3000+ Deel 18

06-01-2010 21:51 3029 berichten

Ελλα φιλρακια

3000+

het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:

-respect voor elkaar.

-persoonlijke postings niet quoten.

-verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.

Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...

Zus, met je 10.000 postings.

Bam en Floor, volgende week zijn jullie thuis

No en Bi van ons allen

*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*[/quote]

.
Alle reacties Link kopieren
Op de scan is een tumor ontdekt, die min of meer uit het niets is opgedoken. Zit op een operabele plek. Mag zelf kiezen.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
He lady's. mag ik er in komen springen?
Appel truste lieverd (bakkie doen komt volgende keer wel, winkel is nog dicht)

Bubbles Goeienavond lieverd!!!

Minny..... lekkere mopperpot!! Ook daarom hou ik van je!!
Och Bi......... ik heb ook niet alles meegekregen vanavond...... .......... en geniet van de momenten die je nog wel hebt......... of gewoon van de herrinneringen die boven komen of die glimlach die om je mond komt door iets wat ze zegt nomaals
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
quote:iry schreef op 07 januari 2010 @ 23:14:

He lady's. mag ik er in komen springen?

Neem mijn plaats maar in, ik ga slapen.

Hoop je morgen even te spreken Ier.

Trusten!
Heeyyy Hapjes-deskundige-Iry

No... waarom zou je er niet voor kiezen?
Ja, je moeder zal steeds minder heldere momenten gaan hebben. Soms denk ik dat de kalveren het beter hebben, maar tegelijkertijd hoop ik dat je moeder rustig weg kan glijden. Met zo min mogelijk pijn.
Ik ben geen mopperpot, ik heb alleen een chronisch kuthumeur de afgelopen 29 jaar. Dat is iets heel anders
Iry, schuif maar geen extra stoel aan: je kunt op mijn plekje: ik ga lekker naar mijn mandje!
Ik ben echt niet thuis in dat soort zaken maar ik dacht dat hij jou dan de helft van de prijs moet betalen (dus ook aankoop) maar dat is dus niet zo.

En als ik jou was ging ik echt never nooit akkoord met dat huis waar jullie morgen gaan kijken.

Vergis je niet want die huurprijs is echt giga hoog...

Probeer anders via je woningbouwvereniging (of urgentiecommissie als dat bij jullie via hun gaat) urgentie te krijgen, dan maak je (indien je urgentie krijgt he) veel meer kans op een huurwoning met een beetje normale prijs waar je ook voor huurtoeslag in aanmerking komt.

Ik zou me echt niet financieel afhankelijk van ex laten worden hoor.

Wees echt heel voorzichtig oke.
oe, nu zijn er twee lege plekken!
Trusten lief Appeltje.

Morgen proberen elkaar te treffen op msn?
Weltrusten voor diegenen die lekker onder de dekens kruipen
Lieve No jouw posting doet mijn feminisme weer aanwakkeren... ik eerst een baan... en dan een huis.. en als hij dan even moet wachten ( lees bij zijn ouders wonen of onze rekening plunderen ) so be it... ( advocaat zal mij wel uileggen morgen wat mijn rechten zijn )

Thanks.. maar nu wel weer wakker
Bi, ik heb gisteren al erg bot gezegd dat ik dit zelf wil beslissen zonder adviezen van wie dan ook. Het moet mijn besluit zijn en ik ben er nog niet uit.

Heb een super goede vriend die komt morgen en hij is zo geweldig, omdat ik zeker weet dat hij geen adviezen geeft, dat hij me echt helpt om het voor mij juiste besluit te nemen.
Er is net een goed punt gemaakt, als hij een nieuwe vriendin krijgt (die geen eigen inkomen heeft) en daar een kind mee kweekt, dan mag hij de alimentatie verlagen. En als jij gaat samenwonen ook volgens mij. Kijk dus heel erg uit!
hey Ier, hoest vandaag?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
@Bi: ik hoop dat je veel bij je moeder kunt zijn om nog zoveel mogelijk momenten te kunnen delen! Omdat we toch in zo'n knuffelmodus zijn, krijg jij er ook nog gewoon een! !
Nieuwe... en operaberl...... mmmmmmmmmmmm no.. en daarna... euhhhh alleen als je het wel zeggen he
Piba... truste (ook voor Wurmpie )

Minny... chronisch kuthumeur?? Hmmm daar helpt maar 1 ding tegen..... ..... ....

Zo beter???
quote:iry schreef op 07 januari 2010 @ 23:17:

Trusten lief Appeltje.

Morgen proberen elkaar te treffen op msn?

Ja! Zou fijn zijn! Ik ben de hele dag thuis waarschijnlijk.

Hi Iry!

Was gisteren nog bij je aan de deur. Moest lopen, want de bussen reden niet. Je zei dat je m open had staan, maar was haske dicht.

Jij ook lekker slapen lieve Piba.

(stink ik of zo iedereen gaat naar bed )
quote:minny schreef op 07 januari 2010 @ 23:18:

Er is net een goed punt gemaakt, als hij een nieuwe vriendin krijgt (die geen eigen inkomen heeft) en daar een kind mee kweekt, dan mag hij de alimentatie verlagen. En als jij gaat samenwonen ook volgens mij. Kijk dus heel erg uit!Vriendin is exit.. dus effe rust wat betreft eventuele uitbreiding.. en ik ga echt niet samenwonen offfe hij heel rijk
Volgens mij is kinderen ook taboe bij hem.. want Loeder wilde wel.. maar hij gevolgen nu ingezien

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven