3000+ Deel 18
woensdag 6 januari 2010 om 21:51
Ελλα φιλρακια
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
-respect voor elkaar.
-persoonlijke postings niet quoten.
-verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
Zus, met je 10.000 postings.
Bam en Floor, volgende week zijn jullie thuis
No en Bi van ons allen
*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*[/quote]
.
vrijdag 8 januari 2010 om 00:18
hihih Lunaan, ik zag het op Triviant.
Je bent een echte kameraad
of partner in crime
en nu ga ik echt.
Bubbles, ik weet wat je bedoelt, ik ben ook down maar toen ik dat las sprongen de tranen in mijn ogen. En ik vind haar zo leuk, en altijd een leuk antwoord klaar voor iedereen hier.
Je bent een echte kameraad
of partner in crime
en nu ga ik echt.
Bubbles, ik weet wat je bedoelt, ik ben ook down maar toen ik dat las sprongen de tranen in mijn ogen. En ik vind haar zo leuk, en altijd een leuk antwoord klaar voor iedereen hier.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
vrijdag 8 januari 2010 om 00:18
Ik denk dat ik het gewoon laat staan want ze mag best weten dat we er hier voor haar zijn.
Ze voelt zich soms al voorbij gelopen, niet gezien of gehoord en das niet tof.
Daarom denk ik dat ik niks ga verwijderen en als ze boos op me wordt dan wordt ze dat maar en scheldt ze me maar lekker uit of praat ze maar niet meer tegen me, maar als dit helpt om haar er een beetje bovenop te helpen heb ik dat er wel voor over.
Ze voelt zich soms al voorbij gelopen, niet gezien of gehoord en das niet tof.
Daarom denk ik dat ik niks ga verwijderen en als ze boos op me wordt dan wordt ze dat maar en scheldt ze me maar lekker uit of praat ze maar niet meer tegen me, maar als dit helpt om haar er een beetje bovenop te helpen heb ik dat er wel voor over.
vrijdag 8 januari 2010 om 00:20
Kijk maar even onder mijn loepje "Ik heb geen zin meer..."
Die lieve schat wil niet dat wij het 'weten' want hier is al genoeg ellende (ik denk dat ze dat denkt), alleen vergeet zij even dat wij er hier voor iedereen zijn (heb dat ook in een post gezegd net) en dat, ondanks dat hier echt een hoop aan de hand is, haar issues net zo belangrijk zijn.
Die lieve schat wil niet dat wij het 'weten' want hier is al genoeg ellende (ik denk dat ze dat denkt), alleen vergeet zij even dat wij er hier voor iedereen zijn (heb dat ook in een post gezegd net) en dat, ondanks dat hier echt een hoop aan de hand is, haar issues net zo belangrijk zijn.
vrijdag 8 januari 2010 om 00:22
Bub, ja, dat wat je schrijft herken ik.
Tegelijkertijd merk ik dat er ook wat anders gaande is. Heb terug zitten lezen in de topics uit de begintijd en toen was ze 'helderder'. Ow, voel me echt een roddeltante. Maar sinds het slechte schrijven toen met die hypo is het niet echt meer goed gekomen.
Tegelijkertijd merk ik dat er ook wat anders gaande is. Heb terug zitten lezen in de topics uit de begintijd en toen was ze 'helderder'. Ow, voel me echt een roddeltante. Maar sinds het slechte schrijven toen met die hypo is het niet echt meer goed gekomen.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
vrijdag 8 januari 2010 om 00:26
Klopt, No.
Ik heb vdweek eens terug zitten kijken naar wanneer ik mee ben gaan schrijven bij 3000+ en dat was topic #4.
Toen schreef ze al eea over dat ze hypo's heeft en idd, soms loopt het een beetje uit de hand.
Daarom opperde ik onlangs dat we haar 'savonds een beetje in de gaten 'moeten' houden hier en haar zeggen dat ze iets moet eten of drinken als we merken dat het waziger wordt.
Alleen soms typt ze veulste snel en dan is er weinig aan de hand.
Nee, dit heeft niks met ons te maken hoor lunaantje.
Is meer privé alleen heeft dat hier dus ook een bepaalde uitwerking.
Maar ik laat zo'n leuk mens als Zj niet in de kou staan (gaf d'r gister toen ze thuis kwam van die ellendige terugreis ook een dubbele hug want 2 lijven en 4 armen warmen beter dan 2 ) en wil gewoon dat ze zich beter gaat voelen.
Ik heb vdweek eens terug zitten kijken naar wanneer ik mee ben gaan schrijven bij 3000+ en dat was topic #4.
Toen schreef ze al eea over dat ze hypo's heeft en idd, soms loopt het een beetje uit de hand.
Daarom opperde ik onlangs dat we haar 'savonds een beetje in de gaten 'moeten' houden hier en haar zeggen dat ze iets moet eten of drinken als we merken dat het waziger wordt.
Alleen soms typt ze veulste snel en dan is er weinig aan de hand.
Nee, dit heeft niks met ons te maken hoor lunaantje.
Is meer privé alleen heeft dat hier dus ook een bepaalde uitwerking.
Maar ik laat zo'n leuk mens als Zj niet in de kou staan (gaf d'r gister toen ze thuis kwam van die ellendige terugreis ook een dubbele hug want 2 lijven en 4 armen warmen beter dan 2 ) en wil gewoon dat ze zich beter gaat voelen.
vrijdag 8 januari 2010 om 00:35
Heb er wat geschreven. 'Gelukkig' heeft ze niets geschreven wat ik niet al wist, ik schrijf gelukkig, omdat ik het heel erg had gevonden nu ineens een kant van Zjeen te lezen die ik na al die weken nog niet kende.
En Bubje, als ze boos op jou wordt, dan dealen we daar maar mee. Iris kwam dus helemaal niet hallo zeggen, maar kwam ons hier op wijzen. Lieverd is dat ook.
En Bubje, als ze boos op jou wordt, dan dealen we daar maar mee. Iris kwam dus helemaal niet hallo zeggen, maar kwam ons hier op wijzen. Lieverd is dat ook.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!