3000+ deel 19!

09-01-2010 14:47 3026 berichten

14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.

Alle onderwerpen zijn hier bespreekbaar en iedereen is welkom! Wel hebben wel drie regels namelijk:

- We quoten zo min mogelijk van elkaar en al helemaal geen gevoelige informatie.

- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

- verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.

3000 plussers van het eerste uur Floor en BAM zijn tijdelijk verbannen naar Libelle! We missen jullie en zijn blij als jullie weer thuis zijn!

Ons 3000 plus nummer:

Thats what friends are for
Alle reacties Link kopieren
quote:boogje schreef op 11 januari 2010 @ 03:52:

Waarom kunnen jullie niet slapen... Vertel maar eens aan Dr Boogje..
je praat nu niet meer in je eentje hier...
Dr Boogje met warme stem voor slaapliedjes...ken je niet maar je bent lief!
Ah jah..... weet niet passie en Dr boogje, ben even gewoon een forumlabiel op het moment.
..weet je iry...dat mag gewoon, ff labiel zijn.
En waarom slapen jullie niet
Ja....wil gewoon slapen zodat ik morgen ook normaal aan een dag kan beginnen.

Maar alles ligt op zijn kont op het moment geloof ik
Labiel zijn is niet erg.. Ik krijg regelmatig de indruk dat heel veel forummers forumlabiel zijn.. .. maar heeft misschien ook wel met het koude en grauwe weer van de laatste tijd te maken.. Hopelijk wordt het binnenkort wat beter.. wordt het weer wat lichter.. dagen weer wat langer.. etc.. dan ziet alles er weer heel anders uit..
joh, ik slaap al dagen niet....geen idee waarom maar wel uit mijn ritme
Ga ook maar eens stoppen met roken deze week, want al dat gestressige gepaf slaat ook nergens op.
Nou de zon mag van mij gaan schijnen idd, niet de beste tijd van het jaar voor mij.

Hoewel ik het prachtig vind, de sneeuw, het landschap.

Maar ik heb warmte, veel zon op mijn huid,en buitenleven nodig.

En met kou kom ik niet buiten.
Iry, stresserig gepaf is inderdaad nergens voor nodig en ook niet goed, maar ik neem aan dat die sigaretten ook helpen om te ontspannen... ?

Passie:.. weet je waardoor je uit je ritme bent geraakt?.. heeft dat met het forum te maken?
ik wil ook stoppen maar dat geeft mij nu meer onrust.

Eerst maar eens weer een ritme zien te krijgen denk ik...weet alleen niet hoe...Ben gewoon klaarwakker!
Ook vervelend passie, idd komt je hele ritme gelijk overhoop te liggen dan.

En dat is zo lastig weer op de rit te krijgen.
Ja dat is het lastige he Passie, dat je dat slapen niet kan afdwingen.

Je kan wel allerlei, randvoorwaarden verzorgen maar dat kan dan nog niet afdoende zijn.
@ Boog: rake vraag, dacht het eerst wel omdat ik vooral op rouwverwerking postte.

Ben natuurlijk nog steeds met rouwen bezig maar geen behoefte omdat verdriet op te schrijven.
mijn randvoorwaarden zijn...dat ik er morgenvroeg weer ben voor mijn kinderen
Nah... weet niet of ik wel echt ontspan van dat roken.

Dat is schijn-ontspanning.

Ik rook echt belachelijk veel, en gebruik elke sigaret in de vorm van vermijdingsgedrag.

Het stinkt, het is smerig en ongezond. kan al die nutteloze tijd beter aan iets anders besteden.

Denk dat ik deze week van die nicotinepleisters ga halen. en gewoon eens kap.
Hmmm... ik vermoed dat veel gepieker jou uit je slaap houdt passie.

Je hersenen zijn een beetje overactief, en die ruststand , daar valt dan niet echt in te komen.
passie:.. rouwverwerking?.. van wie precies?..

en stel dat jullie nu gewoon in bed gaan liggen, kunnen jullie dan niet in slaap komen?... of gaan jullie liggen piekeren of wat?
En Boog?

Waarom ben jij niet in dromenland.
Van die pleisters werd ik misselijk.

Maar goed dat je die negatieve dingen van roken benoemt!

Zet mij weer aan het denken...
Eh.... nou, ingewikkeld verhaal wat er dan allemaal gebeurt als ik in bed lig en ik niet slaap.

Raak ik lichterlijk van in paniek, vandaar mijn vermijdingsgedrag.

En ik pas ga als ik bijna omval.
Tot nu toe had ik nog geen slaap en was ik druk in discussie met het stemmetje in m'n hoofd.. .. maar denk dat ik nu toch maar m'n bedje ga zoeken, want het is al laat genoeg en moet morgenvroeg wel weer op tijd met m'n werk beginnen... Daarbij begint de slaap nu geloof ik wel te komen..
ok dan....ik denk na, maar pieker niet meer...niet meer zoals toen.

Over mijn moeder Boogje....sterfdatum komt eraan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven