3000+ deel 17

03-01-2010 18:16 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren

dit is een collage in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij

dit is een overzicht in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij

3000+

het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:

respect voor elkaar.

persoonlijke postings niet quoten.

verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.

Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...

*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*
Heb ik dat?!
Appel meld zich.
Niet meer zo lang.
heb hoofdpijn.
5 op een remie
Voordat je gaat slapen ff een glas water leegdrinken en een aspirine innemen Appel.
quote:appeltjesgroen25 schreef op 04 januari 2010 @ 01:10:

Appel meld zich.Beter laat dan niet.
quote:mocy schreef op 03 januari 2010 @ 19:57:

[...]

Hier trap ik mooi niet in.
Goedemorgen
Nog niemand wakker?
Ik ga maar eens de krant bezorgen.

Er ligt een klein laagje sneeuw, hopelijk is het niet glad.
Ik ben weer terug.

Is er hier nog steeds niemand?

Slaapt iedereen nog, of zijn jullie allemaal al naar het werk?
hey Justme, ik ben wakker
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Goedemorgen.

Nou ja goed is een groot woord. Ik was net bezig om de was die ik vannacht gedraaid heb te vouwen (man was al naar werk) toen er op de deur geklopt werd.

Was dus mijn man nogal in paniek. Bleek dat hij de motor aangezet had en was gaan krabben. Op een vreemde manier heeft de elektrische deurvergrendeling de deuren dicht gegooid. En we hebben nog geen reservesleutel (je snapt dat we die natuurlijk direct laten maken).

Nou ja het gevolg is dus dat er nu een draaiende auto voor de deur zijn benzine op staat te maken. Had echt medelijden met mijn man. Hij heeft het al erg zwaar op zijn werk, zwaarder dan ik dacht blijkbaar, en maakte zich zo'n zorgen dat hij te laat kwam. Moet zeggen dat het eerder leek op een paniekaanval. Hij moest zelfs huilen. En dat heb ik hem in heel ons samen zijn pas 2 maal eerder zien doen. Ik denk dat zijn nieuwe werk (is van afdeling veranderd sinds 2 maanden) toch zwaarder valt dan ikzelf dacht. Heb hem met het ov. weggestuurd en ben nu zelf aan het wachten op de ANWB.

Hij had gebeld naar zijn werk dat het later werd. Is die in een half uur nog 2 maal gebeld waar hij bleef. Nee dat zorgt ervoor dat hij zich beter voelt. Hij doet wat hij kan.
Ha die roos!
Toch mensen die wakker zijn.

He, wat vervelend ibi.
hoi IBI

pffff dat klinkt echt niet jofel, arme jongen
Nee gaat zeker niet goed. Zit er nu heel de tijd mee in zijn hoofd. Heb ook het idee dat ik hem niet voldoende gesteund heb de laatste tijd.
IBI
ik ben al een uur met mezelf in gevecht om naar therapie te gaan.

Heb wel al gedouched en ben aangekleed en ben er nog steeds niet uit of ik ga.
Waarom zou je niet gaan Roos?
Ik snap je gevoel wel hoor. Ik moet nog voor 3 dagen mijn eten opschrijven. Weet je wat ik ga dat gelijk even doen. Anders ben ik daar de hele dag aan het denken.

En mijn doel was om deze week 2 maal te ontbijten dus ik duik ook gelijk de keuken in. Goed bezig...
ja waarom zou ik niet gaan.....
Zo de ANWB is net geweest. Schijnt dat we de sleutel een week kwijt zijn als we een reservesleutel willen laten maken. Zal vast niet goedkoop zijn.

Maar ja dat is van latere zorg. Nu is de auto uit en zou ik in theorie nog ff naar bed kunnen.
een week?
Een week is wel erg lang vind ik om een reservesleutel te maken.

Is dat zo ingewikkeld dan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven