LLJ08M

03-06-2008 23:03 1829 berichten
Alle reacties Link kopieren

tieger wijzigde dit bericht op 02-01-2010 23:22
Reden: Tabel opgeschoond
% gewijzigd
Hieper de Piep voor Manon, Tessel en Sharon, realiseer me nu ineens dat het alweer twee jaar geleden is dat de eerste januari baby's werden geboren, Roos was natuurlijk bijna de laatste...! Hoop dat de jarige jobjes een heerlijke dag hebben gehad en flink verwend zijn.

Hier is het nog behoorlijk tobben met Roos haar gezondheid. eeen aantal van jullie hadden het misschien al via hyves meegekregen...De eerste zaterdag van de vakantie kreeg Roos na al 3 weken een oorontsteking te hebben ineens een koortsstuip die niet uit zichzelf leek over te gaan. We hebben 112 gebeld. Ik was echt vreselijk in paniek, vooral toen ze helemaal stijf werd en met weggedraaide ogen en blauwe lippen naar adem begon te snakken. "Dit was het dan... ", dacht ik. Ze is een nachtje te observatie opgenomen nadat hersenvliesontsteking was uitgesloten en er zijn allerlei bloedonderzieken gedaan, ook naar haar immuunsysteem omdat ze zo lang en veel ziek is. De uitslagen krijg ik pas half januari. Inmiddels wel alweer 2 keer bij de KNO geweest omdat haar oor ook begon te bloeden...., moet woensdag weer, want ze heeft ondanks bakken medicijnen nog steeds een ontstoken loopoor.

Anyway, dat was ons "kerstverhaal"...

Verbouwing gaat z'n gangetje, 13 februari MOET het af zijn, dan vieren Roos en Luuks verjaardagen.

Ga zo ff bijlezen hoe het met jullie allemaal is, hoop allemaal goed! IIG voor iedereen al het liefs voor het nieuwe jaar.

Kus Mondy/Supergroover/Zoef
Wauw Tieger! Ook zwanger.... wat een geluk voor 2010, én het is zo leuk een huis vol kids (uhhhh... naja, 3 kinderen, dan is het huis vol en moeders handen ook, hahahaha). Geniet er maar van.

Roos heeft het huis van Hello Kitty van opa en oma voor kerst gehad. Ik vind het heel leuk én het past op duplo! Het huis van LP is ook heel leuk, wij hebben inmiddels ook de boerderij, tja dat krijg je met zoveel kinderen. Nu dus diep aan het nadenken voor Roos haar verjaardag, ze krijgt iig van ons een groot bed! (die van Hemnes met dat onderbed, die heeft Zoef ook en het is een heel fijn bed).

Hier vandaag schaatsen gekocht, de meeste vaarten en vijvers hier zijn goed begaanbaar. ik HAAT schaatsen, maarja het is toch wel een deel van de opvoeding denk ik, dus ik bind mijn kids morgen een paar glijijzers onder en hup, koude tenen creeeren.

Luuk is naar een partijtje en Sofie bij een vriendinnetje, Roos ligt in bed, dus ik denk dat ik mijn beentjes even omhoog leg op de bank.

Liefs! en tot later weer

Hieperdepiep voor Manon en ook nog voor Verona!
Supergefeliciteerd voor de tweejarige dames Tessel, Verona en Manon! Ik hoop dat jullie alledrie een geweldige verjaardag hebben gehad!

Murpeltje: Lastig dilemma hoor! Geen tips van deze kant, alleen maar veel bewondering voor de openheid waarmee je erover praat.

Het is trouwens dat ik bij jou iets lees van traktaties, hier helemaal niet aan gedacht! Wordt bij de gastouder trouwens ook niet aan gedaan, beetje onzin voor 2 andere kindjes...

Hoe doen jullie de verjaardag zelf trouwens? Wij vieren het volgende week zaterdag. Iedereen is vanaf 14 uur welkom, heb op de uitnodiging gezet dat rond 3 uur de taart aangesneden wordt. Ik verwacht eigenlijk dan ook de grootste drukte. Heel gemeleerd gezelschap, waaronder ook wat kinderen. Doen jullie daar nog iets voor, of is het al aanwezige speelgoed, kleurtjes etc al genoeg? Ik heb er dus helemaal geen ervaring mee! Van een ander topic hebben ze een luchtkasteel in de tuin gezet, maar dat lijkt me nu niet zo'n strak plan...

Zoef: Jeetje, wat een zorgen om jullie Roos! Helemaal hel, die koortsstuip. Ik hoop dat ze snel vinden wat er aan de hand is, en belangrijker nog, wat ze eraan kunnen doen!

Nou, dat zindelijk worden is een groot succes! Als we Guido gewoon in zijn blootje laten rondlopen, gaat alles op het potje. Heeft ie alleen een onderbroekje aan, dan is ie nog geregeld te laat met aangeven. Maar hij komt dus wel. Dus dat gaat echt de goede kant op! Ik hoop zo dat het doorzet en dat dit geen tijdelijke bevlieging is!
Zo nu eerst maar even uitgebreid reageren.

Ongeduld: Wat goed dat het zo goed gaat met zindelijk worden! Hoe doe je dat met meubels?

Wij vieren ook zaterdag en zondag de verjaardag. Vanaf 10.00 is men welkom (tot 12.00) en dan om 15.00 weer. Kan ze toch even slapen. Wij hebben niet zoveel kinderen, dus diegene die er zijn vermaken zich vast wel met elkaar of met het speelgoed. Maar kleurtjes is vast wel handig om te hebben. Luchtkasteel/springkussen vind ik wat overdreven... Maar ieder zijn ding. Als het nou hoogzomer was zou ik misschien wel een badje opzetten of zo.

Wij trakteren trouwens ook niet bij de gastouder. Doen ze daar volgens mij nooit. Ze eten wel altijd pannekoeken, krijgen een klein cadeautje en het is er versierd. Helaas moeten we beide tot laat werken donderdag en dat vind ik best wel jammer.

Mondy: Ach wat sneu voor Roos! Zo'n koortsstuip lijkt me echt

doodeng! Wat moet je dan eigenlijk doen? End at bloeden, wat zegt de KNO daar van? Lijkt me toch ook niet echt normaal?

Murpeltje: Dikke . Lijkt me best pittig met zo'n vriend....Ik kan me oook zoooo voorstellen dsat je het niet met rust kunt laten....Hoe is Manon er eigenlijk gekomen? Hebben jullie daar ook zolang over moeten praten?

Pips: Jij ook een dikke

Tieger: Hoe gaat het en hoe voel je je?

Hier gaat alles z'n gangetje. Esmee heeft de lampwekker aardig in de gaten, maar probeert nog wel altijd of we haar er niet eerder uithalen. Met als resultaat dat ze nog regelmatig een half uur huilt. We gaan dan wel altijd 1x heen, zeggen dat de maan nog niet aan is, geven haar een boekje en zetten het overlooplicht aan. Soms gaat ze boekje lezen, soms ligt ze te kletsen en soms (zoals vanochtend) blijft ze huilen tot de maan aan gaat.

Ik voel mezelf weer wat beter. Minder moe, minder misselijk. Begin er steeds meer van te genieten. Bijna iedereen weet het nu ook. (Kan ook niet anders, want ik heb een megabuik) Ik was zaterdag op een verjaardag met nog 2 andere zwangeren. Eentje was een half jaar zwanger en een 16 wk. En ik had de dikste buik met 11 weken.....

Man is zo net de weg opgegaan. Hij moet optreden. Vind er niks aan. Hij zou het proberen en als het niet gaat komt hij weer terug. Ik hoop dus dat hij binnen een half uurtje terug is....

Fijne zondag nog!
GEFELICITEERD VERONA EN DEMI EN POPSIE OOK ALVAST!!!!

even rust tussen ochtend- en middagvisite in!

gisterenochtend opa's oma's tante oom en neefjes, gisterenmiddag vriendin met man en kind,

vanochtend 3 bevriende stellen met kinderen en straks nog vriendin met vriend, buren met kind en vriendin met man en kind en dan nog lillifee cakejes bakken om te trakteren (we hebben het gefrobel laten zitten en dan zit het erop!

tot nu toe heel erg gezellig, heb alleen geen idee meer waar we al het speelgoed moeten gaan laten...

zelf alsnog het ikea-kinderkeukentje gekocht, is nu al een succes, ook bij de visite-kindjes.

haha mango: leuk toch die buik, is dik van baby, niet van dik, van genieten dus!

ben hier idd erg open, maar ik gebruik dit forum ook altijd therapeutisch :-)

tis niet alsof ik thuis hele dagen depri rond loop (op bepaalde dagen per maand na dan..)

vriend en ik houden elkaar goed in balans, hij remt mij waar nodig en ik trek hem over voor hem lastige grenzen, waarna hij zich weer zekerder en goed voelt. botst altijd wel een beetje, maar maakt ons ook een goede combinatie.

dit is alleen niet de minste beslissing natuurlijk en je moet er allebei 100% achter staan, dus we zullen nog wel een tijdje aanmodderen voordat de knoop doorgehakt wordt en dan zien we wel welke kant het opgaat.......

mango: ik wilde nooit kinderen, vriend zei ooit, jaartje of 13 geleden van wel, maar vond het prima dat ik niet wilde en ineens wilde ik ze op mijn 29e wel, vriend moest erg aan dat idee wennen, zei na een tijdje, ooit wel, ben er nu nog niet aan toe. Ineens liet hij iets achterwege en het was in één keer raak....et voila: Manon! :-)

iedereen nog een fijn weekend en feestze!
hehe, daar ben ik eindelijk weer...... Kon me een hele tijd niet inloggen , zo irritant, met als gevolg een nieuwe nickname....

Zal zo es effe gaan teruglezen, en proberen te reageren... als ik er niet te moe voor ben trwns.... heb lichtelijk chronisch slaaptekort vanaf oud&nieuw........ (te laat er in, te vroeg eruit.... en daar kan ik niet al te goed tegen )
Een beetje laat, maar iedereen een heel gezond&liefdevol 2010!!!

Alle 2jarigen nog van harte gefelictiteerd met jullie verjaardag!

Tieger; Gefeliciteerd! das nog es een leuk kerscadeautje! Hoe voel je je nu?

Mondy; Pff wat een schrik, hopen dat er meer duidelijkheid komt uit de testen..

Mango; Spannend toch he die sneeuw, manlief was vrijdag in groningen te voetballen, maar was heel laat thuis, vond het maar nix. Bleek later dat hij in de eigen kantine nog had gezeten........

Gisteren Verona haar verjaardag gevierd, gelukkig kon alle visite ook op deze dag. Ze heeft een poppenbedje, een ketting+armbandjes, een haarbandje, een boek, rijgkralen en wat pannetjes van ons gekregen, van de ene opa&oma een klein keukentje + stofzuiger + sokken, van andere opa&oma keybordje&telefoon in 1, cd van k3, en dvd van Nijntje gekregen, van schoonzusje een pyama en geld, en van een vriendin een boekje en wat haarspeldjes. Van mijn oma heeft ze een pop gekregen, met een doos vol zelfgebreide&genaaide kleertjes!!

Zit nu ook idd met het probleem, waar laat ik het allemaal.... tis even puzzelen de komende dagen denk ik voor dat het goed is denk ik...

Verona geeft soms wel aan dat ze gepoept/geplast heeft, maar ook niet altijd. Heb het potje wel in de kamer staan, en ze heeft er een paar keer opgezeten, maar keek dan van goh wat moet ik hier??....

Nou k ga nog ff op de bank hangen, en dan mn bedje opzoeken...

ondertussen heel hard duimen, dat het mee gaat vallen met de sneeuw, moet morgen vroeg werken..
San, wb :-) Leuk verjaarsverslag!

Zucht, net de receptuur voor de taarten uitgewerkt (met boodschappenlijst er bij). Ik heb er 2 of 3 nodig en voor op het kdv een soesjestoren. Vind taartenbakken erg leuk maar ook vaak wel bewerkelijk. Voor s avonds nog een toetje bedacht.

Mango, wij hebben dezelfde verdeling en tussendoor idd slaaptijd. Hebben we met oudste ook altijd gedaan en dat gaan we nog wel even volhouden :-).

Duh... ik moet nog twee kadootjes halen deze week en weet het echt niet. Vervelend hoor.

Verder lekker weekend gehad, ben al enigzins bijgetrokken van afgelopen week, zal morgen wel helemaal goed zijn.

Welterusten!
moet morgen werken, dus bij deze :

HIEPERDEPIEP HOERA!!

voor Guido en Esmee!!

liefs murpeltje
Groot feest in huize Ongeduld!

Gister 2 uur bezig geweest met het ophalen van de slingers en ballonnen. Vanochtend kleine man zingend uit bed gehaald, vond ie geloof ik niet zo'n succes. Hij was helemaal verrukt toen hij de woonkamer inkwam. Elke slinger en elke ballon moest aangewezen worden. Zo schattig!

Vanochtend ook naar het CB geweest. Guido wilde niet op de weegschaal, dus met omwegen (eerst met z'n tweeen, daarna ik alleen) zijn we op 12,5 kilo uitgekomen. Hij is nu 88 cm lang. De arts was erg tevreden over hem. Pienter, vrolijk mannetje met een eigen willetje was haar omschrijving. Wel heeft ze een ruisje bij zijn hart gehoord, maar niet zodanig dat het onderzocht moet worden. Het was dat ie zo keurig stilzat, anders had ze het vast niet gehoord volgens haarzelf.

Mango: Gefeliciteerd met Esmee! Een enorm cliche, maar wat gaat het hard!

Als Guido in zijn blootje rondloopt, gaat het eigenlijk nooit mis. Dus hij mag van ons dan rustig op de bank zitten. Over zindelijk worden had het CB geen extra tips. Ik wilde graag weten hoe we Guido kunnen leren het zo lang op te houden tot we zijn broek uithebben. Best jammer dat ze je daar dan niet in kunnen ondersteunen....

Murpeltje: Leuk verjaardagsverslag! Wat een drukte, ik zie er stiekem toch wel een beetje tegenop.

San: Verona ook zo verwend dus!

Pips: Ben je er nog uitgekomen qua kadootjes? Hier nl hetzelfde probleem. Guido heeft vanochtend dus een slee, een vrachtauto en 3 kleine auto's uitgepakt. Niets bijzonders, maar gelukkig beseft hij dat nog niet. Voor volgend jaar toch maar eerder beginnen met de voorbereidingen....
Guido en Esmee van harte gefeliciteerd! Wat leuk heh, dat ze zo onder de indruk zijn van de versieringen :-).

Ongeduld, laat de drukte maar gewoon over je heen komen, dan onthoud je ook het meest voor later. Wij verheugen ons erg op a.s. zondag omdat vanaf 2/3 jaar de kinderen zelf ook zo "feestelijk echt jarig worden".

Fijn dat alles goed was op het cb!

Voor Popsie is het dat LP huis geworden en een boekje van Dribbel. Van Pipsie krijgt ze ook nog wat, met haar ga ik zaterdag in e winkel wat uitzoeken. Ze wil een race auto voor haar zusje kopen :-).

We krijgen ook geld, dat gooien we op een bult, samen met het geld voor oudere zus haar verjaardag en daar gaan we een speelhuisje voor in de tuin van kopen. We hebben daar een echt hoekje voor tussen een heg en een hoge border, ze krijgen er een eigen tuintje/stoepje voor.

Ik heb zonet gehoord dat ik weer een baan heb. Ben superblij!

Twee dagen per week, zelf bepalen wanneer ik werk en veel vrijheid (klinkt lullig maar zonder vrijheid presteer ik niet veel). Het is een lot uit de loterij zoals het nu lijkt.
allemaal nog gefeliciteerd met jullie lieve kindjes!!!!

Bijzonder he 2 jaar!!!!!

Ik heb vandaag een witte skinny jeans gekocht bij de hema (de nieuwe collectie is binnen!!!!) met een lange roze ruitblouse erboven. Echt stond zo wijs!!!!! Ze worden echt groot!

Pips gefeliciteerd met je nieuwe baan!!!

vind het nog steeds zo stoer van guido dat hij zoveel plasjes doet op het potje!!!!!

Sharon is 13,5 kilo en ik denk rond de 92 cm. Ze heeft nu maat 92/98 en heeft maat 24 van schoenen. Broer en zus schelen 5 cm en 1,5 kilo haha

Sharon zit sinds vorige week op de peuterspeelzaal. Ze vind het erg leuk en afscheid gaat heel goed! Komt denk ik ook wel omdat ze met haar grote broer in een klas zit hoor!

Eind deze maand gaan ze samen 10 lessen op peuterdansen. Zijn ze allebei zo gek op en lijkt me zo schattig!
Heb even niet zo heel veel puf om te reageren, komt later wel!

Bedankt voor de felicitaties. Esmee was vandaag bij haar oma. Wij als ontaarde ouders moesten allebei werken en konden niet vrij krijgen. Daarnaast kon de oppas niet, dus moest ik haar gisteravond al wegbrengen (een uur rijden) Oma kwam haar vandaag weer terugbrengen. We konden vanochtend de slingers niet vinden, dus vandaag geen slingers. Wel een cadeautje; een pratende ernie. Die heeft de dokter ook en die vind ze zó leuk! nu ook weer. Het is een dokter Ernie. Ze liep direct al met de termometer rond. In de mond van Ernie, in papa's mond, in de mond van oma en in die van mij. Zo schattig.

Van oma nog een pop (die kan lachen, huilen en papa/mama zeggen), een pyama (een echte pyama, met knoopjes en zo, ze worden écht zo groot) en een bumbaboek. Hardstikke leuk!

Van het weekend vieren we echt haar verjaardag, taart, versiering en de heel ratteplan. Ze heeft het nu trouwens al wel wat in de gaten. Ze kwam vanmiddag binnen en riep: Mamamamama en daarna "kdootje, kdootje"

RW: Klinkt gaaf! Lief dat ze samen op dansen zitten!

Pips: Van harte met je baan

Ongeduld: jij natuurlijk ook van harte gefeliciteerd!

Later meer, ga nu eerst ff relaxen!
Hieperdepieperdepiephoeraaaaa!!!!!! Manon, Verona, Popsie, Esmee en Guido zijn nu ook 2 jaar! En natuurlijk ook felicitaties voor alle papa's en mama's!

Leuk zeg, al die verhalen over de verjaardagen, en dat ze er eigenlijk allemaal hetzelfde op reageren: even enthousiast op alle cadeautjes. Leuk, Daan had dat nooit zo (begint nu pas te komen), en ik vind cadeautjes krijgen zelf zo leuk en vond het bij Daan wel een beetje jammer dat hij het na twee wel genoeg vond Tessel blijft het nog leuk vinden in ieder geval.

Hier verder lekker rustig. Vanmiddag/avond feestje van mijn werk gehad, net terug. Was om de hoek, dus vanmiddag even thuis geweest om de auto te halen, en nu dus al weer thuis. Straks maar lekker op de bank

Hier ook een grote dame, die sinds kort op de wc plast. Daan wilde van de week wel op de wc poepen als de kruk er was, omdat dat straks op de bso en op school natuurlijk ook moet. En Tessel wilde toen dus ook. Meteen flinke plassen gedaan, dus dat gaat eigenlijk best goed. Ze heeft haar stickervel nu helemaal vol, dus binnenkort kunnen we naar de dierentuin. Tenminste, als Daan het vel ook vol heeft Gelukkig hoeft hij ook niet meer zo heel veel stickers

Nu maar eens even kijken of ze er al in liggen boven, Tessel ligt al wel te slapen denk ik, Daan is nu onderweg met man. Zo nog maar even voorlezen

Groetjes!
Popsie; Guido en Esmee, nog van harte gefeliciteerd met jullie 2e verjaardag!!!!! Ook de mama's en papa's van harte!!

Verder gaat het hier zn gangetje.

Super van alle kids die al op potjes en wc's plassen!!! Verona heeft daar iig nog niet echt de belangstelling voor.

Vorige week ook naar het cb geweest, en goedgekeurd. Ze is nu 12,3kg, en 88cm
Nou, de verjaardagsvisite hebben we erop zitten! Het was druk en veel, maar nu zijn we er wel in een keer vanaf!

Guido vond het geweldig! Hij heeft bij iedereen wel even op schoot gezeten, lekker aan het geinen geweest en bij iedereen een hapje gebak bietsen. Het zingen vond ie dan weer niets.

Wel weer typisch. Bij nieuwe visite holde hij naar de deur, met zijn armpjes vooruitgestrekt. En dat alleen maar om het kado in ontvangst te nemen. Toch beter mijn best doen op de opvoeding!

Pips: Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Echt lekker!

Roze wolk: Dat had ik niet moeten weten, van die nieuwe collectie bij de Hema....

Leuk trouwens, van het peuterdansen! Ik ben voor Guido op zoek naar peutergym, maar kan er met google nog niet echt uitkomen!

Mango: Waarom ontaarde ouders??? Vriendlief was hier ook gewoon aan het werk, ik kon toevallig mijn vrije dag ruilen. Wel schattig hoe ze je dan begroet!
leuk al die feestjes!

moet even Manon d'r (onbedoelde) bijdehandheid kwijt:

mag ze 'helpen' koken, gooit ze een aardappel in de pan:

"lekker zwemmen"

vriend is een weekendje weg en is meteen zijn plaats al kwijt:

"papa kleine bedje, manon gróóte bed, samen'

ze vindt zwemmen heel leuk en ze constateert ook steeds dat de vissen in het aquarium zwemmen, maar merkt er wel steeds bij op:

"beetje nat"

en zo kan ik nog wel even doorgaan, ben maar een schriftje begonnen, want wil er later nog wel iets van kunnen herinneren.

oh, en bedankt RW: nu krijg ik ook weer de hema-kriebels!
Ons verjaardagsverslag:

Zaterdagochtend lekker geen visite. Heerlijk aangekeuteld. We hadden de kamer versierd en toen we beneden kwam was ze helemaal onder de indruk. "ooooh, mooi! Babon (ballon)" We gingen samen naar de bakker om haar taart op te halen. Bij de bakker krijgt ze altijd een broodje. We waren de drempel nog niet over of ze riep: "Boodje hebbe" Ik nog: 'ja, we gaan zo broodjes kopen' "Mama, tille" (in de hoop dat de verkoopster haar zou zien) en na tig keer "Boodje hebbe" geroepen te hebben kreeg madame een broodje. Ik nog zeggen: "Daar mag je niet om vragen" Maar de verkoopster lachte: "Ach ze zijn allemaal hetzelfde, de details komen later wel"

's middags werd het onverwachts toch nog heel erg druk en we waren niet zo voorbereid. Met een beetje hulp liep alles in goede banen. Bij iedere visite die binnenkwam riep Esmee: "Kdootje! Kdootje!" Ze vond al die aandacht wel lekker en heeft zich heerlijk vermaakt met al haar cadeau's. Toen de chips op tafel kwam was ze niet meer weg te slaan. Uiteindelijk ging ze ook heel lief lopen uitdelen.

Zondagochtend weer een klein gezelschap en 's middags weer visite. We waren beter voorbereid en het was erg gezellig. Ze heeft zo ontzettend met haar nieuwe speelgoed gespeeld! Ze is nu ook al vanaf half 8 met haar keuken aan het spelen. "mama boodje kaas?" "Mama boodje pizza?" "Etee ei bakke" enz. Het is een vermaak!

Ze heeft dus een keuken gekregen, een stapel kleren, een poes in een reismandje, kegels van woezel en pip, een thee zetje, een houten trein van ikea, haarspeldjes en strikjes, een cd van nijntje en een aanvulling voor de boerderij van lp.

Taart lust ze dus niet meer. Ze heeft haar stukje taart niet aangeraakt. Ze is meer van de chips en zo. (En laat ik dat nou veel gegeten hebben in de zwangerschap )

Murpeltje: Heerlijk die smart-ass-talk! Zo ging Esmee laatst aan oma uitleggen hoe het naar bed gaan moest. Pyama aan, tanden poetsen, sokjes aan, tapie aan (slaapzak), tieta aan (muziekje aan), tûtsje (kusje) en dada oma! Of als ze speelt met de bal en de hond komt er aan: "NEE, tietie, NEE, Loch (los)" en dan heel boos! Gister stond het etensbakje van de kat op het aanrecht. Ze pakt haar neppoesje en het krukje en klimt erop. Houdt het hoofdje van de poes bij het eten en zegt: "mmmmh" en maakt smakbewegingen!

Tieger: Hoe gaat het met je zwangerschap? Hoe voel je je verder? Wanneer mag je voor een echo en zo?

Ongeduld: Hier dus precies hetzelfde! En lees het bakkerverhaal, af en toe beschamend....

Roze Wolk: Hoe gaat het met jouw zwangerschap?
Heerlijk die verjaardagsverhalen! En de "smart-ass-talk" zoals Mango dat zo mooi omschrijft Hier valt het nog mee, Tessel probeert wel ook de poes te corrigeren, maar wordt zelf ook net zo hard gecorrigeerd door poes Tranen en ontwijken dus tot gevolg.

Afgelopen weekend hebben we voor de eerste of tweede keer (weet het eigenlijk niet eens ) gezwommen. Ik had nog een wedstrijd, en ben daarna met de kinderen het instructiebad ingedoken. Wel grappig om het verschil te zien: Daan blijft liever op het trappetje in een kleiner laagje water spelen, Tessel stapte op een gegeven ogenblik rustig het trappetje op en af. Grote lol als ze misstapte en bijna omviel, even grote ogen als ze vervolgens onder water kwam. Maar weer hard lachen als ze boven water kwam. En ook zonder problemen van de kant het water in stappen. Kortom: dat is er eentje om in de gaten te houden als er water in de buurt is

Verder gaat het zo z'n gangetje. Op het moment druk bezig om de overgang van creche naar nieuwe creche en school/bso te regelen, met intakegesprekken, en afspraken die er gemaakt moeten worden. Voor Daan is het pgb rond, we moeten alleen de laatste spullen nog krijgen van het zorgkantoor en dan kunnen we concrete afspraken maken.

Qua buik gaat het wel goed. Volgende week eerste afspraak bij een nieuwe verloskundige, en dan krijg ik ook een echo. Klachten heb ik nog weinig, ben alleen zo achterlijk idioot moeeeee. Het liefste kruip ik gewoon meteen weer in bed, vooral omdat ik ook misselijk word van de vermoeidheid Gelukkig gaat dat vast weer voorbij Heb alleen wel continu het gevoel dat het er twee zijn, hoop het alleen van niet! Zou wel schrikken zijn zeg... Nog maar een weekje geduld hebben

Nu nog even gauw weer aan de slag, ben lekker bezig vandaag!
Ik heb de Hema tot nu toe weten te omzeilen.....

Murpeltje: Wat maakt manon al mooie zinnen! zo ver is Guido echt nog niet!

Mango: Heerlijk verjaardagsverhaal! En uitleggen hoe het bedritueel moet, ook zo bijdehand! Guido had laatst ook zoiets. Zwager woont nog thuis en is zijn kamer volledig aan het verbouwen. Schoonmoeder neemt er samen met Guido een kijkje. Krijgt ze het licht niet aan... Guido deed het vervolgens wel even voor.....

Tieger: Haha, de poes corrigeren komt me ook bekend voor! Laatst viel Guido's fles, waardoor er wat melk op de vloer lekte. "Corrigeerde" Guido de speen....

Een tweeling... dat zou wat zijn!

Hier ook weer wat. Gister ging onze gastouder met haar zoon die al weken aan het hoesten is naar de huisarts. Guido nam ze effe mee, die is toch altijd wel rustig. Wordt er bij haar zoon kinkhoest geconstateerd, en haar huisarts had het vermoeden dat Guido het ook. Oeps.... voor Guido is het niet gevaarlijk, eigenlijk alleen maar lastig. Hij is ook al een poosje verkouden, heeft ook al een paar dagen wat koorts, maar is verder gewoon vrolijk (voor mij de belangrijkste maatstaaf). Maar voor baby's onder 6 maanden kan het echt hartstikke gevaarlijk zijn. Laat Guido nou net zaterdag ons nichtje gezoend hebben! En vorige week waren er ook verschillende baby's op het cb.... Echt vervelend! Dus ik heb het cb en schoonzusje op de hoogte gesteld, ik hoop niet dat Guido iemand besmet heeft...
leuk al die verjaardagsverhalen!!!

getsie guido kinkhoest, word je daar niet voor ingeënt? Is hij er niet ziek van?

Tieger een tweeling, zit het in de familie?

nou samuel is echt bijna zindelijk, alle plassen gaan op het potje, ik ben zo trots! poepen vind hij eng (denk ik) en doet hij snel nog even s'ochtends in zijn luier (doe hem s'nachts nog wel een luier om hoewel die de afgelopen 2 nachten droog was, om 6 uur wil hij plassen en daarna moet hij nog even in bed liggen en gaat hij dus poepen haha)

maargoed ik ben trots!

Sharon perst er ook af en toe een klein plasje uit maar verder is het nieuwe ervan af en is het niet meer interessant.

ja leuk he de hema!!!! En euh.... al de nieuwe collectie van de hennes gezien?????
o ja mijn zwangerschap!

gaat heel goed, ben ik best trots op, het is toch de 3de in 4 jaar!

Ben morgen 27 wk zwanger, ben tot nu toe 5 kilo aangekomen (en snoep heel veel hihi) 3 dagen de kids en vervolgens op do en vrij gaan werken vind ik wel zwaar. heb op donderdag vaak last van mijn litteken dat is wel balen.

Maargoed mag verder echt niet klagen, heb ook niet veel last van mijn bekken, dat had ik bij sharon al bij 23 weken maar toen was ik ook snel weer zwanger (na 9 mnd) dat heeft wel gescheelt denk ik.

ik slaap wel slecht s'nachts, heel onrustig en lig vaan midden in de nacht een uur wakker. En dan nu s'ochtends om 6 uur samuel op het potje helpen en om 7 uur gaat de wekker....

heb nooit geweten dat een mens met zo weinig slaap kan!!!

kan ook nooit echt vroeg naar bed s'avonds, vind het heerlijk om dan nog wat te rommelen!

tot zover de update!
Roze wolk: Drie zwangerschappen in 4 jaar is zeker knap!

Je wordt inderdaad ingeent tegen de kinkhoest, maar er blijken meerdere varianten te zijn.... Gelukkig heeft Guido nu al 2 dagen geen koorts meer en het hoesten lijkt ook af te nemen.

Vandaag ben ik de Hema ingestapt. Heb me ziekgekocht in de uitverkoop! Hempjes en shirtjes voor 1 euro! Bleek thuis dat ze 6 euro teveel gerekend hebben! Ik kijk nooit een bon na, doe ik het eens, meteen zo'n verschil....

Hier een lekker dagje gehad. Vriendlief legde Guido vanochtend bij mij in bed. Es uitproberen, bij oma werkte het ook! Na 2 minuten: mama, klaar. Dekens werden van me afgetrokken, af af af. Haha.

Vanochtend met Guido op pad geweest, hebben oa de dierentuin bezocht. Vanwege een festival is ie alleen voor abonnees open, dus het was heerlijk rustig. Guido heeft heerlijk zelf rondgelopen. Bij de haaien: Mama vis! Aai?
Heerlijk al die bijdehante opmerkingen!!! Verona is ook erg aan het na-praten, klinkt wel grappig die halfgebakken woorden&zinnetjes.

Ongeduld; Balen van die kinkhoest; Fijn dat het nu weer wat beter met hem gaat!

Mijn man is nu al een dikke week enorm aan het hoesten, en nu ong een week aan de ab-kuur. De laatste 2 nachten heeft ie eens niet (!) liggen hoesten...... vermoeiend hoor..

tieger; Oe twee!?? Dat zou wat zijn!

Pff, wat ben ik toe, aan wat beter/warmer weer.. Wes verveelt zich volgens mij te pletter... kan buiten geen kant op, vanwege de sneeuw/kous, en loopt vervolgens hier de boel te irriteren.... blech ben er zat van.... Hij luistert gewoon niet... het zal de leeftijd ook wel zijn, maar tis wel enorm lastig/frusterend/vermoeiend... Sorry moet het ff kwijt....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven