3000+ deel 17
zondag 3 januari 2010 om 18:16
dit is een collage in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij
dit is een overzicht in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
respect voor elkaar.
persoonlijke postings niet quoten.
verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*
Heb ik dat?!
dinsdag 5 januari 2010 om 19:33
Hier ook even
He verdorrie Noanne... diep in ons hart wisten we het wel maar als je dan hoort dat het echt zo is... brrrrr wel fijn dat de pijnmedicatie nu werkt... en tja morfine zolang mogelijk proberen uit te stellen lijkt me fijn als dat lukt...
Ook fijn dat je nu lekker thuis bent... en morgen nummer 1
He verdorrie Noanne... diep in ons hart wisten we het wel maar als je dan hoort dat het echt zo is... brrrrr wel fijn dat de pijnmedicatie nu werkt... en tja morfine zolang mogelijk proberen uit te stellen lijkt me fijn als dat lukt...
Ook fijn dat je nu lekker thuis bent... en morgen nummer 1
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
dinsdag 5 januari 2010 om 19:40
quote:noanne schreef op 05 januari 2010 @ 19:32:
jackyr hoe was het bij de plastisch chirurg?
Oh meiske wat lief dat je daar aan denkt
PC was tevreden (omdat ik tevreden was) maar zag ook wel dat er links een iets minder stukje in zit.. een soort deukje.. Over een half jaar moet ik nog een keertje terugkomen en dan gaan we het bekijken of hij er nog iets aan gaat doen (dat wil hij wel hoor). Voor nu krijg ik Scarban-pleisters om het sneller lichter te laten kleuren. Tnxx voor vragen
Hoeveel Tramadol slik jij? Ik heb nl vorige week ook Tramadol gekregen voor de pijn in mijn vingers/hand/arm vanwege mijn nekhernia. Ik slik er nu nog maar 1 (mag naar 3 stuks) maar merk er absoluut nog niks van.
jackyr hoe was het bij de plastisch chirurg?
Oh meiske wat lief dat je daar aan denkt
PC was tevreden (omdat ik tevreden was) maar zag ook wel dat er links een iets minder stukje in zit.. een soort deukje.. Over een half jaar moet ik nog een keertje terugkomen en dan gaan we het bekijken of hij er nog iets aan gaat doen (dat wil hij wel hoor). Voor nu krijg ik Scarban-pleisters om het sneller lichter te laten kleuren. Tnxx voor vragen
Hoeveel Tramadol slik jij? Ik heb nl vorige week ook Tramadol gekregen voor de pijn in mijn vingers/hand/arm vanwege mijn nekhernia. Ik slik er nu nog maar 1 (mag naar 3 stuks) maar merk er absoluut nog niks van.
dinsdag 5 januari 2010 om 19:45