3000+ deel 17
zondag 3 januari 2010 om 18:16
dit is een collage in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij
dit is een overzicht in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
respect voor elkaar.
persoonlijke postings niet quoten.
verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*
Heb ik dat?!
woensdag 6 januari 2010 om 15:04
quote:JustMe32 schreef op 06 januari 2010 @ 15:00:
Ik wil ook zon hier.
Maar nee het blijft maar sneeuwen....
Ojee...ik post te veel berichten vandaag volgens mij.
Maar ik las ergens dat je veel berichten moest hebben om over dingen mee te praten. Tja dan mag ik nog wel even.
Jij mag zoveel en zo weinig posten als je wilt!
Het is geneuzel dat je pas bij een bepaald aantal posts mee mag praten met de opperforumsters het is ook maar de vraag of je dat wel wilt!
Overigens heb ik nu heul weinig posts op mijn naam staan, toch ben ik al actieve forumster sinds 10 jr.
Hoeveelheid posts zegt niks, je nicks dat telt!
Zonder gekheid de zinnigheid waarmee je iets te zeggen hebt, dat is wat telt!
En we moeten dit topic ook vol krijgen natuurlijk dus, nou ja...
Is het toch nog nuttig of niet?
Ik wil ook zon hier.
Maar nee het blijft maar sneeuwen....
Ojee...ik post te veel berichten vandaag volgens mij.
Maar ik las ergens dat je veel berichten moest hebben om over dingen mee te praten. Tja dan mag ik nog wel even.
Jij mag zoveel en zo weinig posten als je wilt!
Het is geneuzel dat je pas bij een bepaald aantal posts mee mag praten met de opperforumsters het is ook maar de vraag of je dat wel wilt!
Overigens heb ik nu heul weinig posts op mijn naam staan, toch ben ik al actieve forumster sinds 10 jr.
Hoeveelheid posts zegt niks, je nicks dat telt!
Zonder gekheid de zinnigheid waarmee je iets te zeggen hebt, dat is wat telt!
En we moeten dit topic ook vol krijgen natuurlijk dus, nou ja...
Is het toch nog nuttig of niet?
woensdag 6 januari 2010 om 15:05
@JM: gezellig blijven doorkletsen, hoor! Ik wil ook zon en 25 graden! Nog even geduld, het komt er echt wel weer aan. Hier in NoordHolland zie ik ook weer dikke sneeuwwolken samenpakken. we houden het niet droog.
daarnaast moet ik idd ook mijn saldo opkrikken, dus ik klets gezellig mee! Nog een paar 3000+ afleveringen ,en ik mag ook iets zeggen op het beleidstopic! hoihoihoi!
@Peet: tot snel!
daarnaast moet ik idd ook mijn saldo opkrikken, dus ik klets gezellig mee! Nog een paar 3000+ afleveringen ,en ik mag ook iets zeggen op het beleidstopic! hoihoihoi!
@Peet: tot snel!
woensdag 6 januari 2010 om 15:09
waar het om gaat, is dat mensen zich niet gehoord voelen Bubbeltje en daar tegen ageren en waar ik vanmorgen over viel, is dat als er eentje over een forummer haar gal spuwt over een forummer, er ineens uit allerlei hoeken mensen komen om dat te beamen, terwijl diezelfde mensen normaal hun mond houden en daar heb ik moeite mee. Het voelt niet eerlijk voor mij
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
woensdag 6 januari 2010 om 15:15
Heb je ook wel een punt in hoor Roos, maar ik snap de commotie van alle kanten daar en vind het nergens meer over gaan (het begon nota bene om hoofdletters... en kijk waar het nu op uitgedraaid is).
Ik heb ook desbetrefende forumster al eens eea gezegd in een topic (was het dus niet met haar eens), maar als zij geen gelijk heeft reageert ze verder niet op een reactie op haar.
En als ze vindt dat ze wel gelijk heeft gaat ze net zolang door tot de ander het wel best vindt en dan nog gaat ze door.
Ik ga me daar op beleid niet in mengen want het heeft allemaal geen zin. Niemand krijgt gelijk en zo blijft het maar doorgaan en doorgaan.
Iedereen kan z'n zegje prima doen daar
Ik heb ook desbetrefende forumster al eens eea gezegd in een topic (was het dus niet met haar eens), maar als zij geen gelijk heeft reageert ze verder niet op een reactie op haar.
En als ze vindt dat ze wel gelijk heeft gaat ze net zolang door tot de ander het wel best vindt en dan nog gaat ze door.
Ik ga me daar op beleid niet in mengen want het heeft allemaal geen zin. Niemand krijgt gelijk en zo blijft het maar doorgaan en doorgaan.
Iedereen kan z'n zegje prima doen daar
woensdag 6 januari 2010 om 15:15
Roos, da's niet helemaal waar. Ze werd nergens afgebrand er werd alleen gevraagd of het niet wat minder kon. Ik reageer daar niet maar ik word ook kriegel van dit gedrag van sommige forummers. 't verpest voor mij een beetje het plezier van het forummen. Elke keer deze postings doen bij mij het gevoel opleven van: heb je d'r weer, diepe zucht. En ik vind dat mensen dat best wel mogen zeggen zonder dat de persoon dan afgebrand wordt.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
woensdag 6 januari 2010 om 15:27
het gaat me nog niet eens zo om betreffende forumster, die kan haar battles prima zelf uitvechten. Het gaat mij om het principe dat mensen ineens wel hun mond durven open te doen als er medestanders zijn. Een tijdje terug hadden we steeds die respecttopics en toen was het altijd Fleurtje die het doelwit was
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
woensdag 6 januari 2010 om 15:47
Pfff ik moet eerlijk bekennen dat ik het wel vermakelijk vind om te lezen.... en ik ook de neiging heb om te zeggen kappen nu... get a life... maar ach waarom zou ik denk ik gelijk daarna...
Wel een vraag voor Naomi gepost.. want ben het overzicht volledig kwijt!
Wel een vraag voor Naomi gepost.. want ben het overzicht volledig kwijt!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
woensdag 6 januari 2010 om 15:50
quote:rosanna08 schreef op 06 januari 2010 @ 15:27:
het gaat me nog niet eens zo om betreffende forumster, die kan haar battles prima zelf uitvechten. Het gaat mij om het principe dat mensen ineens wel hun mond durven open te doen als er medestanders zijn. Een tijdje terug hadden we steeds die respecttopics en toen was het altijd Fleurtje die het doelwit wasJaaaaa het 20003545798789e respect topic dan maar
het gaat me nog niet eens zo om betreffende forumster, die kan haar battles prima zelf uitvechten. Het gaat mij om het principe dat mensen ineens wel hun mond durven open te doen als er medestanders zijn. Een tijdje terug hadden we steeds die respecttopics en toen was het altijd Fleurtje die het doelwit wasJaaaaa het 20003545798789e respect topic dan maar