3000+ deel 17

03-01-2010 18:16 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren

dit is een collage in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij

dit is een overzicht in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij

3000+

het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:

respect voor elkaar.

persoonlijke postings niet quoten.

verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.

Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...

*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*
Heb ik dat?!
ik ga eens even een fruitmand leegeten (zwanger en dan moet je....), mss tot zo!
Ja hoor, Piba. Zoals ik al eerder schreef veel administratie gedaan om 2009 af te sluiten. En een uurtje eerder naar huis ivm weinig bezoekers.
He fijn om te lezen Iry

En mediatorverhaal klopt werkt alleen als je het al helemaal eens bent... ze ( we hebben een zij) denkt mee ligt jurdische dingen toe en zo maar voor de rest moet je samen het verhaal maken ( lees convenant) met een asperger ( bij Peet ) en ik denk dus ook hier.. gaat dat niet werken... hij ging wederom al mijn grenzen over en ik wilde alweer gaan toegeven daarom ik voor mezelf een advocaat ingeschakeld fijn gesprek gehad te horen gekregen dat ik niet GEK ben en in mijn recht sta.. haar beslissing en berekeningen gisteren doorgemaild naar ex... en nu moeten we daar een beslissing over gaan nemen...dan kan mediator dat uitwerken in convenant... gaat hij nergens mee akkoord dan wordt het procederen... maar daar gaat freaky nog maar even niet over nadenken/wakker liggen
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Mijn ex is echt behoorlijk hoogbegaafd ( op het debiele af) en toont weinig emotie... vandaar dat ik die conclusie na een fijne klets middag met Peet en gesprekken bij Peut "voorzichtig"heb getrokken
Hoi Fries... dag Piba

Choco volgens mij vanuit hier nog geen felicitaties dus bij deze... en gave naam..mooi! geniet ervan meid
En je verschrijving was mij niet opgevallen want Mini was maar 2230 gram bij haar geboorte
Gelukkig helemaal goed gekomen

en tja Piba waarom heeeel lief ze luistert goed ( eet wat minder goed dat levert wel eens frustratie op) maar knuffelt veel ruimt haar zooi op zegt lieve dingen... is een wijs meisje... nou gewoon nooit echt problemen enzo... het lijkt vanzelf te gaan....
dag freak.
Ok volgens mijn vriendinnen ga ik goed lief maar zeker ook heel CONSEQUENT met haar om ( eh schrijf je dat zo?) Nee is nee en ja is ja.....)
Je kunt wel trots op haar zijn, zo te lezen!
Ik ben duidelijk van de grensen ( bij haar wel bij me zelf dus niet maar goed )
sowwy tetter door...
Iry, krijg je nu de nawerking van het afgelopen weekend misschien?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:vivafreak1 schreef op 05 januari 2010 @ 21:15:

Ik ben duidelijk van de grensen ( bij haar wel bij me zelf dus niet maar goed )ja kan niet alles hebben Freak
quote:friezinnetje schreef op 05 januari 2010 @ 21:16:

[...]

ja kan niet alles hebben Freak Neuh Fries een lief en makkelijk kind ben ik al erg mee gezegend... en ach die Peut gaat mij nog wel verder helpen
Jij komt er wel weer bovenop Freak!
En het feit dat ik zo sterk ben in mijn overtuiging dat Ex over en uit is... zegt ook wel wat denk ik dan maar..... leer niet voor niets iedere dag bij zeg maar
consequent was goed gespeld, Freak!

Je meissie klinkt idd heel lief! Ik heb goede hoop dat die van mij zich ook heul lief ontwikkelt....
Ik denk dat dat goed is freak een eigen advocaat hebben, zeker als je al het gevoel krijgt dat er over je grenzen gegaan wordt en je al snel de neiging hebt maar toe te geven.

Je hoeft elkaar niet het leven zuur te maken of het vel van het neus te halen(of zoiets).

Maar wel goed voor jezelf en je pukkie zorgen en daar zijn gewoon rechten voor, dar mag je best voor op je strepen staan.

Een mediator is....wat het woord al zegt, om beide partijen tevreden te stellen, die heeft altijd twee petten op.

Een eigen advocaat staat enkel voor jou recht.

Nou ja....Succes er allemaal mee, scheiden is kut .
Zo. ik val er zomaar weer even tussen
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Freak: toch goed dat je de advocaat hebt ingehuurd! Nu maar hopen dat Ex voor rede vatbaar is (of zijn advocaat in elk geval!)
Freak: toch goed dat je de advocaat hebt ingehuurd! Nu maar hopen dat Ex voor rede vatbaar is (of zijn advocaat in elk geval!)
Straat!
Thanks Piba... en je weet het he consequent... en de drie RRR

Rust Reinheid en Regelmaat

Daarrom gaat scheiding haar ook goed af.. hij was er toch al nooit en ikke wel... er is niet veel veranderd behalve om het weekend Papa weekend en dat ziet ze als 1 grote logeerpartij... en logeren is Feest!
de drie RRR.... ik lijk wel een oud wijf maar meen het echt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven