3000+ Deel 18
woensdag 6 januari 2010 om 21:51
Ελλα φιλρακια
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
-respect voor elkaar.
-persoonlijke postings niet quoten.
-verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
Zus, met je 10.000 postings.
Bam en Floor, volgende week zijn jullie thuis
No en Bi van ons allen
*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*[/quote]
.
donderdag 7 januari 2010 om 23:15
donderdag 7 januari 2010 om 23:15
donderdag 7 januari 2010 om 23:16
Ik ben echt niet thuis in dat soort zaken maar ik dacht dat hij jou dan de helft van de prijs moet betalen (dus ook aankoop) maar dat is dus niet zo.
En als ik jou was ging ik echt never nooit akkoord met dat huis waar jullie morgen gaan kijken.
Vergis je niet want die huurprijs is echt giga hoog...
Probeer anders via je woningbouwvereniging (of urgentiecommissie als dat bij jullie via hun gaat) urgentie te krijgen, dan maak je (indien je urgentie krijgt he) veel meer kans op een huurwoning met een beetje normale prijs waar je ook voor huurtoeslag in aanmerking komt.
Ik zou me echt niet financieel afhankelijk van ex laten worden hoor.
Wees echt heel voorzichtig oke.
En als ik jou was ging ik echt never nooit akkoord met dat huis waar jullie morgen gaan kijken.
Vergis je niet want die huurprijs is echt giga hoog...
Probeer anders via je woningbouwvereniging (of urgentiecommissie als dat bij jullie via hun gaat) urgentie te krijgen, dan maak je (indien je urgentie krijgt he) veel meer kans op een huurwoning met een beetje normale prijs waar je ook voor huurtoeslag in aanmerking komt.
Ik zou me echt niet financieel afhankelijk van ex laten worden hoor.
Wees echt heel voorzichtig oke.
donderdag 7 januari 2010 om 23:18
Lieve No jouw posting doet mijn feminisme weer aanwakkeren... ik eerst een baan... en dan een huis.. en als hij dan even moet wachten ( lees bij zijn ouders wonen of onze rekening plunderen ) so be it... ( advocaat zal mij wel uileggen morgen wat mijn rechten zijn )
Thanks.. maar nu wel weer wakker
Thanks.. maar nu wel weer wakker
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
donderdag 7 januari 2010 om 23:18
Bi, ik heb gisteren al erg bot gezegd dat ik dit zelf wil beslissen zonder adviezen van wie dan ook. Het moet mijn besluit zijn en ik ben er nog niet uit.
Heb een super goede vriend die komt morgen en hij is zo geweldig, omdat ik zeker weet dat hij geen adviezen geeft, dat hij me echt helpt om het voor mij juiste besluit te nemen.
Heb een super goede vriend die komt morgen en hij is zo geweldig, omdat ik zeker weet dat hij geen adviezen geeft, dat hij me echt helpt om het voor mij juiste besluit te nemen.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
donderdag 7 januari 2010 om 23:20
quote:minny schreef op 07 januari 2010 @ 23:18:
Er is net een goed punt gemaakt, als hij een nieuwe vriendin krijgt (die geen eigen inkomen heeft) en daar een kind mee kweekt, dan mag hij de alimentatie verlagen. En als jij gaat samenwonen ook volgens mij. Kijk dus heel erg uit!Vriendin is exit.. dus effe rust wat betreft eventuele uitbreiding.. en ik ga echt niet samenwonen offfe hij heel rijk
Er is net een goed punt gemaakt, als hij een nieuwe vriendin krijgt (die geen eigen inkomen heeft) en daar een kind mee kweekt, dan mag hij de alimentatie verlagen. En als jij gaat samenwonen ook volgens mij. Kijk dus heel erg uit!Vriendin is exit.. dus effe rust wat betreft eventuele uitbreiding.. en ik ga echt niet samenwonen offfe hij heel rijk
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd