Good Luck

03-12-2009 11:03 3111 berichten
Alle reacties Link kopieren

M, Gefeliciteerd met je 4de verjaardag , hele fijne dag
Mal succes met je rijlessen. Ik hoop wel dat het doorgaat. Zou balen zijn als je je theorie over zou moeten doen!

Wat fijn dat je alles gekregen hebt wat jullie wilde. Oh Jonathan nu 4 dagen naar kdv. Zal zeker even wennen zijn

Suze, stoere mama dat je er bent. Gewoon niet huilen als je kind voor het eerst naar school gaat

Goed hoor en fijn dat Jeetje het gelijk goed deed!
Hel, mooi klote 4 uur in de file

Jinny, beterschap voor de jongste!

Ehh.. had ik Ceetje ook niet bij de verjaardagen zien staan? Ik weet het niet meer. Kan iemand mij vertellen wanneer Ceetje jarig is? Star is druk in Disney las ik net.
Vergeet ik Sjors zowat, wat erg!

Voor Sjors en familie!

Stressed is just desserts spelled backwards
Ceetje is 26 januari jarig

Sjors, gefeliciteerd! Veel plezier
Je theorie overdoen omdat je examen door weersomstandigheden niet door zou gaan? Als dat zo is, zou ik echt een klacht indienen.
Hieperdepiep Hoera voor Sjors!!!

Amaal, veel plezier!

Hier druk met de voorjaarsschoonmaak, hopelijk doet het weer gauw mee met het voorjaar! Kerstboom er eindelijk uit en nu aan het soppen.

Mal, geweldig dat je alles hebt gekregen! Fijn dat ze deze keer gewoon inzagen wat jullie nodig hebben en dat je er nu niet om hoeft te bedelen.
Ja nou, ik voel me wel een beetje ontaard dat mr J nu een dag vaker weg is... maar ja, aan de andere kant, die van jullie zijn nu elke dag naar school. Ik ben dus een muts.
Zo ik heb net spinningschoenen gekocht. Ik wilde ze al een hele tijd, maar vind ze zo duur. En nu heb ik shopgeld gekregen van mn ouders, dus nu heb ik ze wel.

Ga ze straks gelijk proberen, want de sportschool heeft een speciale spinningavond. Een les van 1.5 uur. Ben benieuwd!

Mal, je bent geen muts hoor. 4 dagen is ook veel hoor. Bij elkaar gaat Tobias ook 4 dagen naar school. 3 hele en 2 halve.

Thanks Bam (voor de verjaardag van Ceetje)

Mamax, voorjaarsschoonmaak? Je bent er vroeg bij

Wel lekker hè, die kerstboom weg? Ruimt altijd lekker op!
Joehoe, hieperdepiep hoera Sjors! Gefeliciteerd kleuterman!

Zondag feest in de sporthal toch Juud? Fijne dag gewenst!

Balen Mal, als je theorie over zou moeten vanwege het weer.... Hopelijk valt het mee.

Jin, kaas met uitje origineel? Rare jongens die Duitsers!

Wennen op school ging hasske goed vanochtend! Mare vond het erg leuk, deed alles goed mee, lekker spelen al met andere kindjes ook. Lieve juf en leuke groep, fijn. Ik mocht erbij blijven, dat maakte het natuurlijk een stuk makkelijker. En vriendinnetje van kdv was er ook, plus moeder (ben ik inmiddels soortement van mee bevriend geraakt dus dat was voor mij ook gezellig). Na een half uurtje vond Mare dat ik wel weg mocht ("Mama, weet je? Je mag eigenlijk wel achter in de klas gaan zitten." Owkee... ) dus volgende week ga ik niet meer mee, hebben we afgesproken. Misschien dat er dan alsnog tranen vloeien (van mij dan he), vandaag hebben we het droog gehouden.

Ik ga me even bij mijn man voegen (hij trekt net een zak chips open dus ik vergeef hem die opmerking over die andere papa maar ).
Hoera! Gefeliciteerd voor sjors! dat je maar leuke dag hebt zondag met een enorm lekkere taart!!!
Spannend Mal! Maar je gaat het gewoon halen toch?

Hel: wat een kanjer die Mare en jij ook! Super hoor!
SJORS!! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ook jij alweer 4. Heel veel plezier op je feestje!
Hel, Mare ook een leuke dag gehad op school dus. Mooi!

En chips-ze

Ik mag niet meer chipsen, ik moet over 7 weken in badpak/bikini...

Heeeeerlijk! 8 dagen in het zonnetje. Eindelijk eens lekker mijn baby in haar nakie knuffelen zonder dat direct de kleren weer aan moeten omdat het zo koud is. Ik heb er zin in!

Mal, ik las op telegraaf.nl dat ze coulant gaan zijn met de examens dus komt goed. En aangezien je het gewoon in 1 haalt, no problem!

Wat fijn van CIZ zeg, en logisch dat je even aan 4 dagen moet wennen, ik moet ook aan school wennen. Zal nog best regelmatig zo zijn dat ik Jeetje op woensdag lekker thuis hou. Uitslapen met de mokkeltjes en lekker niksen, ze moet nog lang zat naar school.

Goed, al weer bedtijd. Slaap lekker!
Goedemorgen,

Oh dat klinkt zeker erg lekker Suze. 8 dagen in het zonnetje met blote baby knuffelen

Hel, fijn dat het wennen zo goed ging op school!

Brr.. het is echt koud zeg. Er staat hier - 6.3 op de thermometer.

Lianne, gefeliciteerd met je verjaardag! Veel plezier vandaag!

Zijn er weer. Gisteren thuis gekomen uit een koud Parijs (-12 gistermorgen), koud maar superleuk. Ceetje werd vanmorgen wakker en eerste wat ze vroeg was wanneer we weer gingen; ze mist Mickey namelijk zo

Eetje is de liefste baby, dat kind heeft zich zo goed gedragen (lees: alleen maar geslapen ).

De foto's staan op mijn Hyves.
Babies in nakie knuffelen rules

Zei net gisteren tegen Starman dat ik mijn meisjes bloot het liefst vind
Sjors gaat naar zijn werk Lekker joch.

Broeken die van je kont zakken is een goed teken Juud

Ik draag jurkjes wel gewoon nu, lekkere dikke maillot staat leuk ook vind ik. Ben niet zo van de panty's

Prinsessenvariant heb ik niet gezien van de kaartjes Juud, wel picknickversie.

Kutsneeuw en klotesneeuw

Ik ben het met je eens hoor Bridge

Hoe is het met alle schoolgaande kindjes? Raar hoor, kinders op school.

Suze, overal een probleem van maken gaat over Buurvrouw met kindje bijna dezelfde naam ons kind... zeker?

O nee, die is van vandaag

Welke had jij het over?
quote:amalia schreef op 07 januari 2010 @ 19:31:

Lianne staat nog steeds niet op de verjaardagslijst maar dat is zaterdag toch? Staat voor de rest iedereen er wel op? Geen naam op de lijst = geen kaartje hoor

Nou daarom vroeg ik dus ook om verjaardagen in agenda, anders vergeet ik het echt

Zal mijn eigen kind er even in zetten
Suze, stoere dochter heb jij, zo naar haar zin op school. Hoeveel keer gaat ze oefenen?

Mal, fijn dat alles toegekend is Wanneer krijgen jullie wandelwagen trouwens?

Jin, hoe is het daar? Ook behoorlijk in de sneeuw en kou zeker? Bah!

Hopelijk hebben jullie een leuk weekend ondanks koppigheid van bepaalde mensen!
Hel, ook al zo'n stoer grietje op school, leuk!

Suze, ga je alleen met je blote baby naar de Abu Dhabi? Of neem je ook een blote kleuter mee?
Wat een leuke foto's Star!

Ik ben helemaal allenig met kind. Malman is op stap in de hoofdstad.
De blote kleuter mag ook mee! We gaan in de voorjaarsvakantie dus dat opvangprobleem heb ik ook getackeld .

Wat fijn dat het leuk was! Ik ga zo even naar de foto's kijken. Arme Ceetje, zo alleen zonder Mickey . Ze heeft toch hopelijk wel een pluche exemplaar gekregen he? Anders leed niet te overzien...

Topic was over wat voor taart voor 1e verjaardag. Of zo'n kind dan wel slagroom mag enzo, gaaaap....

Maar inderdaad, vandaag wint de namen kwestie, wat een gezeik (zo, ik heb gesproken ).

Jeetje 5 (!) dagen wennen. Aankomende week weer 2x en dan de laatste week voor het echte werk weer 2x.

Oh kip is klaar... Straks terug!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven