anders komt mijn droom nooit uit.

Ik heb gedroomt dat jij, H_M, HotPip en ik de Dam tot Damloop gingen doen.

De rest stond ons aan te moedigen incl. kiner en kinderen in kinderwagens!

Was zo grappig.

Ik vind dat we dat best zouden kunnen regelen! Wat denk je? Dit jaar?

Zoeb, wat vreselijk jammer!! Gewoon weer verder stoppen hoor! Voelde me zo solidair met je.... Kom op! Stop!

MissM, heb ik wel eens verteld dat ik mijn oudste bij de groenteman heb laten staan?

De legendarische woorden van de groenteman: 'die kump vanzelluf weer umme'.

Gold, hoe was jouw dag?

Het gaat hier eigenlijk wel lekker, hoewel ik er veel moeite mee heb om op mijn kont te blijven zitten.

Geduld Jonna.....geduld! *zucht*
Ik ben weleens van de fiets gevallen toen ik bij Ma achterop zat en ze reed gewoon door
quote:HoiPippiLangkous schreef op 02 januari 2010 @ 19:50:

Nik, leuk! De Dam tot Damloop 2011!

2011???? Ben je nou helemaal??? 19 september 2010 is de dag, en geen smoesjes graag.

Ik ben hier al 2 dagen erg druk met mijzelf als voetveeg te laten gebruiken Koppie thee, en nog een koppie thee en en en en

En dus ben ik even niet met mijn hoofd bij jullie Bezemers geweest, en dat terwijl ik niet anders doe dan bezemen. Hebben jullie al medelijden???

Maar heel belangrijk: de allerbeste wensen van mij voor 2010. Ik ga er van uit dat het ook voor jullie een mooi jaar gaat worden.
Het is overigens nu geen thee meer, maar iets met dezelfde kleur. Ik ben weer weg, even whisky voor Jonna halen.
Man dat is toch 16 kilometer? Ik loop er nu nog geeneens 5!
Jij ook alle goeds voor 2010 HM
Volgens mij kan je ook de helft doen!
quote:HoiPippiLangkous schreef op 02 januari 2010 @ 23:00:

Jij ook alle goeds voor 2010 HM Sluit ik me helemaal bij aan!
quote:HoiPippiLangkous schreef op 02 januari 2010 @ 23:00:

Man dat is toch 16 kilometer? Ik loop er nu nog geeneens 5!

Welnee, het is geen 16 kilometer....het is maar 10 mijl.

Wij hebben al een redelijke tijd niet kunnen lopen en gaan weer beginnen zodra Jonna klaar is met commanderen. Dat zal pas over een week of 3 zijn....zucht.

En dan kunnen wij gewoon weer opnieuw beginnen, maar 10 mijl over 9 maanden moet haalbaar zijn....en die halve marathon van Amsterdam een maandje later ook. Dus hup....in de benen allemaal.
quote:Happy_Me schreef op 02 januari 2010 @ 23:05:

[...]

Welnee, het is geen 16 kilometer....het is maar 10 mijl.

Dat is bijna 17 kilometer lekker ding dat je bent

Wij hebben al een redelijke tijd niet kunnen lopen en gaan weer beginnen zodra Jonna klaar is met commanderen. Dat zal pas over een week of 3 zijn....zucht.

Kan je mooi je conditie op peil houden

En dan kunnen wij gewoon weer opnieuw beginnen, maar 10 mijl over 9 maanden moet haalbaar zijn....en die halve marathon van Amsterdam een maandje later ook. Dus hup....in de benen allemaal.Nou ik ga eerst voor de 5 oke?
Pips....wij zijn ongeveer 2 keer zo oud en wij gaan het gewoon doen, of zie jij er alleen maar half zo oud uit als ik?

Gewoon 3 keer per week een stukkie lopen, moet je eens kijken hoe dat opschiet.
Ik heb geen idee hoe oud jij bent HM Wij schelen niet zoveel denk ik

Mijn sportschema gaat er als volgt uitzien:

Zondag loopclub

Maandag Bodypower

Dinsdag lopen

Woensdag spinnen

Donderdag fitness

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven