3000+ Deel 18
woensdag 6 januari 2010 om 21:51
Ελλα φιλρακια
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
-respect voor elkaar.
-persoonlijke postings niet quoten.
-verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
Zus, met je 10.000 postings.
Bam en Floor, volgende week zijn jullie thuis
No en Bi van ons allen
*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*[/quote]
.
donderdag 7 januari 2010 om 22:37
quote:vivafreak1 schreef op 07 januari 2010 @ 22:34:
Nee financieel geen gewin want hij moet voor mij betalen... dus echtscheiding krijgt eindelijk spoed....
Maar zijn gewin is.. einde relatie.... ouders wonen geen optie... hij wil gewoon zijn huis terug!!!!!!!!En....ik denk dat hij toch ook wel het beste voor heeft met Mini?
Nee financieel geen gewin want hij moet voor mij betalen... dus echtscheiding krijgt eindelijk spoed....
Maar zijn gewin is.. einde relatie.... ouders wonen geen optie... hij wil gewoon zijn huis terug!!!!!!!!En....ik denk dat hij toch ook wel het beste voor heeft met Mini?
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
donderdag 7 januari 2010 om 22:37
donderdag 7 januari 2010 om 22:39
donderdag 7 januari 2010 om 22:40
quote:vivafreak1 schreef op 07 januari 2010 @ 22:39:
Klopt Sgaap... maar ik ben wel huiverig voor alle situaties waarin partnerallimentatie eventueel weg kan vallen ... overlijden... baan kwijt buiten zijn schuld... dan zit ik daar met toren hoge huur lees... 835 euro!!!!!!!!!!!!!!!!!!Wow... Ik zou hier heeeel goed over nadenken als ik jou was...
Klopt Sgaap... maar ik ben wel huiverig voor alle situaties waarin partnerallimentatie eventueel weg kan vallen ... overlijden... baan kwijt buiten zijn schuld... dan zit ik daar met toren hoge huur lees... 835 euro!!!!!!!!!!!!!!!!!!Wow... Ik zou hier heeeel goed over nadenken als ik jou was...
donderdag 7 januari 2010 om 22:41
donderdag 7 januari 2010 om 22:42
donderdag 7 januari 2010 om 22:44
donderdag 7 januari 2010 om 22:44
donderdag 7 januari 2010 om 22:47
Welterusten iedereen.
Extra voor Noanne en Bianca (ik begrijp je gevoel lieve Bi dat je graag wilt dat het lijden voor je moeder zo kort mogelijk hoeft te duren, dat is pure liefde voor je moeder. Een klap hóef je dan ook niet te krijgen.)
Ook voor Freakje.. veel wijsheid lieverd
Tot morgen allemaal.. ben zo moe.. zal morgen appeltaart voor jullie allemaal bakken
Trusteeeee
donderdag 7 januari 2010 om 22:49
Bi.. echt wel... Thanks!
En Minny... je hebt gelijk voor vrije sector huur en dus een normaal huis voor mij en minni moeten er trucen uit de doos getoverd worden... maar dit gaat mij te snel.. en de gevolgen als.......... zijn echt heel groot.. dus ik moet echt even heel goed nadenken en met advocaat bellen alvorens er ook maar iets beslist of laat staan getekend gaat worden
Zo ik sta weer met beiden benen op de grond pfffffffffffff
En Minny... je hebt gelijk voor vrije sector huur en dus een normaal huis voor mij en minni moeten er trucen uit de doos getoverd worden... maar dit gaat mij te snel.. en de gevolgen als.......... zijn echt heel groot.. dus ik moet echt even heel goed nadenken en met advocaat bellen alvorens er ook maar iets beslist of laat staan getekend gaat worden
Zo ik sta weer met beiden benen op de grond pfffffffffffff
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd