Wat eet je vanavond niet?
dinsdag 5 januari 2010 om 15:49
Heb je een weekmenu gemaakt en " moet " je nu iets eten waar je vorige week nog heel veel zin in had maar nu niet meer?
Had je je verheugd op een stoofpot maar moet je onverwacht vroeg weg waardoor het een snelle hap wordt?
Moet je je lievelingsgerecht zó aanpassen ( " ma-ham, er zitten dingetjes in; ik lust geen dingetjes " ) dat het niet meer lijkt op je lievelingsgerecht?
Had je bedacht dat je alles in huis had en blijk je nu spontaan vegetarisch te moeten eten?
kortom ; wat eet je vanavond NIET ? ( wat je graag had willen eten )
Had je je verheugd op een stoofpot maar moet je onverwacht vroeg weg waardoor het een snelle hap wordt?
Moet je je lievelingsgerecht zó aanpassen ( " ma-ham, er zitten dingetjes in; ik lust geen dingetjes " ) dat het niet meer lijkt op je lievelingsgerecht?
Had je bedacht dat je alles in huis had en blijk je nu spontaan vegetarisch te moeten eten?
kortom ; wat eet je vanavond NIET ? ( wat je graag had willen eten )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

woensdag 6 januari 2010 om 18:15
woensdag 6 januari 2010 om 18:38
woensdag 6 januari 2010 om 18:42
woensdag 6 januari 2010 om 21:22
quote:vlammetje schreef op 06 januari 2010 @ 18:42:
Oh, en zondag at ik geen kruidenboter bij de randjes van mijn pizza, omdat ik de dag erna moest werken.
Wat doe je dan voor werk, dat je daar rekening mee houdt?
Verpleegster is het enige dat in me op zou komen.Knoflookmeur is niet zo fijn aan je bed als je ziek bent, maar anders??
Oh, en zondag at ik geen kruidenboter bij de randjes van mijn pizza, omdat ik de dag erna moest werken.
Wat doe je dan voor werk, dat je daar rekening mee houdt?
Verpleegster is het enige dat in me op zou komen.Knoflookmeur is niet zo fijn aan je bed als je ziek bent, maar anders??
.
dinsdag 12 januari 2010 om 18:06