minnaar deel 6

18-12-2009 14:03 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.

--------------------------------------------------------------------------------

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?

-----------------------------------------------------------------------------
@stew, dat klinkt goed.. ik hoop dat ik over 15-20 jaar nog zo goed in de markt lig :-)

@MT, ja overweging is er.. omdat ik vind dat ik mn relatie een eerlijke kans moet geven.. aan de ene kant is sc 'veilig'.. geen gevoelens, hij is heel sex-gericht en niets meer.. Met iemand anders zou het gevaarlijker zijn denk ik. Maar toch. Sc breng toch zo nu en dan mn hoofd op hol, ga er van dromen over een spannender leven, terwilj ik ook wel weet dat dat niet is waar ik gelukkig van word. Misschien dat ik overigens die keuze helemaal niet zelf hoef te maken.. hij wil er waarschijnlijk over een tijdje ook mee stoppen, gaat misschien ook verhuizen naar andere kant van het land.. We zien wel, probeer in ieder geval mn prioriteiten duidelijk te houden nu
MissT, ik weet niet of er een vervolg gaat komen.....ik ga hem ook niet terug mailen...playing hard to get, weet je wel.Maar ik ben wel heel vrolijk.

Het grappige is dat hij een jaar of twee geleden tijdens die nieuwjaarswedstrijd zei; 'ieder jaar als ik jou op 1 januari zie kijk je altijd chaggerijnig/arrogant'. Afgelopen zaterdag sprak ik hem daarop aan en zei hem dat ik er gewoon een complex van had en ik niet wist hoe ik moest kijken als ik hem zag. Toen zei hij; ik vind je heel sexy, maar als je lacht ben je nog sexier!

Tja, als hij me vandaag zou zien, mijn smile is niet meer van mijn smoelwerk af te beitelen
Stew, wat ontzettend leuk! Ik krijg er zelfs een smile van op mijn gezicht! Lekker begin van het jaar voor je. Het is je gegund, lieverd.

Crea, goed hoor. Ik ben trots op je. Erg knap dat je het allemaal zo helder onder woorden durft te brengen voor jezelf.
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
quote:stewardess schreef op 04 januari 2010 @ 13:06:

MissT, ik weet niet of er een vervolg gaat komen.....ik ga hem ook niet terug mailen...playing hard to get, weet je wel.Maar ik ben wel heel vrolijk.

Het grappige is dat hij een jaar of twee geleden tijdens die nieuwjaarswedstrijd zei; 'ieder jaar als ik jou op 1 januari zie kijk je altijd chaggerijnig/arrogant'. Afgelopen zaterdag sprak ik hem daarop aan en zei hem dat ik er gewoon een complex van had en ik niet wist hoe ik moest kijken als ik hem zag. Toen zei hij; ik vind je heel sexy, maar als je lacht ben je nog sexier!

Tja, als hij me vandaag zou zien, mijn smile is niet meer van mijn smoelwerk af te beitelen Hmmmz, weer de opmerking what's in a name. Die opmerking krijg ik ook altijd te horen. Volgens tv heb ik iets ongrijpbaars. Haha, ja niet iedereen mag aan mij komen. Zal dat het zijn?!
@ Crea, ik sluit me bij miss T aan, knap dat je het idd zo helder onder woorden kunt brengen. En ik lees erin dat je je heel bewust bent (geweest) van de plek van sv tov nr.1. En je gevoel voor nr.1. Het is zo makkelijk om door de spanning en opwinding rondom sv anders naar nr.1 te gaan kijken, en dat is het begin van het einde.

@ stew, ik weet niet of ‘playing hard to get’ wel of niet leid tot een vervolg, maar je wordt er wel alleen nog maar aantrekkelijker door (voor je ‘fling’ dan he…. )
@ Haddock, als ik hem wel ga mailen dan denkt hij toch helemaal dat ik hem leuk vind? Het is te dichtbij, hij is te jong...het kan gewoon niet, punt. Dit is al spannend genoeg voor mij

@ CL, iemand noemde mij laatst ook al ondoorgrondelijk. Herkenbaar?
quote:stewardess schreef op 04 januari 2010 @ 17:43:

@ Haddock, als ik hem wel ga mailen dan denkt hij toch helemaal dat ik hem leuk vind? Het is te dichtbij, hij is te jong...het kan gewoon niet, punt. Dit is al spannend genoeg voor mij

@ CL, iemand noemde mij laatst ook al ondoorgrondelijk. Herkenbaar? Yep, zal dat het gewoon zijn? Dat de heren het niet kunnen hebben dat wij sexy vrouwen ongrijpbaar/ondoorgrondelijk zijn? Juist omdat wij dat zijn willen ze het hebben, de ultieme uitdaging? Zoiets?

Hv nog steeds niet gezien en gaat met dit weer voorlopig ook niet gebeuren ook.
Vanmiddag was sc helemaal niet zo hard to get en ik vond het helemaal niet erg .

*big smile*
Ninah!
Sis: :puke:
quote:cabrioladie schreef op 04 januari 2010 @ 18:06:

Sis: :puke: ik zal het verdiend hebben ..... ???
@ stew, ik constateer alleen maar hè, ik zou ook niet mailen en zeker niet als het te dichtbij is. (als ik een vrouw was, als man zijnde zou ik WEL mailen )

Maar te jong, dat is interessant. Goed voor je ego, maar te jong om je te behagen, zoiets. En indien niet zo dichtbij dan ook te jong?

@ CL, jeeeez, doe niet zo 'hard to get' dat is zoooo 2009!
@Ninah, you go girll...

Dankjulliewel voor bemoedigende woorden...ik begrijp mezelf steeds beter maar ben niet altijd blij met wat ik ontdek, is dat begrijpelijk?? Die drang naar onbereikbare mannen, naar heftige (niet gelukmakende) liefde.. soort rode draad de afgelopen jaren.. en dat blijft trekken.Terwijl ik weet wat er van komt. Naja, zal de koorts wel zijn
Stew wat een heerlijk egoboost

gaat snel terug in meeleesmodus
Heb ik dat?!
Tnx crea ....

Succes met je overpeinzingen ......

Eens met haddock, geen hard to get voor mij, ik ga voor what you see is what you get, zoveel mogelijk duidelijkheid.
@ Crea, wat je ontdekt hebt is waarschijnlijk pure lust, heeft weinig met liefde te maken, vind ik.Omdat je het/hem niet kunt krijgen wordt het dubbel zo aantrekkelijk. Hoewel liefde en lust zeker ook samen gaan.

@ Haddock, te jong is eigenlijk een relatief begrip. Ik ben er erg voor om grenzen te verleggen. En iemand kunnen behagen heeft denk ik niets met leeftijd te maken.

Wat is volgens jou dan in 2010 in de mode?
Toy, fijn dat het met date en 'praten' goed is gegaan. Ik herken dat&jou wel, ik kan voor mezelf van sommige dingen in m'n hoofd al een 'hele kwestie' maken, dus zonder dat de andere partij daar wat van af weet. En als er dan gesproken is dan valt het meestal wel mee. Ik word er gelukkig wel wat beter in want het is zo zonde van je energie.

@Haddock, ja zo gaat het ongeveer precies. Gelukkig begrijpt hij heel goed waar het vandaan komt en ik ben ook heel eerlijk geweest over wat er op dat moment allemaal door mijn hoofd spookt (het spook van Stew ) en dat dat heel ver gaat. Daar schrok hij wel beetje van... maar hij beseft dat dat komt omdat ik zoveel van hem hou!

@good old mutsige Crea, heel goed van je, herken wel dingen ook die je schrijft, bezin jij nog maar even lekker verder.

@Angel, hoe ist onderhand onder die deken van jou? Beterschap!

@Stew, superlekker toch!!! Heerlijk van genieten, soms is het zo echt genoeg ja, smile on!!

@Ninah, goed bezig meid, en lekker ook

Gewoon doen en blijven zoals jij wilt!

@CL, ik snap hem ook niet..... (je reactie op Ninah)

@Sgaapie
quote:Ninah schreef op 04 januari 2010 @ 18:09:

[...]

ik zal het verdiend hebben ..... ???Eerst van de week sv, waardoor sc weer uit je systeem was hoopte op een kansje en nu toch maar weer sc. To much for me. Maar laat me maar even zit eventjes heel ernstig tegen hier. En nee, ga het met niemand delen.
quote:[message=4816485,noline]haddock schreef op 04 ik @ CL, jeeeez, doe niet zo 'hard to get' dat is zoooo 2009! In dit geval is het niet 'hard to get' meer eerst maar eens van een afstandje bekijken of hij wel echt zo leuk is als ik dacht. Ach, voorlopig zie ik hem toch niet.
@ CL, je hoeft het niet te delen, maar dit wil ik wel met je delen
@ CL:

@ Schaap: nice 2 CU

@ NInah: sjeee; ik kan niet nóg groener zeg! Jij begint je jaar echt wel goed (2 van de 4 dagen feest!)

@ Stew: wat lekker, haha, een jonge god, een PBT (possible Boy Toy); geweldig!

@ Crea: knappe overpeinzingen van je; getuigt van lef om eens kritisch naar jezelf te kijken. Wat het je ook oplevert, je beschikt in ieder geval over de tools om jezelf eens goed onder de loep te nemen! zettumop!

@ Toy: vind het heerlijk om te lezen hoe je je draai met je lief gevonden hebt
@all, ik ben denk ik de enige hier met 2 sv's ....

En mss wel de enige die er niet te diep in wil. Die wel bij tijd en wijle verliefde gevoelens heeft maar vooral wil genieten.

Sis take care ...
@CL

@Bkstr, lief van je, ben er ook blij mee, word er warm van. Hoe gaat het bij jou nu? Moet erg lachen om PBT, alleen zou ik zeggen, PTB
@Ninah, al had je er 6, who cares...

Soms is het lastig te reageren als je zelf helemaal niet lekker in je vel zit.
quote:Ninah schreef op 04 januari 2010 @ 19:51:

@all, ik ben denk ik de enige hier met 2 sv's ....

ja wrijf het er nog s ff in Gewoon lekker van genieten meid, en laat ons maar wat gepaste jaloezie hebben...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven