Long Distance Relationship (LDR) nr.12
dinsdag 5 januari 2010 om 01:00
quote:fille schreef op 05 januari 2010 @ 00:35:
Spijker, de meelezers hebben genoeg te doen (vooral als ze de laatste twee uur op één oor lagen of voor de tv zaten of in het echte leven actief waren) en de spanning komt heus wel.
Inderdaad! Wat veel pagina's! Hier dus nog een meelezer present. Overigens wel legaal met al geruime tijd een ldr uit hetzelfde land als R. =)
Dit topic is echt heel verslavend, onderhand lees ik al zo'n drie jaar mee.. Hopelijk schrikken jullie niet en zoeken jullie niet direct de AK op! Soms vind ik het echt jammer dat ik niet actief meeschrijf. Wanneer ik bijvoorbeeld leuk/spannend/verdrietig nieuws veeeel later hoor, of waneer ik mij zo verschrikkelijk graag wil mengen in de discussie. Aan de andere kant weet ik dat actief meerschrijven nog meer tijd gaat kosten, en ik wil zeker niet iemand worden die na een paar berichtjes weer verdwijnt. ( hoewel ik nu dus ga verdwijnen na één berichtje, maar wilde gewoon even zwaaien )
Dus.. Ik ga weer in de op-mijn-handen-zitten-modus. Blijf vooral schrijven het is zo veel beter dan een tijdschrift of whatever. Doei!
Spijker, de meelezers hebben genoeg te doen (vooral als ze de laatste twee uur op één oor lagen of voor de tv zaten of in het echte leven actief waren) en de spanning komt heus wel.
Inderdaad! Wat veel pagina's! Hier dus nog een meelezer present. Overigens wel legaal met al geruime tijd een ldr uit hetzelfde land als R. =)
Dit topic is echt heel verslavend, onderhand lees ik al zo'n drie jaar mee.. Hopelijk schrikken jullie niet en zoeken jullie niet direct de AK op! Soms vind ik het echt jammer dat ik niet actief meeschrijf. Wanneer ik bijvoorbeeld leuk/spannend/verdrietig nieuws veeeel later hoor, of waneer ik mij zo verschrikkelijk graag wil mengen in de discussie. Aan de andere kant weet ik dat actief meerschrijven nog meer tijd gaat kosten, en ik wil zeker niet iemand worden die na een paar berichtjes weer verdwijnt. ( hoewel ik nu dus ga verdwijnen na één berichtje, maar wilde gewoon even zwaaien )
Dus.. Ik ga weer in de op-mijn-handen-zitten-modus. Blijf vooral schrijven het is zo veel beter dan een tijdschrift of whatever. Doei!
dinsdag 5 januari 2010 om 07:28
Oh fille ik was al naar bed, maar wat mij betreft gaan we naar Paloma hoor! Zullen we kaartjes bestellen? Kan jij dat vanaf daar of moet ik het doen, of doet je broer dat voor je?
Leuk!
Vanavond mn date maar vanochtend met zó'n knalslecht humeur uit bed gestapt! Gelukkig heb ik nog de hele dag om weer wat bij te trekken
Leuk!
Vanavond mn date maar vanochtend met zó'n knalslecht humeur uit bed gestapt! Gelukkig heb ik nog de hele dag om weer wat bij te trekken
I only get one shot at life - so I shoot to kill
dinsdag 5 januari 2010 om 08:56
Idd fans: vet leuk!
En jullie zijn ook vet leuk! Echt.
Bijna nog beter dan vriendinnen in real life.
Mijn humeur is gewoon weer goed. Nu al en ik ben net wakker
Hmm dus de Italiaan is geen Italiaan. Ik weet niet eens of het een Italiaan is dat heb ik zelf verzonnen.Het gesprek ging eigenlijk een beetje vaag in het begin (mss omdat ie idd een "enge" nationaliteit heeft - ik blijf dat grappig vinden overigens - )
Ik zal jullie even inlichten over de dialoog. Hij is weer cursief. Moet er ff bijzeggen dat de enige foto die hij van mij heeft gezien een modder foto is (totaal ingesmeerd met modder inclusief gezicht) bij de Dode zee
- Ben je 100% NL trouwens? nee toch..?
- Nee niet 100% NL... hoezo?
- Daar was ik nieuwsgierig naar
- En jij? hhaahhaa
- Maar ik had echt gedacht dat je ali ofzo zou heten en was verbaasd over Gio hahaha
- Maar wat dan?
- Ik helaas wel. 100%.. mocht wel wat kleur in zitten wat mij betreft
- Ik ali? whaahhha... je bent grappig....
Nu met de sneeuw geen kleur... wacht maar tot de zomer.... dan komt alles goed... toch?
Toen gingen we ouwehoeren over bruin worden en dat ik net in Jordanie was geweest en toen zei ie dit:
ik spreek NL, UK en verder....???? weinig.... geen andere achtergrond/cultuur
Jordanie schijnt erg mooi te zijn
naast mooi weer natuurlijk
vertel eens...
Dus ik snap er niks van. Is ie nu wel of niet helemaal NL? En UK is Engels???
Nou ja, we zullen wel zien of ie nog eens online. Dokter J is volgens mij zijn hart lijmen, dus daar wacht ik nog maar even op en Mr. Lek die heb ik gisteren zo laten "staan" op de chat toen er een vriendinnetje kwam. Ik word er al beter in
En nu ga ik nog even het laatste uurtje leren. En voor ik ga toch nog even hier kijken. Ja ik weet het ik ben verslaafd
Als er nog iemand wilt duimen: tussen 13u en 17 is het moment! (alhoewel ik echt niet denk dat ik 4(!) uur bezig ben met een examen)
En jullie zijn ook vet leuk! Echt.
Bijna nog beter dan vriendinnen in real life.
Mijn humeur is gewoon weer goed. Nu al en ik ben net wakker
Hmm dus de Italiaan is geen Italiaan. Ik weet niet eens of het een Italiaan is dat heb ik zelf verzonnen.Het gesprek ging eigenlijk een beetje vaag in het begin (mss omdat ie idd een "enge" nationaliteit heeft - ik blijf dat grappig vinden overigens - )
Ik zal jullie even inlichten over de dialoog. Hij is weer cursief. Moet er ff bijzeggen dat de enige foto die hij van mij heeft gezien een modder foto is (totaal ingesmeerd met modder inclusief gezicht) bij de Dode zee
- Ben je 100% NL trouwens? nee toch..?
- Nee niet 100% NL... hoezo?
- Daar was ik nieuwsgierig naar
- En jij? hhaahhaa
- Maar ik had echt gedacht dat je ali ofzo zou heten en was verbaasd over Gio hahaha
- Maar wat dan?
- Ik helaas wel. 100%.. mocht wel wat kleur in zitten wat mij betreft
- Ik ali? whaahhha... je bent grappig....
Nu met de sneeuw geen kleur... wacht maar tot de zomer.... dan komt alles goed... toch?
Toen gingen we ouwehoeren over bruin worden en dat ik net in Jordanie was geweest en toen zei ie dit:
ik spreek NL, UK en verder....???? weinig.... geen andere achtergrond/cultuur
Jordanie schijnt erg mooi te zijn
naast mooi weer natuurlijk
vertel eens...
Dus ik snap er niks van. Is ie nu wel of niet helemaal NL? En UK is Engels???
Nou ja, we zullen wel zien of ie nog eens online. Dokter J is volgens mij zijn hart lijmen, dus daar wacht ik nog maar even op en Mr. Lek die heb ik gisteren zo laten "staan" op de chat toen er een vriendinnetje kwam. Ik word er al beter in
En nu ga ik nog even het laatste uurtje leren. En voor ik ga toch nog even hier kijken. Ja ik weet het ik ben verslaafd
Als er nog iemand wilt duimen: tussen 13u en 17 is het moment! (alhoewel ik echt niet denk dat ik 4(!) uur bezig ben met een examen)
anoniem_38961 wijzigde dit bericht op 05-01-2010 09:00
Reden: even zn paiq naam weggehaald hij heet nu Gio
Reden: even zn paiq naam weggehaald hij heet nu Gio
% gewijzigd

dinsdag 5 januari 2010 om 12:34
Ik zie nog geen nieuw deel.
Ik zal het aanmaken.
(Moet het nu weer LDR heten, meiden? Doen we weer een rondje stemmen enzo?)
Wil jij dan straks de link van dit topic in de nieuwe openingspost zetten 5?
En die nieuwe topic-link hier?
(En heel evt de titel aanpassen, bij meeste stemmen gelden?)
Dank!
En gelukkig nieuwjaar.
Hier is deel 13
** LDR deel 13 **
Ik zal het aanmaken.
(Moet het nu weer LDR heten, meiden? Doen we weer een rondje stemmen enzo?)
Wil jij dan straks de link van dit topic in de nieuwe openingspost zetten 5?
En die nieuwe topic-link hier?
(En heel evt de titel aanpassen, bij meeste stemmen gelden?)
Dank!
En gelukkig nieuwjaar.
Hier is deel 13
** LDR deel 13 **