yammini
zaterdag 3 januari 2009 om 11:43
Vanwege de grote belangstelling die ik afgelopen dagen/ weken en maanden heb ontvangen ... vind ik dat t een eigen topic verdient
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
vrijdag 16 januari 2009 om 14:07
quote:Yamuna schreef op 16 januari 2009 @ 10:24:
[...]
boedha heeft strenge training gehad vroeger .. dus hij likt niet
niet aan je hand en niet over je gezicht. en ik moet je zeggen dat ik een niet likkende hond erg prettig vind. ik gruwel van honden die kindergezichtjes aflebberen Nou dat heb je dan beter voor mekaar als ik. Alhoewel mijn tweede hond wel wat beter afgericht is.
[...]
boedha heeft strenge training gehad vroeger .. dus hij likt niet
niet aan je hand en niet over je gezicht. en ik moet je zeggen dat ik een niet likkende hond erg prettig vind. ik gruwel van honden die kindergezichtjes aflebberen Nou dat heb je dan beter voor mekaar als ik. Alhoewel mijn tweede hond wel wat beter afgericht is.
zondag 19 april 2009 om 01:03
SJEEEZZZUS! Ben begin van de avond begonnen met pagina 1 van dit topic, werd er door iemand op gewezen toen ik vroeg of Yamuna nu eigenlijk al een baby uit had gepoept (mjaa beetje laat maar ik wist niet waar ze ergens was in de zwangerschap).
Ben nu op pagina 73 en word nu toch wel errug ONGEDULDIG!!!!
*gaat naar pagina 74 en is heul erg nieuwsgierig naar het vervolg*
Ben nu op pagina 73 en word nu toch wel errug ONGEDULDIG!!!!
*gaat naar pagina 74 en is heul erg nieuwsgierig naar het vervolg*
zondag 3 januari 2010 om 10:19
een jaar geleden... alweer een JAAR geleden! werd ik wakker met water....
nu werd ik wakker van een heerlijk babbelend en zingend meisje naast mij.
8 tandjes en een kiesje, een eigenwijs plukje haar op haar bolletje en deze week haar eerste stappen loslopen bij luid applause van pappa yamman en mij.
wat gaat zo een jaar snel !
nu werd ik wakker van een heerlijk babbelend en zingend meisje naast mij.
8 tandjes en een kiesje, een eigenwijs plukje haar op haar bolletje en deze week haar eerste stappen loslopen bij luid applause van pappa yamman en mij.
wat gaat zo een jaar snel !
zondag 3 januari 2010 om 10:36
Dan feliciteer ik je woensdag nog een keer
Maar herkennen doe ik het wel. "oh. rond deze tijd had ik mijn eerste wee, rond deze tijd had ik het moeilijk, nu mocht ik persen, nu is ze geboren"
Heb zelf een dag heel erg emotioneel rondgelopen, een jaar was alweer voorbij. Kon het me gewoon niet voorstellen
Maar herkennen doe ik het wel. "oh. rond deze tijd had ik mijn eerste wee, rond deze tijd had ik het moeilijk, nu mocht ik persen, nu is ze geboren"
Heb zelf een dag heel erg emotioneel rondgelopen, een jaar was alweer voorbij. Kon het me gewoon niet voorstellen
Ja, dat vind ik echt.