Het kasteel

13-10-2009 07:25 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
anoniem_37378 wijzigde dit bericht op 17-03-2010 08:44
Reden: Tijd voor een kasteel in lentejasje
% gewijzigd
Verhuizing gaat goed, heur. Mijn hulp bestaat uitsluitend uit koffie/thee/broodjes/lekkers/peptalk, want er moet ook iemand bij de kinderen blijven (goed geregeld, Marie!). Man, oudste 2 kinderen, Leenkind en Broer zijn met mijn vader aan het sjouwen. Dat wil zeggen: Man en Broer dirigeren Vader steeds naar binnen want het is te koud om buiten te zijn. Zojuist waren ze allemaal hier en het ging best goed. Alleen liep Broer te zaniken dat-ie zo moe was, wat een mietje, zeg.
.
Catering is een heel belanrijk onderdeel van een verhuizing, marie. Heb je je broer een extra bakkie koffie gegeven?

Volgens de sneeuwradar moet het hier nu sneeuwen, mmm zie nog niets.

Lil have fun op de politieke bijeenkomst.
Hier krokt het, en is het ijzig koud. Mijn slaapzak is zojuist van het balkon gewaaid, ligt nu beneden een heel stuk verderop in de struiken. En ik vind het veels te guur om hem te gaan halen.

Doe ik in het voorjaar wel weer.
Wat wilde ik nou toch typen?
'krokt'? Wa's da?

Ik heb geflirt op de nieuwjaarborrel, en toen was het opeens heel leuk . He, doet een beetje flirt de mens weer goed!

Was broer moe? Waarván dan? Lag ie niet bijtijds in bed?

Ik heb hier vanmiddag een crechevriendje van Dot over de vloer gehad, Wat een schattig mannetje zeg, en hij is totaal idolaat van La Diva. ze waren zo leuk aan het spelen, en zo ontzettend blij met elkaar * heart *
Krok is hele kleine miezersneeuw. Van die ronddwarrelende pluisjes.

Zo, dat is weer 1 onduidelijkheid uit de wereld geholpen!

Leuk; spelende kindjes!

Broer lag bijtijds in bed maar kon de slaap niet erg vatten, geloof ik.

Zo, de spullen zijn grotendeels over, dan komen de mannen hier eten en dan ga ik het huis inrichten. Ieieieieieieks! De timing loopt helemaal in de soep; 1 avond alles inrichten! Nou ja, we zien wel hoe ver we komen. Vader moest net hard huilen, bijna 81 en dan verhuizen is te veel. Het waren tranen van blijdschap, zei-ie, omdat het huis zo mooi is "en die jongens werken zo hard, joh, niks is ze te veel!". Ahgossie.
.
Hier krokt het inmiddels ook en is het gemeen glad, althans dat merkte ik net glibberend naar de supermarkt.

voor papa. Succes met inrichten.
Flirten is leuk Lil!
Tila feestje was leuk.

Beetje brak nu. Maar was het helemaal waard.
Fijn dat het feestje leuk was!

Hier is Operatie Verhuizing voltooid en het moet gezegd: het nieuwe huis ziet er echt helemaal geweldig uit. Prachtig huis. En nu spierpijn (Man en Broer) en moe (ik), maar toch maar douchen, huis opruimen en vanmiddag/vanavond naar cool nieuwjaarsfeestje.
.
Veel plezier op cool nieuwjaarsfeestje.

Fijn dat verhuizing goed is gegaan.

Ik ben na de vorige posting weer in slaap gevallen en sta nu op station op weg naar suupstad.

Hoe is het met de rest?
Feestje was leuk Net als Suup een beetje brak nu. Maar daar komen we wel weer overheen
En hoe voelde je vader zich vanmorgen?

Erg moeten lachen om hem, dat wordt wat de 23ste .
Vader was wel vrolijk ook een beetje brak
Vond het erg jammer dat ik er niet was. Vond et niet heel erg verantwoord en ben halverwege dus omgekeerd.

Ook omdat ik een ontzettende onrust voelde jegens Schone Ouders. Moest er niet aan denken dat ze via krabbels op mijn Hyves zouden gissen en raden wat zich nu een beetje in mijn leven afspeelt. Zou ik zo pijnlijk voor ze vinden.

Dus gisteravond toen ik omkeerde, nog een tussenstop gemaakt bij mijn Schone Ouders.

Daar even koffie gedronken terwijl de wind tegen de ramen beukte, en globaal verteld van hoe en wat. Schone Moeder eerst in dikke tranen (en dat snap ik zo, dat arme, lieve mens toch) en Schone Vader is zijn eigenste Zen-stemming. Was goed, was triest, was mooi. Ben blij met ze. Ben blij met hun support, wat ik ook doe.

Dus ondanks dat ik enorm baalde dat ik niet bij het feestje van Tila-lief was, ben ik ook wel blij met de uiteindelijke avondbesteding. Ze gaven zelf ook aan het niet prettig hebben gevonden als ze achteraan in de info-lijn stonden in plaats van met stip bovenaan.

En zo lief, ze gaven een fles bubbels mee voor tijdens de Kasteeldate. Moesten we maar proosten op oude en nieuwe goede dingen...

Overigens was het toen ik dus naar huis ging, inderdaad vervaarlijk glad.

voor jullie.
voor Mims. Goed zo schat. Mooie mensen verdienen een mooie behandeling. En die krijgen ze van hun mooie schone dochter
*koffie*

Het gareel trekt aan me, blegh zo geen zin om te gaan werken*

Mims het was ook jammer dat je er niet was, maar begrijpelijk gezien de weg en zoals je er over schrijft ook heel goed dat je bij de schone ouders bent langs gegaan. En wat lief van ze, van de fles champie.
**geeft Suup een zetje richting Gareel**

**en neemt koffie**
Ik heb zojuist gewonnen van het sokkenmonster! Een lief nieuw Jommessokje moeten offeren, maar ik heb gewonnen

**zet versche koffie neer**
Hert gareel is koud, de verwarming doet het weer eens niet.

brrrr.

*tapt extra koffie*
**geeft koppie soep**

Fiets is bij fietsenmaker, dus binnenkort heb ik weer versnellingen

en Jom heeft koorts :( waarom nou toch?

straks oogarts met kroost. Eens kijken of die brillen het doen.

Sorry hoor, ik moét even trakteren!
Ik lees mail nu pas! Goed zo goed zo goed zo!

Goed: kinders hebben geen luie ogen meer over 3 maanden pas weer terug komen

Meer goed nieuws: fiets is gemaakt, voor een schijntje, en ik geloof dat de fietsenmakersknul me gratis nieuwe banden heeft gegeven Had ik niet om gevraagd, ik heb het niet betaald, maar banden zien er akelig nieuw uit

Hij vond mijn moedermonsterrrr mooi

Minder: Jom echt ziekies. Hoge koorts, hangerig, zielig, geen hap gaat erin... als ie morgen nog ziek is zal ik dus mijn eerste afspraak met mijn werkconsulent moeten afzeggen... dat zal vast een goede indruk maken

Iemand een bakkie leut?
Hee, fijn Mims dat je schone ouders zo mooigoedlief reageerden . En goed dat je er geweest bent hiermee, zal jou ook rustiger gevoel geven denk ik?

Arme Jommetje... Sok geofferd en nog ziek ook.
Kippenvel om de champagne van Schoonouders. Wat een lieverds! En goed van je, Mims, heel goed.

Fijn dat het feest leuk was, Tilalia's!! Goed verwend en genoten, zo hoort het!! Beterschap voor het Jommetje.

Mijn weekend was ook leuk! We zijn naar zuidzuidnederland gereden met weekendtas voor het geval dat. Schoonpa in het ziekenhuis bezocht en die was daar zo blij om. Daarna boodschappen gedaan met Schoonma en in haar huis wilden we even wat koken. Maar de Bloesjes hadden de bedden in het vakantiehuisje al verdeeld en dus zijn we gebleven. Superleuk, ik heb een hele leuke Schoonma!

Zondag hebben we Schoonpa nog even opgezocht en de Neefjes gezien. Lieflekkereknulletjesomintebijten. En daarna nog een verjaardagsvisite bij de Vriendin die pas geleden in het ziekenhuis lag. En dat was ook fijn.

Goed weekend dus!!

Dar, hoe is het met jou??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven