minnaar deel 6

18-12-2009 14:03 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.

--------------------------------------------------------------------------------

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?

-----------------------------------------------------------------------------
hahaha, ja dat denk ik ook! Die gevoelstemperatuur komt vast helemaal in orde

Hoef gelukkig niet richting de randstad. Hier sneeuwt het nog niet, en ben nog niet buiten geweest...

HOe is het met jou stew?
Met mij gaat het prima, dankje. Ik geniet van het helaas, voetballoze, weekend.
ach natuurlijk; dit zou wellicht het tournooi-weekendje worden! balen stew hou je die mooie, jonge PTB nog tegoed? (over voorspellende dromen gesproken, ik zou het wel weten!)
Goedemorgen!

@bkstr, hoop dat het door kan gaan (ging er vandaag niet 10-15 cm sneeuw vallen)

ik lig nog steeds op bed, wordt maar niet beter, desnoods maandag opnieuw naar de dokter.. Lees ik gisteravond ook nog eens mn werkmail en is de ideale smoes van sc en mij ten einde..kan er niet te veel over uitwijden, maar net datgene waardoor we konden afspreken is afgeschaft op het werk.. ik denk dat ik voortaan niet meer 1 x pw kan afspreken maar 1x per 2maanden of zo.. voor de rust thuis wel net zo fijn, zeker als ik ga samenwonen, want dan kan ijk natuurlijk niet zomaar de deur uit...

@angel, dat jonge projectje hou ik lekker voor mezelf.. zodra ik m zie zal ik eens pijlen hoe hij is (qua flirten dan he, om m nou gelijk uit te nodigen is ook zo wat, hij weet van mn nr 1)

@stew, ik wil helemaal geen jongere maar ik word gewoon gedwongen als niemand leukere oudere mannen in mn omgeving los laat lopen

Fijn weekend allemaal!
@ Haddock, helaas onze geilheid doet de sneeuw niet verdwijnen en dat zorgt dan weer voor praktische problemen.

@maffemuts : waarschijnlijk zal je binnenkort weer sex met hem hebben en nog waarschijnlijker zal hij dan weer schuldgevoelens hebben tov vriendin en zo zal het gewoon altijd verder gaan ...

't zal dus allicht een "knipperlichtSV-relatie" worden maar dat betekent natuurlijk niet dat je er niet van kunt genieten.
@crea: Hoe oud is jonger/ouder in jouw geval dan? Vanwege de 85 in je nick dacht ik dat jij 25 jaar bent, maar dat zal dan wel niet toch? En 85? Hmmm, hebben de meeste bejaardentehuizen geen filter op dit forum vanwege mogelijke schadelijke effecten op het hartritme van hun bewoners?
Haha nog erger MDR ik ben 24 :-)

en die jongens dus net iets jonger, 1 of 2 jaar. Helemaal niet erg op zich, maar heb geen ervaring met jongere heren
@ Maffemuts, wat Belgenmoppie zegt dus. Ik heb ook zo'n sv vol met 'schuldgevoel' gehad. Het frappante was dat zijn schuldgevoel meestal na zijn orgasme op kwam zetten.

Er is hier wel eens een forummer geweest met meerdere sv's. Hij had er zelfs een van in de 80 die in Spanje woonde. Daar had hij jaarlijks een geil encounter mee. dus ik sta inmiddels nergens meer van te kijken.
@crea gauw weer beter worden hoor! Wat jammer dat je excuses voor ontmoetingen met sc worden afgeschaft.

@Bkstr gauw richting sc rijden en je gewoon in laten sneeuwen, dat is een heel goed en lekker plan

@Angel zie je de stijgende lijn al?
Good girls are bad girls that never get caught!!!!!
@crea: ok, ik snap het. In mijn leeftijdscategorie (begin 40) heet 1 a 2 jaar verschil "even oud". Jonger of ouder betekent minimaal 3 jaar verschil...
Toen ik twintig was ging ik ook voor de oudere ervaren heren. Maar nu, in de veertig, vind ik jonger niet te versmaden
Jouw smaak is dus eigenlijk ongewijzigd. Alleen je eigen leeftijd is veranderd.

Is er eigenlijk een leeftijd dat mannen optimaal "op smaak" zijn?
Oud genoeg om te weten hoe het moet maar niet te oud om het niet meer te kunnen?

Is dat ook niet heel persoonlijk? Persoonlijk val ik op mannen die in ieder geval ouder dan ik zijn. Merk dat ik mannen tussen de 35-45 het interessantst vind. Maar dat ligt vast ook heel erg aan je eigen leeftijd.
pf meneer de raaf.... verschilt per man vind ik.. sommige zijn op hun 25e al over hun top heen.. anderen zijn pas na hun 30e t lekkerste....

Nr 1 en sc zijn overigens allebei 30+
Voor mij is dat nu van 30 tot ongeveer 45. Maar misschien wijzigt dat nog naar beneden naarmate ik ouder word.
overigens MdR, ik vind 2 jaar leeftijdsverschil gewoonlijk niet eens het noemen waard (ben wel wat gewend), maar dat hele jongere mannen.. tsja.. onervaren op dat gebied he meestal vind ik jongens van begin 20 niet zo interessant, maar vooral die ene...
Dan heb ik nog een paar optimale jaren. Daar moet ik dan van zien te profiteren
@ MDR, hoe zien mannen dat dan?
@bkst: joh! Heb jij even leuke plannen! Dat excuus klinkt helemaal prima toch? Good for you dat hij toch minder gaat nadenken (niet denken maar doen! ). Geniet ervan!

@crea: jij ook al ziek? beterschap. Joh, dat je kijkt op een jaartje of 1-2. (ok, dat deed je dus niet. Maar ik snap je punt met héle jonge jongens..)

@angel: jahoe, stijgende lijn dus! Misschien moet je meer binnenactiviteiten zoeken, met deze kou..
quote:stewardess schreef op 09 januari 2010 @ 11:41:

Voor mij is dat nu van 30 tot ongeveer 45. Maar misschien wijzigt dat nog naar beneden naarmate ik ouder word.wanneer komt dat omslagpunt dan? Hoe oud moet je daar zelf voor zijn?
goede vraag stew.. hoe zien mannen dat?????
@crea: Nee, die hele jonge mannen, dat is echt niks. Die begin veertigers zijn echt het beste hoor.
Ik denk dat het voor mannen een beetje hetzelfde is: Jong lijkt natuurlijk heel lekker (dat is vast voor jullie hetzelfde met jonge mannen), maar de ervaring van vrouwen 35-45 zorgt voor veel lekkerder seks.
haha is dat hengelen?

Ooit toen ik 20 of 21 was beetje gedate met 40+er.... alleen gezoend, was onwijze lichamelijke klik.. Laatst was er een topic over dat je soms zo'n aantrekkingskracht hebt, ook al mag je die persoon niet eens.. nou zo dus.. als ik m nu zou tegenkomen...pfff

jammer dat het verder een totale eikel is :-) dus weet niet of ik zo positief denk over deze leeftijdscategorie...
quote:stewardess schreef op 09 januari 2010 @ 11:41:

Voor mij is dat nu van 30 tot ongeveer 45. Maar misschien wijzigt dat nog naar beneden naarmate ik ouder word.Dit is voor mij ook ongeveer zo, hoewel leeftijd niet altijd wat zegt en dus de uitzonderingen de regel bevestigen waarschijnlijk
Good girls are bad girls that never get caught!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven