Bezemtopic deel 5 alweer

11-11-2009 10:29 2990 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude is alweer vol. Wat zijn we ijverig aan het bezemen.

1e bezemtopic

2e bezemtopic

3e bezemtopic

4e bezemtopic

Linkje naar deel 6
Moggûh schatten!

Het sneeuwt! En het heeft vannacht mooi gesneeuwd, er ligt minimaal 15 centimeter hier! Ik kan daar zo van genieten, al is het nu een beetje jammer dat ik er niets mee kan. Maar ernaar kijken is ook mooi!

Ik zeg net tegen Happy dat we niet zo klef meer moeten doen, mag niet van hem

Er staat toch nog wat op mijn lijstje:

* was vouwen

* strijken- Moet alleen even zien hoe ik dat het makkelijkst zittend kan doen

* schaatsen kijken

Geniet!
quote:coeberghmetijs schreef op 10 januari 2010 @ 10:23:

Vanmiddag naar een verjaardag,is nogal een eindje rijden dus ik ga me eerst beraden of het wel veilig is.

Goedemorgen allemaal,

Coe, neem van mij aan dat het niet veilig is en dat je dus beter gewoon thuis schaatsen kan gaan kijken!

Vandaag heb ik geen lijstje, maar nog wel chocolade
Ik heb Happy even op zijn vingers getikt
Correctie in mijn linkeroor: ik moet nog stofzuigen, de wasmand naar boven halen (inclusief strijkplank en -bout) en schaatsen kijken.
Mogguhhh...

Wat zijn jullie toch een heeeerlijk stel Jonna en Happy!

Dat schaatsten boeit mij ook niet hoor. Ik kijk wel regelmatig en dan erger ik me rot als ik die maffe Friezen in het Abe Lenstra-stadion geschminkt en met dweilorkesten opeens op z'n carnavals uit hun dak zie gaan...

Dan kunnen ze het opeens wel...

Mijn meiden bereiden zich voor om te gaan schaatsen.

Ijs ligt hier voor de deur, dus da's makkelijk.

Ik geef de jongste met een gerust hart met de oudste mee en da's ook wel zo prettig. Ik hoef dus niet mee, ja misschien alleen om wat foto's te maken

Goldman is naar mijn ouders...om even te kijken en te luisteren hoe de zaken er voor staan. Best spannend, ik voel het, net alsof ik weer een kind ben, kriebelen in mijn buik.
Wat lief van Goldman!Ook al zo'n lekker stel..!

*jullie begrijpen dat het hier weer niet zo lekker gaat.

HM,ik hoef eigenlijk alleen de snelweg op,daar zo'n 3 kwartier rechtdoor en dan er weer af.Kinderen zeuren mijn oren eraf of we toch maar wel gaan.Ben er nog niet uit.

Was draait,vaatwasser ook
Goed van Goldman!

Jonna en HM jullie zijn leuk

Ik heb ook weer ff familie gedoe, zet het vandaag nog wel op de BH, blegh.

Heb gesport (hardloopclubje, binnen getraind). De DtD is niet slim zegt de trainster, te snel. We gaan wel ook andere lopen doen in het voorjaar, cool!

Volgend jaar de DtD!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Coebergh, ook wij moesten kort geleden de snelweg op maar dan om thuis te komen. Normaal gesproken een rit van bijna 2 uur en dat werden er die dag 4,5 en op sommige stukken kon je niet eens meer zien of je nog wel op de snelweg reed en waar de weg ophield en de berm begon.

Juist voor de kinderen zou je het niet moeten doen, veiligheid voor alles en hoe eerder zij dat leren hoe beter. Ik moet het nu nóg leren want er niets zo leuk als in de sneeuw met een dot gas en de handrem erop de hoek om glijden
Mogguh

Nog maar 1 berichtje gelezen, dus straks nog verder lezen ;)

Happy me, ik schrok best van je dot gas en handrem. Als eerste: pfoeh, wat voelt een auto dan toch veiliger dan een fiets. Ik durf niet eens op de fiets vanwege op de smoel gaan bij uitglijden.

Als tweede hoop ik dat je alles onder de meter in het zicht hebt bij zo'n glijfeestje. Anders: pak liever een slee en ga van de berg af..

Vandaag:

Gepiekerd

Toch maar een koppijnpil genomen

Uitgezocht waarom telefoon van Oudste geen geluid geeft (na 40 bladzijden gebruiksaanwijzing doorspitten deed het ding het weer toen hij ermee in zijn hand sloeg)

De schade aan een beugel opgenomen (vrees 80 euro)

Moeilijk muziekstuk uitgelegd aan twee muzikanten (alsof ik verstand heb van moeilijke muziekstukken)

Denk dat ik het voor de rest maar lekker rustig aan doe ;)
Hier wil het maar niet sneeuwen :(

Van die schaatsberichten krijg ik toch ook wel zin om naar buiten te gaan met de twee heren hier. Eerst maar even trommel, fluit en topo aanjagen. En een fatsoenlijke maaltijd. En koffie.
Oef HM,met dit stukje in mijn achterhoofd ga ik maar gewoon afbellen.

En bocht om met handrem en dotgas is leuk!!Ik ga autocrossen met pasen,net zoiets alleen dan zonder sneeuw

Mamz,net een behoorlijke bui sneeuw maar nu dwarrelt er zo af en toe wat naar benee.

Kan je bij het ziekenhuis al schaatsen??

Daar gingen wij vroeger altijd!Of op de wilhelminavijver maar die is nog niet dicht zag ik.
Hier sneeuwt het nu écht.

Hier nog steeds geen sneeuw (lijkt wel alsof het dooit zelfs).

Wij schaatsen bij de wilhelminasingel. Nu niet dus, te koud en te sneeuw. Even lekker met de slee eropuit.

Best wel veel werk trouwens, dat trommel en fluit aanjagen. Plus huis netjes krijgen. Maar is wel gelukt.
Hier wel weer even sneeuw en de meiden zijn weer het ijs op.

Manlief is bij mijn ouders geweest.

Het is afgelopen. Over. Uit.

Loeder wil me niet tegemoet komen wat betreft minimaal contact. Zij wil alles (wat oa betekent dat ik ze iedere week weer minstens 1 keer verplicht uitnodig voor koffie) en dat zit er wat mij betreft niet in. Dus kiest loeder voor niks, geen contact meer dus.

Oke. Ook goed.

Dat was het dus.

*haalt (een beetje opgelucht) adem*
Och jee Goldie toch
Dat dus en nog veel meer blabla....

Maar meisjes, het is echt oke hoor. Echt.
Echt? Dan is het goed
GL: het is dan wel OK maar leuk is anders.

Het is wel heel vervelend als ouders nog steeds denken allerlei rechten te hebben en dat alleen maar gebaseerd op de aloude bijbelse norm "Eert uw vader en uw moeder". Juist als ouders moet je alles doen om dat respect van je kinderen te verdienen, zoals het goede voorbeeld geven en vooral laten merken wat het betekent om een ouder te zijn. En ik heb het idee dat jij het met jouw meiden anders doet, en wees daar maar trots op!
Op zich is het wel fijn dat er nu duidelijkheid is, maar toch... voor Goldie
Wat weet je het mooi en goed te zeggen H_M!

En dank je wel voor die laatste zin.
Goldie, wat heb jij een lieve man!

Én zeker weten dat jij het beter doet dan je ouders, dat merk je aan alles hier.

Ik hoop dat je (je hele gezin) er snel en echt vrede mee hebt.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Ik ben popcorn aan het maken in de magnetron (ja HM, ik wéét het ) dat vind ik zo'n knus geluid
Lekker, ik eet appeltaart.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Hmm beetje aangebrand, niet lekker
Grrrmbl...ik eet niks.

Heb al een appel en een chocoladerijstwafel op. Wat een traktatie!

Ben benieuwd wat Goldman straks op tafel zet. Het is zondag dus hij zorgt voor eten.

Ja, ik denk dat ik hem maar hou

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven