minnaar deel 6
vrijdag 18 december 2009 om 14:03
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?
Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.
Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
--------------------------------------------------------------------------------
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?
-----------------------------------------------------------------------------
Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.
Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
--------------------------------------------------------------------------------
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?
-----------------------------------------------------------------------------
vrijdag 8 januari 2010 om 13:12
@ angel, vrolijke post zo in de ochtend, ik hoop dat dat goede nachtrust betekend. Verder ben je niet te benijden, hoeveel series kun je kijken inderdaad! (ik al niet eens een aflevering als ik fit ben)
@ Crea & Miss T: spannend initiatief! We lezen hier de vordering vast wel. Als je de namen niet meer uit elkaar kunt houden zou ik stoppen met nog meer sv’s erbij zoeken! of je geeft ze allemaal hetzelfde koosnaampje.... (nee, ik spreek niet uit ervaring)
@ Toy, zo, dat soort dates kunnen ook ontzettend geil zijn! Van alles doen, de spanning opbouwen maar ‘het’ niet doen. Komt vast goed.
*intussen denkt haddock dat bepaalde dingen op deze site (bij hem) niet doen wat ze zouden moeten doen en dat vindt hij een beetje irritant*
@ Crea & Miss T: spannend initiatief! We lezen hier de vordering vast wel. Als je de namen niet meer uit elkaar kunt houden zou ik stoppen met nog meer sv’s erbij zoeken! of je geeft ze allemaal hetzelfde koosnaampje.... (nee, ik spreek niet uit ervaring)
@ Toy, zo, dat soort dates kunnen ook ontzettend geil zijn! Van alles doen, de spanning opbouwen maar ‘het’ niet doen. Komt vast goed.
*intussen denkt haddock dat bepaalde dingen op deze site (bij hem) niet doen wat ze zouden moeten doen en dat vindt hij een beetje irritant*
vrijdag 8 januari 2010 om 14:03
quote:haddock schreef op 08 januari 2010 @ 13:12:
Je moet ze ook gewoon 'schatje' ofzo noemen, zit je altijd goed!
Je moet ze ook gewoon 'schatje' ofzo noemen, zit je altijd goed!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
vrijdag 8 januari 2010 om 14:33
quote:angel1971 schreef op 08 januari 2010 @ 07:48:
goeiemorgen !!!!!
om ff ontopic te blijven:iemand nog een heerlijke geile date komend weekend of zitten jullie ingesneeuwd ??
Ik durf het bijna niet te zeggen .... ik kom net van the hottest date ever ..
@haddock ik snap je even niet, wat lukt niet voor jou op het forum?
goeiemorgen !!!!!
om ff ontopic te blijven:iemand nog een heerlijke geile date komend weekend of zitten jullie ingesneeuwd ??
Ik durf het bijna niet te zeggen .... ik kom net van the hottest date ever ..
@haddock ik snap je even niet, wat lukt niet voor jou op het forum?
vrijdag 8 januari 2010 om 15:10
@toy:sterkte en de duimen draaien!
zonnebril werkt geweldig
@haddock:toevallig de hele nacht wakker gelegen en opgezeten,daar word engeltje niet sago van hoor hihihi.
engeltje denkt zelfs dat er toch ietsie pietsie vooruitgang in zit vandaag .
heerlijk in de vrieskou blokje om gedaan,zelfs 2x.
minnaar heeft lief smsje gestuurd over iets anders waar ik zorgjes van heb,vond het zo lief van hem
@ninah:gadver wat ben jij een loeder zeg,dat je het durf te schrijven hier !!
zonder gekheid,tis je gegund, GENIET!
@misst en crea:zoek maar lekker een (p)sv erbij,ik hou het braaf bij 1.
zonnebril werkt geweldig
@haddock:toevallig de hele nacht wakker gelegen en opgezeten,daar word engeltje niet sago van hoor hihihi.
engeltje denkt zelfs dat er toch ietsie pietsie vooruitgang in zit vandaag .
heerlijk in de vrieskou blokje om gedaan,zelfs 2x.
minnaar heeft lief smsje gestuurd over iets anders waar ik zorgjes van heb,vond het zo lief van hem
@ninah:gadver wat ben jij een loeder zeg,dat je het durf te schrijven hier !!
zonder gekheid,tis je gegund, GENIET!
@misst en crea:zoek maar lekker een (p)sv erbij,ik hou het braaf bij 1.
vrijdag 8 januari 2010 om 15:24
heb even rondgezocht op Hyves angel.. om 2 leuke mannen even op te zoeken.. 22 en 23 jaar oud.. pff wat is dat toch??? waarom zijn de oudere lekkere mannen gebleven? Damn.. zag ze wel zitten namelijk (ene ken ik eigenlijk niet zo goed, alleen van gezicht..ander ken ik van een klus van laatst, leuke gozer, goede kop en ook nog wat te vertellen)
vrijdag 8 januari 2010 om 17:50
vrijdag 8 januari 2010 om 18:23
quote:angel1971 schreef op 08 januari 2010 @ 07:48:
goeiemorgen !!!!!
ikke! ikke! ikke! jajajajajajaja! óf vanavond, en zeker morgenavond date met sc. ikke ikke ikke
Ben nog wel op zoek naar een goed excuus om de deur uit te kunnen. Any idea's?
goeiemorgen !!!!!
ikke! ikke! ikke! jajajajajajaja! óf vanavond, en zeker morgenavond date met sc. ikke ikke ikke
Ben nog wel op zoek naar een goed excuus om de deur uit te kunnen. Any idea's?
vrijdag 8 januari 2010 om 18:34
werkoverleg, op zaterdagavond? Heb met een vriendin bedacht dat ik ga zeggen dat we met een groepje mensen van het werk wat gaan doen. Lieg ik niet helemaal
God wat was het leuk om hem weer te zien. Had me er niet bijzonder op verheugd, de afstand tijdens de vakantie had me wat rustiger gemaakt, maar ik zag m en dacht; shit wat ben jíj lekker! na de overleggen ging hij weg, meteen een sms: 'je zag er fucking goed uit vandaag'. *zucht*
God wat was het leuk om hem weer te zien. Had me er niet bijzonder op verheugd, de afstand tijdens de vakantie had me wat rustiger gemaakt, maar ik zag m en dacht; shit wat ben jíj lekker! na de overleggen ging hij weg, meteen een sms: 'je zag er fucking goed uit vandaag'. *zucht*
vrijdag 8 januari 2010 om 19:12
MT: thnx! Excuus is te doen he? Ben benieuwd hoe ik daarmee om zal gaan. En die sms: pfieuw, wat gaaf was dat. sc heeft zich dit jaar voorgenomen om niet teveel meer voor een ander te denken, en wat meer gewoon te 'doen'. Wist in eerste instantie niet of dit ten gunste of juist ten ongunste voor mij uit zou werken, maar het lijkt (godzijdank!) op het eerste
vrijdag 8 januari 2010 om 21:10
quote:bkstr schreef op 08 januari 2010 @ 18:34:
werkoverleg, op zaterdagavond? Heb met een vriendin bedacht dat ik ga zeggen dat we met een groepje mensen van het werk wat gaan doen. Lieg ik niet helemaal
super voor je bkstr! excuses is goed,word niks achter gezocht.
ben blij voor je werd tijd aktie van sc zijn kant.
zorg dat de spetters er van af vliegen !
super voor je bkstr! excuses is goed,word niks achter gezocht.
ben blij voor je werd tijd aktie van sc zijn kant.
zorg dat de spetters er van af vliegen !
vrijdag 8 januari 2010 om 21:21
Moet ook weer even kwijt:
Mijn sexmailman heeft na hele tijd weer een supergeile lange mail naar me gestuurd. Dus ik kwam vanmorgen op kantoor, pc opgestart en om 8.30 zat ik al met rode wangen en kriebels achter mn bureau.....(collega's zullen wel denken)
Toen de hele dag (als vanouds) hete mails naar elkaar gestuurd, helaas blijft het voorlopig bij mailen. Hoop toch stiekum dat ie mijn SV weer wordt.
Mijn sexmailman heeft na hele tijd weer een supergeile lange mail naar me gestuurd. Dus ik kwam vanmorgen op kantoor, pc opgestart en om 8.30 zat ik al met rode wangen en kriebels achter mn bureau.....(collega's zullen wel denken)
Toen de hele dag (als vanouds) hete mails naar elkaar gestuurd, helaas blijft het voorlopig bij mailen. Hoop toch stiekum dat ie mijn SV weer wordt.
vrijdag 8 januari 2010 om 22:19
@ bkstr, klinkt goed, en lekker complimentje per sms. Excuus is idd prima, en daarna sms naar nr 1 dat je ingesneeuwd zit...
@ BM, als je behoefte hebt aan dooi, zoek dan Ninah, en af morgen bkstr op, ik denk dat zij vanwege hete dates vrij weinig last van vorst hebben.
@ stew, ben ik dus (gelukkig in deze) niet de enige die last heeft... komt wel goed, 'one way or another'. Maar beetje jammer in deze tijden van vorst
@ ninah, beetje vage problemen, heeft met profiel te maken. Was me nog niet opgevallen maar op de een of andere manier nu wel. En ik had het erg prettig gevonden als het wel had gewerkt!
@ BM, als je behoefte hebt aan dooi, zoek dan Ninah, en af morgen bkstr op, ik denk dat zij vanwege hete dates vrij weinig last van vorst hebben.
@ stew, ben ik dus (gelukkig in deze) niet de enige die last heeft... komt wel goed, 'one way or another'. Maar beetje jammer in deze tijden van vorst
@ ninah, beetje vage problemen, heeft met profiel te maken. Was me nog niet opgevallen maar op de een of andere manier nu wel. En ik had het erg prettig gevonden als het wel had gewerkt!
vrijdag 8 januari 2010 om 22:32
@Angeltje: Kan me voorstellen dat 't niet is blijven hangen hoor, ik check niet elke dag het VF dus ik reageer niet zo regelmatig.
Mijn SV is een zakenrelatie (werken bij verschillende bedrijven) en afgelopen zomer zijn we na wat gezellige mailtjes overgegaan om heftige sexmail! Echt supergeil, een goeie neukpartij was daarna onvermijdelijk. Het was een geweldige avond maar hij heeft helaas een vriendin en hij voelt zich schuldig om sex met mij te hebben.
Daarna hebben we nog wel regelmatig contact gehad maar niet meer zoals eerst.
Een paar weken terug heb ik de stoute schoenen aangetrokken en hem opnieuw een spannend mailtje gestuurd. Het duurde even maar vanmorgen was daar de langverwachte reactie..! Wat heb ik dat gemist zeg, is behoorlijk verslavend!
@bkster: Ik hoop idd dat 't de nieuwe goeie voornemens van onze SV-tjes zijn! Of eigenlijk ben ik zijn SV...hihi.
Nu hoop ik natuurlijk toch wel dat we binnenkort weer es afspreken, ik zal niets pushen, hij moet me vragen!
Voor mij was dit topic wel een klein beetje een eye-opener. Over het algemeen zijn mensen nogal veroordelend hierover. Er zijn toch velen met mij die in soorgelijke situaties zitten, wel leuk om te lezen!
Mijn SV is een zakenrelatie (werken bij verschillende bedrijven) en afgelopen zomer zijn we na wat gezellige mailtjes overgegaan om heftige sexmail! Echt supergeil, een goeie neukpartij was daarna onvermijdelijk. Het was een geweldige avond maar hij heeft helaas een vriendin en hij voelt zich schuldig om sex met mij te hebben.
Daarna hebben we nog wel regelmatig contact gehad maar niet meer zoals eerst.
Een paar weken terug heb ik de stoute schoenen aangetrokken en hem opnieuw een spannend mailtje gestuurd. Het duurde even maar vanmorgen was daar de langverwachte reactie..! Wat heb ik dat gemist zeg, is behoorlijk verslavend!
@bkster: Ik hoop idd dat 't de nieuwe goeie voornemens van onze SV-tjes zijn! Of eigenlijk ben ik zijn SV...hihi.
Nu hoop ik natuurlijk toch wel dat we binnenkort weer es afspreken, ik zal niets pushen, hij moet me vragen!
Voor mij was dit topic wel een klein beetje een eye-opener. Over het algemeen zijn mensen nogal veroordelend hierover. Er zijn toch velen met mij die in soorgelijke situaties zitten, wel leuk om te lezen!
zaterdag 9 januari 2010 om 09:19
@ Haddock: ik heb vannacht gewoon gedroomd over jouw ideetje: ingesneeuwd raken bij sc LIjkt me wel wat! Moet zo'n 65-70 km rijden voor ik bij hem ben, dus zou best wel eens kunnen... Warmte genoeg idd! Gisteravond nog een lieve 'weltrusten-sms', heb er zin an!
Hoe is het weer inmiddels bij jullie? HIer nog helemaal geen sneeuw te zien.. Ga zo de deur maar eens uit, eens ervaren hoe de gevoelstemperatuur is en of er opgewarmd moet worden vandaag
Hoe is het weer inmiddels bij jullie? HIer nog helemaal geen sneeuw te zien.. Ga zo de deur maar eens uit, eens ervaren hoe de gevoelstemperatuur is en of er opgewarmd moet worden vandaag