twee liefdes...........nieuw topic...

20-07-2007 11:41 3608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had nog wat voor thea geschreven als andwoordt dus bij deze..

Thea..........mss wel...

Maar ben na de bevalling van mijn zoontje depressief geweest en toen was die er in goede en slechte tijden...

Maar ik wou graag een tweede en hij niet.........en hij voerde later wel goede argumenten aan, maar heeft me toen ook al wel wat gekwetst..

Toen hebben we een jaar of 3 geen seks etc gehad en nu wil die weer..

Maar ik weet niet meer wat ik wil. mss hou ik nog wel van hem maar we hebben elkaar zo gekwetst.

En nu kwetst die ander me ook al..........pffff, maar ik kan hem dat niet aanrekeken want hijs nog zo jong..

En mijn man...........hij wou niet op vakantie want dan zou hij zich ergeren aan mijn buien..

Mijn zoon loopt over me heen...zo kan ik wel doorgaan nog......

En ik mag met niemand als hem over onze problemen praten..want ik heb hem gekwetst door tegen mijn vriendinnen te zeggen hoe ons seksleven was.........heb dit overginds 3 jaar opgekropt en hij vertelde altijd dat ie sex vies vond etc...

Maar verder is die wel heel lief hoor..

maar ik weet niet of we ooit samen nog gelukkig kunnen worden..

Ik kan niet sex hebben met iemand en aan een ander denken..

En ik wil niet meer aan die ander denken want die trapt me ook alleen maar op mijn ziel..

Het liefst zou ik mss wel alleen wonen met mijn zoontje..

Alles is nu zo warrig op dit moment. Weet alleen dat ik alle dagen hoofd en buikpijn heb en das ook niet alles..ik weet het niet meer dusz..
meiden, meiden.........wat is er weer veel gebeurt...

Ongeloofelijk en lees eigenlijk weinig leuke dingen..Vinden jullie het erg dat ik niet iedereen bij naam noem?? Wil jullie allemaal wel veel sterkte wensen..bij het maken van jullie beslissingen en keuzes..

Hier gaat alles ok wel!!

Nr 1 is hartstikke lief..en nr 2 heb ik na een week stilte van beide kanten gisteren weer eens gsmst..

En eigenlijk doordat mensen met wie we samen omgaan het moeilijk konden begrijpen waarom ik zijn nr gewist had..En het jammer vonden etcetc..

Dus ik had gsmst dat ik zijn nr nog wel had en het vanuit mijn hoofd deed(nr inoetsen) enne hoe het verder ging!!

had dus weinig illusie dat hij terug zou smsen omdat hij het prima vond dat ik stopte met smsen en hij niet meer wou etcetc..maarre........binnen 5 minuten had ik andwoord. En hij vroeg hoe het met mij ging..

En daar antwoorde ik weer op en stuurde hij er nog 1 terug.

Heb hem vandaag al 3 x langs zien rijden en alle 3 de keren groette of zwaaide hij..hehehehehe...

Dus we hebben allebei ons hoofd al weer gek denk ik..

Dus hier relaxed eigenlijk...

maar sterkte meiden..een knuffel voor jullie allen!!

Marlies voor jou moet dit helemaal moeilijk zijn!!

Teka; goed dat je de vergadering afzei maar klote andwoordt......had ik de vorige x ook toen ik zei te stoppen met smsen..

Pijnlijk!!

Lois sterkte en thea ook!!
TeKa, Boosheid heeft inderdaad de hele dag mijn verdriet en gevoelens overschaduwd. Een soort antwoord als dit had ik wel verwacht. Alleen niet zò snel en zò bout.Dat kwam even hard aan. En zoals ik al zei, zag ik ook geen opening voor de toekomst.Maar... ik denk dat hij vandaag op zijn manier een toenaderingspoging gedaan heeft nog. Aan de ene kant om de boel safe te stellen voor vanavond (Hij stuurde dat hij mijn nr1 gesproken had en dat hij tegen hem verteld had,dat ik me afgemeld had omdat ik me niet lekker voelde) en in datzelfde bericht nog iets onbenulligs over iets wat ik moet regelen) Maar onderaan het bericht stond: Gr. nr2. Dat doet hij nòòit!! Ik heb alleen geantwoord: Ik sms die persoon wel. Toen stuurde hij: oké bedankt.

Aan dat : 'Groeten nr2' en bedankt' kan ik zien dat hij een mm mijn kant op komt. Ik kan me voorstellen dat jullie denken 'mens dit gaat nergens over' dat klopt ook. Het is niet zo dat hij een hand uitsteekt maar ik merk hieraan dat het hem niet lekker zit. En dat vind ik wel prettig om te weten. Ik doe niets, hij waarschijnlijk ook niet, maar ik weet dat de situatie hem bezig houdt.

Ik verwacht niets, ben ook niet blij. Heb vanmiddag voor het eerst in drie weken weer grhuild om hem...Pfff....
Lois, ik begrijp zo goed wat je bedoeld wanneer je zegt dat hij nu toch een mm jou kant op komt... heb dat zelf ook zo vaak gevoeld aan hele, hele kleine dingetjes.. en gek, daar trek je je toch weer aan op.

Heb zelf vanavond toch nog een reactie terug gehad. Wat me mankeerde? Hij voelde zich aangevallen door mij (mijn toon was idd ook behoorlijk fel geweest voor mijn doen is dat niet van mij gewoon. Na lang aarzelen een heel kort bericht teruggestuurd dat ik idd boos was en hem wilde kwetsen... mss niet zo handig om te doen, maar ja... was ook al weer blij met een reactie at all. pff hoezo, een kinderhand is gauw gevuld?
Flamenco, ik weet het jouw situatie LIJKT voor mij ideaal maar dat is het natuurlijk niet! Geen enkele situatie met twee liefdes is dat. Al leek het daar bij Marlies wel even op. Jij wordt heen en weer geslingerd tussen nr1 en nr2. Je hebt steeds het idee dat je iemand tekort doet....

TeKa, hoe is het met je? Is de chaos in je hoofd al wat rustiger? Ik hoop dat je nog pisnijdig bent! X
Jeetje wat zijn wij twee mutsen bijelkaar!! Ik snap je helemaal! Ik vind het juist goed dat je eerlijk, dus kort door de bocht bent geweest. Het is blijkbaar toch de enige manier om iets duidelijk te maken. Verwacht je vanavond of binnenkort nog een reactie van hem?
Lois, onze berichtjes komen op hetzelfde moment lijkt het!

Nee, ben dus niet meer zo pisnijdig als ik eigenlijk zou moeten zijn...
drie x is scheepsrecht, zo wil het gezegde toch?!

Nee, verwacht vandaag geen reactie meer, mss over een paar dagen, hij is daar erg sterk in.... maar het steekt me nu minder! En dat is winst!!!
Bij mij net zo! Wat erg toch dat we gelijk al weer milder gestemd zijn door een paar nietszeggende berichtjes... Ik denk dat het komt omdat, ik me iig, sterk voel staan. Mijn nr2 had deze actie van mij niet verwacht. Hij heeft nu door dat het menens is. Wil niet zeggen dat hij er ook iets mee doet!! Is dit bij jou ook van toepassing?
Ik voel me nu ook sterker in mn schoenen staan... zolang het duurt... omdat ik mijn hart gelucht heb en geen blad voor de mond heb genomen?

Hij heeft een dergelijke toon van mij wss ook niet verwacht en ik had hem op een bepaalde manier ook wel uitgelokt, ken hem te goed daarvoor!

Of hij er wat mee doet? Denk van niet, hij heeft aldoor aangegeven wat hij wel, of liever gezegd niet wilde, dat ik erg veel moeite had om dat te aanvaarden is mijn ding, ik heb mss bepaalde zaken ook wel groter gemaakt dan ze waren.. maar goed, daar werd wel aanleiding voor gegeven....
Ik heb de dingen van dat moment bij mijn eerste boute afscheids sms ook groter gemaakt. Maar het was gewoon de druppel, de honderdste keer.. Ik was/ ben er klaar mee!! Ik zie wel wat morgen brengt. Wss niets... En de dag daarna ook niet. Ik heb 't stik druk, moet voor mijn werk 2 dagen naar 't buitenland en moet zaterdag een feest regelen. Voel me leeg gezogen door alle emoties..Wel/nietwel/niet/wel/niet....Wat hoop ik aan de ene kant op ooit een opening en aan de andere kant op RUST in m'n hoofd, in m'n hart!
Flamenco, fijn dat je een goed weekend achter de rug hebt met nr. 1. Zou toch mooi zijn als dat weer goed kwam.

Lois, je nr. 2 zegt aan je nr. 1 dat je je die avond voor een vergadering afmeldt omdat je je niet lekker voelt? Is dat niet een beetje raar?

Teka, volhouden meid, je bent echt op de goede weg.

Marlies, denk aan je, heel veel sterkte.

Gisteren dus nr. 2 gezien. Heb het met hem over dit forum gehad. Hij is wel nieuwsgierig waar het allemaal over gaat. Hij zei dat vrouwen met een getrouwde nr. 2 te veel verwachten en dat zo'n nr. 2 een andere vrouw gewoon voor erbij heeft en daar heus niet de hele tijd mee bezig is. Hij begrijpt niet dat vrouwen dit niet snappen. Misschien klopt het wel wat hij zegt. Hij heeft trouwens ook het idee dat mijn afspraak met nr. 1 niet gaat werken en dat nr. 1 du moment dat nr. 2 officieel in beeld komt, door het lint gaat (net als bij Marlies). Nr. 2 is vooral erg bezorgd om mij. Het zou kunnen wat hij zegt (nr. 2 heeft jarenlange ervaring in de hulpverlening en veel mensenkennis, tja). Gisteren weer een hele leuke dag gehad, hoewel ik minder euforisch was dan voor de vakantie. Raar he? Nr. 2 niet trouwens. Die was toch zo blij dat hij mij weer zag. Hoewel nr. 2 echt een hele leuke man is waar ik me heel vertrouwd bij voel en hij bij mij. Zou dat dan toch komen omdat nr. 1 aardiger tegen me doet? Hoewel die de laatste tijd toch weer meer aan het mopperen is. We zien wel. Laat het maar wat over me heen komen. Veel sterkte en wijsheid allemaal.
Josephien,Wat lekker dat je weer een leuke dag samen hebt gehad! Wat jouw nr2 zegt is absoluut waar. Mijn nr2 zegt ook: "Ik denk er niet de hele dag aan." Mannen kunnen gevoel ook beter 'parkeren' voor een ander moment. Ik denk niet dat hij mij ziet voor erbij. We kunnen gewoon geen wezenlijk deel van elkaars leven zijn.Al zou hij (in de goede tijd) niets anders gewild hebben.Het was òf niets òf voor 'erbij'...

Nr1 had nr2 al aan de lijn gehad, vòòrdat ik nr1 gebeld had. Vandaar...

Wat moeilijk hè als nr1 zichzelf ineens anders op gaat stellen...Dan slaat de twijfel weer toe..

Hoe gaatie TeKa?

En Thea, Marlies......?
Ik weet zelf niet hoe het met mij gaat.....

Gisteren had ik toch wel wat meer afstand gehouden. Voordat ik op kantoor was vandaag hoorde ik dat mijn solicitatie niet succesvol is geweest. Ik had naar een aantal vrienden gesmst. Iedereen smsde terug, behalve collega.....Die belde me gelijk even op.........Vanmiddag op kantoor nog wat gepraat, ik wil nu nog wat werk afmaken en zit nog op kantoor. Heb ik net toch even collega gebeld terwijl hij onderweg naar huis is... Hij was al in zijn straat maar is we hebben hij is even in de auto blijven zitten om nog wat te praten, ik hoop maar dat zijn vrouw niet net naar buiten keek......

De geest is gewillig maar het vlees is zwak......of zoiets.

Sorry, ik ben weer even te veel met mezelf bezig om ergens anders op te reageren.
Pffff, ik zit er weer even doorheen... waarom kun je geen aan/uit knop vinden voor gevoelens. Gevoelens waarvan je in je hart eigenlijk zeker bent dat ze niet beantwoord worden... waarom kun je dat dan toch niet uit je hoofd zetten. Moet me bedwingen om niets te sturen... Heb dus toch weer een reactie gekregen van nr2. Is zijn vraag alleen maar gesteld in zijn eigen belang? Is het werkelijke interesse voor mijn gevoelens.... of alleen een gekwetst ego?

Josephien, je zegt dat ik op de goede weg zit.. als dat zo is, waarom doet het dan zo'n pijn?? Nog steeds....ook al weet ik dat liefde geen pijn moet doen, dat is niet wat liefde hoort te zijn. Bah, dacht dat ik het ergste inmiddels achter me had gelaten, maar voel me weer terug bij af
Morgen dames....

Iemand hier heeft eens gezegd dat het jammer is dat er hier geen mannen posten, bij deze..... Ik lees al een tijdje mee, vanaf mei ongeveer. Ik wil alleen maar laten weten dat er ook ECHT wel mannen zijn die er anders inzitten, meer zoals jullie. Stapelverliefd, wachtend op mailtjes of smsjes (die ik ook altijd wel krijg van haar, ik klaag absoluut niet!), buikpijn als we elkaar gaan zien. Niks gevoel parkeren of er even niet mee bezig zijn... Ik kan dat iig zeker niet, ze is er altijd, overal en op ieder moment...

Sterkte allemaal...
Hey Stranger, bedankt voor je reactie. Goed om te horen dat mannen er toch ook last kunnen hebben. De twee mannen in mijn leven lijken er allbei anders mee om te gaan.
welkom stranger!!

leuk om het ook eens van de andere kant te horen...

Ik ben zo ontzettend moe he..hebben jullie dat ook?? pffff mijn hoofd maalt en maalt en maalt maar door...

Vandaag even met nr 2 op msn geweest..over koetjes en kalfjes gepraat en lekker oppervlakkig..

Voor het eerst sinds tijden was ik dus niet zenuwachtig ofzo en voelde ik me relaxed..zal dit betekenen dat mijn gevoel minder wordt??

Maja, denk het niet.........was gewoon fijn even weer net als in het begin te praten.

tsja, nr 1 en ik hebben elkaar weinig gezien....en dus weinig gepraat etc...

verder geen nieuws dus..

En teka, thea, lois en marlies??? hoe gaat het nu??

Gevoelens zijn rare dingen he...kon je het idd maar uitschakelen..maar helaas..

Zo is het gevoel even weer gewoon en komt het weer in volle hevigheid terug...

Maar ik heb me er een beetje bij neer gelegd...ga er niet meer tegen vechten.

Klinkt dom he..........maar soms denk ik, dit is niet voor niks..ik krijg deze gevoelens zomaar vanuit het niets en in volle hevigheid en op het moment dat ik niet zo heel gelukkig ben...kan er tegen vechten maar helpt niet...

maak ik mezelf alleen maar gek mee.

Meiden en stranger..........veel sterkte!!

En mss stranger helpt het om je verhaal te vertellen en geeft dat een stukje opluchting!!

xxx
Teka, ik zou die aan/uit knop ook graag willen vinden. Collega zit vandaag weer in een dip. Het valt me ook al op dat zijn vrouw vandaag nog niet gebeld heeft. Normaal belt ze hem heel vaak op. Er is iets aan de hand, ik heb het dan gelijk weer zo met hem te doen als hij met dat depresieve koppie achter z'n buro zit.

Lois & Marlies, hoe is het bij jullie?
Teka, je bent echt sterk. Moet je kijken wat je allemaal al gedaan hebt. Jij hebt de moed opgebracht om alleen verder te gaan. En tuurlijk doet een liefde die niet gelijkwaardig is pijn. Ik denk dat je goede en slechte momenten hebt en dat dit heel normaal is. Als het goed is zullen op den duur de goede momenten steeds vaker komen. Verwen jezelf een beetje. Ga iets leuks doen met vriendinnen, probeer wat afleiding te vinden. Ik vind echt dat je het goed doet en begrijp dat het pijn doet. En echt meid, als nr. 2 echt iets met je zou willen, zou hij zich toch wel anders opstellen? Weet dat het hard klinkt, maar denk dat het wel zo is. Hele dikke knuffel meid.

Marlies, hoe is het nou met je?
Claartje,

Het is nogal gecompliceerd... Maar ik heb niet de illusie dat dat alleen in ons geval zo is! Het is bij ons niet zo dat er momenten zijn van afwachtendheid, onverschilligheid of stilte zoals ik dat veel lees. We antwoorden elkaars smsjes of mailtjes over het algemeen snel... We hebben dagelijks contact per sms, mail of MSN. Over allerlei dingen, meestal leuke, soms verdrietige, soms ondeugende, maar altijd 100% eerlijk en gemeend! Er zijn, behalve onze nrs.1, andere factoren die het ons lastig maken. Maar eens nadenken of en hoe ik dat moet gaan beschrijven....
Lieverds, jullie vragen vaak naar hoe het met gaat... dat vind ik erg lief! Bedankt!

Ik durf hier soms bijna niet te schrijven, omdat ik zo weinig fut heb om op jullie verhalen goed te reageren. Ik voel me dan schuldig omdat jullie wél zo lief meeleven... Laat het me een beetje verklaren en goedpraten door te laten weten dat ik zooooo moe ben... Net als Claartje al schrijft, ben ik dus ook écht moe, ik ben op.

De hele situatie is hier al meer dan een jaar aan de gang. We hebben ondertussen ook andere problemen (vruchtbaarheidsproblemen en uiteindelijk veroordeling tot ongewenste kinderloosheid, meer wil ik er liever niet over kwijt) en al die tijd heb ik er nog nooit met iemand anders dan met m'n man over kunnen praten. Dat begint nu z'n tol te eisen. Naar de buitenwereld toe doe ik al meer dan een jaar alsof er niets aan de hand is, die kennen me allemaal als een zeer gelukkige, stabiele en sterke vrouw. Ze moesten eens weten...

En nu sloopt het me dus... Ik voel me down en vooral erg moe. Slaap ook heel slecht, ik word elke nacht een paar keer wakker. Dat maakt het moeilijk om vol te houden. Het voelt als overleven momenteel. Ik kan er gelukkig met man nog over praten, maar ben eigenlijk ook wat moe gepraat. Hij ziet dat ik erg ongelukkig ben, maar kan me niet helpen. Ik kan mezelf niet eens helpen. Ik voel me vooral erg slecht over mezelf, voel me zo schuldig en slecht over wie en hoe ik ben. Ik ben vreemdgegaan, heb alles op het spel gezet voor een wip met m'n loodgieter... waarmee ik notabene niet eens een relatie wil!! Ik wil 'normaal' zijn, een 'goede' vrouw zijn, ik heb zoveel om gelukkig te zijn, maar waarom ben ik het dan niet??? Waarom heb ik dan toch steeds een gemis?

Ik kan wel de hele dag huilen, maar tegelijk heb ik geen tranen meer... Ik kan wel de hele dag slapen, maar als ik in bed lig, lig ik uren wakker... Ik ben de hele dag door bang, bang om nr2 te horen of te zien, bang om hem niet te horen of te zien, bang dat nr1 ongelukkig wordt als hij bij me blijft, bang dat hij ongelukkig wordt als ik wegga, bang dat ik ongelukkig blijf door m'n eigen toedoen. Ik weet niet meer wat ik wil, weet alleen dat ik momenteel erg ongelukkig ben... Ik hoop echt dat het snel weer beter gaat!

Sorry voor de klaagzang, meiden, maar ik heb hier altijd geprobeerd om eerlijk te zijn in m'n posts, zowel over de goede als de minder goede tijden....

Kus voor jullie allemaal en bedankt voor alle steun!!!!

Marlies
Marlies.... dit klinkt serieus. Ik denk idd dat alles te veel is geweest voor je. Het heeft een te zware wissel op je getrokken, al die emoties in positieve en negatieve zin. De euforie naar nr2 en de reactie van nr1, de problemen zoals je ze noemt tussen je man en jou, het slecht voelen over jezelf... Dat houdt niemand vol, dat sloopt je. Ik kan je allerlei raad gaan geven... je moet er zelf doorheen, neem je rust op uur en tijd, probeer terug bij je eigen gevoel te komen. Zet de dingen op een rij en maak jezelf geen onnodige verwijten, dingen gebeuren met een reden ook al zie je dat nu mss anders. Is jou nr2 mss een vlucht geweest van de problemen tussen nr 1 en jou? Ik zou iig voor mezelf niet de schijn op te houden dat je gelukkig, sterk en stabiel moet zijn... dat gaat niet altijd! heel veel sterkte, denk (ook) aan jezelf!

Hey Stranger, welkom. het idd eens wat anders het verhaal van de andere kant te horen, het klinkt iig erg gelukkig... mss horen we de rest van het verhaal ook nog eens.

Josephien, alweer bedankt! Natuurlijk heb ik al een heleboel gedaan, ik weet het. Maar net wat je zegt af en toe overvalt je het verdriet weer over dat wat je zo graag wilde en niet mocht zijn. En je hebt gelijk, als nr2 het echt anders wilde had hij zich anders opgesteld, ook dat is me inmiddels wel duidelijk, en dat is idd hard! Ik hoop dat ik er over een tijdje ook met andere ogen naar kan kijken. Hoe gaat het bij jullie?

Thea, hou je voor ogen dat hij met andere dingen bezig is op t moment... laat hem.

Lois? Hoe gaat het?

Claartje, rustig aan he, maak je niet gek, wees blij dat weer even als vanouds hebt kunnen msn-en met elkaar. Waarom heb je nr1 weinig gezien dan?

X t
Hallo allemaal,

Fijn dat er een aantal ook dit forum hebben gevonden, welkom!!

Meiden, even snel heb ik de postings doorgelezen, wat een verdriet, twijfels, een worsteling zou ik haast zeggen. Ik sla een arm om jullie heen en leef ontzettend mee.

Zoals al eerder gezegd: een storm aan emoties......, wat doen/hebben we onszelf aangedaan?? Wat doen gevoelens met je? Je gedachten en gevoelens aan nr. 2 kan je niet zomaar stopzetten.

Mijn vakantie met het gezin was erg gezellig en grandioos. Nr. 1 is zo ontzettend lief en attent geweest, het is eigenlijk gewoon een schat, een vent uit duizenden.

Maar...... nr. 2 zit zo in mijn hoofd, mijn bloed...... Wat heb ik het contact met hem vreselijk gemist. Vandaag hebben we alweer sms-contact gehad, heerlijk! Vanavond stuurde ik hem een mail, die bleek onbezorgbaar...??? Morgen maar even contact met hem opnemen over wat er aan de hand is. Ik schrok ervan.

Vanaf morgen zal ik weer meepraten. Ik wens iedereen heel erg veel sterkte en probeer te genieten van de mooie momenten!

Knipoogje
Hey Knipoogje! welcome back!

Goed te horen dat je een fijne vakantie hebt gehad! En toch weer meteen dat verlangen naar nr2.... Hoop dat je morgen te weten komt waarom je mail niet overkwam!

X t
Goed, dit is het verhaal: Ik lees dus al een tijdje mee. Een lieve vriendin van mij post hier ook regelmatig en is een lotgenote van jullie allemaal….. We kennen elkaar al meer dan 20 jaar, maar zijn elkaar helaas (te) lang kwijt geweest. We hadden altijd wel wat contact, maar niet meer dan een paar mailtjes per jaar. Het afgelopen jaar hebben we meer contact. De 1e keer dat we samen gingen eten vertelde ik haar over mijn nr. 2, een collega met wie ik een paar heftige maanden iets had, maar wat toen al een tijdje minder was omdat haar nr. 1 achter ons contact gekomen was nadat hij een, gelukkig, redelijk onschuldig smsje gelezen had. Maar toch voldoende om een flinke crisis te veroorzaken. Nog steeds koesteren we het samen als een heel mooie tijd, werken nog steeds samen. Zij heeft nu gekozen voor een leven waarin geen nr. 2 past, ze zegt dat het beter gaat dan ooit door wat er gebeurd is. En daar kan ik blij om zijn voor haar, hoewel het me wel veel verdriet gedaan heeft dat het zo abrupt geeindigd is.

Een paar maanden later gingen we nog eens uit en vertelde ze dat er ook een nr. 2 op haar pad gekomen was en over de problemen die daar mee samenhingen. Dezelfde problemen die ik helaas bij velen van jullie lees. Ze is nu bijna los van haar nr. 2, maar zoals ik veel lees: meestal is ze sterk, maar soms is ze zwak. Maar over het algemeen onzekerheid en verdriet na een paar heerlijke momenten. De balans is over het algemeen in het negatieve.

Inmiddels zijn we dus een aantal keer uitgeweest, soms met medeweten van onze nrs. 1 (we zijn tenslotte oude vrienden) en soms zonder medeweten. We zijn heel blij met ons contact, kunnen het ontzettend goed met elkaar vinden, zitten met veel dingen op 1 lijn. Ik help haar met haar problemen met haar nr. 2. Geef mijn mening als ze daar om vraagt, steun haar als ze het moeilijk heeft. Zij helpt mij doordat ze me blij maakt met haar mailtjes, smsjes en als ik bij haar ben. En dat heb ik nodig.…

En nu ben ik dus zwaar verliefd op haar geworden, ze is lief, ze is mooi, straalt iets heerlijks uit, gewoon super! Ze heeft ook wel gevoelens voor mij, maar niet zo heftig als mijn gevoelens voor haar. Zal ook grotendeels te maken hebben met de problemen met haar nr. 2. En het feit dat het nog steeds geen gesloten boek is. Ik ben een beetje nr. 2,5. En dat vind ik op het moment prima, ik weet dat het met haar nr. 2 een aflopende zaak is. We hebben het gezellig als we samen zijn, en we zien het verder wel. We take things as they come..... Easy does it!

Ik vind het heel triest jullie allemaal zo te horen, versterkt door het feit dat ik eigenlijk niet zoveel te klagen heb als ik jullie verhalen lees, behalve dat ik haar te weining zie en meer met haar zou willen dan wat er nu is.

Slaap lekker....hoop ik voor jullie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven