Signalen

08-01-2010 15:11 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
afjj;saf
anoniem_94157 wijzigde dit bericht op 31-07-2018 14:14
99.48% gewijzigd
Dat heet hoop wat jij hebt en aan het lijntje houden wat hij doet.

Ik denk dat jij je vergist dat hij nog echt wat met je wil. Je zou nog wel eens kunnen dienen als vertrouwd neukertje en gezelschap zonder verplichtingen.

Hij ZEGT dat je niets kan verwachten. Lijkt me dat je daar beter naar kan luisteren.
Ik zou afgaan op wat hij zegt. Niet op de signalen die je opvangt.
als hij dit nu zijn nieuwe vriendin flikt, wat doet hij dan als hij weer bij jou terug is?
Uit de signalen die je noemt kan ik hooguit opmaken dat hij een rol voor je ziet weggelegd als sidekick. Dat lijkt mij geen benijdenswaardige positie. Als het zo slecht zou gaan met zijn huidige relatie had hij die toch al lang kunnen verbreken? Ik neem tenminste aan dat hij al een grote jongen is.
Ik ben het wel eens met wat hier gezegd is. Ik bedoel neem jij dat dure kado aan? Aangezien je zegt: "Heb het nog niet." Dat hoop ik toch van niet, anders kan ik niets anders dan je naïef noemen. Hij zegt dat je geen verwachtingen moet hebben, maar toch blijft hij in je hoofd zitten, neem je zijn kadootjes aan, ga je met hem uit eten. Ik vind dit echt walgelijk gedrag naar zijn vriendin toe. In de eerste plaats van hem, maar ook een beetje van jou. Want jij kiest er voor om met dit soort gedrag in te stemmen, en die kado's aanpakken.

Ik zou als ik jou was proberen je eigen leven weer op te pakken, zonder hem dit keer. En hem in zijn eigen sop gaar laten koken want dit is niet normaal. Hij heeft een vriendin en wil ook met jou dingen doen die, in mijn ogen, niet door de beugel kunnen als je een relatie hebt.
aflak;fafjla;
98.03% gewijzigd
Als jij hiermee doorgaat draag ik mijn nick aan jou over
Hahahaha, goeie!

Maar ja, dit forum kan je ook wakkerschudden toch?
quote:Rabbit1 schreef op 08 januari 2010 @ 15:52:

Klopt Sunshine.

Hij bedondert zijn vriendin, met wie hij mij bedonderd heeft.

Rare situatie inderdaad en het klopt ook niet.

Wou het even horen. Want hij wekt wel degelijk verwachtingen, anders doe je dit niet. En zijn nieuwe vriendin moest eens weten, hoewel het een kreng is, maar dat doet er niet toe.

Heb veel te veel een zwak voor hem. Moet ik van af. Maar het doet zoooooo'n pijn. En dan wil ik 'm niet kwijt, maar zo blijf ik er eeuwig in hangen.

Het probleem is dat ik hem elke dag zie op het werk en heel close met hem moet samenwerken. Bijna niet te doen.

En ik weet vrijwel zeker dat hij spijt heeft als haren op zijn hoofd. Maar dit gaat inderdaad veel te ver.Investeer in een beter leven en zoek een andere baan. Dit schiet niet op zo.
Ik herken iets in je verhaal in de zin van dat ik mijn ex steeds tegen kom op het werk. Hij heeft inmiddels met iemand anders iets binnen het bedrijf (die ook nog een leidinggevende positie heeft) Ik weet hoe lastig het is om iemand steeds tegen te komen.

Ik herken ook dat mijn ex me ook niet zo netjes behandelt heeft maar tegelijkertijd het toch nog een zwak voor iemand hebben. Alleen wij hebben geen contact meer. Groeten elkaar en dat was het dan. Ik denk dat je nu nog in die roes zit dat hij weer bepaalde signalen geeft, maar als ik jou was zou ik mijn focus houden op het feit dat hij je bedondert heeft. Dus die pijn wil je toch niet weer meemaken. Echt afstand nemen van hem. En niet meer met hem afspreken e.d zou mijn tip zijn.
;kafkafdaajjd
anoniem_94157 wijzigde dit bericht op 31-07-2018 14:15
98.17% gewijzigd
afjajf;dadf;j
95.39% gewijzigd
quote:Rabbit1 schreef op 08 januari 2010 @ 16:44:

Maar dan vraag ik me nog af:

Bestaat vergeving niet? En spijt? En echte liefde?

Of is de wereld echt zo keihard?

Hij hoeft het niet te doen, heeft er geen belang bij op zich.

Kan ook zeggen: gewoon zakelijk en verder niks meer.

Maar dat doet hij niet. Hij laat het niet echt los.

En ik natuurlijk ook niet.

Kom kom, de wereld keihard noemen omdat je ex toevallig geen ruggengraat heeft?

Natuurlijk bestaan er mensen die oprecht spijt ergens van hebben en zijn er andere mensen die hen vervolgens weer vergeven. Deze man lijkt niet zo'n prettige man. Laat hem fijn bij zijn liefje en trek zelf de wijde wereld in. Eerst een andere baan zoeken en daarna een man die zich wel weet te gedragen. Jouw leven kan alleen maar prettiger worden.
quote:wuiles schreef op 08 januari 2010 @ 16:50:

[...]

Kom kom, de wereld keihard noemen omdat je ex toevallig geen ruggengraat heeft?

Natuurlijk bestaan er mensen die oprecht spijt ergens van hebben en zijn er andere mensen die hen vervolgens weer vergeven. Deze man lijkt niet zo'n prettige man. Laat hem fijn bij zijn liefje en trek zelf de wijde wereld in. Eerst een andere baan zoeken en daarna een man die zich wel weet te gedragen. Jouw leven kan alleen maar prettiger worden.

Ik ben het eens met Wuiles. Sommige mensen hebben nergens spijt van en hebben geen schuldgevoel als ze iemand kweten/ pijn doen en in zo'n geval moet je aan jezelf denken en hem loslaten.

Betekent niet dat die man slecht is ofzo, alleen niet goed voor jou.
akfkda;faskjlea;fdkj
97.25% gewijzigd
Hij blijft jou benaderen omdat jij dat toelaat en hij het kennelijk prettig vindt van twee walletjes te eten. Dat heeft toch niets te maken met liefde of respect? Als hij spijt zou hebben en met jou een doorstart zou willen maken dan is stap 1 om de relatie met zijn huidige vriendin te verbreken en stap 2 om jou kenbaar te maken dat hij opnieuw een relatie met je wil. En dan, ga jij hem weer vertrouwen? Je hebt nu al tweemaal ontdekt dat hij onbetrouwbaar is.
daag, als hij mij bedondert voor een ander en komt dan met hangende pootjes terug, prima (als ik het wil en hem eerst goed heb laten zweten), maar wel eerst uitmaken.

dat is echte liefde.

hij is gewoon een draaikont
afjdkjaf;kijf
98.51% gewijzigd
ik zou hem gewoon even een paar weekjes negeren, al is het alleen maar om hem terug te pakken om wat hij jou geflikt heeft

wat je daarna moet doen zie je dan wel weer
Je zit met heel veel vragen, maar jullie hebben goed contact en kunnen fijn praten. Waarom vraag je die dingen dan niet gewoon aan hem? En dan natuurlijk wel zijn antwoorden geloven, dus geef hem ook niet te veel ruimte voor draaikonterij.

en intussen bedenken wat jij nog van hem wil, en je grenzen aan hem duidelijk maken.
quote:Rabbit1 schreef op 08 januari 2010 @ 15:11:

Wat moet ik doen? Net zoveel topics openen tot iemand zegt dat je je in zijn armen moet werpen. Bij deze dus.
quote:rider schreef op 09 januari 2010 @ 16:22:

[...]

Net zoveel topics openen tot iemand zegt dat je je in zijn armen moet werpen. Bij deze dus.Goed advies Rider.
Moet je hier 2 topics voor openen?
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
quote:Rabbit1 schreef op 08 januari 2010 @ 18:40:

Natuurlijk moet hij het eerst uitmaken. Maar inderdaad, dan nog. Kan ik hem ooit vertrouwen? Hij heeft dit bij geen enkele ex gedaan trouwens. Alleen bij mij. Dat contact houden bedoel ik dan.

Waarom is gevoel zo moeilijk, met mijn verstand weet ik het wel. Maar ik houd gewoon van hem (zo dat is eruit).

Ondanks dat hij me een hele gemene rotstreek heeft geleverd (zachtjes uitgedrukt) en het eigenlijk een enorme klzk is om wat hij heeft gedaan. Hij zegt ook wel dat hij weet dat hij me heel veel pijn heeft gedaan. Duh.Dat weet je niet. Zijn huidige vriendin weet toch ook niet dat jullie nog contact hebben?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven