Bezemtopic deel 5 alweer
donderdag 31 december 2009 om 07:38
donderdag 31 december 2009 om 10:35
Mogguh lieffies!
Ik werd wakker van de vuurwerk-knallen ...
Ik ben te laat om Jonna succes te wensen zie ik... Nou ja, ik had het gisteren al gezegd he?
Zoeb! Spit, dat heb ik ook eens gehad!
Erg pijnlijk!
Let je er wel op dat dat nu voor altijd een zwakke plek blijft? Is mijn altijd verteld toch. Ik heb het gelukkig sindsdien nooit meer gehad, maar ik weet het nog heel goed hoe verrekte zeer het deed...
Pips, is het nog goed gekomen: jij in je Marlies Dekkertje, blauwbekkend tot Meneer N thuis kwam?
Kleine M weer goed geslapen MissM, dus jij ook?
Mamz, dat klinkt als een best wel heel gezellige verjaardag!
Chocoladefondue!
Gisteren was er een hele leuke film op tv over chocolade.
He he, gisteren ein-de-lijk besloten om oudjaar lekker thuis te vieren, dus met de boodschappen meteen oliebollen-bak-spul in huis gehaald.
Manlief gaat bakken. We proberen dit jaar voor het eerst ook appelbeignets te maken.
En dan lekker de hele avond met z'n viertjes (en misschien komt vriendin nog even langs voor ze naar een feest gaat) voor de tv.
Gezellig!
Ik geef jullie nog niet mijn beste wensen want ik denk dat ik nog wel een keer langs wip vandaag.
Laterrrrr!!!!
Ik werd wakker van de vuurwerk-knallen ...
Ik ben te laat om Jonna succes te wensen zie ik... Nou ja, ik had het gisteren al gezegd he?
Zoeb! Spit, dat heb ik ook eens gehad!
Erg pijnlijk!
Let je er wel op dat dat nu voor altijd een zwakke plek blijft? Is mijn altijd verteld toch. Ik heb het gelukkig sindsdien nooit meer gehad, maar ik weet het nog heel goed hoe verrekte zeer het deed...
Pips, is het nog goed gekomen: jij in je Marlies Dekkertje, blauwbekkend tot Meneer N thuis kwam?
Kleine M weer goed geslapen MissM, dus jij ook?
Mamz, dat klinkt als een best wel heel gezellige verjaardag!
Chocoladefondue!
Gisteren was er een hele leuke film op tv over chocolade.
He he, gisteren ein-de-lijk besloten om oudjaar lekker thuis te vieren, dus met de boodschappen meteen oliebollen-bak-spul in huis gehaald.
Manlief gaat bakken. We proberen dit jaar voor het eerst ook appelbeignets te maken.
En dan lekker de hele avond met z'n viertjes (en misschien komt vriendin nog even langs voor ze naar een feest gaat) voor de tv.
Gezellig!
Ik geef jullie nog niet mijn beste wensen want ik denk dat ik nog wel een keer langs wip vandaag.
Laterrrrr!!!!
donderdag 31 december 2009 om 10:46
Goedemorgen!
Jonna, hopelijk heb je het nu achter de rug.
Ik hoop dat het mee viel!
Ik ben de puinbak aan het opruimen hier, het is me een bende.
Vanmiddag komt er een timmerman, maandag die plafondmannen, het wordt gezellig hier!
Nu ff opschieten want ik wil ook nog voor laarzen kijken, naar Karwei en de Stadswerf om troep te brengen.
Jonna, hopelijk heb je het nu achter de rug.
Ik hoop dat het mee viel!
Ik ben de puinbak aan het opruimen hier, het is me een bende.
Vanmiddag komt er een timmerman, maandag die plafondmannen, het wordt gezellig hier!
Nu ff opschieten want ik wil ook nog voor laarzen kijken, naar Karwei en de Stadswerf om troep te brengen.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
donderdag 31 december 2009 om 10:55
Sorry Mamz, gistren eerst vergeten je te feliciteren en daarna de hele dag niet meer online geweest. Maar ik wens je een heel fijn nieuw levensjaar met lieve kinderen en mooie momenten!
Jonna, je bent vast al geopereerd nu. HOpelijk ben j snel weer op de been!
Fijn dat het 'maar' spit is Zoeb!
Coe, die buren, ai ai, ik zou er niet blij mee zijn!
Pips, nog gezellig gisteren?
MissM, het gaat over, hou vol!
Gayl, hoi hoi! Jij ook de beste wensen!
Zo, hier is het huis weer even leeg. Gisteren 8 pakken leeggebakken, samen met een vriendin. Tussendoor kwamen er nog 2 vrienden onverwachts langs en later op de middag kwamen er nog 8 vrienden langs Zo leuk, een huis vol mensen. Lekker oliebollen en erwtensoep gegeten. Heerlijk gelachen ook!
Vandaag ook bezoek, maar dat is maar kort. Daarna nog wat uitrusten en met mijn mannen gourmetten
Vanavond komt mijn liefste vriendin met haar kindje hier, ik wil niet dat ze alleen zit op oudjaarsavond.
Bezemen voor vandaag is al klaar Stofzuiger erover gehaald, afwas uit- en ingeruimd. Lekker!
Fijne dag allemaal
donderdag 31 december 2009 om 11:48
Hand in hand in een Marlies Dekkertje?
Lekker klef ja
Film ken ik niet.
Vriendin heeft haar feest afgezegd, dus komt nu de hele avond hierheen.
Gezellig!
Jonna, is het al achter de rug?
En dan straks lekker thuis met de pootjes omhoog Happy voor je natje en droogje laten zorgen.
En nu ga IK met de stofzuiger rond.
Hij staat er al de hele tijd klaar voor, maar iedereen in huis heeft er een kunst van gemaakt er met een grote boog omheen te lopen...
Tjonge Coe, ik had over je buren-verhaal heen gelezen.
Ik zou ook Not amused zijn...
Lekker klef ja
Film ken ik niet.
Vriendin heeft haar feest afgezegd, dus komt nu de hele avond hierheen.
Gezellig!
Jonna, is het al achter de rug?
En dan straks lekker thuis met de pootjes omhoog Happy voor je natje en droogje laten zorgen.
En nu ga IK met de stofzuiger rond.
Hij staat er al de hele tijd klaar voor, maar iedereen in huis heeft er een kunst van gemaakt er met een grote boog omheen te lopen...
Tjonge Coe, ik had over je buren-verhaal heen gelezen.
Ik zou ook Not amused zijn...
donderdag 31 december 2009 om 12:08
Zo, eindelijk weer internet. Dat was afzien, bijna een hele week het internet plat. Wel veel gewerkt en gebezemd, dat is dan weer een voordeel, maar ik heb jullie wel gemist.
Straks lees ik even alles wat ik gemist heb en probeer ik even op iedereen te reageren, maar nu moet ik eerst wafels gaan bakken.
Fijne dag in ieder geval!
Straks lees ik even alles wat ik gemist heb en probeer ik even op iedereen te reageren, maar nu moet ik eerst wafels gaan bakken.
Fijne dag in ieder geval!
donderdag 31 december 2009 om 12:19
Brrr wat is het koud buiten!En dan zijn er ook nog mensen die na het horen van onze zangkunst de deur zomaar dicht doen
Tja die buren.Heel kinderachtig maar ik heb net heel hard Queen en Led Zappelin en Queens of the stone age gedraaid.Zijn zij ook not amused.
GL,leuk dat vriendin ook komt!
Fuss,gezellig zo'n vol huis!
Onze plannen zijn veranderd,mannen zijn vuurwerk halen en vrienden komen vanmiddag hier een borrel drinken(kan ukkie lekker slapen,mits ie niet zijn bed wordt uitgeknald)Ouders en broers komen ook nog en dan vanavond ook lekker gourmetten met de kinderen.IJsklontjes zijn hard,champagne en bier staan koud.Oliebollen word voor gezorgd.
Dank je wel voor het luisteren naar mijn geleuter het afgelopen jaar Lieve meiden en man.
En voor onze stille meelezers uiteraard ook een fijne jaarwisseling en een goed,gezond en liefdevol 2010!
Tja die buren.Heel kinderachtig maar ik heb net heel hard Queen en Led Zappelin en Queens of the stone age gedraaid.Zijn zij ook not amused.
GL,leuk dat vriendin ook komt!
Fuss,gezellig zo'n vol huis!
Onze plannen zijn veranderd,mannen zijn vuurwerk halen en vrienden komen vanmiddag hier een borrel drinken(kan ukkie lekker slapen,mits ie niet zijn bed wordt uitgeknald)Ouders en broers komen ook nog en dan vanavond ook lekker gourmetten met de kinderen.IJsklontjes zijn hard,champagne en bier staan koud.Oliebollen word voor gezorgd.
Dank je wel voor het luisteren naar mijn geleuter het afgelopen jaar Lieve meiden en man.
En voor onze stille meelezers uiteraard ook een fijne jaarwisseling en een goed,gezond en liefdevol 2010!
donderdag 31 december 2009 om 13:07
Nooit geweten dat goudreinetten niet geschikt zijn voor appelbeignets.
Nu moet ik toch nog een keer naar de winkel.... Grrrr...
Ja Coe, dat had ik deze week ook.
Ik muts dus lekker met je mee.
Ondertussen is het huis wel aan kant. Naast die laatste boodschappen doe ik dus echt niks meer.
Goldman gaat de bollen bakken, dus daar houd ik mij verre van! Ik eet ze alleen maar op
Nu moet ik toch nog een keer naar de winkel.... Grrrr...
Ja Coe, dat had ik deze week ook.
Ik muts dus lekker met je mee.
Ondertussen is het huis wel aan kant. Naast die laatste boodschappen doe ik dus echt niks meer.
Goldman gaat de bollen bakken, dus daar houd ik mij verre van! Ik eet ze alleen maar op
donderdag 31 december 2009 om 13:44
Wat leuk, nog een verjaardagswens om 23.56 (en nog een de volgende dag)
Zangkunst, Coe, wat heb ik gemist? Een serenade voor de buren of toch wat anders?
Mensen, een hele fijne laatste dag van het jaar! Ik zal nog wel langskomen hoor, vermoed dat ik er forumsgewijs gewoon bij ben vanavond.
Al gedaan:
Oliebollen, rotjes en gillende keukenmeiden gehaald
Alweer de kamer puingeruimd met de nodige tegenwerking van de heren
Exlummel twee minuten langs zien schieten voor een 'kadootje' (niet voor mij natuurlijk, het idee).
Nog doen:
Boodschappen
Plan bedenken voor een hele dag wakkere kinderen
Proberen er nog een middagdutje tussen te proppen.
Zangkunst, Coe, wat heb ik gemist? Een serenade voor de buren of toch wat anders?
Mensen, een hele fijne laatste dag van het jaar! Ik zal nog wel langskomen hoor, vermoed dat ik er forumsgewijs gewoon bij ben vanavond.
Al gedaan:
Oliebollen, rotjes en gillende keukenmeiden gehaald
Alweer de kamer puingeruimd met de nodige tegenwerking van de heren
Exlummel twee minuten langs zien schieten voor een 'kadootje' (niet voor mij natuurlijk, het idee).
Nog doen:
Boodschappen
Plan bedenken voor een hele dag wakkere kinderen
Proberen er nog een middagdutje tussen te proppen.
donderdag 31 december 2009 om 14:59
Mamz,hier in ons durpke gaan de kinderen op oudjaarsdag langs de deuren om te zingen:
Nieuwjaarke ouwe
De katjes zijn verkouden
Ze zitten in een schuitje
Ze blazen op een fluitje
Ze roepen jaar op jaar
Ik wens U een zalig nieuwjaar.
Of:
Nieuwjaarke zoete
varken heeft 4 voeten
4 voeten en een staart
dat is wel een centje waard
Of,voor mensen waar je vroeger niks kreeg:
Boven aan de hemel
hangt een zak met zemel
elke zemel is een duit
hang de gierige bok maar uit
Nieuwjaarke ouwe
De katjes zijn verkouden
Ze zitten in een schuitje
Ze blazen op een fluitje
Ze roepen jaar op jaar
Ik wens U een zalig nieuwjaar.
Of:
Nieuwjaarke zoete
varken heeft 4 voeten
4 voeten en een staart
dat is wel een centje waard
Of,voor mensen waar je vroeger niks kreeg:
Boven aan de hemel
hangt een zak met zemel
elke zemel is een duit
hang de gierige bok maar uit
donderdag 31 december 2009 om 16:05
Haai Lieffies!
Het hele huis is aan kant. De plafonnen zijn leeg, bijna alles weg gegooid.
Laarzen zijn niet gelukt, drank en hapjes wel.
Vanavond zijn we lekker met z'n tweeën tot een uur of 22.00, dan komt een vriendin hier naartoe.
Ik zit al lekker aan de drank en ik merk het nu al, dat wordt wat vanvond.
Jonna, hoe is het met je?
Ik wil jullie allemaal een gelukkig, gezond en een heel fijn 2010 wensen.
Ik vind jullie allemaal lief, zou jullie niet meer willen missen.
Heb een fijne avond, misschien tot later vanavond, dat ligt aan de drank!
Het hele huis is aan kant. De plafonnen zijn leeg, bijna alles weg gegooid.
Laarzen zijn niet gelukt, drank en hapjes wel.
Vanavond zijn we lekker met z'n tweeën tot een uur of 22.00, dan komt een vriendin hier naartoe.
Ik zit al lekker aan de drank en ik merk het nu al, dat wordt wat vanvond.
Jonna, hoe is het met je?
Ik wil jullie allemaal een gelukkig, gezond en een heel fijn 2010 wensen.
Ik vind jullie allemaal lief, zou jullie niet meer willen missen.
Heb een fijne avond, misschien tot later vanavond, dat ligt aan de drank!
Erik is de Mol en HPL de Lul.