minnaar deel 6

18-12-2009 14:03 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.

--------------------------------------------------------------------------------

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?

-----------------------------------------------------------------------------
hoeveel jonger moet een toyboy zijn? Bij mij wordt het zo snel minderjarig, is ook zo wat, straks zit ik in de bak.. Heb trouwens laatst wel heel leuk geflirt met een fijn exemplaar van 22 :-) misschien toch maar eens werk van maken, straks wordt het mode...

Wat betreft leeftijd, mn nr 1 is 8 jaar ouder maar een laatbloeier in veel dingen, dus ik merk nooit wat van het leeftijdsverschil.. Heb eigenlijk altijd oudere mannen gehad (ook wel eens 2 x zo oud.. maar dat vond ik echt te ver gaan), ook sc is flink ouder.. Ach ja, zo lang ze jong van geest zijn. Kan me niets voorstellen bij een jongen van mn eigen leeftijd eigenlijk....

@ angel, ziek nou eens goed uit.. telefoon uit en even tijd voor jezelf. ik zie een vicieuze cirkel
@ crea, ik moest ook aan je denken toen ik het over leeftijd had...

Ja, als jij veel jonger gaat zou ik je toyboy om een ID vragen

ik denk dat wanneer je zelf jonger bent je leeftijds marge naar beneden (vrij) klein(er) is, dat was bij mij tenminste wel zo.

@ stew, wen er maar flink aan in 2010, aan (iets) jongere mannen...
Dag allemaal, wat een activiteit allemaal! En dan ook nog tijd hebben om het op te schrijven

Ik rommel gewoon wat aan met mijn minnares (SV kan ik nog steeds niet over mijn lippen krijgen - maar wij bedrijven dan ook de liefde net als Stew). Helaas lijkt het een "hotel-loze" maand te gaan worden.

Dames, rond de 40 bent u zowel voor de oudere als de jongere man op zijn aantrekkelijkst. Dus geniet ervan zou ik zo zeggen.

@ Angel: pas maar op dat je met je ziek zijn niet bij Dr Phil belandt Mijn advies: goede sex
quote:haddock schreef op 04 januari 2010 @ 22:06:

@ toy, ook dat ervaar ik zo, hoe dichter de persoon in kwestie bij je staat, hoe verder dat gaat. Is ook logisch, maar tegelijkertijd raakt dat je ook het meest. Ik heb er een paar ‘trucjes’ voor geleerd en die werken redelijk.

Zou je iets kwijt willen/kunnen over die trucjes?

@Angel, fijn dat je dag nog een beetje goed gemaakt is!

Ik zal morgen duimen voor een wonder en overmorgen natuurlijk ook!

@DrPhil, mooi zo, hier nog een veertiger!

Jammer voor je van de hotel-loze maand.

Vanavond bij date geweest, laat ik het zo zeggen,

momenteel geen trucjes nodig!

@CL
Heerlijk voor je Toy .
@ Haddock, ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar die trucjes. Als iemand te dicht bij me staat, slaat mijn intuitie wel eens door.

Geniet ervan Toy!

Gaat het al beter vandaag, Angel?
@dr phil:sex is heel goed voor mij alleen niet in dit stadium helaas.

@toy:duim jij maar voor mij,dat is geloof ik wel nodig.

@stew:net zo beroerd als gisteren en de dgn ervoor,lijkt geen schot in te komen,maar de dag is nog vroeg en kan van alles brengen!

*engeltje had wel een heul geil smsje van minnaar op haar mobiel,niet geheel onprettig*
@Engeltje er wordt hard voor je geduimd in het hele land voor jou, volgens mij Gauw beter worden.

Heel lekker dat je nu een geil sms-je hebt gekregen, is je dag toch weer een klein beetje goed.

Nog 1 nachtje slapen en dan een heerlijke date

(en die is overigens ook jonger dan ik )
Good girls are bad girls that never get caught!!!!!
@justl: denk dat dat meeduimen in het land wel meevalt hoor:-)

zijn veel ergere dingen op de wereld,dit is gewoon lastig zeg maar.

jij lekker een date over 24 uur, lekker hoor.

in een hotel of met je kont in de sneeuw??
@angel: nog maar eens beterschap. Hoeveel tijd heb je nog om helemaal op te knappen? En zo niet, als je die ingreep toch moet ondergaan, is het dan voor altijd opgelost?

@toy: hoe oud ben jij dan? Ik vrees dat als ik voor een PTB moet gaan, ik alleen aan de wijn moet. Gelukkig val ik op oudere mannen. Goh, ben ik toch nog eens ergens vroeg mee. haha

@stew: heerlijk toch, aandacht van een jongere man. Ik vond het leeftijdsverschil eigenlijk wel meevallen. Gemiddeld gezien kom ik daar bij (p)sv'tjes ook wel op uit denk ik.

@haddock: ik zou die trucjes ook wel willen lezen. Persoonlijk kan ik alles prima gescheiden houden maar dat blijkt niet altijd wederzijds..

@justI: lekker vooruitzicht! Hoop voor je dat het hotel is, met je kont in de sneeuw lijkt mij geen aanrader.

Ships, ik heb ook zin in hoteldate...
gewoon lekker binnen in een warm huis
@look:hoeveel tijd ik nodig heb?ik hoop uitzichzelf met twee weken en dan toch ook wel weer te werken en dan verder rustig te herstellen en die ingreep zou normaal wel in 1x moeten helpen bij gewone mensen hihi.

maar dit is iets wat ik met grote regelmaat heb in de winter alleen dit keer is het dusdanig dat ik het niet onder controle krijg dus zou die ingreep een oplosing moeten worden en nu hoop ik dan voorgoed maar ik ben niet zo'n geluksengeltje wat dit betrefd dus ik wacht gewoon af.
Dan wordt het toch tijd dat je een goed beschermengeltje aanschaft

voor jou Engeltje
heerlijk onder mijn dekentje met een bigsmile op mijn zere smoeltje!!!!!!!

komt minnaar zomaar ff nieuwjaar wensen
Angel, hmmmmm, do tell, you lucky girl!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
lig met mijn sago zere smoeltje ziek te wezen op de bank ,sms minnaar of die even langs kan komen wippen hihihi!

tuurlijk altijd gezellig!

kwam nieuwjaar wensen met zijn ijshandjes onder mijn pyama'tje mmmmmmmmm!!

kusjes over mijn warme lijf...........

en ik maar denken dat die ondergesneeuwd zat!

zucht........
Klinkt goed, hoor! Ik wil ook wel ijshandjes onder mijn pyama'tje (alhoewel ik die nooit draag, maar toch...)
ja ijsklompjes ..... lekker hoor Angel...

Sc en ik hebben contact, op een manier die ik fijn vind... duurt waarschijnlijk nog wel weken of misschien maanden tot we elkaar zien (ook niet op werk) maar dat zij zo.. af en toe een smsje voor de spanning en verder lekker op andere dingen concentreren
quote:Miss thang schreef op 05 januari 2010 @ 16:05:

Klinkt goed, hoor! Ik wil ook wel ijshandjes onder mijn pyama'tje (alhoewel ik die nooit draag, maar toch...)hahaha die draag ik ook nooit maar in dit geval had ik binnen 5 min een kanten dingentje aan onder mijn dekentje ,moet er toch een beetje leuk bij liggen miss thang!!
Angel toch.......;)

Je hebt dus een "opkikkertje" gekregen en dan hebbenw e het niet over 4u cup a soup;)
nou engeltje: jij maakt het klaar zeg: zelfs als je ziek bent kom je aan je trekken!

ik heb me rustig gehouden richting sc de laatste dagen: vandaag op mijn werkmail een mailtje of we kunnen afspreken donderdag of vrijdag

Geduld is een schone zaak...

Hee Careca: good 2 cu!!!
quote:careca schreef op 05 januari 2010 @ 16:36:

Angel toch.......;)

Je hebt dus een "opkikkertje" gekregen en dan hebbenw e het niet over 4u cup a soup;)een opkikkertje idd ,meer niet hoor ,was maar een 20 min bezoekje met een kop thee en kusjes en beetje freubelen zeg maar.....
Hahahaha, Angel, ik zie je al gaan met je zieke hoofd, opeens heel snel een kanten gevalletje aantrekken, en dan weer gaan liggen alsof je er altijd zo bijligt!

Ik zeg Ik hou van dat soort freubelmomentjes!
tja beetje stylisties erbij liggen he hihihi!

hij vroeg al of ik altijd zo erbij lag als ik ziek was,heb maar beetje geglimlacht...........
Engeltje, dus je bent al redelijk opgekikkerd

Schijnt bij jullie ook de zon?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven