FRSSWND

04-01-2010 14:06 2608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, kom er nú maar uit!

Link naar het oude topic.

Is het een jongen of een meisje?

Totaal aantal stemmen: 36

Jongen (17%)
Meisje (28%)
Geen idee (6%)
Ik doe niet mee, want polls zijn voor babybrabbelaars (50%)
Ik ga niet raden, alsjeblieft zeg. Heb je geen aanlokkelijkere prijs?
Zo, hehe! Duurde echt veel te lang.

Pebbles, fijn dat je er weer bent. Je klinkt goed! Je bent vast weer lekker aan het werk. En fijn dat je dat even kan doen zonder de jongens op te moeten halen enzo. Kunnen jullie ff doorpakken.

Wind, op Leadz en op Werkspot kun je bieden op klussen. Harrie doet het niet veel meer, want het gaat daar echt voor een bodemprijs weg. Veel goedkope Polen enzo. Daar kan hij het gewoon niet voor doen, en daar wil hij het ook niet voor doen. Dat is vooral op werkspot, waar je open biedt. Op leadz haalt hij nog weleens een klus weg.
Ah. ik heb net nog op oude topic gepost.
Nou vooruit, anoniem gestemd..
Ik zie het helemaal zitten voor GW. Hijzelf ook ?
Wie heeft er niet gestemd?
Blijft die poll eeuwig staan? Ik weet niet hoe lang wij met een topic doen? En maakt een poll het topic trager?
Maar zo'n site geeft dus wel een bodemprijsindicatie. Dat lijkt me dan wel handig om te weten, om een beetje een idee te krijgen

Wind, ik denk juist dat z'n studie erg in z'n voordeel kan werken. Wat ik al eerder zei; veel mensen willen toch een aannemer die goed mee kan denken.

Wij hadden er hier twee die qua prijs niet ver uit elkaar zaten, en bij de een moesten wij alles bedenken, en de tweede kwam met allerlei leuke ideeen om het in de oude jaren 30-stijl te houden van buiten (zinken kraaldeel ipv gewoon dakrandje en dat soort dingen). Nou, die is het dus wel geworden.
Ik zie het ook helemaal zitten. Zijn vader en hij zijn nu druk bezig met een deur inhangen dus ik check even niet of hij het ook ziet zitten

Geen zin in bemoeienis van schoonvader.

Maar jullie hebben echt al een paar goede tips gegeven!

Bedankt.
quote:Morrie schreef op 04 januari 2010 @ 14:10:

Blijft die poll eeuwig staan? Ik weet niet hoe lang wij met een topic doen? En maakt een poll het topic trager?

Wind kan haar eigen berichten wijzigen, dus die kan 'm er vast wel uitgooien?

Hee, ik heb wel meteen een idee voor mijn topic, als ik aan de beurt ben. Eindelijk een topic met een tabel met blije kleurtjes
Mag ieder dan zijn eigen topic openen? Dat is wel zo eerlijk .

Maar GW heeft dit toch zelf ook al wel bedacht lijkt me Wind? Hij vindt het misschien alleen eng en spannend, wat ik me goed voor kan stellen. Maar als je het met behoud van WW kan doen, is er haast geen rsisco, behalve spullen die je moet aanschaffen maar dat doe je klus voor klus.
Ik zie het ook zitten. En zijn studie werkt wel in zijn voordeel en geeft hem wel 'wijsheid' die hij kan gebruiken.

Volgens mij zijn er meer mensen die niets meer met hun studie doen dan je denkt. Pebblo bijvoorbeeld ook (HLO en een kleine stukje scheikunde gestudeerd.

En nu moet ik weer gauw verder hoor. Djeez, veel te verleidelijk om te gaan forummen.

We hebben trouwens verwarming op de zaak nu. Een blower. Veel herrie, maar toen we vanmorgen binnen kwamen was het 6 graden en nu toch alweer 19.
Vrijdag 15 januari en zaterdag 16 januari komen het beste uit de bus voor de eetdate. Of toch de 9e als Morrie eea om heeft gezet en geregeld. Nou ja, er is dus iedere keer wel iemand die niet kan.

Jammer.

Ja, jullie hebben gelijk vwb die studie. We hadden het er van de week ook al over dat hij zijn ontwerpen (gebouwen) moet filmen en op youtube kan plaatsen als portefolio. Zo onderscheid je jezelf weer. Hij weet inmiddels dat hij iets voor zichzelf wil, maar de vraag is wat? Nu heeft hij erg het idee om een eigen architectenbureau te beginnen, maar volgens mij is dat een bevlieging en iets wat ontstaat uit de verwcahting (studie, werkervaring etc.).

Als iedereen gestemd heeft zal ik vragen of de poll er uit kan bij de angel, oké? Of als ik bevallen ben. Geen idee of het het topic traag maakt.
En nu ga ik een was ophangen en de puinhopen opruimen die Mini en Nano inmiddels hebben aangericht.

Ze kunnen trouwens zo superschattig spelen samen! Hele fantasieverhalen waar ze van alles bij halen. Zo is Mini nu het kind en Nano de moeder, en ze houden een kerstdiner op school (aan tafel) waar ze eerst met de auto (stoeltjes) naar toe gereden zijn en ijsjes voor gemaakt hebben (getekend, ingekleurd en uitgeknipt).

En ik maar forummen.

No way dat ik nog aan een baby ga beginnen nu het eindelijk een beetje makkelijk wordt
O, ik zie nu dat hij het zonde van zijn studie zou vinden. Maar het ligt best in het verlengde, het is niet zo dat hij ineens schoolmeester wordt oid.

Echt, als ik zo goed als hij wist wat ik leuk zou vinden en het ook zou kunnen, dan zou ik het wel weten!

Ik ga nog even wat doen ook, jemig, forummen is tijdrovend .
Ja, die eetdate! Wat doen we nu?

De 9e kan iedereen behalve Lien, heeft Morrie wel twee afspraken en wij de volgende dag verjaardag Nano, maar kan dus wel gewoon.

De 15e en 16e kan iedereen behalve LLL, en is Wind weer een week hoogzwangerderder.

Hmmm... Ook maar een poll doen?
Net even snel GW ingelicht over jullie plannen en tips en hij ziet het ook zitten! Morgen gaat hij beginnen bij neef.

Nathje, als jij de offerte wil mailen, graag!

Lekker Peb, verwarming op de zaak.

Geen overbodige luxe, lijkt me.

Hier sneeuwt het.

Nu even kaartjes doen (mails blijven binnen komen!), maar vast... tot zo!
Ik stem voor 16, als dat de zaterdag is. Niet omdat ik LLL er niet bij wil hebben, maar omdat het wel makkelijker is voor mezelf (lekker egoistisch dus).

Ik heb trouwens nog niets van vriendin gehoord waar ik gisterochtend heb ingesproken. Maak me gelijk zorgen. Zal haar nog eens mailen.
Je moet ook nog naar de SG Wind.
Ik de 9e omdat ik dan inderdaad een week minder hoogzwanger ben Dadelijk beval ik in Mille haar keuken. Oké, wel een mooie keuken
quote:Morrie schreef op 04 januari 2010 @ 14:23:

Je moet ook nog naar de SG Wind.Ik houd het niet meer bij!
Weet je, volgens mij is het voor 'het algemeen belang' het beste om het het tweede weekend te doen. Voor Morrie en Mille handiger en dan kan Lien wel. Ik offer me wel op

Wind heb gereageerd op de SG. Nu nog even stemmen .
Oh er zitten ineens zeven berichten tussen ofzo. Nou wat Morrie zegt dus .
Haha, acht stemmen, hoe kan dat nou weer?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven