yammini
zaterdag 3 januari 2009 om 11:43
Vanwege de grote belangstelling die ik afgelopen dagen/ weken en maanden heb ontvangen ... vind ik dat t een eigen topic verdient
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
woensdag 6 januari 2010 om 09:18
Ach, wat een popke is het toch!
Yammini van harte gefeliciteerd. Het is alsof het gister was, dat we dik in de spanning zaten of je vandaag zou komen. Je was mijn verjaarskadootje vorig jaar. Prachtige datum om jarig te zijn!
Lola ook gefeliciteerd. Is zij ook 1 geworden? Vandaag is Alice33 uitgerekend, ben benieuwd of er al iets is want heb dr al een paar dagen niet langs zien komen.
Yammini van harte gefeliciteerd. Het is alsof het gister was, dat we dik in de spanning zaten of je vandaag zou komen. Je was mijn verjaarskadootje vorig jaar. Prachtige datum om jarig te zijn!
Lola ook gefeliciteerd. Is zij ook 1 geworden? Vandaag is Alice33 uitgerekend, ben benieuwd of er al iets is want heb dr al een paar dagen niet langs zien komen.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
woensdag 6 januari 2010 om 11:55
quote:Yamuna schreef op 06 januari 2010 @ 08:16:
yammini komt eens kijken wat er hier allemaal geschreven word
[afbeelding]
één jaar oud, al een hele mijlpaal!
en voor mij ;
één jaar moeder, één jaar borstvoeding, een jaar mijn meisje lekker bij mij in de draagdoek.
Gefeliciteerd Yammini en Yammama!
yammini komt eens kijken wat er hier allemaal geschreven word
[afbeelding]
één jaar oud, al een hele mijlpaal!
en voor mij ;
één jaar moeder, één jaar borstvoeding, een jaar mijn meisje lekker bij mij in de draagdoek.
Gefeliciteerd Yammini en Yammama!