Good Luck

03-12-2009 11:03 3111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met aanhang natuurlijk.
Goedemorgen

ik zal eens even een poll doorsturen wie er komen!
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik heb nu een rondstuurmail de deur uit gedaan met wat sentiment foto's van de grootste meeting tot dusver, toen ze allemaal een half jaar waren
Goedemorgen

Hier is zo'n 7cm. sneeuw gevallen. Drie keer raden wat wij gaan doen vandaag
Ik kom ook met de hele familie!

Morgen dames.
quote:Kokos2 schreef op 03 januari 2010 @ 09:18:

Goedemorgen

Hier is zo'n 7cm. sneeuw gevallen. Drie keer raden wat wij gaan doen vandaag Eeeeeeh barbecueën?
Nee Mal, pootje baden op Scheveningen, ik voel het!
Ja je meneer komt mee dus Suus? Of weet hij het nog niet?

Ik gok op rolschaatsen wat Kokos gaat doen.
Volgens mij komen er wel meerdere meneeren, komt goed dus voor hem
Ik zie de foto's er niet bij hoor Mal!
he bah alles weg...

Bridge ik vind die met die stippen leuk! Ik zou ook wel jurkjes willen shoppen maar ja, ik krijg Vent niet zover.

Gaan al jullie meneren mee?

He bah Amaal wat naar een gebroken pols, ga jij nu het hele stuk rijden naar wintersport? (En komt hij je dan met het vliegtuig achteraan, hihi)

Sjors knapt weer op, morgen nog maar niet naar school, we wachten wel even tot hij weer wat fitter is.
Heb de foto's al gevonden

Ik vind zelf een jurkje zo zoet staan bij Fieke. En ze is helemaal niet zoet, dus vandaar dat ik een rokje wilde.
Juud,het is in Willingen hoor, dat is 3 uur rijden. Lukt me nog wel

Ik word er nu wel een beetje melig van dat ik alles moet doen. Niet alleen voor hem, maar ook voor de kinderen. Maar het doet nog verrotte pijn, dus het is ook wel erg sneu. Maargoed, ben zelf nogal moe, schiet dan ook niet op. En de kinderen lopen te vervelen. Kunnen absoluut niet bedenken wat ze willen doen en lopen te klooien. Heel vermoeiend.

Mal, ik heb geen mail hoor.

Bridges, dat 1e rokje van dat grote plaatje vind ik heel leuk. Maar het ligt eraan wat je erop gaat doen. Ik vind het moeilijk in te schatten.
Bridge, mail Cin eens zou ik zeggen, misschien heeft ze nog wat liggen van Sam wat je over kan nemen.
wij zijn vanmiddag gaan sleeën, vanaf hoge bulten. Met skipak aan geen huilende Jonathan vanwege de kou, maar huilende Jonathan toen we weer naar huis gingen succes dus. En onze slee gaat speedy-gonzales-snel dus dat vond ie wel mooi! Waar we heen gingen lag echt een bult sneeuw, we zaten een paar keer bijna vast met de auto
Wat leuk, hier ligt ook wel wat hoor maar niet zo heel veel. WAren even op de hei en daar lag wel weer veel meer dan hier in de straat. Je kon sleeën, maar wij hadden m niet mee.

Oh Love Actually begint! Doei
Oh ja, kan ik wel even doen...

Leuk Mal, dat het sleeën zo goed ging zo! Dat moet je hebben!
Of anders gewoon los op kleertjes.com
http://www.chiqie.nl/webw ... ekijk-alle-producten.html

Zo, lekker zoet
Wat voor maat heeft ze Bridge?
Dat bedoel ik dus... Is toch echt te zoet... Dat heb je sneller met jurkjes ben ik bang... Wil gewoon een pittig stoer meisjes achtig iets. Snap je het nog?

Kleertjes.com ook wel veel leuks gezien, maar nog geen combi waar ik weg van ben. Vind Salty Dog le chic wel leuk ben ik achter...
Ze draagt nu 86, dus wordt 86/92
Kan je haar niet gewoon een leuk jurkje van Petit Louie doen dan? Die zijn stoer, maar toch lief door de bloemetjes.
quote:Star schreef op 03 januari 2010 @ 11:25:

Ja je meneer komt mee dus Suus? Of weet hij het nog niet?

Hij moet. En dat accepteert tie braaf
Wat voor een bijvoorbeeld? Want ik zie daarin veel fellere kleuren en dat vind ik minder leuk. Wij gaan beiden vrij traditioneel gekleed (echte trouwjurk, vriend in echt pak) dus vind het leuk als zij ook iets lichts aanheeft...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven