Bezemtopic deel 5 alweer
zaterdag 9 januari 2010 om 13:44
Mogguh
Ik heb wat moeiigs over me. Mag ook, want:
naar zwembad geweest
naar bibliotheek geweest
Boodschappen (te veel) zijn binnen
Middelste wil een gezellige middag vanmiddag dus ik heb niet heel veel tijd voor mezelf, we gaan cake bakken, fruitsalade eten, en een spelletje doen of nog even sleeen.
Itsie, jammer dat je er niet bij kunt zijn de 30ste.
Ik heb wat moeiigs over me. Mag ook, want:
naar zwembad geweest
naar bibliotheek geweest
Boodschappen (te veel) zijn binnen
Middelste wil een gezellige middag vanmiddag dus ik heb niet heel veel tijd voor mezelf, we gaan cake bakken, fruitsalade eten, en een spelletje doen of nog even sleeen.
Itsie, jammer dat je er niet bij kunt zijn de 30ste.
zaterdag 9 januari 2010 om 14:27
Wij hebben een eindje gewandeld en het is echt berekoud! Door de ijzige wind was het ook helemaal niet druk op het ijs.
Nu lekker met de pootjes omhoog op de bank onder MIJN plaid.
En begrafenissen zijn natuurlijk nooit leuk, maar door de familie-bla die gaande is kijk ik helemaal niet uit naar die van komende week....
Nu lekker met de pootjes omhoog op de bank onder MIJN plaid.
En begrafenissen zijn natuurlijk nooit leuk, maar door de familie-bla die gaande is kijk ik helemaal niet uit naar die van komende week....
zaterdag 9 januari 2010 om 14:31
quote:HoiPippiLangkous schreef op 09 januari 2010 @ 14:24:
Bed, Grey's, Sweet popcorn
Lieve HPL, met een kwartiertje hardlopen en vervolgens de hele dag met popcorn in je ben liggen ga je het natuurlijk noooooooiiit halen. Ik geef toe, het weer is er naar maar toch....
Het restant van mijn lijstje
De verlichting in de gang aansluiten
Hachee maken voor vanavond
Stofzuigen
En ik moet even naar het ziekenhuis om die snijwond in mijn duim te laten hechten, verlichting aanleggen is toch lastiger dan het leek.....denk dat ik er ander gereedschap bij had moeten gebruiken
Ik denk dat ik het stofzuigen maar voor morgen bewaar.
Bed, Grey's, Sweet popcorn
Lieve HPL, met een kwartiertje hardlopen en vervolgens de hele dag met popcorn in je ben liggen ga je het natuurlijk noooooooiiit halen. Ik geef toe, het weer is er naar maar toch....
Het restant van mijn lijstje
De verlichting in de gang aansluiten
Hachee maken voor vanavond
Stofzuigen
En ik moet even naar het ziekenhuis om die snijwond in mijn duim te laten hechten, verlichting aanleggen is toch lastiger dan het leek.....denk dat ik er ander gereedschap bij had moeten gebruiken
Ik denk dat ik het stofzuigen maar voor morgen bewaar.
zaterdag 9 januari 2010 om 14:39
Stekker van een draad afgesneden met een afbreekmesje en daarna dat mesje als draadstripper gebruikt.....met mijn duim om te drukken. Maar als dat stomme ding dan door de draad heen mijn duim wil strippen.....daar was ik niet op voorbereid.
Druppels bloed op mijn net schoongemaakte badkamervloer...wel 3!!! Maar wij hadden pleisters in huis.
Druppels bloed op mijn net schoongemaakte badkamervloer...wel 3!!! Maar wij hadden pleisters in huis.
zaterdag 9 januari 2010 om 14:51
Ja Jonna, hij is weer uit the picture.
Zucht...
Tja hoe leg ik het uit.
Ze zaten allebei een beetje in de fase: 'wie maakt de eerste move?'. Dochter wilde niet de eerste 'move' maken en toen de 'move' van Puppy's kant te lang uitbleef, vond dochter het op een gegeven moment niet leuk meer. Dus.
Zucht...
Zucht...
Tja hoe leg ik het uit.
Ze zaten allebei een beetje in de fase: 'wie maakt de eerste move?'. Dochter wilde niet de eerste 'move' maken en toen de 'move' van Puppy's kant te lang uitbleef, vond dochter het op een gegeven moment niet leuk meer. Dus.
Zucht...
zaterdag 9 januari 2010 om 14:51
zaterdag 9 januari 2010 om 15:32
Zo, het is hier aardig dichtgesneeuwd. vanmorgen nog even wat boodschappen gedaan en handschoenen voor mezelf gekocht (die had ik nog niet, al jaren niet maar nu is het me toch te koud om zonder die dingen rond te lopen). Verder de hele dag een beetje genoten van het uitzicht, het is hier nog geen seconde opgehouden met sneeuwen.
Gisteravond was bij ons de straat vrij, inmiddels ligt er 10 cm sneeuw.
Gisteravond was bij ons de straat vrij, inmiddels ligt er 10 cm sneeuw.
zaterdag 9 januari 2010 om 15:53
zaterdag 9 januari 2010 om 16:42
Helleu dames en heer!
Hier was het vanochtend gezellíg, de verwarming deed het niet.
Sportman ging al vroeg weg en zei tegen me, Ik heb de verwarming vast voor je aan gezet hoor!
Daar was weinig van te merken, hij was inmiddels al op weg naar Egmond aan Zee. Dus ik had een probleem.
Ik naar de buren en die hadden al gebeld, er was al iemand onderweg.
Toen ben ik maar naar Rotterdam gegaan, ik had weinig zin om in een koud huis te gaan zitten afwachten.
Ik ben goed geslaagd in de stad, broek in uitverkoop, crocs pantoffels in uitverkoop, broek vast voor het voorjaar en een sportbh.
Ennnnn, de verwarming doe het weer!
Sportman is zo omgeveer voor JanDoedel naar Egmond gegaan, mountainbike wedstrijd ging niet door. En nu is ook de halve marathon afgelast.
Als jullie nou een echt leuke loop willen doen, moet je daar gaan lopen.
Ik heb 'm zelf nooit gelopen, maar ik vind 'm super om naar te kijken.
Dam tot Dam is wel leuk, maar een beetje overschat, vind ik.
Zo Rainz dan heeft het flink gesneeuwd bij jullie, hier is alleen wat poedersneeuw zoals bij GL.
Er ligt ook nog oude sneeuw en die is glad, vanochtend ging er nog een man op zijn snuit.
Jonna, dvd's kijken?
Toen ik 8 weken niets mocht heb ik dat vooral gedaan en op het forum rond gehangen.
Ik ga een soepje opzetten, je moet wat hè als je het hele weekend alleen bent.
Best saai zo.
Hier was het vanochtend gezellíg, de verwarming deed het niet.
Sportman ging al vroeg weg en zei tegen me, Ik heb de verwarming vast voor je aan gezet hoor!
Daar was weinig van te merken, hij was inmiddels al op weg naar Egmond aan Zee. Dus ik had een probleem.
Ik naar de buren en die hadden al gebeld, er was al iemand onderweg.
Toen ben ik maar naar Rotterdam gegaan, ik had weinig zin om in een koud huis te gaan zitten afwachten.
Ik ben goed geslaagd in de stad, broek in uitverkoop, crocs pantoffels in uitverkoop, broek vast voor het voorjaar en een sportbh.
Ennnnn, de verwarming doe het weer!
Sportman is zo omgeveer voor JanDoedel naar Egmond gegaan, mountainbike wedstrijd ging niet door. En nu is ook de halve marathon afgelast.
Als jullie nou een echt leuke loop willen doen, moet je daar gaan lopen.
Ik heb 'm zelf nooit gelopen, maar ik vind 'm super om naar te kijken.
Dam tot Dam is wel leuk, maar een beetje overschat, vind ik.
Zo Rainz dan heeft het flink gesneeuwd bij jullie, hier is alleen wat poedersneeuw zoals bij GL.
Er ligt ook nog oude sneeuw en die is glad, vanochtend ging er nog een man op zijn snuit.
Jonna, dvd's kijken?
Toen ik 8 weken niets mocht heb ik dat vooral gedaan en op het forum rond gehangen.
Ik ga een soepje opzetten, je moet wat hè als je het hele weekend alleen bent.
Best saai zo.
Erik is de Mol en HPL de Lul.