minnaar deel 6

18-12-2009 14:03 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.

--------------------------------------------------------------------------------

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?

-----------------------------------------------------------------------------
quote:Lookolook schreef op 09 januari 2010 @ 11:44:

[...]

wanneer komt dat omslagpunt dan? Hoe oud moet je daar zelf voor zijn?Bij mij kwam het omslagpunt naar beneden toen ik rond de veertig was.Maarja, toen is mijn seksleven sowieso erg veranderd. Ik voel me ook wel zeer vereerd door aandacht van begin dertigers. Geen idee of ik nog meer omslagpunten ga krijgen.
He, een enkele veertigjarige eikel niet zeggen dat alle veertigjarigen eikels zijn. Volgens mij is daar geen verband tussen.
Ik ga ook voor de jongere sv (-6 en -5) maar dat is denk ik toeval. Ik vind ze beiden gewoon heel erg leuk (en ook om te zien).

Brrrr gruwel stew, 80! Dat is zeker een grapje?

Heb een heerlijke week achter de rug en ga sv dit weekend ook zien. Gewoon lekker als vriendjes en dat vind ik prima.

Geen sneeuwbuien hier maar voor mij is dat geen storende factor op sv-gebied (mocht er wel sneeuw zijn, ze wonen heerlijk in de buurt).

MdR, hoe is het in datingland? Al iets op het oog of doe je het lekker rustig aan?
Ik doe rustig aan. Aangezien crea veertigjarigen eikels vind...
I know MdR... was niet serieus bedoeld. In elke leeftijdscategorie zijn er eikels te vinden helaas.. (ook bij vrouwen hoor). Dit was gewoon heftig verhaal, vooral nu ik er als oudere crea op terugkijk.. ik was gdvrd 20! en niet zo wijs achteraf

Ik lees steeds dat het sexleven na je 30e nog beter wordt.. klinkt goed!!
Wow Ninah, zelfs in het weekend dates, dichtbij wonend.. You have it all!

@MdR, over 10 jaar ben ik beter in bed he, dus even geduld
Ik val ook wel op mannen die qua inhoud ook wel wat te vertellen hebben. Ouder = meer levenservaring, dus interessanter (over het algemeen).Hoop dat ik dan op een gegeven moment ook een omslagpunt krijg. Zo'n dementerende 80-er (brrr, ik moet er echt niet aan denken) heeft dan niet veel meer te vertellen
"Oudere crea" klinkt heel schattig voor een 24 jarige vanuit mijn gezichtspunt.
@ Ninah, nee ik maak geen grapje! Hij was een uitzonderlijk geval (hoop ik) had meerdere svtjes, waaronder die 80 jarige maar ook zelfs een zwangere sv. Zijn verhalen brachten wel veel vertier hier op het topic.

@ Crea, nog meer goed nieuws! Na je veertigste nog beter!
quote:creabea85 schreef op 09 januari 2010 @ 11:52:

Ik lees steeds dat het sexleven na je 30e nog beter wordt.. klinkt goed!!voor mij gaat dit absoluut op. Had met sv geconcludeerd dat 'the dirty thirties' echt bestaan
quote:creabea85 schreef op 09 januari 2010 @ 11:54:

Wow Ninah, zelfs in het weekend dates, dichtbij wonend.. You have it all!

@MdR, over 10 jaar ben ik beter in bed he, dus even geduldMisschien kan ik je wat leren? Geheel belangeloos natuurlijk...
fuck.. ik dacht met mn avatar een sexy imago te hebben hier.. ben ik schattig
@stew: echt? Wow... *nog maar ruim 7 jaar*
Crea dit weekend geen date hoor, ik ga sv gewoon gezellig zien, otherwise.

Maar idd heel handig en prettig, dichtbij. Ze staan ook heel dichtbij me. Heb ze niet via sites oid ....
Hahaha stew miss waren het gewoon verhalen om de boel een beetje op te spicen. Kan het me echt niet voorstellen (of was betreffende forummer ook een 80+ er?).
@ninah: dat doe je toch handiger dan ik. Ik vind alleen maar interessante psv's aan de andere kant van het land. Volgens mij woon ik gewoon in het verkeerde deel v/h land..
@stew, ieh.... ik ga zo even op zoek naar oude topics, leuk vermaak zo vanuit bed...

vind zwanger zijn en sv hebben trouwens nog iets om over na te denken.. niet nu, maar stel nou ooit.. wat doe je dan.

En ik denken dat kinderen 100 % libidokiller zouden worden op mn 30e.. maar het wordt dus alleen maar beter :-)

@MdR, wat denk je mij te kunnen leren dan?
Alleen dat je jezelf "ouder" noemt. Die schoenen hebben wel een zekere sexy uitstraling hoor. Dat kan ik niet ontkennen.
quote:Lookolook schreef op 09 januari 2010 @ 11:57:

@stew: echt? Wow... *nog maar ruim 7 jaar*Misschien ben ik gewoon een laatbloeier geweest, maar beter laat dan nooit toch?
quote:Lookolook schreef op 09 januari 2010 @ 11:59:

@ninah: dat doe je toch handiger dan ik. Ik vind alleen maar interessante psv's aan de andere kant van het land. Volgens mij woon ik gewoon in het verkeerde deel v/h land.. Ik zou het niet maar zo met iemand kunnen. Geen zoektochten dus voor mij. Het is met (echt waar!) gewoon "overkomen" en ik ben er blij mee (meestal).
Wat 35 plus vrouwen doen om zo onweerstaanbaar in bed te zijn.
@ Crea, volgens mij stond het in deel1. Zijn nick was Slimlief.Ik weet niet of hij nog meeleest........
@stew: dat ben ik ook (vond ik zelf)

@ninah: dat kan ik ook niet. Ben ook niet 'op zoek' maar hier ben ik er in ieder geval nog niet tegenaan gelopen.
quote:MeneerDeRaaf schreef op 09 januari 2010 @ 12:01:

Wat 35 plus vrouwen doen om zo onweerstaanbaar in bed te zijn.Ik denk dat het komt, en zeker in mijn geval, dat naarmate vrouwen ouder worden ze meer zelfvertrouwen krijgen. Dat straal je ook uit en dat maakt je minder onzeker tijdens seks.
Dat denk ik ook stew. Ik denk precies dat dat het is.

Ik denk trouwens dat het voor mannen precies hetzelfde is. Misschien komt er voor mannen ook bij dat ze minder alleen op hun eigen genot gericht zijn als ze ouder zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven