Lief of eng...

04-01-2010 15:59 166 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hij had gisteren, na de 3e date,(beiden stapelverliefd) tranen in zijn ogen bij het afscheid. Vond het erg jammer dat ik weer naar huis moest en we elkaar pas volgend weekend weer zien.

Vond het wel heel erg lief dat hij zo open is met zijn gevoelens... aan de andere kant: AAAAH! Wat is dít nou ineens?!

Lief? Of eng...?
Geen van beide. Maar misschien wel wanhopig?
Hmmm..ik vind het wel heel erg emo. Ik zou er op afknappen.
ik vind het lief, en fijn toch dat hij zijn gevoelens zo aan je durft te laten zien?
Voor mij ook een enorme afknapper
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Ja, heel emo. Ben ik ook niet gewend na een hork van een ex.

Wanhopig... tja, dat kan natuurlijk ook nog. :s
Ik vond het ook wel lief... maar ook schrikken.
Wat zegt je intuitie zelf?
Tanen in de ogen is iets anders dan een compleet hysterische jankpartij geweest dan had ik het eng gevonden denk ik.

Of ik het lief vind weet ik eigenlijk niet...ik weet eigenlijk helemaal niet hoe ik hierop zou reageren.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Mijn intuïtie heeft mij nog nooit geholpen. Wat dat betreft ben ik niet echt vrouwelijk.
Wanneer zien jullie elkaar weer en wonen jullie ver van elkaar af?
o volgend weekend lees ik..

Ik vind het maar eng eigenlijk..erg overdreven
quote:Thila schreef op 04 januari 2010 @ 16:03:

Mijn intuïtie heeft mij nog nooit geholpen. Wat dat betreft ben ik niet echt vrouwelijk. Denk je bij hem: dit is een gevoelige man? Of denk je bij hem: als ik het uitmaak, kon dit nog wel eens een stalker worden? Wat is je eerste gedachte?
Wat doet hij na de vierde date? Hysterische huilbui?

Ik zou er op afknappen. Beetje emo is wel leuk. Maar als hij na de derde date al de tranen in zijn ogen heeft staan, wat gebeurt er dan met hem als er echt wat aan de hand is?
Het ligt natuurlijk aan het type man en de situatie... Maar dan nog, jullie zien elkaar verdorie volgende week alweer! Waar hebben we het over..

Wat was jouw reactie?

Mijn menig: Wat een aanstellerietis Te soft , te bleh!
Misschien waren het tranen van de kou?

Tja, of misschien is het wel echt ware liefde zoals je wel eens op TV ziet?
Stay with me, let\'s just breathe.
Nee, ik denk eerder dat hij een gevoelige man is. En hij is echt super-superleuk. Ben echt gek op hem geworden in die paar dates. Maar dit was toch wel even schrikken.
Beetje overdreven...
Perfectionisme is niet perfect...
Eng......
Het gaat er niet om wat wij vinden, maar wat jij ervan vindt. Iedere man heeft leuke en minder leuke kanten, dat is subjectief.
quote:Bindi schreef op 04 januari 2010 @ 16:07:

Het ligt natuurlijk aan het type man en de situatie... Maar dan nog, jullie zien elkaar verdorie volgende week alweer! Waar hebben we het over..

Wat was jouw reactie?

Mijn menig: Wat een aanstellerietis Te soft , te bleh!

Mijn reactie? Uhm, ik vroeg eigenlijk heel verbaasd wat er aan de hand was en heb toen een kus op z'n wang gegeven.

Het ging eigenlijk te snel om er echt bij stil te staan verder..
Run Forest Run!
Ik zou me voorlopig even op supersuperleuk concentreren, in plaats van je door een paar forummers die de man niet kennen te laten aanpraten of het goed of fout is wat hij doet.

Je kent hem zelf het beste, je kent jezelf het beste, wij kunnen daar niet zo veel aan toevoegen.

Veel plezier met hem, zoveel supersuperleuke mannen lopen er niet rond
Da's waar. En als ze superleuk zijn, zijn ze meestal bezet.

Misschien was ie gewoon ongesteld en daardoor wat extra emotioneel.

Pfff, ik ben gewoon verliefd en wil alles analyseren ofzo?
quote:delphicat schreef op 04 januari 2010 @ 16:11:

Ik zou me voorlopig even op supersuperleuk concentreren, in plaats van je door een paar forummers die de man niet kennen te laten aanpraten of het goed of fout is wat hij doet.

Je kent hem zelf het beste, je kent jezelf het beste, wij kunnen daar niet zo veel aan toevoegen.

Veel plezier met hem, zoveel supersuperleuke mannen lopen er niet rond Nee , heb er op tijd een gevangen, en het mooiste is, ut is geen jankerd!
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven