Good Luck

03-12-2009 11:03 3111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat was toch al bekend van die BV-babies? Groei verloopt veel grilliger bij BV.
quote:bridges6 schreef op 04 januari 2010 @ 21:20:

Oh en Star: hier alvast een reden om niet te lang met bv door te gaan hoor. Suf dat je daar bij Ceetje niet aan gedacht hebt wat een l*lkoek. Jonathan was altijd hartstikke lang en nog steeds. Ze moeten die curves eens uit elkaar halen en aanpassen naar BV kinderen en FV kinderen, want zo maak je ouders alleen maar onzeker (van allebei de kanten).
Stressed is just desserts spelled backwards
Amaal, ik zeg ook MISSCHIEN de laatste (want je weet nooit hoe het loopt natuurlijk). Want derde willen wel wel
Ach, knoop gaat vast snel beter hoor. We moeten er even doorheen. Gelukkig heeft hij het wel erg naar zijn zin als we weg zijn, alleen het moment van afscheid is lastig.
Zooooo, ik kom hier ook met gelukwensen strooien!

Allereerst natuurlijk een HEEEEEEEEEEEEEEEEL gelukkig nieuwjaar! Dat al jullie wensen maar uit mogen komen!

En verder lees ik nu dat Compu zwanger is! WAT GOED! Hartstikke fijn zeg!

En Jinny gefeliciteerd met je jongste! Ook alweer 2!

Verder moet ik ook redelijk snel weer verder want ik heb mezelf voorgenomen om zonder achterstallig werk aan de nieuwe week te beginnen en ik moet nog een stuk of 60 boekverslagen vanavond.

Ik vind het wel jammer dat ik hier niet zo vaak meer kom maar ik wil ook alles. En internetten, en fulltime werken, en me een ongeluk sporten om de volgende 30 kilo af te vallen, en lekker in bad, en een beetje tv kijken en msn-en met vriendinnen die ik ook te weinig spreek, en mail bijhouden en alles nakijken en veel seks met m'n vent en af en toe de leuke moeder uithangen en soms gewoon niks. Dus ik kan wel honderd keer beterschap beloven maar zoals mijn leven er nu uitziet zal het bij binnenwaaien blijven. Probeer wel de groep goed in de gaten te houden maar hier bijlezen dat schiet er dus vaak bij in. Ik hoop dat dat niet erg is en dat ik hier welkom blijf maar uiteraard heb ik er begrip voor als jullie zoiets hebben van 'nou, beetje meer actie/reactie willen we wel zien'.

Mijn jongste baby is alweer voor het eerst naar school geweest vandaag. Hij vond het superleuk. Hij was er ook erg aan toe. De juf zei ook dat ie heel flink was geweest! Hij babbelde in ieder geval honderduit.

Over Gijs maak ik me af en toe wel zorgen, die vertoont toch vaak behoorlijk typisch gedrag. Maarja, op school herkennen ze het (nog) niet dus ik laat het maar even zo. We weten er thuis wel mee om te gaan maar het kost echt een heleboel energie en we moeten elkaar ook regelmatig afwisselen om hem goed te kunnen begeleiden. Wellicht groeit hij er nog uit maar het zal me niks verbazen als dat niet zo is.

Een spannende maand hier voor velen! Allemaal naar school, de volgende fase breekt aan! Leuk hoor! Gijs zit er natuurlijk al anderhalf jaar op dus voor hem is er niks nieuws onder de zon deze maand. Behalve dan zijn verjaardag en dat hij dan WEER cadeautjes krijgt.

Zal proberen deze maand vaker langs te waaien om alle schoolverhalen te lezen maarja, proberen..proberen..proberen, he?

En nu ga ik snel die boekverslagen nakijken want als ik dat gedaan heb dan kan ik met m'n kerel in bad (en naar bed ).

Groetjes!
Hai hai!

Jinster nog van harte met jongste! Ook alweer een grote kerel aan het worden. Hij is lekker verwend met mooie cadeau's zeg.

Hier wel een jankende moeder die haar jongste weg moest brengen naar het KDV. Toen de leidster vroeg of ik het er moeilijk mee had was dat de druppel natuurlijk . Maar goed, ze heeft het hartstikke goed gedaan! Flesjes gedronken, lekker geslapen, veel gelachen en helemaal niet gehuild! Wat een super kind heb ik weer gemaakt he? Ik ben heulemaal trots op Dushi!

Verder ruk geslapen door snot bij de dames dus ik ga dutten. Slaap lekker meisjes.
CIN WAAAAAAAAAACHT! Hoe zet ik op hyves voor iPhone de laatste berichten eerst????
Trust Suus
Geen idee, Suus, ik snap hyves op m'n telefoon niet goed, kom niet goed op de groep. Dus nu facebook ik vooral en ik lees de berichten via www.hyves.nl op safari. Dan kan ik het tenminste vinden.
En ik moest ook snotteren toen Cas voor het laatst ging. Dan mag jij ook wel als je jongste voor het eerst gaat, toch?
Ach, f*ck die boekverslagen. Ik wil niet meer vandaag.
Ik zie nu dat die foto op hyves echt niet meer klopt. Ik zie er echt wel een beetjeboel anders uit nu.

Ik moet trouwens echt VET afkicken van mijn nieuwe suikerverslaving die ik met Kerst heb gecreerd. Ik denk al de hele avond dat ik iets moet eten terwijl dat toch echt niet de bedoeling is als ik de volgende 30 kilo er ook nog af wil hebben.
Ik doe het ook via safari, dan kom je op de speciale internet versie van Hyves. Hoe je berichten om moet zetten dan weer geen idee, nooit geprobeerd ook trouwens.
Hoeveel ben je nu kwijt in totaal Cin?
Het gaat tegen de 30 nu, gok ik.

Morgen weer naar de weegschaal.

(had bij de sportschool al snel gecheckt en gezien dat ik met Kerst geen noemenswaardige schade heb opgelopen )

Zit stabiel in de maat 48, die zit zelfs al wat los. (heel handig, heb net in de vakantie drie broeken gekocht ... kan ik dat over vier weken weer doen, zucht)

Heb je m'n bruiloftsklerenfacebookfoto niet gezien? Daar leek ik echt HEUL dun op.
Maar Star heb jij dan op groep dat je bij berichten eerst het hele onderwerp door moet voor je bij de laatste berichten bent? Das toch hastikke irritant?

Cin, ik vrees dat ik volgende week als oudste voor het laatst gaat ook moet janken... en donderdag als ze voor het eerst naar school gaat ook. Fijn al die mijlpalen in een week of 2

Maar ik ben wel blij hoor! Omdat ze het zo leuk gehad heeft!

Ik ga nu echt naar bed.... Trusten
O nee die heb ik nog niet gezien! Even kijken of ik er hier op kan.
Ik moet 10 kilo, binnen 2 maanden. Is dat realistisch?
quote:Suze2 schreef op 04 januari 2010 @ 21:57:

Maar Star heb jij dan op groep dat je bij berichten eerst het hele onderwerp door moet voor je bij de laatste berichten bent? Das toch hastikke irritant?

Ik ga nu echt naar bed.... TrustenNee heb ik niet, maar heeft mijn instellingen van laptop overgenomen denk ik ofzo? Geen idee.
quote:Suze2 schreef op 04 januari 2010 @ 21:59:

Ik moet 10 kilo, binnen 2 maanden. Is dat realistisch?

Als je niets wil eten lukt dat wel

Hoezo binnen twee maanden?
Ik heb het op laptop idd wel goed. Maar op iPhone dus niet. Ik zal eens kijken of ik via Safari nog wat kan wijzigen.
Trusten Suus! Ik heb ook veel gehuild hoor. Bij wennen op school, bij afscheid kdv, etc. Ach hoort erbij hoor. gaat vanzelf over. ik zie geeneen ouder die in groep 8 nog huilt als het 8.45 uur is en zie ook geen kind in groep 8 meer die nog huilt bij het wegbrengen. (die is dan maar vooral voor mezelf hè...)

Cin: jee 30 kg! man dat is echt veel! Knap hoor! En natuurlijk vinden we/ik het jammer dat je hier niet enorm vaak bent, maar ja... wat niet gaat dat gaat niet hè... Kan me voorstellen dat andere zaken belangrijker zijn. (sex met je vent, tsja die moet je ook happy houden hè... )
Ik heb bedacht dat ik naar Abu Dhabi ga eind volgende maand en dan moet ik dus in bikini, not a pretty sight yet X--D
Oh en kerst heeft hier wel grote schade aangericht. Nou ja, kerst, sint, oud en nieuw en die hele december maand eigenlijk... Dus ik ga hongeren tot 30 januari want dan moet ik mijn jurk afpassen...
Woooooooooooooooooow Cin, wat een mooie foto! Lekker wijf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven