3000+ deel 17

03-01-2010 18:16 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren

dit is een collage in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij

dit is een overzicht in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij

3000+

het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:

respect voor elkaar.

persoonlijke postings niet quoten.

verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.

Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...

*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*
Heb ik dat?!
Vannacht schreven ze over het schamen over je stukken die je schreef op het forum. Over het open zijn enzo.

Ik herken dat heel erg. Ik denk echt dat als je al mijn berichten (dus ook die van ikbenikhetisnietanders) terug leest dat je dan echt wel een zware beeldvorming van me krijgt. Ha, zowel letterlijk als figuurlijk. Terwijl ik volgens mij in de omgang toch wel redelijk normaal ben.
Zo even pauze, met een peuk.

Freak, LeukT voor je.

Petra, ze zijn volslagen gestoord, maar daar was je zelf al achter, heel veel succes en sterkte.

Pilous, lekkere service, wat een eikels.

Straat, succes met wat je moet doen.

Fries, werk ze

Piba, hoe voel jij je vandaag?

en naar de rest, hoop dat jullie een fijnde dag hebben.
Vast een domme vraag, maar wat is PGB?
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 05 januari 2010 @ 11:16:

Terwijl ik volgens mij in de omgang toch wel redelijk normaal ben.Ja, dat denk ik van mezelf ook wel es..
quote:lunaan schreef op 05 januari 2010 @ 11:28:

Vast een domme vraag, maar wat is PGB?

PGB (Persoonsgebonden budget)

Het persoonsgebonden budget(PGB) is een bedrag dat u krijgt toegekend om zelf zorg in te kopen. U heeft hier volgens de Algemene Wet Bijzondere Ziektenkosten (AWBZ) recht op. U bent dan binnen de aangegeven kaders vrij om zelf te bepalen waaraan u dit bedrag besteedt. U kunt dan bijvoorbeeld ondersteunende begeleiding inkopen voor uw kind.

Het Rugzakje

Per 1 augustus 2003 is de Wet op de Leerling Gebonden Financiering (Wet LGF) in werking getreden. Ook wel "het rugzakje" genoemd. Door deze wet hebben ouders meer vrijheid gekregen om die school te kiezen die zij het meest geschikt achten voor hun kind met beperkingen. Uit dit "potje" kunnen materialen worden aangeschaft of extra begeleiding worden betaald.
Voor zover ik dat kan beoordelen vind ik jullie allebei toch wel redelijk normaal in de omgang hoor, IBI en Boog. Toch wel redelijk dan hè. Om meer werd niet gevraagd, toch?
Dank je wel Boog, weer wat geleerd vandaag. Voel me regelmatig een domme doos hier, omdat ik niks van dit soort dingen weet.
Friez, sterkte op de weg straks!

Lunaan, da's toch logisch dat je dat soort dingen niet weet? Ik heb een jaar in het buitenland gewoond (en niet eens ver weg ofzo), maar toen ik terug kwam, ging er ook vanalles langs mij heen wat ik niet meegekregen had hoor.
allemaal

Hey, Lunaan, uitgekeken op het handwerkforum en de woef miauw club van Libelle?

Aah, wat een domper voor BAM, krijgt ze haar cadeautje niet
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Ik word telefonisch "gestalkt"door mijn contaktpersoon, dan weer de huistelefoon en dan weer mobiel. Ik ben bang dat wanneer ik opneem dat ik hem een stuk touw en een hele hoge boom ga toewensen

Ik wil vanaf nu alles schriftelijk hebben van die gast want hij heeft me weer wat geflikt.
Is het bij jullie ook nog zo wit buiten?

Hier wel en spiegelglad

Maar ik vind het wel prachtig om te zien, helemaal wanneer ik 's avonds de hond uitlaat
Vier op een rij!

Ha, dat ik mij lang niet meer overkomen:)
Ik kom even knuffels uitdelen..

Sowwy... daar houd ik het even bij.. gaat hier ook niet echt lekker.

Maar door de spanning in mijn lijf wel al veel gedaan.

even mijn bezemlijstje:

Gestofd en gestofzuigd

keukenblad geschuurd

was opgeruimd

mount everwash weg gestreken

gedoesjt

wc's uitgedaan
Hey, Q, ja logisch is het wel, maar niet altijd even leuk. En idd, ik na 15 jaar buitenland, begrijp ik er echt niets meer van.

Maar ben blij dat je snapt wat ik bedoel.

Hee straat, kind al ontdooit? Straathond niks meer gesloopt?

Jij okay?
Ah, Appel, ook een voor jou!
Zo ik ben weer opgestaan.

Ik was weer even na mijn krantenwijk terug naar bed gegaan.

Is wat later geworden dan gepland, en ik ben nog steeds moe.

Wat een gedoe zeg Petra.

Nu ben ik echt aan het twijfelen of ik voormezelf wel een psychiater wil hebben. Of een traject om te kijken wat ze kunnen doen, of wat nou precies mijn diagnose is.

Zodra ze het woord medicatie gaan roepen dan ben ik daar toch direct weg denk ik.

Die middelen hebben veel te veel bijwerkingen, daar word je ook niet vrolijk van.
Nu maar eerst even douchen en aankleden, voordat ik dalijk weer terug in bed kruip.
Hoi, Lunaan.

Kind loopt nu momenteel door de kou naar huis als het goed is, want fietsen is hier niet meer echt mogelijk.

Straathond kijkt steeds verlekkert naar mijn kastje, die ik nog steeds moet opkalefateren

En ik zit ernstig in de stress, want ik heb nog steeds geen antwoord gekregen op mijn brief aan de wethouder en kreeg gister een stresstelefoontje etc. Alles loopt nu door elkaar heen, maar er is een nieuwe wet die zegt dat de gemeente binnen vier weken hoort te antwoorden op ingezonden brieven anders kun je ze een dwangsom laten opleggen.
Hey Just me,

Ik heb laatst zoiets raars gehoord, dat je pas een vergoeding van je zorgverzekeraar krijgt wanneer de psychiater de diagnose heeft door gegeven voor het elektrisch dossier.

Absurd vind ik dat
Ik moet weer gaan,

dag allemaal
Ik hoop dat het met No goed gaat vandaag!
Dag straatje, succes ermee (ok al snap ik er niks van, alweer)

ach ja Ignorance is bliss,

Appeltje en Just allebei een knuf.

Moet ook weg. Ik ga olijven uit de bomen meppen, das heel leuk.

Dank voor de knuffels!

Achteraf toch niet slim geweest om afspraak met psych gisteren af te zeggen.

Maar ja... das achteraf en daar heb ik nu helemaal niets meer aan.

Gaat niet lekker, maar is niet spoed genoeg om hem nu te bellen.
quote:zusenzo schreef op 05 januari 2010 @ 12:23:

Ik hoop dat het met No goed gaat vandaag!Ik hoop het ook!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven