Kleine aangesloten ronde vlekjes in mijn gezicht
vrijdag 8 januari 2010 om 19:02
Vanmorgen viel me ineens op dat ik ronde aaneengesloten vlekjes in mijn gezicht heb, vlak naast een moedervlek.
Aan de huid is verder niets te zien, je ziet alleen kleine ronde rondjes zitten. Het verbaas me omdat het echt een patroontje lijkt.
Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?
Het zijn allemaal kleine rondjes van dezelfde grote.
Als ik er aan voel voel je niks. Het is gewoon helemaal glad. Het is ook maar vaag zichtbaar. Hoop dat ik het goed omschreven heb
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Aan de huid is verder niets te zien, je ziet alleen kleine ronde rondjes zitten. Het verbaas me omdat het echt een patroontje lijkt.
Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?
Het zijn allemaal kleine rondjes van dezelfde grote.
Als ik er aan voel voel je niks. Het is gewoon helemaal glad. Het is ook maar vaag zichtbaar. Hoop dat ik het goed omschreven heb
Alvast bedankt voor jullie reacties.

vrijdag 8 januari 2010 om 19:16
http://www.dermnet.com/
Zoek hier eens
Zoek hier eens
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 8 januari 2010 om 19:17
Zoiets maar dan anders?
http://www.dermnet.com/Duck-Itch/picture/12906
http://www.dermnet.com/Duck-Itch/picture/12906
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 8 januari 2010 om 19:21
Kan heel goed een lichte moedervlek zijn. Als je je zorgen maakt, moet je even je huisarts vragen wat die ervan vindt.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
vrijdag 8 januari 2010 om 19:22
vrijdag 8 januari 2010 om 19:29
kan zoveel zijn en hier op het forum kun je niet (zelfs niet met plaatje) zeggen wat het zal zijn.Ik kan je wel 100 mogelijkheden geven, maar daar word je echt niet wijzer van. Als het blijft bestaan, ga dan naar je dokter toe en die kan wel zien of het een goed danwel kwaaadaardige moedervlek, litteken, couperose, allergie, schimmel of nog iets anders is.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
vrijdag 8 januari 2010 om 19:31
quote:Bergje65 schreef op 08 januari 2010 @ 19:26:
Work, google even op
Livedo Reticularis
(paarse streperige honingraat tekening van de huid)fantasievol, maar dit komt bij de benen voor en een stuk uitgebreider dan een plekje in je gezicht
Work, google even op
Livedo Reticularis
(paarse streperige honingraat tekening van de huid)fantasievol, maar dit komt bij de benen voor en een stuk uitgebreider dan een plekje in je gezicht
vrijdag 8 januari 2010 om 19:31
quote:singalala schreef op 08 januari 2010 @ 19:29:
kan zoveel zijn en hier op het forum kun je niet (zelfs niet met plaatje) zeggen wat het zal zijn.Ik kan je wel 100 mogelijkheden geven, maar daar word je echt niet wijzer van. Als het blijft bestaan, ga dan naar je dokter toe en die kan wel zien of het een goed danwel kwaaadaardige moedervlek, litteken, couperose, allergie, schimmel of nog iets anders is.Helemaal waar. Ik probeer nooit te googlen als ik iets heb, want het lijkt altijd terminaal te zijn en is het nooit. Maar soms kan het geen kwaad. Mijn huisarts zei dat ik bloeduitstortingen had toen het toch echt Lyme was. Verder een prima kerel hoor.
kan zoveel zijn en hier op het forum kun je niet (zelfs niet met plaatje) zeggen wat het zal zijn.Ik kan je wel 100 mogelijkheden geven, maar daar word je echt niet wijzer van. Als het blijft bestaan, ga dan naar je dokter toe en die kan wel zien of het een goed danwel kwaaadaardige moedervlek, litteken, couperose, allergie, schimmel of nog iets anders is.Helemaal waar. Ik probeer nooit te googlen als ik iets heb, want het lijkt altijd terminaal te zijn en is het nooit. Maar soms kan het geen kwaad. Mijn huisarts zei dat ik bloeduitstortingen had toen het toch echt Lyme was. Verder een prima kerel hoor.