hoe oud was jij?

06-01-2010 11:19 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Toen je je meest recente relatie kreeg?

Ik ben inmiddels 22 en heb nog nooit echt een serieuze relatie gehad. Wel heb ik op mijn 19e een bijzonder contact gehad met een jongen, maar daar is nooit een serieuze relatie uit voortgekomen. Daarna heb ik nooit meer wat met een jongen gedaan, niet eens gezoend. Hoe ouder ik nu word, hoe minder vertrouwen ik erin krijg dat ik ooit nog iemand tegenkom. Maar om toch weer wat hoop te krijgen dat ik vast nog wel iemand tegen zou kunnen komen, dus mijn vraag aan jullie: hoe oud waren jullie toen jullie je meest recente relatie kregen?
jeetje zo jong nog... k was wel 21 toen k ging samen wonen.. maar dat heeft niet lang geduurd...

mijn huidige vriendje, en papa van ons kind... leerde ik kennen net voor mn 30ste verjaardag :-)

dus joh
quote:Dromertje87 schreef op 06 januari 2010 @ 11:31:

@absoluteEinstein, hoe oud was jij dan toen je je eerste relatie kreeg? En heb je later wel 'de ware' gevonden? En zo ja: hoe oud was je toen?

Eerste vaste relatie was ik 22.

En de ware gevonden op m'n 34ste.
17 en toen 4 jaar ene relatie gehad, uit en daarna met mijn 22 mijn man getrouwd, ja dat ging snel.
44. Het was mijn tweede serieuze relatie. (Mijn eerste serieuze relatie kreeg ik toen ik 16 was.) Ben nu getrouwd met hem, 11 jaar samen en supergelukkig.
Ik was 20, hij 27. Nu zijn we 7 jaar samen. Hij was niet de eerste, hopelijk wel de laatste!
ik was 22, hij 30. Ik al vanaf mn 15e relaties (tja wat is serieus.. wel serieus in mijn ogen, ook rond mn 20e.. maar nooit langer dan 1,5 jaar)

Hij nooit lange serieuze relatie gehad, laatbloeier..

Nu ruim 2 jaar samen en geloof dat dit m is

weet je TO, soms ben je later blij dat je m niet zo vroeg tegenkwam. Ben heel blij met mn vriend maar zou soms wel willen dat ie iets later de bocht omkwam..
Ik was 20, hij 28. Dat is nu 17 jaar geleden.
@Creabea, waarom zou je soms willen dat hij later was gekomen?

Ik moet trouwens zeggen dat ik niet vanaf mijn 16e ofzo al een serieuze relatie had willen hebben, ook niet nu ik op die tijd terugkijk. Op dit moment zit ik nog middenin de studietijd, en het idee van 'huisje. boompje, beestje' is tot nu toe nooit iets geweest waar ik echt behoefte aan had. Ook nu zou ik dat nog niet willen. Eerst studeren, mezelf ontwikkelen, de rest komt later wel. Maar een latrelatie zou ik best wel willen.
Trouwens dames, fijn om jullie reacties te lezen! haha dus het bestaat toch nog, een relatie krijgen na je 22e.
21, nu 3 jaar samen
Ik snap zo wat je bedoeld!

Ben zelf ook 22 en nog nooit een serieuze relatie gehad..

Laatst had ik leuk contact met een jongen, maar is helaas ook niet gelopen zoals ik zou willen..

Iedereeen zegt wel dat het wel komt..

Maarja mag ik ook een keer...

Vriendinnen van mij hebben een relatie uit..

en na een paar maanden hebben ze weer een nieuwe relatie!
quote:Dromertje87 schreef op 06 januari 2010 @ 12:31:

Trouwens dames, fijn om jullie reacties te lezen! haha dus het bestaat toch nog, een relatie krijgen na je 22e.

Tuurlijk joh, je bent zelfs nog jong genoeg om nog 1 of 2 relaties te hebben die niet werken

Maak je niet druk, er zijn vele leuke mannen en je gaat zeker weten iemand tegenkomen. Hoe ouder je bent, hoe beter je weet wat je wil qua relatie en qua type man. Heeft ook voordelen hoor.

En tot die tijd, lekker een beetje daten. Via internet of naar een singlesfeest, gewoon voor de lol. Je hoeft er geen levenslange relatie uit te halen, maar gewoon een avond lol en nieuwe mensen leren kennen is toch ook veel waard?
Deze relatie begon toen ik 25 was, hij 26. Wij zijn nu 2 1/2 jaar en een kind verder Ik ben nu 28.
Ik was 19, we zijn nu 8 jaar samen waarvan 5 jaar getrouwd!
Hey, ik was 16 toen ik mijn eerste serieuze relatie kreeg. Dit heeft 14 jaar geduurd. Nu ben ik 32 en ben ik bijna een jaar samen met een hele lieve man van 28. Hij had voor mij uberhaupt nog nooit een relatie gehad!

Dus meid, komt echt wel goed!
25 en hij 34. Allebei eerste serieuze, langere relatie. Nu 3 jaar later: super gelukkig en twee kindjes.
@dromertje, ik zou mn vriend niet meer kwijtwillen hoor.. maar soms denk ik wel: als ik m nou lekker op mn 25e ofzo was tegengekomen.. Ben druk bezig met een eigen bedrijf, met mijn studie, met mijn eigen leven. Aan de andere kant wil ik graag bij hem zijn en dingen met hem opbouwen. Soms botst dat (vooral in mn hoofd hoor)

Niet dat ik nog rond wil sletten of wat dan ook.. maar ik wil graag een leven opbouwen zonder afhankelijk te zijn
ik was 20, en had daar voor flink last van bindingsangst maar ik kwam mijn huidige vriend tegen en het was meteen goed, nou ja 1 keer een dipje gehad dat ik dacht moet ik het uitmaken. (is dit het nou.. gevoel).

Maar rustig an je hebt nog alle tijd!

En als je degene vind die je helemaal te gek vind dan wil je er van zelf wel mee zoenen.
eerste echte relatie was van 17 tot 20 jaar. en mn tweede van 21 tot nu:) bijna 10 jaar
24 (hij ook) en zijn nu 6 jr. samen waarvan 1 jr. getrouwd (en inmiddels ook in verwachting)

TO geniet lekker van je vrijgezellenbestaan en probeer gelukkig te zijn. Niet teveel ermee bezig zijn en dan opeens, zomaar uit het niets loop je tegen HEM aan (althans dat is mijn ervaring)
Ik was net 16. Ben nu 21, dus bijna vijf jaar samen (incl. een -pff-ik-ben-wel-erg-jong-om-al--gebonden-te-zijn / is-dit-het-nou Break, maar nu gaat het goed
Ik was pas 18 geworden en hij was 20. We zijn nu 7 jaar samen.
Ik was 22, nu 29 en dus 7 jaar samen.
34 en nu 2 jaar samen. En hem wil ik houden.

Daarvoor van 22 tot 29 een serieuze relatie gehad.

Mijn eerste vriendje (wederzijds verliefd) op mijn 17e, maar da's wel echt kalverliefde hoor, als ik nu terugkijk. Maar het was wel leuk.

Een kennis van mij was midden 30 toen hij de vrouw tegenkwam met wie hij is getrouwd en een kind heeft. Daarvoor had hij ook nooit een relatie.

Veel van mijn vriendinnen zijn pas na hun 30e de man/vrouw van hun leven tegengekomen, dus maak je niet druk, maak je leven leuk en geniet. Er komt vanzelf wel iemand voorbij met wie die geweldige klik er is.
Ik was 20, hij 19. En we zijn nu 15 jaar samen waarvan 11 getrouwd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven