minnaar deel 6

18-12-2009 14:03 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.

--------------------------------------------------------------------------------

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?

-----------------------------------------------------------------------------
quote:stewardess schreef op 09 januari 2010 @ 12:07:

En mannen hebben daar volgens mij nooit last van.

Hoewel die 34jarige jongeman mij vorige week wel deed blozen, dus zo zeker ben ik nog niet Mannen hebben daar ook wel eens last van. Als ze jong zijn misschien nog wel meer dan vrouwen.
@ Bkstr, shit zeg!

@ Lookolook, een goed (eerste) gesprek lijkt me overbodig. Ik val toch vaak op hetzelfde soort mannen, nl intelligente mannen. Dan komt de rest meestal vanzelf wel goed.

@ Haddock en MDR, ik ben nog nooit een man tegengekomen die zich om een vetrolletje onzeker voelde. (of ze waren homo). Dat zijn toch vaak de meer oppervlakkige dingetjes waar jonge vrouwen zich druk om maken in bed. Jullie mannen leven gewoon makkelijker.
Om vetrolletjes niet nee, maar wel of we wel leuk genoeg gevonden worden door vrouwen. En dan vooral door de vrouw die we net op het oog hebben, natuurlijk.
@bkstr: en? ben je nog gegaan? dat zou balen zijn zeg, als het niet door gaat..

@stew: misschien is mijn 'radar' nog niet zo verfijnd als die van jou, maar ik wil dat eerst wel graag bevestigd zien. Bovendien moet ie ook wel gevoel voor humor hebben (maar voor de rest ben ik helemaal niet veeleisend hoor... )
quote:MeneerDeRaaf schreef op 09 januari 2010 @ 19:31:

Om vetrolletjes niet nee, maar wel of we wel leuk genoeg gevonden worden door vrouwen. En dan vooral door de vrouw die we net op het oog hebben, natuurlijk.Dat is toch iets waar iedereen last van heeft? Lees al de wanhopige vrouwen op dit topic maar eens na die op een smsje van hun sv wachten
@Lookolook, als ik met een man mail die veel spelfouten maakt komt hij bij mij al niet door de selectie.. En ja, humor...dat staat bij mij zeker ook op een hoge plaats.
*engeltje gaat plannetjes maken met minnaar binnenkort*
@ angel, klinkt goed!

@ stew, mee eens. (Ik heb me idd nog nooit onzeker gevoeld omdat m'n bikini lijn niet op orde was ) Maar blijft staan dat ik vind dat 'jullie' toenemende zelfvertrouwen ook een positief effect op 'ons' heeft. Mijn zelfvertrouwen is toegenomen omdat je zelf eerder door hebt of er een klik is, je kwaliteit herkend en waardeert, je door ervaring weet wat je lekker vind en wat vrouwen lekker vinden EN omdat vrouwen deze punten ook zo ervaren en dat uitstralen.

Ik date tot mid 30 nooit met oudere vrouwen (lees + 2 jaar of ouder). Niet bewust maar was gewoon niet zo. Nu +5 gehad zonder dat ik daar zelfs maar bij stil stond. 

@ bkstr, ik hoop je vanavond hier niet te lezen omdat je toch op pad bent! Sc hoort met jou ingesneeuwd te zitten, niet alleen.
@haddock:mijn plannetjes zijn zich aan het ontwikkelen.

minnaar vond mijn plannetje ook wel strak en geil.

wel fijn dat jij je niet druk maak om je bikinilijn .

mijn zelfvertrouwen is heel erg toegenomen door minnaar en voel me mooi en begeerlijk bij hem .

idd hoe meer ervaring ,hoe relexer de sex .
engeltje, je klinkt ook weer een heel stuk beter! plannetjes voor op korte termijn?
@look:ik zit al weer een beetje in stijgende lijn en met een beetje helder hoofd.

plannetjes voor op korte termijn hopelijk.
Ik heb het vermoeden dat Bkstr haar date is doorgegaan.

@Angel, had je deze maand niet een hoteldate staan.

@ Haddock, dan blijf ik nog wel nieuwsgierig naar de gemiddelde selectiecriteria door mannen. Zijn jullie minder kieskeurig dan vrouwen?
@ stew, ik denk dat het alom bekend is dat mannen minder selectief zijn. Maar dat zijn 'gemiddelden' ik voel mij er niet door aangesproken.

Over de gemiddelde selectie kriteria kan ik weinig zeggen, ik kan alleen voor mezelf spreken. 

Ik kan me herinneren dat iemand hier op dit topic zei dat ze inteligentie en humor belangrijk vond. Ik kan mij daar in vinden. En als dat gecombineerd wordt met een gezonde dosis zelfverzekerdheid, een goede smaak en een goed voorkomen dan is mijn interesse gewekt.
Dat was ik Haddock Dus door een beauty queen with no brains word je niet aangetrokken?
@stew:nee ik had deze maand geen hoteldate staan.

mischien binnenkort wel ?

moet eerst 100% beter zijn en dan is kijken wanneer minnaar ook tijd heeft,allebei drukke werkagenda's .

denk dat bkstr idd date heeft of ze zit verdrietig thuis/bij vriendinnen?

ga van het eerste uit
@ stew, goh, was jij dat?

Nee, no brains is een turn off. Beauty is relatief maar niet onbelangrijk. Komt toch het cliché van uitstraling om de hoek kijken en daar hoort dus, voor mij, ook wel een goed stel hersens bij.

Herstel, no brains met een zekere lompheid/domheid is een turn off. Few brains met wat naïviteit of zelfspot kan nog wel, voor een keer.
Bkstr komt hier morgen schrijven over haar fantastische date en laat daardoor het hele topic weer stralen.
quote:stewardess schreef op 09 januari 2010 @ 23:09:

Bkstr komt hier morgen schrijven over haar fantastische date en laat daardoor het hele topic weer stralen. Ik kijk ook terug op een hele mooie week ....... en ben heel benieuwd hoe het met bkstr is.
Ja, Ninah, natuurlijk! Jij bent ook een
er komen vast nog meer stralende zonnetjes!

ik mis cabriolady
quote:angel1971 schreef op 09 januari 2010 @ 23:19:

er komen vast nog meer stralende zonnetjes!

ik mis cabriolady Ik ook wel ........

Stew, tnx ik voel me zo goed nu .
Het kost zo weinig moeite om iemand zich goed te laten voelen.

Ik mis CL, Petie, Sushii, Toy en Marjo. Dames gaat het goed met jullie?

(pfff wat een saaie zaterdagavond)
Ik ben er, jawel!!! Jullie hebben gelijk (wat kennen jullie me toch goed): het is wel doorgegaan. Thank God!

SC smste zoals gezegd dat hij een hele slechte tijd had gehad (dagen) en dat hij niet goed wist of hij het door wilde laten gaan. Ik wist niet precies waar het over ging, en uiteindelijk kwam het eruit. Kan het hier niet vertellen ivm herkenbaarheid, maar hij was even helemaal de weg kwijt. Afgesproken dat ik toch naar hem toe zou gaan, kon hij het even van zich af praten als hij zou willen. Dat hebben we een paar uur gedaan: erg fijn (herinner me dat ik vandaag nog hier of op doorgeef-forum nog gezegd heb dat ik het een pre vind als er een goed gesprek plaats kan vinden. nou: check!). En uiteindelijk dus uitgemondt in GI-GAN-TISCH lekkere seks Daarna weer veel gepraat, geknuffeld en gezoend, gedanst in de kamer (jaja, niets is bkstr te cliche) en toen toch maar naar huis gereden. En nu zit ik dus hier, meteen verslag te doen aan al mijn lieve, geïnteresseerde forumvrienden.

Waar het ook eindigen zal, een diepe vriendschap zal er zeker in blijven zitten. MOmenteel nog eens geweldige seks, een enorme klik, wat wil een mens nog meer....

*ga een paar vleugeltjes zoeken om alle roze wolkjes om me heen te kunnen bezoeken*
quote:Belgenmoppie schreef op 09 januari 2010 @ 10:55:

@ Haddock, helaas onze geilheid doet de sneeuw niet verdwijnen en dat zorgt dan weer voor praktische problemen.

@maffemuts : waarschijnlijk zal je binnenkort weer sex met hem hebben en nog waarschijnlijker zal hij dan weer schuldgevoelens hebben tov vriendin en zo zal het gewoon altijd verder gaan ...

't zal dus allicht een "knipperlichtSV-relatie" worden maar dat betekent natuurlijk niet dat je er niet van kunt genieten.

Ja, waarschijnlijk wel. Gelukkig ben ik niet zo naief en gaat het mij om de aandacht en het avontuurtje. Als hij er zo mee zit moet ie het niet doen denk ik dan maar. Ik wil geen relatie met hem, alleen seks is prima.

Idd, ik geniet er zoveel mogelijk van, vooral van de aandacht, de seksmail is geweldig en verslavend, hoop dat 't nog even mag blijven duren!
@bkstr, super voor je!!! Ge-wel-di-ge sex, ik ben stiekum beetje jaloers op je!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven