Saai!
dinsdag 5 januari 2010 om 22:24
quote:steph schreef op 05 januari 2010 @ 22:18:
Snjookie, leuk huisje waar je in woont of is dat je huisje niet bij PC?
Och, Ieniemienie nu weet ik het ook. Maar vind het te saai om er iets mee te doen.
Nee helaas, da's het huisje waar de kerstman woont. Heb ik een km ten noorden van gewoond...
Snjookie, leuk huisje waar je in woont of is dat je huisje niet bij PC?
Och, Ieniemienie nu weet ik het ook. Maar vind het te saai om er iets mee te doen.
Nee helaas, da's het huisje waar de kerstman woont. Heb ik een km ten noorden van gewoond...
Snjókorn falla, á allt og alla
woensdag 6 januari 2010 om 08:26
woensdag 6 januari 2010 om 09:18
woensdag 6 januari 2010 om 10:07
goedemorgen saaierds.zonnetje schjnt hierzo,maar tis koud...bbbrrr.
heb sollicitatie gedaan bij woongroep waar ik regelmatig word ingezet via de uitzendorganisatie.
tis een tijdelijk part-time contract,maar dat vind ik wel best.dan blijft er genoeg tijd over voor mn andere dingen.
nu ff afwachten dat ze mij oproepen voor gesprek.
heb sollicitatie gedaan bij woongroep waar ik regelmatig word ingezet via de uitzendorganisatie.
tis een tijdelijk part-time contract,maar dat vind ik wel best.dan blijft er genoeg tijd over voor mn andere dingen.
nu ff afwachten dat ze mij oproepen voor gesprek.
woensdag 6 januari 2010 om 11:31
Goedemorgen elfendansmaisjes,
Ien wat een saaie bloemen heb je gestuurd. Die hangen verdrietig in de de vaas.
Steph wat ben je weer saai druk, reizen geboekt, boodschapjes doen en nog veel meer saaie dingen
Deztunnie ik duim even mee met Snjookje voor je!
Snjookje wat ziet dat huis er gaaf uit. En openhaard met dennengeur is wel erg erg saai lekker.
Ien wat een saaie bloemen heb je gestuurd. Die hangen verdrietig in de de vaas.
Steph wat ben je weer saai druk, reizen geboekt, boodschapjes doen en nog veel meer saaie dingen
Deztunnie ik duim even mee met Snjookje voor je!
Snjookje wat ziet dat huis er gaaf uit. En openhaard met dennengeur is wel erg erg saai lekker.
woensdag 6 januari 2010 om 15:59
quote:steph schreef op 06 januari 2010 @ 14:21:
Volgend jaar wordt het saaie IJsland hoor. Ik wil dat huisje zien, en de andere mooie saaie dingen.Dan kom je toch zeker wel effe saai op de koffie he......
Volgend jaar wordt het saaie IJsland hoor. Ik wil dat huisje zien, en de andere mooie saaie dingen.Dan kom je toch zeker wel effe saai op de koffie he......
snjokorn wijzigde dit bericht op 06-01-2010 15:59
Reden: saai
Reden: saai
% gewijzigd
Snjókorn falla, á allt og alla