3000+ deel 17
zondag 3 januari 2010 om 18:16
dit is een collage in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij
dit is een overzicht in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
respect voor elkaar.
persoonlijke postings niet quoten.
verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*
Heb ik dat?!
dinsdag 5 januari 2010 om 17:21
dinsdag 5 januari 2010 om 17:27
quote:appeltjesgroen25 schreef op 05 januari 2010 @ 17:23:
Huh, hoe werkt dat dan bij jou Luun? Met dat warm water?Zomers op zonnen energie,als de zon minder schijnt, dan ook wel warm water, maar niet heet genoeg om langdurige douche te nemen, dan moet het electrisch verwarmd worden, en dat duurt een uurtje.
Huh, hoe werkt dat dan bij jou Luun? Met dat warm water?Zomers op zonnen energie,als de zon minder schijnt, dan ook wel warm water, maar niet heet genoeg om langdurige douche te nemen, dan moet het electrisch verwarmd worden, en dat duurt een uurtje.
dinsdag 5 januari 2010 om 17:29
quote:zjena35 schreef op 05 januari 2010 @ 17:26:
Hoi Appel en Lunaan.
Denken julie dat ze No houden in het Zhuis? Het is al zo laat!
Ik maak me zo zorgen.
Kut, ik wil wat echts doen voor haar iets nuttigs, helpen. Kuttredkut raak er gefrustreerd van.Hee Zjeen, ik weet het niet, kan je geen berichtje op haar I-phone achterlaten. Appel of ik of wie er er is gooien wel even de libelle tab open, dus als ze daar wat post, kunnen we het hier door geven.
Hoi Appel en Lunaan.
Denken julie dat ze No houden in het Zhuis? Het is al zo laat!
Ik maak me zo zorgen.
Kut, ik wil wat echts doen voor haar iets nuttigs, helpen. Kuttredkut raak er gefrustreerd van.Hee Zjeen, ik weet het niet, kan je geen berichtje op haar I-phone achterlaten. Appel of ik of wie er er is gooien wel even de libelle tab open, dus als ze daar wat post, kunnen we het hier door geven.
dinsdag 5 januari 2010 om 17:32
dinsdag 5 januari 2010 om 17:38
dinsdag 5 januari 2010 om 18:13
quote:iry schreef op 05 januari 2010 @ 17:45:
Oh en Appel, mijn smiley op jou post, snapte je wel ongeveer.
Was meer bedoelt als zooo...lef dat je dat post.
Maar wilde ook weer niet te veel aanhalen daar.
Ik snapte m.
En ik haal dat gewoon aan ja.
Ik ben daar nog steeds boos over, omdat het naar mijn idee niet goed uitgepraat is. Er is ons toen de mond gesnoerd naar mijn idee.
Oh en Appel, mijn smiley op jou post, snapte je wel ongeveer.
Was meer bedoelt als zooo...lef dat je dat post.
Maar wilde ook weer niet te veel aanhalen daar.
Ik snapte m.
En ik haal dat gewoon aan ja.
Ik ben daar nog steeds boos over, omdat het naar mijn idee niet goed uitgepraat is. Er is ons toen de mond gesnoerd naar mijn idee.
dinsdag 5 januari 2010 om 18:40
dinsdag 5 januari 2010 om 18:47
Nou ik ben weer helemaal blij. Alle administratie van 2009 is, bijna, aan de kant.
Alleen balansen van winkel is mijnheer van de adm. nog niet goed . Wij doen het al 11 jaar op deze manier, maar nu is het ineens niet meer goed. Grrr. Nou ja die ga ik morgen wel eens even bellen. Wie denkt ie wel niet dat ie is!
Nog 2 uurtjes werken en dan kan ik naar huis!
Alleen balansen van winkel is mijnheer van de adm. nog niet goed . Wij doen het al 11 jaar op deze manier, maar nu is het ineens niet meer goed. Grrr. Nou ja die ga ik morgen wel eens even bellen. Wie denkt ie wel niet dat ie is!
Nog 2 uurtjes werken en dan kan ik naar huis!