Uitgerekend eind augustus 2010!!!

22-12-2009 12:54 157 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Het lijkt mij erg leuk om te schrijven met allerlei mensen die ook eind augustus uitgerekend zijn, natuurlijk sept. ook goed.

Ik ben 32 jaar oud en zwanger van ons tweede kindje ik ben uitgereken op 27 aug. Ik weet dat er nog een topic is, maar die is al zo vol dus ik dacht laat ik een nieuwe openen.

Wat is het toch bijzonder om zwanger te zijn!

padi25-082e kindjeTorrimolinos27-083e kindjeLisey29-082e kindjemamavanamy29-082e kindjelarissa7702-092e kindjemelissa8325-081e kindjepatasa29-082e kindje789
Nog even en er staan hier topics met als titel "Ik heb vannacht geneukt!"
Wel gefeliciteerd trouwens hoor. Zwanger zijn is super natuurlijk.
Dat was mijn reactie nou ook! Ik zou het persoonlijk ook niet van de daken schreeuwen als ik amper zwanger zou zijn, maar ieder voor zich natuurlijk. Gefeliciteerd dan maar en hopelijk gaat alles goed.
Hoi,

Ik heb vandaag de test gedaan en ben zwanger van ons tweede kindje. Uitgerekend 29 augustus dus dan gaan we redelijk gelijk op!

Groetjes

Marije
haaha, juist als je het in je omgeving niet van de daken kunt schreeuwen, is het super om het wel anoniem op een forum te kunnen doen!!

Gefeliciteerd allebei (voor mij al eventjes geleden..die positieve test...ben eind mei uitgerekend)
quote:Schoolkrijtje schreef op 22 december 2009 @ 14:47:

Dat was mijn reactie nou ook! Ik zou het persoonlijk ook niet van de daken schreeuwen als ik amper zwanger zou zijn, maar ieder voor zich natuurlijk. Gefeliciteerd dan maar en hopelijk gaat alles goed.Juist omdat het nog te pril is om aan directe omgeving kenbaar te maken is zo'n forum erg leuk om je blijdschap vast kwijt te kunnen!
Tja inderdaad, als je het niet van de daken kan schreeuwen, dan is dit forum daar juist een mooie uitlaatklep voor!

Zelf ben ik ook nog heel pril zwanger!

Na elf maanden had ik vorige week dan eindelijk een positieve test in handen.

Volgens een berekening op internet ben ik 25 augustus uitgerekend!

Alle andere gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!
Ja, ik wil het ook voor mezelf houden maar toch moet je het kwijt, dus leek mij dit forum perfect. Hoe is het met jullie?
Hallo! Ik ben ook eind augustus uitgerekend, lijkt me leuk om met jullie mee te schrijven. Beetje jammer wel van de eerste reacties, het is juist leuk om hier al wel over je zwangerschap te kunnen praten, wanneer familie en vrienden het nog niet (mogen) weten. Tijdens de zwangerschap van onze dochter heb ik me hier ook aangesloten bij een gezellige groep, we hebben nogsteeds contact! Heb er toen heel veel aan gehad, al de ervaringen van de anderen, en hier al wel over alles kunnen praten, en vanalles kunnen vragen, terwijl dat irl nog niet kan.
Hey Lisey,

Welkom leuk dat je mee wil schrijven!

Wanneer ben je uitgerekend?
Hallo Dames!

Mag ik ook meeschrijven?

Ik heb voor kerst positief getest en ben 27 augustus uitgerekend!

Heb nog niet erg veel kwaaltjes, wel wat sneller moe en af en toe wat misselijk.......
Hoihoi,

Ik ben de 29 augustus uitgerekend van mijn tweede kindje!

Hoe voelen jullie je?

Ik heb nog niet echt klachten.
Ha dames,

Wij hadden op 2e kerstdag ook een positieve test.

Zwanger van de 2e. Ons 1e kindje is geboren in 2008, dus ruim 1,5 jaar.

Omdat het zo pril is, is het fijn om het te kunnen delen met onbekenden.

Dus als het mag, schrijf ik graag mee.
oh ja, zoals het er nu uit ziet uitgerekend op 3 september.

Eind januari een 1e echo!!
Ik heb de eerste controle bij de VK op 11 januari, heb vandaag gebeld. Volgens haar ben ik nu 5.2 weken zwanger, en uitgerekend op 29 augustus 2010.

Ik moet nu alleen wel met mijn medicijnen stoppen. Gebruik al zo'n 7 jaar AD, en sinds de afgelopen 1,5 jaar gebruik ik clomipramine. Dit blijkt het juiste middel voor mij te zijn, want sindsdien heb ik helemaal geen klachten meer (lang verhaal...) . Mijn vorige HA zei dat dit geen probleem zou zijn icm een zwangerschap, maar daar is de huidige HA het niet mee eens. Die heeft vandaag contact gehad met de gyn en een psychiater, en het is de bedoeling dat ik nu ga afbouwen, zodat ik binnen 2 weken helemaal medicijnvrij ben. Zie er erg tegenop.
Hee meiden,

even een klein overzicht:

Padi = 27-08-2010, 2e kindje

Torrimolinos = 27-08-2010, ?

Lisey = 29 -08-2010, 2e kindje

Mamavanamy = 29-08-2010, 2e kindje

Larissa77 = 03-09-2010, 2e kindje

melissa83 = 25-08-2010, ?

Patasa = 29-08-2010, 2e kindje

Leuk om te merken dat de meeste van ons al een zwangerschap hebben meegemaakt. het is me van 2 meiden niet duidelijk. Melissa, is het jou 1e zwangerschap. Je geeft namelijk wel aan dat je na 11 maanden eindelijk zwanger bent, Echt fijn voor je!!

En Torrimolinos, jij zwanger van de 1e of de 2e?

Ik heb nog geen "kwaaltjes" wel veel puistjes op mijn kin, bleh!

Gisteren lekker een sauna gepakt. Heerlijk

Gisteren zitten bedenken hoe we het gaan vertellen aan de ouders... hoe vertellen jullie het? en wanneer?

Merk wel, dat ik er minder mee bezig ben dan bij de eerste. Hoe is dat bij jullie? Bij de 1e stond ik op met de gedachte "ik ben zwanger" en ging ik daarmee naar bed. Nu is dat wel degelijk anders. Ik moet me er ook erg bewust van maken wat je wel en niet meer mag eten en mag doen.

Wel leuk is om weer te meimeren over het inrichten van de nieuwe babykamer en de nieuwe kamer van onze 1e. Die gaat nu naar een grotere kamer.

Hoe gaat het bij jullie?
@larissa wat goed dat je even een schema gemaakt hebt. Het is meteen duidelijk op deze manier.

Ik ben wel flink bezig met de zwangerschap hoor, maar dat komt omdat ik me erg moe en misselijk voel. Na het eten ben ik echt misselijk en ik heb dan ook zo'n opgeblazen gevoel in mijn darmen, nou ja, het hoort erbij. Het is voor een goed doel.

Doet er trouwens iemand mee met moeders voor moeders? Ik wil er wel aan mee gaan doen, vanavond komt er iemand langs om alles uit te leggen.

Ik wil iedereen alvast het beste wensen voor 2010 en dat we volgend jaar met onze nieuwe kids de feestdagen gaan vieren.
Het zal mijn derde kindje worden! En de eerste twee zijn al behoorlijk en bijna volwassen. Deze baby wordt een soort cadeautje dus ;)

Ik merk nog weinig van het zwanger zijn. Wel af en toe behoorlijk misselijk maar ik hang gelukkig nog niet boven de pot. En ik heb het zo belachelijk warm af en toe....

Ik heb mijn eerste afspraak staan op 11 januari. Leuk en spannend!

En inderdaad Larissa, in gedachten al de baby

kamer inrichten. Ik ben vooral bezig met schattige rompertjes enzo. En kan me maar moeilijk beheersen
O ja, wat mij wel leuk lijkt? Dat schema van Larissa aan het begin van het topic! Maar echt geen idee hoe het werkt. Misschien iemand anders hier die dat kan realiseren?
Hoi mede augustusmama's :-D

Ik ga maandag de verloskundige bellen voor een afspraak.

Had zoiets van wacht even tot al deze drukke dagen voorbij zijn!

Iedereen trouwens een gelukkig nieuwjaar, hopelijk wordt het voor iedereen een topjaar!!!

Ik merk ook wel dat het anders is bij de 2e. Ik kon bij de eerste ook 24uur per dag nergens anders aan denken.... En nu heb ik af en toe zoiets van oja! Het is echt niet minder leuk hoor maar toch anders, net als Larissa denk ik!

Hoe hebben jullie het verborgen weten te houden met oud en nieuw trouwens??
Ik ben zwanger van ons eerste kindje.

Heel spannend allemaal!

Omdat het bijna een jaar geduurt heeft voor ik zwanger was ben ik nu zo bang dat het fout gaat. Vind het nog heel moeilijk om echt ervan te genieten. 28 januari hebben we onze eerste echo. Dan ben ik 10 weken zwanger.

Dus ik hoop echt dat januari heel snel gaat, en hopelijk is dan alles goed en kan ik echt gaan genieten!

Moeite met verborgen houden met oud en nieuw heb ik niet gehad, drink zelden alcohol dus dat was niet lastig voor mij.

Hoe voelen jullie je?
Gefeliciteerd allemaal! Ik ben zelf ook eind augustus uitgerekend van ons tweede kindje. Heb al een dochter van bijna 1. zal hier niet meeschrijven, schrijf namelijk al op een ander topic mee, maar zal af en toe eens komen spieken hoe het gaat.
nou hehehe!! eindelijk kan ik weer inloggen en krijg ik niet een raar scherm. ben er de afgelopen dagen steeds afgegooid.

Ik wens iedereen een super 2010! ik ga even lezen wie wat geschreven heeft, reageer straks dus nog op jullie verhalen.
Wij hebben na wat wikken en wegen uiteindelijk besloten om het onze ouder(s) en broers en zussen te vertellen. Ik heb oud en nieuw gevierd met mijn moeder en partner en tijdens het proosten hebben wij dus geproost op het nieuwe baby-tje... mijn moeder begreep er in eerste instantie niets van, maar naar enige toelichting, was ze helemaal enthousiast. Mijn schoonouders hebben we het gisteren vertelt. Die waren ook door het dollen heen. We hebben de keuze gemaakt om het nu te delen omdat we in onze omgeving iets te vaak hebben meegemaakt dat mensen een miskraam hebben gehad en dat ze pas achteraf het konden delen. Dit willen we niet. We willen graag op de belangrijkste mensen terug kunnen vallen als het misgaat.

Patasa, ik moet het elke dag even hardop zeggen " ik ben zwanger" anders leef ik door alsof er niets aan de hand is....

De beleving bij de 1e was inderdaad heel anders.

Melissa, heb jij al eerder in deze 11 maanden een miskraam gehad?

padi, alleen jij kan het schema in de TO bericht zetten, wil jij dat doen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven