minnaar deel 6
vrijdag 18 december 2009 om 14:03
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?
Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.
Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
--------------------------------------------------------------------------------
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?
-----------------------------------------------------------------------------
Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.
Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
--------------------------------------------------------------------------------
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?
-----------------------------------------------------------------------------
woensdag 6 januari 2010 om 13:47
woensdag 6 januari 2010 om 14:10
Ik kom voorzichtig onder mijn steen vandaan gekropen.
Had en heb veel om over na te denken, hoofd zat even vol.
@Angel, beterschap met je hoofdje. Gelukkig vermaak je je goed onder je dekentje
@Ninah, heerlijk die dates van je. Geniet er lekker van!
@Stew, niks mis met een JG! Echt een aanrader hoor
@ Haddock, je schrijft geweldig.Je bent een aanwinst voor dit topic.
@ CL, sterkte met alles.
@ Toy, fijn dat alles met date is uitgesproken. Wordt het niet eens tijd voor een nieuwe naam voor hem? Date dekt niet echt meer de lading toch?
Sterkte met je gezondheid!
Voor de rest lees ik nog even bij, heb een hoofd als een zeef...
Had en heb veel om over na te denken, hoofd zat even vol.
@Angel, beterschap met je hoofdje. Gelukkig vermaak je je goed onder je dekentje
@Ninah, heerlijk die dates van je. Geniet er lekker van!
@Stew, niks mis met een JG! Echt een aanrader hoor
@ Haddock, je schrijft geweldig.Je bent een aanwinst voor dit topic.
@ CL, sterkte met alles.
@ Toy, fijn dat alles met date is uitgesproken. Wordt het niet eens tijd voor een nieuwe naam voor hem? Date dekt niet echt meer de lading toch?
Sterkte met je gezondheid!
Voor de rest lees ik nog even bij, heb een hoofd als een zeef...
woensdag 6 januari 2010 om 14:20
Stew
Het gaat heel goed en helemaal niet goed....
Gisteravond bij minnaar geweest. Ik ben zijn grote liefde en ik heb nog nooit zoveel van een man gehouden als van hem.
Dus dat we voor elkaar gaan kiezen is overduidelijk en onvermijdelijk. Als ik aan hem denk stralen mijn ogen.
Maar het besef dat mijn gezin ophoud te bestaan...dan knijpt mijn maag samen.
Het gaat heel goed en helemaal niet goed....
Gisteravond bij minnaar geweest. Ik ben zijn grote liefde en ik heb nog nooit zoveel van een man gehouden als van hem.
Dus dat we voor elkaar gaan kiezen is overduidelijk en onvermijdelijk. Als ik aan hem denk stralen mijn ogen.
Maar het besef dat mijn gezin ophoud te bestaan...dan knijpt mijn maag samen.
woensdag 6 januari 2010 om 14:24
woensdag 6 januari 2010 om 14:28
woensdag 6 januari 2010 om 14:33
Kom even voorbij vliegen om jullie een geweldig 2010 te wensen! Met veel liefde!
Wilde jullie ook even laten weten dat ik weer tot over mijn oren verliefd ben! En heb gisteren kennis gemaakt met zijn vrouw en we waren direct close!
Ben zo happy kan het wel van de daken schreeuwen!
Stew ook weer helemaal verliefd lees ik, heerlijk!
Veel sterkte voor wie dit kan gebruiken, heb alleen de laatste twee bladzijdes gelezen.
Wilde jullie ook even laten weten dat ik weer tot over mijn oren verliefd ben! En heb gisteren kennis gemaakt met zijn vrouw en we waren direct close!
Ben zo happy kan het wel van de daken schreeuwen!
Stew ook weer helemaal verliefd lees ik, heerlijk!
Veel sterkte voor wie dit kan gebruiken, heb alleen de laatste twee bladzijdes gelezen.
woensdag 6 januari 2010 om 14:35
Thnx jullie!
Het is een tweestrijd maar uiteindelijk zal ik niet anders kunnen. Nu doe ik iedereen te kort. Mijn man die veel beter verdient dan dit en ook recht heeft op een vrouw die oprecht van hem houd. Mijn minnaar die ik in de wachtstand geparkeerd heb ( ook al heeft ie alle begrip en heeft ie er zelf voor gekozen zegt ie) Zelf loop ik de hele dag toneel te spelen met mijn ziel onder mijn arm.
Maar het zal een hele zure appel worden....
Ik ga maar eens even lekker naar buiten, prachtig weer hier.
Hoofd even leegmaken.
Het is een tweestrijd maar uiteindelijk zal ik niet anders kunnen. Nu doe ik iedereen te kort. Mijn man die veel beter verdient dan dit en ook recht heeft op een vrouw die oprecht van hem houd. Mijn minnaar die ik in de wachtstand geparkeerd heb ( ook al heeft ie alle begrip en heeft ie er zelf voor gekozen zegt ie) Zelf loop ik de hele dag toneel te spelen met mijn ziel onder mijn arm.
Maar het zal een hele zure appel worden....
Ik ga maar eens even lekker naar buiten, prachtig weer hier.
Hoofd even leegmaken.
woensdag 6 januari 2010 om 14:51
@marjo:pff moeilijk hoor om te beslissen,maar eigenlijk zeg je het zelf al dat je man beter verdiend en recht heb op een vrouw die van hem houd.
minnaar wacht wel op je.
en met je ziel onder je arm lopen is moeilijk maar wat stew zeg je heb maar 1 leven en verdriet slijt wel hoe zeer het ook doet.
wens je sterkte met de juiste keuze te maken
@engel68:jij ook een lekker 2010,al een date op stapel staan??
@LL:leuk dat je verliefd voorbij komt vliegen! geniet!
@justl:geniet lekker op je wolkje!
minnaar wacht wel op je.
en met je ziel onder je arm lopen is moeilijk maar wat stew zeg je heb maar 1 leven en verdriet slijt wel hoe zeer het ook doet.
wens je sterkte met de juiste keuze te maken
@engel68:jij ook een lekker 2010,al een date op stapel staan??
@LL:leuk dat je verliefd voorbij komt vliegen! geniet!
@justl:geniet lekker op je wolkje!
woensdag 6 januari 2010 om 14:52
@ marjo, "hier ontbreekt het icoontje van blozen"
en leuk je weer even te lezen, was ook benieuwd hoe het met je ging.
En ja laatste zin is heel erg heftig. Ik weet dat uit ervaring, mijn maag krimpt nog steeds wel eens samen. En ik weet dat het cliché klinkt, maar het is wel zo: uiteindelijk is het het belangrijkst dat jij gelukkig bent Marjo. Als dat niet zo is dan is dat ook niet goed voor gezin. Omdat ik zelf weet hoe moeilijk en zwaar zo'n situatie is wens ik het niemand toe. Het spijt me om te lezen dat jij er in zit! Pas goed op jezelf!
@ stew,
wat bijzonder om te lezen dat jij er van overtuigd bent dat ik nog meer trucjes heb.. Ik kan je geen ongelijk geven en ik ben er op mijn beurt van overtuigd dat jij weet dat die niet louter op geestelijk gebied zijn gericht maar een combinatie van algemeen geestelijk welbevinden en het verbranden van calorieën.
Met mijn psv ben ik vrolijk en vol lust het nieuwe jaar ingegaan. Voor nu een plagerig smsje op z’n tijd, maar de p staat er nog steeds voor. Ik vind het leuk en lekker zo, maar denk niet dat wij elkaar met regelmaat zullen zien. Maar ach, altijd lekker als er met wederzijdse lust wat druk van de ketel gehaald kan worden, ook al zou dat sporadisch zijn.
Kijk jij al uit naar de volgende thuiswedstrijd?
En ja laatste zin is heel erg heftig. Ik weet dat uit ervaring, mijn maag krimpt nog steeds wel eens samen. En ik weet dat het cliché klinkt, maar het is wel zo: uiteindelijk is het het belangrijkst dat jij gelukkig bent Marjo. Als dat niet zo is dan is dat ook niet goed voor gezin. Omdat ik zelf weet hoe moeilijk en zwaar zo'n situatie is wens ik het niemand toe. Het spijt me om te lezen dat jij er in zit! Pas goed op jezelf!
@ stew,
wat bijzonder om te lezen dat jij er van overtuigd bent dat ik nog meer trucjes heb.. Ik kan je geen ongelijk geven en ik ben er op mijn beurt van overtuigd dat jij weet dat die niet louter op geestelijk gebied zijn gericht maar een combinatie van algemeen geestelijk welbevinden en het verbranden van calorieën.
Met mijn psv ben ik vrolijk en vol lust het nieuwe jaar ingegaan. Voor nu een plagerig smsje op z’n tijd, maar de p staat er nog steeds voor. Ik vind het leuk en lekker zo, maar denk niet dat wij elkaar met regelmaat zullen zien. Maar ach, altijd lekker als er met wederzijdse lust wat druk van de ketel gehaald kan worden, ook al zou dat sporadisch zijn.
woensdag 6 januari 2010 om 15:06
quote:haddock schreef op 06 januari 2010 @ 14:52:
@ stew,
zelfs ik heb dat door hoor haddock!
@ stew,
zelfs ik heb dat door hoor haddock!
woensdag 6 januari 2010 om 15:12
@ angel, ow, ik ging juist zo cryptisch aan de slag omdat ik jou rustig uit wil laten zieken. Beetje naïef van me, ik zou zo onderhand wel moeten weten dat engeltje niet voor een gat te vangen is…en zich niet om de spreekwoordelijke tuin laat leiden.
*haddock krijgt op dit topic hele andere associaties bij het woord tuin(tje), en gaat zich even op iets anders concentreren*
*haddock krijgt op dit topic hele andere associaties bij het woord tuin(tje), en gaat zich even op iets anders concentreren*
woensdag 6 januari 2010 om 16:41
quote:haddock schreef op 06 januari 2010 @ 15:12:
@ angel, ow, ik ging juist zo cryptisch aan de slag omdat ik jou rustig uit wil laten zieken. Beetje naïef van me, ik zou zo onderhand wel moeten weten dat engeltje niet voor een gat te vangen is…en zich niet om de spreekwoordelijke tuin laat leiden.
ja concentreer jij je maar ff op wat anders dan doe ik dat ook !
engeltje is scherp dankzij alle dope die ze naar binnen slikt en snuift
ken je nagaan hoe scherp ik ben zonder dope
ja concentreer jij je maar ff op wat anders dan doe ik dat ook !
engeltje is scherp dankzij alle dope die ze naar binnen slikt en snuift
ken je nagaan hoe scherp ik ben zonder dope
woensdag 6 januari 2010 om 18:24
Hi allen, heb eigenlijk weinig te melden, maar ben me even aan het vervelen dus post ik maar weer eens even hier
Gisteren paar mailtjes gehad van sc, altijd leuk. Vandaag gewerkt, en het normale ritme is heerlijk; aan de slag maar weer @ work!
Angel: hoop dat je snel wat beter bent..
Stew: toernooi HOeveel wil je dr hebben, van die PBT's?
Gisteren paar mailtjes gehad van sc, altijd leuk. Vandaag gewerkt, en het normale ritme is heerlijk; aan de slag maar weer @ work!
Angel: hoop dat je snel wat beter bent..
Stew: toernooi HOeveel wil je dr hebben, van die PBT's?