Good Luck
zondag 3 januari 2010 om 21:06
quote:Helenita2 schreef op 03 januari 2010 @ 21:00:
Mijn meneer komt ook mee, zegt 'ie. Leuk, al die mannen. Gaan het niet hebben over al die onhebbelijkheden die we over onze wederhelften posten he? Anders zorg ik dat 'ie thuis blijft hoor...
Nee hoor, mannen zorgen voor de kinderen want wij dames moeten nodig bijpraten
Mijn meneer komt ook mee, zegt 'ie. Leuk, al die mannen. Gaan het niet hebben over al die onhebbelijkheden die we over onze wederhelften posten he? Anders zorg ik dat 'ie thuis blijft hoor...
Nee hoor, mannen zorgen voor de kinderen want wij dames moeten nodig bijpraten
zondag 3 januari 2010 om 21:12
Wat denken jullie eigenlijk van een drankje bij de meeting, ik weet niet zo goed of ik dat moet halen of niet. En wat ik dan moet halen.
Ik drink eigenlijk overdag niet zo vaak, maar misschien wil iemand wel een wijntje bij het eten, of een biertje? Vind ik wel handig om vast te weten, dan kan ik dat halen
Ik drink eigenlijk overdag niet zo vaak, maar misschien wil iemand wel een wijntje bij het eten, of een biertje? Vind ik wel handig om vast te weten, dan kan ik dat halen
Stressed is just desserts spelled backwards
zondag 3 januari 2010 om 21:15
zondag 3 januari 2010 om 21:16
quote:bridges6 schreef op 03 januari 2010 @ 21:12:
Kunnen die mannen vast wel gebruiken! Die van mij is mans zat. En hij is nogal in contact met zijn vrouwelijke kant, dus die zit ook graag met vrouwen te beppen en roddelen (halve homo, ik heb het al vaker gezegd).
Kunnen die mannen vast wel gebruiken! Die van mij is mans zat. En hij is nogal in contact met zijn vrouwelijke kant, dus die zit ook graag met vrouwen te beppen en roddelen (halve homo, ik heb het al vaker gezegd).
Stressed is just desserts spelled backwards
zondag 3 januari 2010 om 21:23
http://www.kleertjes.com/ ... &fs[t]=0&fs[k]=1&id=49334
Deze dan? Zilver truitje en zilveren maillot erbij, witte schoentjes en klaar?
zondag 3 januari 2010 om 21:23
http://www.kleertjes.com/ ... &fs[t]=0&fs[k]=1&id=49334