3000+ deel 17

03-01-2010 18:16 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren

dit is een collage in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij

dit is een overzicht in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij

3000+

het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:

respect voor elkaar.

persoonlijke postings niet quoten.

verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.

Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...

*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*
Heb ik dat?!
Ohhhh mooie taart Fries... kijk die hadden we dan weer niet.. hij was lekker maar niet echt super mooi zeg maar
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Ja friez maar dan de taarten niet onder elkaar maar verschoven zeg maar. En het maannetje rent weg maar het vrouwtje grijpt hem bij zijn lurven.. Zal ff foto zoeken
Ik zit zelf aan de kaas JM... dus ik geef je vraag door
hele mooie taart
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
IBI, zo gaat het de hele dag week al zo'n beetje. Je ligt bij toerbeurt onder vuur geloof ik. Tenzij je het juiste aantal posts hebt, dan mag je af en toe de joker inzetten. Geloof ik althans, want ik heb dus nog steeds geen instructies ontvangen.
Ik laat gewoon alles maken. Heb er voor gespaard dus mijn kleding komt wel goed!
We zijn lekker bezig meiden... nog effe een sprint en dan zijn we er
Wij hadden een echte traditionele taart, met creme marsepein en zalmroze roosjes, in etages. Superromantisch enzo. En hoog ook, want tja, die 250 gasten hè?
Ik heb een op maat gemaakte jurk, eigen keuze voor 500,- gulden (in Turkije)
Oh lingerie duurder dan de jurk Q... mijn hemel
quote:qwertu schreef op 06 januari 2010 @ 21:13:

[...]

Je hebt ze toch wel een beetje mooi symmetrisch onder je tetten geplakt hè? Anders mis je het kipfilet-effect. Waarom denk je dat ik er twee heb? Die ene is voor op mijn buik.. die andere mooi doormidden en.. huppa
Wij hadden niet gespaard, want wij zouden niet trouwen. En de Jurk, daar moest vooral een Buik in passen. Die heb ik bij een positiemodewinkel gekocht dus. De Jurk dan. De Buik had ik al.
Kijk dat doe je goed Zus
quote:vivafreak1 schreef op 06 januari 2010 @ 21:19:

Oh lingerie duurder dan de jurk Q... mijn hemel Mijn tetten hadden tegen de tijd dat ik trouwde ongeveer het effect nagedaan van net zo veel siliconenpleisters als jouw jubileum, dus ik moest ook daadwerkelijk voor de stóf betalen, zeg maar.
Wij maar 40 vaste gasten ( -1 uiteindelijk) maar die rekening van eten en drank ondanks 3 zwangeren echt schrikbarend... maar was dus wel eenheel gaaf feest
Haha Q! 'Doet u mij maar die jurk, kan ik daar ook een buik bij krijgen?

kan iemand ff uitleggen hoe ik plaatje kan plakken hier?
Hihihi @ ik had ook jetsers toen hoor want al 5 maanden zwanger maar zo bont heb ik het dus toen niet gemaakt
Nou zal ik het dan maar helemaal vertellen, nu we toch dit onderwrrp nu even aanhouden..

Vriend haalt mij op van moeders huis, dan gaan we per koets naar locaties voor foto;s. Dan naar locatie, rond 15.oo trouwen, receptie waar 300 man komt, dan schoppen we iedereen weg behalve vrienden (denk aan 50-100 man) en gezin, dan eten met zn allen en dan feessie!!

Vervolgens 2 nachten in de huwelijkssuite omdat ik dat wel nodig heb hahahaha!!

Zaterdag heb ik de afspraak bij de locatie met vriend en ceremoniemeester, zin in!!
Eh choco op bergje drukken hier boven aan.. bij plaatje in google url kopieern ( zonder de HTTP die er al staat) en dan weer op bergje drukken en op ok... en soms moet je tijdelijke..huppeldepup vensters eerst toestaan althans ik wel .. hoop dat ik duidelijk ben want compu nitwit
wie opent de volgende eigenlijk?
sorry even tussendoor wat zet ik in titel 3000 + 18? en is zus der al? men de stress!!!
Choco,

rechtermuisknop, eigenschappen Url kopieren en dan hier 4e knopje van rechts aanklikken en dan url in balk zetten
Ik heb mijn bruiloft in twee weken tijd geregeld aangezien hij geen verblijfsvergunning had en alleen een vakantievisum voor een maand.

150 gasten

En we hadden geen geld, totdat meneer mijn bruidsjurk geld had vergokt.............aan de paarden races, god wat was ik link

En 7000,- had gewonnen.
iig 3000+ en 18 en verder mag je er zelf iets van maken Lun
oh had plaatje opgeslagen, ff opnieuw zoeken op de site hahahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven